Dit dus. Smaller, hoger en harder (qua druk, bar).quote:Op zondag 19 december 2010 21:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Smallere banden is juist beter met sneeuw.
Smaller en hoger wel, maar harder? In het losse zand moet je ook juist zachtere banden hebben, waarom in de sneeuw dan harder?quote:Op zondag 19 december 2010 22:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dit dus. Smaller, hoger en harder (qua druk, bar).
Meer druk op een kleiner oppervlakte.quote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaller en hoger wel, maar harder? In het losse zand moet je ook juist zachtere banden hebben, waarom in de sneeuw dan harder?
Juistquote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meer druk op een kleiner oppervlakte.
Mjah, maar daar is ook een zekere balans in. Want teveel druk betekent ook wegglijden. Dus zacht is niet goed, dat kan ik volgen, maar te hard is ook niet de bedoeling evengoedquote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meer druk op een kleiner oppervlakte.
Gewoon aanhouden wat er wordt aanbevolen (en dan evt. voor de vol beladen druk).quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, maar daar is ook een zekere balans in. Want teveel druk betekent ook wegglijden. Dus zacht is niet goed, dat kan ik volgen, maar te hard is ook niet de bedoeling evengoed
Ja uiteraard, maar uit de uitspraak van Tommygun valt te begrijpen dat harder altijd beter is, en da's niet helemaal waar dusquote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon aanhouden wat er wordt aanbevolen (en dan evt. voor de vol beladen druk).
En hetzelfde geldt ook voor vrouwen, daarbij is het ook niet altijd beter om harder te gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar uit de uitspraak van Tommygun valt te begrijpen dat harder altijd beter is, en da's niet helemaal waar dusZelfde geldt natuurlijk ook voor smal en hoog
Ik heb het natuurlijk over de winterbanden. Je moet niet je 'zomerbanden' (te) hard gaan oppompen uiteraardquote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar uit de uitspraak van Tommygun valt te begrijpen dat harder altijd beter is, en da's niet helemaal waar dusZelfde geldt natuurlijk ook voor smal en hoog
Meen je ja? Wauwquote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt ook voor vrouwen, daarbij is het ook niet altijd beter om harder te gaan.
Ah, ok.quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, je moet een vrouw op z'n hardst nemen.
Met sarcasme.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah, ok.
*noteert*
Maarehm.... Waarmee dan?
Ahaquote:
Aha, nee dan is het inderdaad niet aan mij besteed. Vond het al zo'n mooie deal voor 200 in de maandquote:Op zondag 19 december 2010 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit geval is het zgn. Privatleasing, dus iemand heeft die auto privé geleased (de markt in Duitsland zit anders in elkaar dan hier in NL). Daar komt dan nog verzekering (pakweg ¤60) en belasting (¤25) bij, dus samen ben je aan vaste lasten rond de ¤285 eventueel ¤300 kwijt. Als de leasingbank (waarschijnlijk de BMW Bank) dan het groene licht geeft nadat je inkomen is gechecked, dan kan je het contract op jouw naam zetten en aan het einde (9 maanden) de wagen weer bij de dealer parkeren.
Is in dit geval ook alleen maar interessant voor mensen die in Duitsland een adres hebben.
Treinen zijn easy..;)quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, hier ligt wel wat meer, maar de maan scheen vrij fel op de sneeuw.
Dat treffend in beeld te brengen is niet goed gelukt, maar enkele rijdende treinen (die door de lange sluitertijd een leuk effect gaven) des te beter.
Dat dacht je maar! Ze moeten rijden, om te beginnenquote:
ik lag al in bed, totdat huisgenote kreunende geluiden maakte... laat ik haar even, wordt ze wakkerquote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga te bed. Morgen weer een nieuwe dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |