Haha, nee.quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, een soort cirkel van 1,5 meter, en dan is het goed. Bordje om d'r nek: 'Do not feed'. Nee hoor, ik heb (volgens mij) nergens geen last van. Maar er zijn ook maanden dat iedereen om mij heen het moet bezuren
Laat House het maar niet horen, want die wordt vet jaloersquote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef Goddelijker het volgende:
Zo stond ik gisteren op een station ergens in Londen:
[ afbeelding ]
Zo, hoop eigenaren danquote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Engeland is niet van hem, Engeland is van mij! Afblijven!
Lul niet, maar je mag Engeland wel van mij kopen, zie mijn account bij Ebay.quote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Engeland is niet van hem, Engeland is van mij! Afblijven!
Het is echt leuk!quote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, hoop eigenaren dan![]()
Ik wil ook weleens een weekendje Londen doenOf een weekje
Land mag ie houden, W1/W2/WC1 en het stuk van Elephant & Castle wil ik opzich wel opeisen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Laat House het maar niet horen, want die wordt vet jaloersEngeland is van 'hem'
Eventueel morgenmiddag weer ja, dat hoor ik morgen pas. Zeker met zulk weer kunnen ze op voorhand niet zeggen hoe het zal lopenquote:Op zondag 19 december 2010 18:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhhh, liefje toch!![]()
Al een paracetamolletje ingenomen? Ik verveelde me ook een beetje vandaagUiteindelijk de hele middag op de bank gehangen onder een fleece dekentje, want ik had het verrekte koud
![]()
Moet je morgen weer werken?
@Preus: Je bent echt niet altijd bloedchagerijnig als je ongesteld bent hoor. Nergens geen last van, tophumeur
*noteert op vredesofferlijstje*quote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Purdey het volgende:
Ik wil ook weleens een weekendje Londen doenOf een weekje
Dit moet een grap zijnquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Bargehassus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)aandrijver-te-rijden
Zou dus heel goed kunnen van niet...
Sta je dan als BMW liefhebbert hequote:
Tis maar te hopen dat de statusbeluste premiumrijder snel naar Audi overstapt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sta je dan als BMW liefhebbert he
Mwah, allemaal van die lease eppo's die het geen zak interesseert zolang het maar wat lijkt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis maar te hopen dat de statusbeluste premiumrijder snel naar Audi overstapt.
Idd, ik denk dat je daarmee gelijk hebt, dat veel lease eppo's het geen zak interesseert.quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, allemaal van die lease eppo's die het geen zak interesseert zolang het maar wat lijkt.
Autoliefhebbers
Heb tot nu toe 2x een 1-serie gereden (samen rond de 2.000km), te weten een 118d 5-deurs (uit 2008) en een 120i Cabrio (ook uit 2008).quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zou me trouwens niet slecht voelen met zo'n 1-serie. Helaas is dat financieel verre van haalbaar
Allemaal leuk en aardig maar zolang die muziekcarriere niet van de grond schiet ben ik nog maar een arme student helaasquote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
Heb tot nu toe 2x een 1-serie gereden (samen rond de 2.000km), te weten een 118d 5-deurs (uit 2008) en een 120i Cabrio (ook uit 2008).
Vooral de 118d was een erg prettige wagen, een zeer zuinig verbruik (als je het erop aanlegt behoort tussen de 4 en 5 liter zeker tot de mogelijkheden). Ondanks dat de wagen "maar" 143pk heeft, heb je t.o.v. de benzine veel meer koppel waardoor de auto een stuk vlotter aanvoelt. En daarnaast heb je natuurlijk de heerlijke wegligging, het scherpe stuurgedrag en de lekker rebelse handbak (echt de versnellingen erin drukken), iets wat ook een instapmodel tot een echte BMW maakt. Heb erg veel plezier aan die 118d beleeft, en zit ook te overwegen om een leasecontract van een 1-serie over te nemen en de X5 aan mijn mede-vennoot te "geven".
Weliswaar niet zoveel opties, maar dat heb je ook niet nodig om plezier te hebben, en dat voor een uitstekende prijs:
http://www.leasingtime.de(...)d_3-tuerig_23043.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |