Ik wilde toch al niet gaan shopen in Hardenberg.quote:
Daar doen ze er helemaal niet aanquote:
Ach, ik woon in een agglomeratie van Hardenbergquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar doen ze er helemaal niet aan.
Vrij Christelijk daar allemaal.
Kun je beter naar Zwolle gaan ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wilde toch al niet gaan shopen in Hardenberg.
Het mooie Dedemsvaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik woon in een agglomeratie van HardenbergTis niet dat ik in Gramsbergen of Bergentheim woon
[..]
quote:
Ja Zwolle, ja en Hardenberg heeft stadsrechten maar of dat terecht is valt over te twisten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
Je hebt toch wel iets dat op een stad lijkt in de buurt pjp? Of heb je echt geen Marokkanen in een straal van 20km om je heen?
Van Westkapelle zijn de stadsrechten ook erg dubbieus (2.700 inwoners).quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja Zwolle, ja en Hardenberg heeft stadsrechten maar of dat terecht is valt over te twisten.
Als ik met dit weer naar Zwolle ga ben ik waarschijnlijk zeven uur onderweg. Ik geef de voorkeur aan Middelburg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
Kun je beter naar Zwolle gaan ja.
Ben je wel eens in D'voart west da?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:24 schreef du_ke het volgende:
Zwolle moet in een kwartiertje tot 20 minuten wel lukken
Geweldige (linkse) artiest.quote:
Het was een typische rechtse studenten bal (maar dan zonder studie...) en behoorlijk agressief ook.quote:
Kan zijn, maar zijn songteksten zijn aardig links.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het was een typische rechtse studenten bal (maar dan zonder studie...) en behoorlijk agressief ook.
Dat blijkt uit zijn docu.film over diens jeugd die een jaar of 2 a 3 terug uitkwam.
Echter na wat drugs en verblijf bij de maharishi in India werd ie steeds softer.
Nou en, ik luister wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zijn songteksten zijn aardig links.
Ze schreven toch hun songteksten wanneer ze stoned waren?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zijn songteksten zijn aardig links.
Dat vind ik niet erg, maar ik hou meer van de Rolling Stones.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik luister wat ik mooi vind.
Oh, dat verklaart het enorme optimisme in die liedjes. Het zijn leuke teksten om bij weg te dromen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze schreven toch hun songteksten wanneer ze stoned waren?
wel in geweest niet aangegaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je wel eens in D'voart west da?
Leuk dorpje dan?quote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
wel in geweest niet aangegaan.
Heb er ook niks te zoeken eigenlijk. M'n nichtje had een tijd verkering met een jongen uit D'voart.
Hmm, maar jij moet dan toch ook op het vechtdal gezeten hebben?quote:
Nee joh ik woon in Meppel en ben daar ook naar school geweest.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, maar jij moet dan toch ook op het vechtdal gezeten hebben?
Stones. Hendrix, outsidersquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef TomLievense het volgende:
Dat vind ik niet erg, maar ik hou meer van de Rolling Stones.
Vandaag heeft de Here toegestaan dat hier gekocht mag worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
In december zijn er toch vaak extra koopzondagen?
Amateurquote:
Sleetje rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Hier ligt ook een zwik bevroren ellende. Vanmiddag maar even sneeuwkettingen onder mijn step binden.
Hee, we wonen in Nederland heh, als ik op een slee ga zitten doet het niets. Geen heuvels enzo.quote:
Dan woon je toch echt in het verkeerde deel van ons land.quote:Op zondag 19 december 2010 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, we wonen in Nederland heh, als ik op een slee ga zitten doet het niets. Geen heuvels enzo.
quote:
quote:
Gta. Als ie het doet tenminstequote:
Call of Duty: Black Opsquote:
Bij alle boeren, met wel heuvels, wil ik niet wonen. Ik hou van verschillend eten enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt in het verkeerde deel van ons land.
Hier wonen niet alleen boerenquote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij alle boeren, met wel heuvels, wil ik niet wonen. Ik hou van verschillend eten enzo.
Half sgp Nederlandquote:
Heel vriendelijke mensen. Vreemde opvattingen, maar erg erg vriendelijk.quote:
Mijn muzieksmaak correspondeert idd niet met mijn politiek opvatting nee. :pquote:Op zondag 19 december 2010 14:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent toch zo voor Amerika en rechts georiënteerd? En dan Rammstein luisteren
![]()
Ik wilde er een aanvragen, maar de ambtenaar weigerd hetrosexuelen een vergunning te verstrekken.quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
heb je daar wel vergunning voor ?
Que?quote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtsen als zijnde cultuurbarbaren, hebben niet het recht om van muziek te houden.
Natuurlijk wel, indien ze er op lopen of fietsen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Que?
Linksen als zijnde milieuactivisten, hebben niet het recht om van de openbare weg gebruik te maken.
Dit is de smeltkroes waar alle agressie van de actieve users samenkomt.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef TomLievense het volgende:
Het niveau van de POL SC is de laatste tijd hoger dan alle andere topics in POL.
Hohoho, daar ga je weer Zolcon.quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef Zolcon het volgende:
Het is echt te dramatisch voor woorden wat mensen allemaal roepen. Het gaat helemaal nergens meer over. En dan lopen ze te zeuren dat links zijn oogkleppen moet openen. Die mensen nemen zonder ook maar zelf na te denken of het wel klopt dingen over van Elsevier of nog erger GeenStijl. Dat zijn de echt blinde mensen. Hoe kan het bijvoorbeeld dat Hans Jansen serieus genomen wordt.
Ik zeg ook nergens dat rechts een monopolie heet op domheid. Ik zeg alleen dat er dingen worden geroepen die helemaal nergens op slaan en dat mensen daar in mee gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hohoho, daar ga je weer Zolcon.
Domheid is geen rechts monopolie.
Domheid is oververtegenwoordigd in het populisme, toevalligerwijs momenteel PVV en daarmee discutabel 'rechts', maar genoeg voorbeelden van brullende linkse droeftoeters.
* GSbrder schudt Zolcon de handquote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat rechts een monopolie heet op domheid. Ik zeg alleen dat er dingen worden geroepen die helemaal nergens op slaan en dat mensen daar in mee gaan.
Wel gewassen hoop ik?quote:
Van de week zei ik ongeveer hetzelfde in SC en FB ... ik begon al aan mezelf te twijfelen ...quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef Zolcon het volgende:
Het is echt te dramatisch voor woorden wat mensen allemaal roepen.
Niet waar. Hans Jansen is compleet de weg kwijt, vroeger had hij nog wel eens een punt maar nu roept ie maar watquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Hans Jansen is een van de beste Arabisten at the moment
Dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Elsevier die meldt dat het niet het jaar van Cohen was. Nee lekker interessant.quote:
Hans Jansen is niet meer dan een slechte moppentapper. Je moet hem eens bekijken bij Pauw en Witteman. Hij komt niet verder dan gelul over mannen met baarden.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Vind ook niet dat we er gewoon moeten gaan blijven zitten en die mensen laten roepen wat ze willen. Het is volslagen idioot. Er wordt wraak genomen door mensen die nooit serieus genomen werden (Bart Jan Spruyt o.a.) en dat slaat door! (Ja ik kan me volledig vinden in de analyse van Jan Blokker)quote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Van de week zei ik ongeveer hetzelfde in SC en FB ... ik begon al aan mezelf te twijfelen ...
bijv misschien was die leegheid en dat getrol altijd al zo en dat ik nu in een fase zit dat ik me er meer aan stoor...
Maar goed dat meer users het ook is opgevallen..
Of in de PenW utizending samen met Joris Luyendijk dat was helemaal tenenkrommend. Hans Jansen is geradicaliseerdquote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hans Jansen is niet meer dan een slechte moppentapper. Je moet hem eens bekijken bij Pauw en Witteman. Hij komt niet verder dan gelul over mannen met baarden.
Waar baseer jij dat op? Laat me raden: omdat hetgeen hij zegt jou aanspreekt, vind jij hem de beste Arabist? Immers, zelf bezit je nauwelijks kennis over de islam, dus in dat opzicht heb je geen referentiekader.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.quote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Laat me raden: omdat hetgeen hij zegt jou aanspreekt, vind jij hem de beste Arabist? Immers, zelf bezit je nauwelijks kennis over de islam, dus in dat opzicht heb je geen referentiekader.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef Arglist het volgende:
Als Hans Jansen Hassan Yassin zou heten, zou hij een lid van de Taliban zijn.
Je bedoelt dat hij zo goed een regel uit de koran kan lezen, en dan zeggen hoe hij het interpreteert. Ja dat klopt. Discussies over boeken.quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.
Die man is minstens even radicaal als zij, zij het niet nog radicaler, omdat, hoewel ze beide menen een autoriteit te zijn, meneer Jansen nog een degelijke opleiding heeft gehad, hoewel je dat niet zou zeggen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten inclusief tulband
En daar is Hans Jansen uniek in? Hij is de enige Arabist in ons land die zijn stellingen kan beargumenteren? Want veel van zijn collega's zijn het simpelweg niet hem eens. Jij slaat hun opvattingen in de wind?quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Ik had verwacht dat het door zou gaan. Dakje dicht en knallen maar.quote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef TomLievense het volgende:
Koos, ik zei nog dat Feyenoord niet zou verliezen dit weekend.Heb ik toch gelijk gekregen.
Een context die heel goed in ZIJN verhaal past ja. Kom op zeg. Hans Jansen is één van die mensen die niet serieus werd genomen als wetenschapper en omdat hij nu heel goed in het plaatje van Wilders past serieus wordt genomen. Een hele selectieve islam-kenner. Arabist zou ik hem ook niet willen noemen. Ik denk dat hobbyist een beter woord is. Wetenschapper is een overschattingquote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De officiële reden was dat de supporters niet op tijd konden komen. Heel toevallig dat het net afgelast wordt nu Suarez geschorst is. (KNJBquote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Ik had verwacht dat het door zou gaan. Dakje dicht en knallen maar.
Maak je geen zorgen, de schorsing blijft natuurlijk staan hoor...quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De officiële reden was dat de supporters niet op tijd konden komen. Heel toevallig dat het net afgelast wordt nu Suarez geschorst is. (KNJB)
Snap ik. Voorlopig heb je niks beargumenteerd nog, alleen maar 'wat' geroepen. Maar doe je best zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stop ermee, ik ben best bereid om dingen te beargumenteren maar als ik meteen van 4/5 mensen tegen gas krijg dan is de lol op.
Al onze post komen op het zelfde neer. Je hoeft ze dus niet allemaal afzonderlijk te beantwoorden.quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stop ermee, ik ben best bereid om dingen te beargumenteren maar als ik meteen van 4/5 mensen tegen gas krijg dan is de lol op.
Nee, de officieuze reden is dat Feyenoord geen winterbanden voor de spelersbus kon betalen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De officiële reden was dat de supporters niet op tijd konden komen. Heel toevallig dat het net afgelast wordt nu Suarez geschorst is. (KNJB)
Hans Jansen logica.quote:Op zondag 19 december 2010 15:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een context die heel goed in ZIJN verhaal past ja. Kom op zeg. Hans Jansen is één van die mensen die niet serieus werd genomen als wetenschapper en omdat hij nu heel goed in het plaatje van Wilders past serieus wordt genomen. Een hele selectieve islam-kenner. Arabist zou ik hem ook niet willen noemen. Ik denk dat hobbyist een beter woord is. Wetenschapper is een overschatting
quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de officieuze reden is dat Feyenoord geen winterbanden voor de spelersbus kon betalen.
Ah, het eeuwige complotgezeik van de verongelijkte kakkerlak.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon.quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, het eeuwige complotgezeik van de verongelijkte kakkerlak.
Nogmaals:quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef TomLievense het volgende:
Kan niet, want de wedstrijd zou zonder uitsupporters gespeeld worden.
Ze mochten wel spelers meenemen tochquote:Nee, de officieuze reden is dat Feyenoord geen winterbanden voor de spelersbus kon betalen.
Zijn schorsing duurt nog wel even toch? Die wedstrijd blijft gewoon staan. Ook wek je hier de indruk dat je het vermoeden hebt dat Ajax heeft gezorgd dat heel Nederland ingesneeuwd isquote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat de wedstrijd is afgelast. Anders had jullie een pak op de broek gekregen. Het komt overigens zeer goed uit; Suarez is geschorst en El Hamdaoui was ziek.quote:
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nogmaals:
[..]
Ze mochten wel spelers meenemen toch?
Het zou me inderdaad niet verbazen als Erwin Krol opeens in het Ajax-clubblad opduikt.quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zijn schorsing duurt nog wel even toch? Die wedstrijd blijft gewoon staan. Ook wek je hier de indruk dat je het vermoeden hebt dat Ajax heeft gezorgd dat heel Nederland ingesneeuwd is
Oh, en ook zonder Suarez verslaan we Feyenoord met gemak! Feyenoord
Dus omdat je in je eentje bent mogen we geen kritiek hebben op je stelling/beargumentering? Wat een onzin.quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga al weg. Wel jammer dat de wedstrijd niet doorging. Had mezelf al helemaal voorbereid. Frituur stond al klaar en mijn stoel was al voorverwarmd...quote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef Bluesdude het volgende:
kameraden.. kameraden..![]()
voetbal is een rechtse hobby..
willen alle linkspoten svp zich verwijderen uit deze diskussie![]()
wat krijgen we nou zeghhh !!!![]()
![]()
![]()
![]()
zie je... met vlag zwaaien.... = dus rechtse hobby
Voetbal weet bruggen te slaan tussen verschillende culturen, dus het is een linkse sport.quote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef Bluesdude het volgende:
kameraden.. kameraden..![]()
voetbal is een rechtse hobby..
willen alle linkspoten svp zich verwijderen uit deze diskussie![]()
wat krijgen we nou zeghhh !!!![]()
![]()
![]()
![]()
zie je... met vlag zwaaien.... = dus rechtse hobby
Begin gewoon met akkoorden spelen. http://www.ultimate-guitar.com/ hier kan je vrijwel alles vinden.quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ga al weg. Wel jammer dat de wedstrijd niet doorging. Had mezelf al helemaal voorbereid. Frituur stond al klaar en mijn stoel was al voorverwarmd...
Nu ben ik weg, beetje studeren en beetje proberen gitaar te spelen (ben al anderhalf jaar willekeurige tonen uit dat ding aan het rammen, misschien moet ik maar les nemen...)
Dat was wel heel triest inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Of in de PenW utizending samen met Joris Luyendijk dat was helemaal tenenkrommend. Hans Jansen is geradicaliseerd
Een sobere, conservatieve, rechtlijnige rechtsback.quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voetbal weet bruggen te slaan tussen verschillende culturen, dus het is een linkse sport.Ik ben trouwens een rechtsbenige back en kan helemaal niets met mijn linker been. In die zin zou je me op het veld extreem-rechts kunnen noemen.
ik ben tweebenig..quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voetbal weet bruggen te slaan tussen verschillende culturen, dus het is een linkse sport.Ik ben trouwens een rechtsbenige back en kan helemaal niets met mijn linker been. In die zin zou je me op het veld extreem-rechts kunnen noemen.
Nee, rechtsen zeggen 'matties'.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef TomLievense het volgende:
Kameraden is natuurlijk wel een links woord. Rechtsen zeggen vrinden.
Fout, rechtsen praten altijd over individuen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, rechtsen zeggen 'matties'.
Ja dat doe ik ook wel eens. Maar ik moet me er een keer toe zetten en gewoon een paar uur toe zetten af en toequote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef Arglist het volgende:
[..]
Begin gewoon met akkoorden spelen. http://www.ultimate-guitar.com/ hier kan je vrijwel alles vinden.
Ach, ik speel slechts vijfde klasse. Ik heb dus altijd de tijd om de bal aan te nemen en hem voor mijn goede been te leggen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ben tweebenig..
van orgine rechts, maar toen ben ik gaan trainen op linksheid
lang geleden hoor.... ik kan nu geen sprintje meer maken...kan wle... maar dan 10 minuten pauze
Dat is afhankelijk van de leeftijd uiteraard.quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, rechtsen zeggen 'matties'.
Je moet wel eelt op je vingertoppen kweken uiteraard. Ik speel zelf al vrijwel mijn hele leven.quote:Op zondag 19 december 2010 16:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel eens. Maar ik moet me er een keer toe zetten en gewoon een paar uur toe zetten af en toe
Ja ik heb ook een steelstring dus krijg inderdaad flink last aan mijn vingers (vooral mijn pink)quote:Op zondag 19 december 2010 16:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je moet wel eelt op je vingertoppen kweken uiteraard. Ik speel zelf al vrijwel mijn hele leven.
Dat is niet echt fijn voor beginners inderdaad. Niet alleen vanwege de snaren maar ook is de hals smaller.quote:Op zondag 19 december 2010 16:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een steelstring dus krijg inderdaad flink last aan mijn vingers (vooral mijn pink)
Ja inderdaad, ik merk dat ik op de gitaar van mijn vriendin (eentje uit Spanje) veel lekkerder gaat. Maar ik vind het geluid van de mijne wel een stuk mooier. Maar dat is persoonlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is niet echt fijn voor beginners inderdaad. Niet alleen vanwege de snaren maar ook is de hals smaller.
Is een mooie. Op de nylon snaren is het net allemaal wat makkelijker inderdaad, maar het is toch beter om daar mee te beginnen en de basis onder de knie te krijgen. Minder pijnlijk ookquote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik merk dat ik op de gitaar van mijn vriendin (eentje uit Spanje) veel lekkerder gaat. Maar ik vind het geluid van de mijne wel een stuk mooier. Maar dat is persoonlijk.
Fender CD-60
Deze heb ik. [ afbeelding ]
Speel je in een bandje of alleen voor de fun?quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Arglist het volgende:
[..]
Is een mooie. Op de nylon snaren is het net allemaal wat makkelijker inderdaad, maar het is toch beter om daar mee te beginnen en de basis onder de knie te krijgen. Minder pijnlijk ook
Ik vind het geluid van nylon zelf wel mooier, voller. Hou niet echt van zo'n schel, western geluid. Op mijn steelstring speel ik eigenlijk alleen bij hoge uitzondering, als ik 'm aansluit op mijn versterker. Als ik wil pielen (oefenen) doe ik dat op een spaanse of op mijn elektrische.
Ja, het probleem met spaanse is dat ik voor dat bedrag dat ik voor deze heb betaald vrijwel geen goede spaanse kon vinden. Deze kostte maar 90 euro, erg weinig voor een Fender lijkt me. Maar op het ogenblik is het vooral wanddecoratiequote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Arglist het volgende:
[..]
Is een mooie. Op de nylon snaren is het net allemaal wat makkelijker inderdaad, maar het is toch beter om daar mee te beginnen en de basis onder de knie te krijgen. Minder pijnlijk ook
Ik vind het geluid van nylon zelf wel mooier, voller. Hou niet echt van zo'n schel, western geluid. Op mijn steelstring speel ik eigenlijk alleen bij hoge uitzondering, als ik 'm aansluit op mijn versterker. Als ik wil pielen (oefenen) doe ik dat op een spaanse of op mijn elektrische.
Ben bezig met een stuk erover aan het schrijven. Komt ergens binnenkort wel. Het zit mij ook enorm dwars en ik merk dat ik het schrijven van stukken toch wel leuk vind om het zo van me af te schrijven. Of ik het hier ga neerzetten is dan wel iets anders, hier wordt je toch de grond in gebashed.quote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Net effe op de site van VK rondgehangen en stukken gelezen nav het vertrek van Femke. Opmerkelijk hoeveel idiote reacties onder die stukken worden geplaatst. Alsof Femke hoogst persoonlijk het leven van die mensen heeft verziekt. Wat mankeert er toch aan dit land? Godsamme.
Met vrienden jammen en incidenteel op verenigingsactiviteiten wat spelen, maar het is meer voor de lol en ontspanning. We hebben het ook lange tijd niet gedaan ivm studiedruk enzo, dus het is niet echt een prioriteit of harde afspraken, maar gewoon puur wanneer we zin hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Speel je in een bandje of alleen voor de fun?
Ik denk dat best veel mensen het zouden willen lezen Zolcon. Maar ik begrijp het bash punt welquote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben bezig met een stuk erover aan het schrijven. Komt ergens binnenkort wel. Het zit mij ook enorm dwars en ik merk dat ik het schrijven van stukken toch wel leuk vind om het zo van me af te schrijven. Of ik het hier ga neerzetten is dan wel iets anders, hier wordt je toch de grond in gebashed.
Schrijven kan inderdaad een helende werking hebben. Zo'n verhaal moet je juist hier plaatsen. Onze zwakzinnige mede-users zullen je ongetwijfeld beschimpen, maar dat toont enkel jouw gelijk aan.quote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben bezig met een stuk erover aan het schrijven. Komt ergens binnenkort wel. Het zit mij ook enorm dwars en ik merk dat ik het schrijven van stukken toch wel leuk vind om het zo van me af te schrijven. Of ik het hier ga neerzetten is dan wel iets anders, hier wordt je toch de grond in gebashed.
Valt wel mee hoor, http://www.klassiekegitaar.nl/quote:Op zondag 19 december 2010 16:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, het probleem met spaanse is dat ik voor dat bedrag dat ik voor deze heb betaald vrijwel geen goede spaanse kon vinden. Deze kostte maar 90 euro, erg weinig voor een Fender lijkt me. Maar op het ogenblik is het vooral wanddecoratie
Ik zal dan opgelucht ademhalen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef GSbrder het volgende:
Als Geert Wilders stopt, hoe zou het publiek dan reageren?
retorisch
Werkelijk? Dat siert je, ik verwachtte wat explicieter reacties op VK of Joop.quote:Op zondag 19 december 2010 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal dan opgelucht ademhalen.
Tja, als leek is het moeilijk zoeken naar iets waar je weinig verstand van hebt.quote:Op zondag 19 december 2010 16:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, http://www.klassiekegitaar.nl/
Een 'starters'gitaar kost altijd tussen de 90 - 130 euroquote:Op zondag 19 december 2010 16:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tja, als leek is het moeilijk zoeken naar iets waar je weinig verstand van hebt.
Je mag best weten dat de vlag uitgaat wanneer Wilders de politiek verlaat. Ik zie echter geen reden om te gaan lopen vloeken en tieren.quote:Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat siert je, ik verwachtte wat explicieter reacties op VK of Joop.
Ik had me post ook al geeditquote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Een 'starters'gitaar kost altijd tussen de 90 - 130 euroOf het nu western of klassiek is. Dat zijn gewoon goede gitaren. Je kan een Ibanez of Yamaha zeker voor 100-130 vinden op die site.
Ja ik zag het, ziet er prima uit. Maar goed, ik heb geen recht van spreken inderdaad omdat ik de investeringen in mijn gitaren mijn ouders heb laten doen, al een flink aantal jaren geleden. Nu zou ik ze ook niet zomaar één, twee, drie meer aanschaffenquote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik had me post ook al geeditMisschien als ik een keertje wat extra geld te besteden heb, maar daar is op dit moment geen sprake van als arme student
Nou moet ik zeggen dat 90¤ niet zoveel geld is voor een gitaar. Ben altijd jaloers geweest op de mensen die het wel goed kunnen. Misschien maar eens kijken of ik op internet een paar goede lessen kan vinden of een manier om goed te oefenen. Heb wel een aantal verschillende boekjes maar die zijn vaak veel te droog en saai om mee te beginnen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja ik zag het, ziet er prima uit. Maar goed, ik heb geen recht van spreken inderdaad omdat ik de investeringen in mijn gitaren mijn ouders heb laten doen, al een flink aantal jaren geleden. Nu zou ik ze ook niet zomaar één, twee, drie meer aanschaffen
quote:Alleen samenwerking is niet voldoende
Het aantreden van het rechte kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV is voor linkse partijen aanleiding om naar hun toekomst te kijken. Femke Halsema riep vorige week op tot een samenwerking tussen GroenLinks, D66 en PvdA. Een samenwerking alleen is echter niet genoeg om links weer op de kaart te krijgen.
Een samenwerking tussen GroenLinks, D66 en PvdA zal het vertrouwen niet herstellen. Doordat de onderlinge conflicten aanwezig blijven zal er voor de kiezer weinig veranderen. Om het vertrouwen van de kiezers in de linkse partijen terug te winnen zal er een nieuwe partij gevormd moeten worden. Het grote voordeel van één partij is het scheppen van duidelijkheid. Er zal geen sprake meer zijn van onderlinge concurrentie, alle aandacht kan gericht zijn op het voeren van oppositie. In plaats van drie verschillende leiders zal er maar één gezicht zijn die de visie naar buiten brengt. Het samengaan van de drie partijen zal niet zonder slag of stoot gaan. Het zijn drie verschillende partijen met verschillende achtergronden. Het zijn partijen die al enige tijd meelopen en hun positie hebben veroverd in het politieke systeem. Om het samengaan tot een succes te maken zullen mensen van buiten de politieke top een rol moeten spelen. Door buitenstaanders binnen te laten is het mogelijk om de verschillen te overbruggen en een nieuwe visie te ontwikkelen. Een sociale en progressieve visie. Een visie die gericht is op mensen en niet op cijfers. Een visie die mensen aanspreekt.
De nieuwe partij zou zich meer moeten richten op het contact met hun achterban. In de loop der jaren is de kloof tussen partij en achterban groter geworden, een van de oorzaken voor de electorale verliezen van de PvdA. De communicatie naar de kiezers zal meer aandacht moeten krijgen om, zeker in het begin, kiezers naar de partij te trekken. Door goed te communiceren met de kiezers is het mogelijk om een groot deel van de bevolking te interesseren voor het 'vernieuwde links'.
Door de reorganisatie op links is het mogelijk om kiezers die naar andere partijen zijn gegaan terug te winnen. Ook kan een nieuwe partij zwevende kiezers en jongeren die zich niet kunnen vinden in het huidige aanbod aan partijen aan zich binden. Door links bij elkaar te brengen zal Nederland niet het sociale en progressieve verliezen.
Zolcon
01-12-2010
Ik begon met liedjes mee te spelen. REM, Neil Young etc etc. Bladmuziek erbij met akkoorden en gaan. Maar het beste is om les te nemen volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2010 17:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat 90¤ niet zoveel geld is voor een gitaar. Ben altijd jaloers geweest op de mensen die het wel goed kunnen. Misschien maar eens kijken of ik op internet een paar goede lessen kan vinden of een manier om goed te oefenen. Heb wel een aantal verschillende boekjes maar die zijn vaak veel te droog en saai om mee te beginnen.
Geen tijd/geld voor les. Ik ga wel gewoon wat proberen. Gewoon regelmatig een uurtje spelen lijkt me wel een manier om een begin te maken.quote:Op zondag 19 december 2010 17:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begon met liedjes mee te spelen. REM, Neil Young etc etc. Bladmuziek erbij met akkoorden en gaan. Maar het beste is om les nemen volgens mij.
Ik zou gewoon beginnen met akkoorden, en dan uitbreiden naar tablatuur. Op een gegeven moment heb je het wel gehad met alleen maar akkoorden en aanslaan en wil je wel wat variatie en/of tokkelen en daar kan tablatuur je bij helpen. De nummertjes geven je de fret aan, getekend op de hals, eigenlijk is het heel simpel. Je hebt ook programma's dat tablatuur kan 'oplezen' met de toon, zoals guitarpro. Die tabs kan je gewoon downloaden op http://www.ultimate-guitar.com of www.mysongbook.comquote:Op zondag 19 december 2010 17:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat 90¤ niet zoveel geld is voor een gitaar. Ben altijd jaloers geweest op de mensen die het wel goed kunnen. Misschien maar eens kijken of ik op internet een paar goede lessen kan vinden of een manier om goed te oefenen. Heb wel een aantal verschillende boekjes maar die zijn vaak veel te droog en saai om mee te beginnen.
Het verschil tussen Tofik en Hans zit natuurlijk tussen wat hij op 8:30 aangeeft. Hans vind iemand die de Koran tot op de letter volgt meer Moslim dan iemand die niet-praktiserend is. Terwijl Tofik denkt dat hij volwaardig Moslim is hoewel hij het woord van god met een korrel zout neemt.quote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hans Jansen is niet meer dan een slechte moppentapper. Je moet hem eens bekijken bij Pauw en Witteman. Hij komt niet verder dan gelul over mannen met baarden.
Volgens Jansen ben je alleen moslim als je de koran interpreteert zoals hij 'm interpreteert want dat is de manier waarop het geïnterpreteerd dient te worden, de enige juiste manier. Dat lijkt me nogal een kromme redenering, vind je niet? Volgens Jansen bestaat zo iets als interpretatie niet. Wat hij zelf doet valt daar natuurlijk volgens hem niet onder....quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het verschil tussen Tofik en Hans zit natuurlijk tussen wat hij op 8:30 aangeeft. Hans vind iemand die de Koran tot op de letter volgt meer Moslim dan iemand die niet-praktiserend is. Terwijl Tofik denkt dat hij volwaardig Moslim is hoewel hij het woord van god met een korrel zout neemt.
Die discussie hebben we op Fok ook al duizend keer gehad.
Zembla heeft die docu niet zelf gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
http://zembla.vara.nl/Afl(...)94fc30048d3cae60de1f
Eindelijk heeft Zembla eens wel haar best gedaan.
Gaat het over Hans Jansen?quote:Op zondag 19 december 2010 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
http://zembla.vara.nl/Afl(...)94fc30048d3cae60de1f
Eindelijk heeft Zembla eens wel haar best gedaan.
Dat is gewoon een interpretatieverschil. In onze maatschappij is het gangbaar om te stellen dat je religieus bent als je het zelf aangeeft. Dan ben je gewoon een liberale, gematigde of niet-praktiserende Christen of Moslim. Dit is een prima uitgangspunt. Helemaal voor de overheid.quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Volgens Jansen ben je alleen moslim als je de koran interpreteert zoals hij 'm interpreteert want dat is de manier waarop het geïnterpreteerd dient te worden, de enige juiste manier. Dat lijkt me nogal een kromme redenering, vind je niet?
Probleem is dat Wilders ontkent dat er gematigde moslims zijn. Ben blij dat je inziet dat die er wel zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het verschil tussen Tofik en Hans zit natuurlijk tussen wat hij op 8:30 aangeeft. Hans vind iemand die de Koran tot op de letter volgt meer Moslim dan iemand die niet-praktiserend is. Terwijl Tofik denkt dat hij volwaardig Moslim is hoewel hij het woord van god met een korrel zout neemt.
Die discussie hebben we op Fok ook al duizend keer gehad.
Klopt, dat kan je prima stellen. Maar dat is niet wat Jansen doet. Je bent gelovig, of je bent het niet volgens hem.quote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is gewoon een interpretatieverschil. In onze maatschappij is het gangbaar om te stellen dat je religieus bent als je het zelf aangeeft. Dit is een prima uitgangspunt. Helemaal voor de overheid.
Maar je kunt ook prima stellen dat iemand minder gelovig is als iemand minder serieus met zijn religie omgaat. Ik denk niet dat één van de twee uitgangspunten onjuist is.
Nee, het probleem dat Jansen met de Koran heeft is dat om, volgens hem, een goede Moslim te zijn, je moet geloven dat de Koran het woord van god is, hoe het hij zelf opvat. En dientengevolge ben je een extremist. Jansen is zelf een extremist, omdat hij hetzelfde gelooft als de extremisten geloven.quote:Het probleem dat Hans met de Koran heeft is dat om een goede Moslim te zijn je moet geloven dat de Koran het woord van god is. En dientengevolge moet je een extremist zijn. Dat klopt ook.
Gewaagd.quote:
Hij interpreteert de Koran hetzelfde als Moslims die de Koran wel letterlijk nemen ja. Die begrijpen dat de Koran maar zoveel ruimte overlaat voor interpretatie en dat gematigde Moslims afvalligen zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Klopt, dat kan je prima stellen. Maar dat is niet wat Jansen doet. Je bent gelovig, of je bent het niet volgens hem.
[..]
Nee, het probleem dat Jansen met de Koran heeft is dat om, volgens hem een goede Moslim te zijn je moet geloven dat de Koran het woord van god is. En dientengevolge ben je een extremist. Jansen is zelf een extremist, omdat hij hetzelfde gelooft als de extremisten geloven.
Hij is naar zijn definitie de vroomste moslim op deze aarde.
Kan een miljonair dan ook een communist zijn?quote:Op zondag 19 december 2010 17:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij interpreteert de Koran hetzelfde als Moslims die de Koran wel letterlijk nemen ja. Die begrijpen dat de Koran maar zoveel ruimte overlaat voor interpretatie en dat gematigde Moslims afvalligen zijn.
Maar ik denk niet dat zijn standpunt niet minder juist is dan die van Dibi.
Dit was een opdracht die ik moest doen en ik had maar 400 woorden dat is best weinig. Maar de SP (en ook de conservatieve/moraliserende kant van de PvdA) vallen hier buiten omdat die een andere groep mensen aanspreken. Je zou kunnen zeggen dat die nieuwe partij links-liberalen moet aanspreken die als zich vooral moet richten op het scheppen van gelijke kansen voor iedereen. Je zou het kunnen zien als een vernieuwde versie van de Vrijzinnig Democratische Bond (die overigens bij de Doorbraak in 1946 in de PvdA opging) .quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewaagd.Maar wat is dan het vernieuwde links? Welke koers zouden ze dan globaal moeten gaan varen? D66 is niet echt links en de SP mis ik in dit plaatje.
Goed dat je het plaatst hoor
Als je denkt te kunnen spreken voor een miljard individuen dan denk ik toch echt dat je standpunt minder in de buurt van de waarheid zit dan iemand die voor zichzelf en zijn directe omgeving spreekt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij interpreteert de Koran hetzelfde als Moslims die de Koran wel letterlijk nemen ja. Die begrijpen dat de Koran maar zoveel ruimte overlaat voor interpretatie en dat gematigde Moslims afvalligen zijn.
Maar ik denk niet dat zijn standpunt minder juist is dan die van Dibi.
Vanuit welke religie dan? Hij redeneert vanuit hoe hij de religie opvat..... Dat is niet de religie. Dibi redeneert uit wat religie voor hem betekent, en dat houdt in ieder geval niet in dat hij zomaar random mensen de lucht in blaast. Maar dit strookt niet volgens Jansen met elkaar, een goed moslim doet dat juist wel. Want kijk, het staat geschreven.....quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Picchia het volgende:
Hans redeneert meer vanuit de religie terwijl Dibi het bekijkt als bestuurder van een land.
Jansen benadert het vraagstuk op klinische wijze. Hij leest een boek en baseert daarop zijn conclusies. Dibi daarentegen gaat uit van het menselijke. Hij beseft dat geen enkel mens hetzelfde is en dat ieder mens zijn geloof op andere wijze belijdt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Picchia het volgende:
Hans redeneert meer vanuit de religie terwijl Dibi het bekijkt als bestuurder van een land.
Wat maakt dibi dan moslim?quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Vanuit welke religie dan? Hij redeneert vanuit hoe hij de religie opvat..... Dat is niet de religie. Dibi redeneert uit wat religie voor hem betekent, en dat houdt in ieder geval niet in dat hij zomaar random mensen de lucht in blaast. Maar dit strookt niet volgens Jansen met elkaar, een goed moslim doet dat juist wel. Want kijk, het staat geschreven.....
Geen idee. Dat moet je hem vragen, niet mij.quote:
Dat is een drogredenatie.quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je denkt te kunnen spreken voor een miljard individuen dan denk ik toch echt dat je standpunt minder in de buurt van de waarheid zit dan iemand die voor zichzelf en zijn directe omgeving spreekt.
http://www.waterlandstichting.nl/?p=artikelen&s=bekijken&id=1259quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewaagd.Maar wat is dan het vernieuwde links? Welke koers zouden ze dan globaal moeten gaan varen? D66 is niet echt links en de SP mis ik in dit plaatje.
Goed dat je het plaatst hoor
Klopt, net als dat Jansen ons uitlegt wat de Islam inhoudt, terwijl hij eigenlijk alleen voor zichzelf spreekt.quote:
Dat heb ik mezelf ook afgevraagd. Volgens mij speelt hij op het eind bewust het spelletje mee.quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef Arglist het volgende:
Denk je dat Leonardo di Caprio aan het eind van Shutter Island weet dat hij een gek is of niet?
Bazenfilm. Aan het eind weet hij het alleen dan begint het verhaal opnieuw, dat gok ik tenminste.quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef Arglist het volgende:
Denk je dat Leonardo di Caprio aan het eind van Shutter Island weet dat hij een gek is of niet?
Bedankt, ik zal het vanavond eens doorlezen, moet gaan koken voor het meisjequote:Op zondag 19 december 2010 17:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://www.waterlandstichting.nl/?p=artikelen&s=bekijken&id=1259
Hierop is mijn verhaal gebaseerd. Mijn stuk gaat minder over de inhoud maar heb ik meer gericht op de totstandkoming van een nieuwe partij.
Dat komt al dichterbij ja. Voor de één is het boek leidend en de ander de persoonlijke interpretatie.quote:Op zondag 19 december 2010 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jansen benadert het vraagstuk op klinische wijze. Hij leest een boek en baseert daarop zijn conclusies. Dibi daarentegen gaat uit van het menselijke. Hij beseft dat geen enkel mens hetzelfde is en dat ieder mens zijn geloof op andere wijze belijdt.
Precies volgens mij weet hij het ook, want hij zegt zo iets als dat het beter is als een goed mens te leven dan als een beest te sterven ofzo.quote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf ook afgevraagd. Volgens mij speelt hij op het eind bewust het spelletje mee.
Dat soort reacties zijn altijd wel erg triest inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Net effe op de site van VK rondgehangen en stukken gelezen nav het vertrek van Femke. Opmerkelijk hoeveel idiote reacties onder die stukken worden geplaatst. Alsof Femke hoogst persoonlijk het leven van die mensen heeft verziekt. Wat mankeert er toch aan dit land? Godsamme.
dibi@tweedekamer.nlquote:
Ik denk dat meer mensen dat hebben. En ik denk dat de aanstelling van Sap daar aan kan bijdragen. Voor zo een partij om groot te worden moet er wel een deel van de PvdA mee gaan. Ik weet dat er hier heel negatief gedaan wordt over de PvdA. Ik ben zelf ook tegen het overdreven moraliserende van sommige leden van de PvdA. Maar het echte progressieve deel zou prima mee kunnen in die nieuwe partij. Natuurlijk zullen er mensen weg gaan en mensen heen gaan. Met een sterke leider (iemand die nu geen prominente rol speelt binnen één van de drie partijen maar wel veel ervaring heeft, geen idee wie) zou het een hele grote partij kunnen worden die veel kan betekenen voor dit land. Ik zie het zelf als een soort aanpassing van de huidige partijen aan de nieuwe situatie waar geen plek meer is voor oude partijen die hun roots hebben in de verzuiling.quote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het vanavond eens doorlezen, moet gaan koken voor het meisje
Ik heb zelf wel behoefte aan een sterk progressief liberale partij en samenvoegen zou dat kunnen bewerkstelligen.
Ik vermoed dat Jansen jouw conclusie deelt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef Arglist het volgende:
[..]
Precies volgens mij weet hij het ook, want hij zegt zo iets als dat het beter is als een goed mens te leven dan als een beest te sterven ofzo.
Toch zijn er heel veel mensen die het niet met me eens zijn. Dat heet interpretatie. Maar goed, overeind blijft staan dat hij sowieso gek is. Daar zal ook Jansen het wel mee eens moeten zijn.
Maar als je weet dat je gek bent, maakt je dat niet 'minder' gek, of misschien zelfs helemaal niet gek? Als ik zijn redenering over moslims structureel volg, dan ben ik niet zeker of hij het wel met me eens is hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jansen jouw conclusie deelt.
Ja, mensen die onbewust trollen zijn verminderd toerekeningsvatbaar.quote:Op zondag 19 december 2010 17:56 schreef Picchia het volgende:
Als je weet dat je een trol bent, ben je dan meer een trol dan iemand die onbewust zit te trollen?
Je bent in beide gevallen een trol. Het woord onbewust maakt je geen minder trol, het zegt alleen iets over de mate van kennis over de gevolgen van de gedraging, en of je niet beter had na moeten/kunnen denken over de mogelijkheden dat je als trol kan worden aangemerkt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:56 schreef Picchia het volgende:
Als je weet dat je een trol bent, ben je dan meer een trol dan iemand die onbewust zit te trollen?
Ben je een trol als je iemand, op een internet forum, vraagt of hij homo is?quote:Op zondag 19 december 2010 17:56 schreef Picchia het volgende:
Geen idee of het een trol is, maar misschien is het wel zelf een homoseksueel die op zoek is naar een partner via het internet?quote:Op zondag 19 december 2010 18:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ben je een trol als je iemand, op een internet forum, vraagt of hij homo is?Ik vind het wel.
Veel feestjes gehad, nu en vanavond hier nog.quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef Zolcon het volgende:
Gezellig, heb je al gemist. Dit weekend was het weekend van de rechtsmensch
En dan vooral de semi-trollen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef Zolcon het volgende:
Het einde van het jaar worden ze alerter, als men een schuldgevoel krijgt en over hun zonden gaan nadenken. Door deze gekke gevoelens en buikpijn van de falende kerstgedachte gaan ze over tot rellen op internet.quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef Zolcon het volgende:
Inderdaad. Hoorde dat in Amsterdam tentamens geneeskunde van de UvA niet doorgingen vrijdag. Ben benieuwd hoe dat bij mij zit. Wat extra dagen kan ik wel gebruikenquote:Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Arglist het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik morgen naar het tentamen ga afreizen. Zal de NS mij goed gezind zijn, of zal ik de auto sneeuwvrij moeten maken en dan rustig rijden.
Door dit kabinet hebben ze het gevoel dat ze wraak moeten nemen op 'links' dat hun hele leven verziekt heeft met oa regelingen zoals wachtgeld (echt een links plan natuurlijk )quote:Op zondag 19 december 2010 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Het einde van het jaar worden ze alerter, als men een schuldgevoel krijgt en over hun zonden gaan nadenken. Door deze gekke gevoelens en buikpijn van de falende kerstgedachte gaan ze over tot rellen op internet.
Tentamens... vrijdagmiddag om 15:00 pas klaar...quote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef TomLievense het volgende:
Hoezo? Hebben jullie nog geen vakantie dan?![]()
Ik moet om 3 januari alweer naar school, dat is ook niet ideaal natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tentamens... vrijdagmiddag om 15:00 pas klaar...![]()
ik ook...quote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik moet om 3 januari alweer naar school, dat is ook niet ideaal natuurlijk.
Heb jij wel herfstvakantie gehad? Ik ken iemand die in Amsterdam studeerd en die zei dat hij geen herfstvakantie had.quote:
Klopt geen herfstvakantie.quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb jij wel herfstvakantie gehad? Ik ken iemand die in Amsterdam studeert en die zei dat hij geen herfstvakantie had.
Wanneer weer zomervakantie? Toch niet in februari al.quote:Op zondag 19 december 2010 18:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt geen herfstvakantie.
1 week kerstvakantie. Eerste week van februari 3 dagen vrij en dan pas weer zomervakantie
eind mei, alleen als je herkansingen hebt dan niet dan half/eind juniquote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wanneer weer zomervakantie? Toch niet in februari al.
Oké. Ik ga eten en daarna een boekje lezen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
eind mei, alleen als je herkansingen hebt dan niet dan half/eind juni
Fijne avondquote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oké. Ik ga eten en daarna een boekje lezen.
Woon je op het platteland?quote:Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Fuckeducke, 10km fietsen om naar de tandarts te gaan___:')
Moet je eens het Cohen-topic in NWS openslaan. Om te janken, zo slecht.quote:Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef Tem het volgende:
pfff je wordt wel heel erg verdrietig als je zo de topics langs gaat hier in POL.
Het is momenteel inderdaad niet al te bestquote:Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef Tem het volgende:
pfff je wordt wel heel erg verdrietig als je zo de topics langs gaat hier in POL.
goor hequote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef GSbrder het volgende:
Wow, ik zie net Reis op TV z'n knieschijf getorpedeerd krijgen. Bah.
Nou ja eigenlijk alles waar types als Voice-over in gereageerd hebbenquote:
Gewoon in een dorp, maar mijn tandarts zit in een ander dorp en met de bus gaan duurt alleen maar langer aangezien je dan tig keer moet overstappen.quote:
Voice-over is chillquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk alles waar types als Voice-over in gereageerd hebben.
Ja, bah bah.quote:
Ja maar jij past dan ook regelmatig in het rijtje van types als...quote:
Bij sommige lichaamsdelen voel je de pijn zelf ook om de een of andere reden... Heb ik toch vooral bij knieën en de edele delenquote:Op zondag 19 december 2010 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, bah bah.
Ook zo schreeuwen ook.
Vind je?quote:
Hmm, ik heb het meer bij armen, maar het ligt er vooral aan welke verwondingen je zelf hebt gehad vroeger, denk ik zo. Edele delen zijn universeel.quote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Arglist het volgende:
[..]
Bij sommige lichaamsdelen voel je de pijn zelf ook om de een of andere reden... Heb ik toch vooral bij knieën en de edele delen
daar doelde ik idd op en mIg is ook al zo'n stereotype. Maar wat Koos opperde in het nieuws forum is ook om heel erg depri van te worden.quote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk alles waar types als Voice-over in gereageerd hebben.
Wie?quote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Uitkeringstrekker en NewKidsTurbo irritanter om eerlijk te zijn.
Ach meer grappigquote:
Kan wel kloppen, heb wel eens ontstoken knieholtes gehad na het skiën, geen pretje....quote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het meer bij armen, maar het ligt er vooral aan welke verwondingen je zelf hebt gehad vroeger, denk ik zo. Edele delen zijn universeel.
Excuses, uitkeringslijder noemt hij zichzelf. Bekend van topics als:quote:
Vind het eerlijk gezegd buitengewoon droevig dat er werkelijk mensen als hij rondlopen op deze aardkloot. Hij is de realiteit compleet uit het oog verloren en vult die leegte met haat-uitingen richting links en schroomt daarbij niet gebruik te maken van keiharde leugens en misinformatie. Ik hoop voor je dat je je niet vereenzelvigt met zijn ideeen.quote:
Het is niet alleen rechts hoor, van die linkse Friese vega word ik ook niet erg vrolijk.quote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Uitkeringstrekker en NewKidsTurbo irritanter om eerlijk te zijn.
Ik ben echt bang als het aankomt op gebroken poten, meerdere keren gehad, m'n voeten komen over het algemeen wel goed terecht en dankzij het snowboarden breek je eerder je onderarmen dan je benen. Onmogelijk om je benen te breken tijdens snowboarden, weer zo'n pluspuntjequote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, heb wel eens ontstoken knieholtes gehad na het skiën, geen pretje....
Ben bij skiën of voetballen dan echt als de dood voor mijn knieën
Ik ben het met hem eens dat de crisis van rechts komt, maar verder is hetgeen hij roept natuurlijk dikke onzin. Maar kan me goed voorstellen dat je je aan hem ergert.quote:Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses, uitkeringslijder noemt hij zichzelf. Bekend van topics als:
Miljonairs
40-urige werkweek #2
Waarin hij het stereotype onterechte uitkeringstrekker een nieuwe dimensie geeft.
Die van mij zijn *ahum* nogal links ja.quote:Op zondag 19 december 2010 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet alleen rechts hoor, van die linkse Friese vega word ik ook niet erg vrolijk.
Ik ben dat met je oneens, de crisis komt niet van rechts, noch van links.quote:Op zondag 19 december 2010 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens dat de crisis van rechts komt, maar verder is hetgeen hij roept natuurlijk dikke onzin. Maar kan me goed voorstellen dat je je aan hem ergert.
Laat ik het anders stellen; de crisis is veroorzaakt door de inhaligheid van bankiers die teveel speelruimte hebben gekregen door rechts beleid.quote:Op zondag 19 december 2010 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben dat met je oneens, de crisis komt niet van rechts, noch van links.
De crisis komt van het midden
Ik mocht laatst 300 euro aftikken.... maar blijft rukquote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn eerste bekeuring binnen gehad...![]()
99 waar 80 is toegestaan op een autoweg, ik heb het 80 bord niet gezien![]()
86 euro inclusief 6 euro administratiekosten. December is inderdaad een dure maandquote:Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mocht laatst 300 euro aftikken.... maar blijft ruk
Het is ook beter dat ik nu de laatste maanden met de trein gaquote:Op zondag 19 december 2010 20:13 schreef betyar het volgende:
[..]
86 euro inclusief 6 euro administratiekosten. December is inderdaad een dure maand![]()
*TOOEEETTT*quote:Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen; de crisis is veroorzaakt door de inhaligheid van bankiers die teveel speelruimte hebben gekregen door rechts beleid.
De crisis komt van links omdat links vindt dat arme mensen desondanks hun lage inkomen ook een huis moeten kunnen financieren.quote:Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen; de crisis is veroorzaakt door de inhaligheid van bankiers die teveel speelruimte hebben gekregen door rechts beleid.
Maar geen bekeuringen meerquote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is ook beter dat ik nu de laatste maanden met de trein ga......althans vrijdag was geen pretje
Natuurlijk ligt de schuld voor een groot deel bij de mensen zelf. De omstandigheden worden echter geschapen door bankiers. Sommige mensen moeten nou eenmaal tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
*TOOEEETTT*
Fout, u mag niet door naar de volgende ronde, u maakt geen kans op een wasmachine.
Nou even zonder dollen; bankiers hebben de ruimte gegrepen die de politiek hen heeft geboden, de gewone man heeft zich te diep in de schulden gestoken, ging op te grote voet leven en veel dingen voor granted nam die dat niet waren. Maar goed, in onderstaand topic m'n betoog al wat uitgebreider.
De zondebok van de eeuw: Banken
Dat zijn de woorden van rechts, mn beste.quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De crisis komt van links omdat links vindt dat arme mensen desondanks hun lage inkomen ook een huis moeten kunnen financieren.
En de jouwe van links.quote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden van rechts, mn beste.
idd banken moeten ook hun verantwoordelijkheid nemen. Dat zijn ze eigenlijk verplicht tegenover de burgerquote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt de schuld voor een groot deel bij de mensen zelf. De omstandigheden worden echter geschapen door bankiers. Sommige mensen moeten nou eenmaal tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Maar jij bent werkzaam in de bankwereld?
quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De crisis komt van links omdat links vindt dat arme mensen desondanks hun lage inkomen ook een huis moeten kunnen financieren.
Regel 7 van de OP in dat topic:quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt de schuld voor een groot deel bij de mensen zelf. De omstandigheden worden echter geschapen door bankiers. Sommige mensen moeten nou eenmaal tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Maar jij bent werkzaam in de bankwereld?
Sinds wanneer beschikken bankiers de macht wetten te scheppen en de omstandigheden zo te veranderen dat zij een crisis kunnen veroorzaken, just for the fun of it?quote:Laat ik mezelf even bij voorbaat kenbaar maken; ik ben student, in een niet-economisch vakgebied en ik heb voorlopig nog geen enkele ambitie bij een bank te gaan werken.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat? Hetgeen waar jij links van beschuldigt, dat zij vindt dat iedereen een huis moet kunnen bezitten, is bij uitstek een voorbeeld van rechts denken. Kijk naar de VS, waar Bush jarenlang heeft geroepen dat elke Amerikaan een huis moet kunnen bezitten. En Rutte heeft soortgelijke woorden gesproken in de aanloop naar de verkiezingen.quote:
Topinkomens zijn niet slecht graaiers zijn slecht.quote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
![]()
Bevat meer waarheden dan de gemiddelde 'topinkomens zijn slecht' reactie
Mwah, dat is al een stuk genuanceerder dan Koos, maar nog steeds is het wel heel simpel om twee buitenlandse regeringsleiders verantwoordelijk te stellen voor een binnenlandse contra-reactie 20 jaar later.quote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef Zolcon het volgende:
De crisis komt door het systeem.
het systeem is gecreëerd door links en rechts. Het systeem zoals het nu is is ontstaan door een golf van veranderingen en hervormingen in de periode van Tatcher en Reagan. In Nederland heeft de periode Paars hier flink aan bijgedragen. De grote fout is gemaakt op het moment dat ze dachten dat ze banken/mensen konden vertrouwen.
Definieer graaiers?quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Topinkomens zijn niet slecht graaiers zijn slecht.
Nogmaals, ik zeg niet dat bankiers geheel verantwoordelijk zijn. Hun rol dient echter niet te worden onderschat. Zoals gezegd ben ik het met je eens dat de verantwoordelijk voor een groot deel bij de burger zelf ligt, die op te grote voet heeft geleefd. Dat de regelgeving is veranderd is vooral te danken aan de lobbyistenquote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Regel 7 van de OP in dat topic:
[..]
Sinds wanneer beschikken bankiers de macht wetten te scheppen en de omstandigheden zo te veranderen dat zij een crisis kunnen veroorzaken, just for the fun of it?
quote:
quote:Een graaier is iemand die ongeacht de methode die hij gebruikt en ongeacht de gevolgen van zijn handelen zichzelf schaamteloos en/of gewetenloos verrijkt of dit doet voor een organisatie, en daarbij als beloning een salaris beurt van extravagante grootte en daarbij nog andere bedragen zoals bonussen ontvangt van eveneens extravagante grootte.
Een graaier is iemand die van hebzucht zijn beroep heeft gemaakt.
Graaiers zijn meestal de directie en/of het management van bedrijven en instellingen die zich het geld toe eigenen in de vorm van extravagante salarissen en/of bonussen terwijl dat geld feitelijk voor de bedrijfsvoering is gereserveerd, veel van deze bedrijven en/of organisaties werken in de financiële wereld, woningcorporaties, energievoorziening en/of de gezondheidszorg, en jagen daarbij verzekeringspremies, leningen, rentes, huren, energieprijzen en ziektekosten tot buitenproportionele hoogten waardoor mensen met modale inkomens en alles wat daaronder zit steeds verder in armoede worden gedreven en de gezondheidszorg steeds duurder word.
Een graaier is verblind door het geld en is zich niet meer bewust van wat er in de samenleving gebeurd, een graaier leeft alleen voor het geld en heeft daar nooit genoeg van.
Graaiers zijn vaak egoïstisch, agressief, gestrest, harteloos, emotieloos en gewetenloos, lijden aan tunnelvisie en sluiten daarom de ogen voor het menselijk leed in deze samenleving waardoor ze feitelijk laf zijn.
Graaiers zijn ook degene die de financiële crisis mede veroorzaakt hebben omdat ze niet over de gevolgen nagedacht hebben van hun hebzucht.
En graaiers zijn de vijand van de totale mensheid daar zij denken daarboven te staan.
Rijkman Groenink 26.000.000.....quote:
quote:Rijkman Groenink: "Ik kreeg 26 miljoen van een stel schurken"
26.000.000.000quote:Alle jaarwinst op de beurs verdampt. De olieprijs nadert de 100 dollar. Toch zijn het niet alleen donkere dagen op Wall Street. De Top 5 Amerikaanse banken keren in de komende maand 26 miljard euro aan bonussen uit. De aandeelhouders incasseren intussen een verlies van 50 miljard.
zwakke grap...quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is dus het zieke systeem.quote:Lloyd Blankfein, topman van de Amerikaanse zakenbank Goldman Sachs, heeft een eindejaarsuitkering ontvangen van 67,9 miljoen dollar (47,2 miljoen euro)
Het systeem is inderdaad verrot in het fundament.quote:
Sinds ze zelf kunnen adviseren over het toezicht op henzelf.... Dit is nogal een naïeve gedachtegang. Ze beschikken niet de directe macht natuurlijk, maar hebben wel behoorlijke invloeden. Laat ik het anders zeggen, er is niet altijd sprake van volledige objectiviteit als directeuren en toezichthouders elkaar in het privéleven ook regelmatig treffen. Als de toezichthouder zijn golfmaatje wel op zijn blauwe ogen gelooft.quote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef GSbrder het volgende:
Sinds wanneer beschikken bankiers de macht wetten te scheppen en de omstandigheden zo te veranderen dat zij een crisis kunnen veroorzaken, just for the fun of it?
quote:de Volkskrant
zaterdag 18 december 2010.
Het Vervolg
U vindt dit beeld onterecht?
"Ik had graag alles ingeleverd als daarmee de uitkomst voor de bank anders was."
Rijkman Groenink
Excuses, maar heb jij enig inzicht in de jaarresultaten van woningcorporaties?quote:
Ik wou deze laten lopen alleen dat kan ik niet.quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft hij het ingeleverd dan. Nee dat heeft hij niet. Het is gewoon een smerige graaier. Net als zovelen die zelfs na wanbeleid een flinke bonus hebben meegekregen.quote:
quote:Hij wordt ervan beschuldigd zijn klanten met een Ponzifraude voor zo'n 65 miljard dollar te hebben opgelicht via de vermogensbeheerpoot van zijn onderneming.
Wie ben jij om daarover te oordelen?quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Heeft hij het ingeleverd dan. Nee dat heeft hij niet. Het is gewoon een smerige graaier. Net als zovelen die zelfs na wanbeleid een flinke bonus hebben meegekregen.
Mja dit vind ik niet bij de discussie passen. Dit is een misdadiger.quote:Op zondag 19 december 2010 20:41 schreef Zolcon het volgende:
Omdat je het vroeg hier nog ééntje:
Maddof
[..]
quote:
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Toch is hij een gevolg van het systeem maar wel op een andere manier inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mja dit vind ik niet bij de discussie passen. Dit is een misdadiger.
Het gaat mij erom dat hij het geld wel heeft aangenomen. Uit het bedrijf gehaald terwijl er mensen waren die per maand veel meer betalen dan ze moeten omdat ze foute producten is verkocht.quote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie ben jij om daarover te oordelen?
Groenink geeft in hetzelfde artikel weer dat hij dit geld niet teruggestort heeft maar wel een stichting die beginnende kunstenaars sponsort en hij investeert in duurzame energie.
Speel wel de advocaat van de duivel hier
Ik denk dat iedereen dit zou doen en hij doet er tenminste wat leuks mee.quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Zolcon het volgende:
Het gaat mij erom dat hij het geld wel heeft aangenomen. Uit het bedrijf gehaald terwijl er mensen waren die per maand veel meer betalen dan ze moeten omdat ze foute producten is verkocht.
Maar ik heb het sowieso niet op economen (daarom wil ik het zelf gaan studeren)
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit zou doen en hij doet er tenminste wat leuks mee.
26.000.000 .....quote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit zou doen en hij doet er tenminste wat leuks mee.
Zelfs linkse hobbies faciliteren
Dat mag.quote:
Op een bankovername van 76.000.000.000 is 26.000.000 niets nee.quote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
26.000.000 .....
De manier waarop hij dat dan ook zegt bij dat interview. Alsof het niks is...
1 persoon 26.000.000 en dat dan normaal vinden. Dat betekend toch dat er iets fout zit in het systeem. Als het echt een klantvriendelijk bedrijf zou zijn zou dat absoluut niet kunnen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Op een bankovername van 76.000.000.000 is 26.000.000 niets nee.
Bill O'Reillyquote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef GSbrder het volgende:
Bill O'Reilly's Income, Wealth Redistribution Debate with Flaming Socialist Liberal Lamont Hill Ph.D
Dit
Bill o'reilly kijk ik niet.quote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef GSbrder het volgende:
Bill O'Reilly's Income, Wealth Redistribution Debate with Flaming Socialist Liberal Lamont Hill Ph.D
Dit
Misdadigers zijn er altijd geweest, ze opereren in de ruimte die ze door de wet geboden wordt. Dit heeft niet perse iets met 'het systeem' te maken. Zulke trucjes zijn ouder dan 'het systeem'.quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Toch is hij een gevolg van het systeem maar wel op een andere manier inderdaad.
Ok je hebt gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Misdadigers zijn er altijd geweest, ze opereren in de ruimte die ze door de wet geboden wordt. Dit heeft niet perse iets met 'het systeem' te maken. Zulke trucjes zijn ouder dan 'het systeem'.
Krijgt die bankdirecteur het van ons belastinggeld? Nee, in dit geval kreeg Rijkman Groenink het geld van de aandeelhouders van Royal Bank of Schotland, Santander en Fortis. Die vonden hem zo'n sympathieke vent dat ze hem ¤ 26.000.000,- gaven voor een buy-out, evenals elke andere aandeelhouder met zijn aandelenpakket en opties. Het kostte ons, als belastingbetaler, geen luttele eurocent. Van mijn part krijg jij als directeur 100 miljoen miljard van een indiase sultan, het maakt me niet uit. Groenink betaalt belasting, hij woont hier en hij heeft geen wetten geschonden.quote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
1 persoon 26.000.000 en dat dan normaal vinden. Dat betekend toch dat er iets fout zit in het systeem. Als het echt een klantvriendelijk bedrijf zou zijn zou dat absoluut niet kunnen.
En o wee als een ambtenaar niet 40 uur per week zich keihard inzet! VAN ONS BELASTINGGELD!
Maar als een bankdirecteur 26.000.000 krijgt, prima niks aan de hand. Hypocriet en raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |