Ik afgelopen nacht nog. Veel mensen zijn inderdaad te bang. Je kon makkelijk 80/90 km/u rijden, daar waar andere hooguit 50 km/u reden... Dus genoeg (zomerband?)rijders ingehaald over de linkerbaan. Alleen oppassen op stukken zonder verlichting want je ziet de bocht niet aankomenquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef vannelle het volgende:
Voor me reed een auto maar 30 km/h op een doorgaande, rechte weg. Best wel overdreven.
Maar die automobilist die inhaalde overdreef helemaal, wát een mafklapper.
Dit was op een N-weg met tegenliggers dus. Hij nam ook aardig wat risico tijdens het inhalen, het ging eigenlijk nét niet.quote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik afgelopen nacht nog. Veel mensen zijn inderdaad te bang. Je kon makkelijk 80/90 km/u rijden, daar waar andere hooguit 50 km/u reden... Dus genoeg (zomerband?)rijders ingehaald over de linkerbaan. Alleen oppassen op stukken zonder verlichting want je ziet de bocht niet aankomen
Ah nee dat is inderdaad (te) link. Ik heb het over een groot stuk A50quote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit was op een N-weg met tegenliggers dus. Hij nam ook aardig wat risico tijdens het inhalen, het ging eigenlijk nét niet.
Hij dwong tegenliggers om te remmen en da's geen fijn werk in die pokkesneeuw. Echt, wát een hufter.....
Te voorzichtig is niet goed maar dat heb ik 10x liever in de buurt rijden dan zo'n kamikazepiloot.
Mijn foutquote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Je huisgenote regelt vast goede curry dan. oke net zat daar een Indiër.
Ik had al het vermoeden dat je de snelweg bedoelde.quote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ah nee dat is inderdaad (te) link. Ik heb het over een groot stuk A50
quote:
vannelle rijdt natuurlijk wel het best van ons allemaalquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja geen idee, mischien rij jij altijd zo.
Ik probeer van niet.quote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja geen idee, mischien rij jij altijd zo.
Ja tuurlijk, dat is ook de reden dat ik in 2006 mijn 4 maanden oude auto total loss heb gereden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
vannelle rijdt natuurlijk wel het best van ons allemaal
Ahja, ik ging maar even van je (inmiddels oude?) beroep uit.quote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is ook de reden dat ik in 2006 mijn 4 maanden oude auto total loss heb gereden.
Snelweg rijden en in slaap vallen gaat niet zo goed samen......
En ik dan?quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ahja, ik ging maar even van je (inmiddels oude?) beroep uit.
It wasn't mequote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hebben we net in dat filmpje kunnen zien.
Snap ik, maar ik ben ook maar een mens. En mensen maken fouten, dat heb ik toen wel bewezen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ahja, ik ging maar even van je (inmiddels oude?) beroep uit.
Als ik het me goed heug en jouw nu niet verwar met een ander, dan heb ik eens foto's gezien van hoe jij hoogspanningsmasten in elkaar sleutelde, toch?quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij bedoelde geen vrachtwagenchauffeur.Ik was rij-instructeur.
Ah. Ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij bedoelde geen vrachtwagenchauffeur.Ik was rij-instructeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |