quote:Op zondag 19 december 2010 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
Dan za ik ook maar een foto van mij posten:
[ afbeelding ]
Hallo!
slaap kindje slaap.quote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik zit nog compleet te slapen, bluhhhh
Nee, niet zingen. Dan val ik waarschijnlijk omquote:
Nou Bart, das ook niet aardig.quote:Op zondag 19 december 2010 10:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bwaaaaaaaargh *kuch* *rochel*
Okay, ik zal me verder stilhouden...quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, niet zingen. Dan val ik waarschijnlijk om
Same here, ik heb weer niet fatsoenlijk geslapenquote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik zit nog compleet te slapen, bluhhhh
Het sloeg meer op uitrekken en het ophoesten van ochtendslijmquote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou Bart, das ook niet aardig.
Kan je blij mee wezen als je de weg op moetquote:
Zoveel hebben wij ook niet inderdaad. Gelukkig ook, want de gemeente hier heeft dus het strooizout op. Ik woon aan een uitvalsweg, en hier komt dus best wat verkeer langs. En aan de weg is gewoon _niets_ gedaan. Eén grote ijsbaan is hetquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
Regio Deventer ook weer enkele centimeters sneeuw vannacht, maar niet te vergelijken met de 20 tot 40 centimeter die in (gedeelte's van) het westen van het land zijn gevallen.
Nu begrijp ik dat de gemeente niet nodeloos veel zout gaan inkopen, omdat dit het budget te zwaar zou belasten. Daarom zullen ze waarschijnlijk gemiddelden nemen van de voorafgaande jaren om te bepalen hoeveel zout ze voor een winter nodig hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoveel hebben wij ook niet inderdaad. Gelukkig ook, want de gemeente hier heeft dus het strooizout op. Ik woon aan een uitvalsweg, en hier komt dus best wat verkeer langs. En aan de weg is gewoon _niets_ gedaan. Eén grote ijsbaan is het
Ik geloof niet dat Purdey dat weet aangezien zij in Rotterdam woontquote:Op zondag 19 december 2010 10:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Purdey, kan je in omgeving zutphen ook een beetje mountainbiken?
Moet ik daar ook maar eens heen, sowieso een lekker stukje rijden.
Ik kan het beamen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:29 schreef monsterd. het volgende:
Volgens mij is het mogelijk om te moutainbiken op de Holterberg in Holten, ik ben er alleen niet zeker van aangezien ik zelf niet mountainbike.
Ben regelmatig op verschillende plaatsen onderweg en laat mijn camera meelopen, dan wil je nog wel eens wat op film hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Bargehassus het volgende:
Heb je ook ergens geen filmpje van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |