20? Ik zou haar 18 schatten, jou schat ik overigens 23? Maargoed, je zegt net zelf ook dat je 20 bentquote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
oken straks even goede foto nemen van haar
en zij is ook 20
Het gewicht! De wrijving! M'n verbruik!quote:Op zondag 19 december 2010 17:04 schreef WhiteJoker het volgende:
Eigenlijk zouden we alle auto's gewoon moeten voorzien van sneeuwploegen en zoutstrooiers. Dat zou het voor Rijkswaterstaat een stuk makkelijker maken
Nee.quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Godskolere, ik ben sjaggo en ik verveel me en ik heb koppijn
Ahhhh, liefje toch!quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Godskolere, ik ben sjaggo en ik verveel me en ik heb koppijn
Mijn vriendin ook geen last van, zolang ik niet te dicht in de buurt kom zegmaar.quote:Op zondag 19 december 2010 18:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhhh, liefje toch!![]()
Al een paracetamolletje ingenomen? Ik verveelde me ook een beetje vandaagUiteindelijk de hele middag op de bank gehangen onder een fleece dekentje, want ik had het verrekte koud
![]()
Moet je morgen weer werken?
@Preus: Je bent echt niet altijd bloedchagerijnig als je ongesteld bent hoor. Nergens geen last van, tophumeur
Haha, een soort cirkel van 1,5 meter, en dan is het goed. Bordje om d'r nek: 'Do not feed'. Nee hoor, ik heb (volgens mij) nergens geen last van. Maar er zijn ook maanden dat iedereen om mij heen het moet bezurenquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook geen last van, zolang ik niet te dicht in de buurt kom zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |