Leuk om naar te kijken maar da's dus alleen het uiterlijk. Lekker oppervlakkig...quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Opvallend genoeg is de Micra van die vriendin toch echt sneller gewordenEn mijn huisgenote wilt weten wat jullie van haar vinden
![]()
Absoluut niet mijn type.quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Opvallend genoeg is de Micra van die vriendin toch echt sneller gewordenEn mijn huisgenote wilt weten wat jullie van haar vinden
![]()
Linkje?quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
![]()
Dat dus. Nogmaals: smaken verschillen gelukkig. Anders zouden we allemaal hetzelfde grietje willen doen en zouden we over 100 jaar allemaal nog meer op elkaar lijken dan de chinezen toch al doenquote:
Speciaal voor Goddelijker gequotedquote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef BrinkydeBMW het volgende:
http://www.tagged.com/pho(...)64&photoId=163967794
Andere foto van huisgenote
Ikom ontopic te houden bij een Lamborghini in Monaco
http://www.tagged.com/pho(...)76&photoId=157386625
Wel via tagged
't Is 'm toch niet.quote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Speciaal voor Goddelijker gequoted
Heb trouwens vanmiddag een eindje gelopen, en zag dat "wij" nog wel genoeg zout hebben, de belangrijkste uitvalswegen waren gewoon netjes geschoven en gestrooid.quote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier in het ooschten des landsch heeft Arriva het maar opgegeven, er zal vandaag niet meer gereden worden
Hier zijn echt alleen de hoofdwegen gestrooid, en ook maar amperquote:Op zondag 19 december 2010 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb trouwens vanmiddag een eindje gelopen, en zag dat "wij" nog wel genoeg zout hebben, de belangrijkste uitvalswegen waren gewoon netjes geschoven en gestrooid.
Hier (Utrecht) is het ook echt een ramp als je van de snelweg afgaat.quote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hier zijn echt alleen de hoofdwegen gestrooid, en ook maar amper
Ze lijkt eigenlijk best jong, maargoed. Ik ben een meisje dus ik heb niet echt een oordeel over haarquote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef BrinkydeBMW het volgende:
![]()
Valt nog mee kwa sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef Goddelijker het volgende:
De Big Ben bij sneeuw
[ afbeelding ]
Incl. Ferrari.
Hij misschien niet. Wij willen de zijne welquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk best jong, maargoed. Ik ben een meisje dus ik heb niet echt een oordeel over haar![]()
Oh ja, ik heb je foto's ook nog bekeken; wil je je keuring?
Great minds think alike, ik ben ook wel nieuwschierig naar de mening van monsterd.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij misschien niet. Wij willen de zijne wel
Kom maar op met die ongezouten ongecompliceerde duidelijke mening
okquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk best jong, maargoed. Ik ben een meisje dus ik heb niet echt een oordeel over haar![]()
Oh ja, ik heb je foto's ook nog bekeken; wil je je keuring?
Ik heb een voorstel! Jij en die griet, met op de achtergrond jouw dikke diesel en haar bommetjequote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
oken straks even goede foto nemen van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel! Jij en die griet, met op de achtergrond jouw dikke diesel en haar bommetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |