Dat was wel heel triest inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Of in de PenW utizending samen met Joris Luyendijk dat was helemaal tenenkrommend. Hans Jansen is geradicaliseerd
Een sobere, conservatieve, rechtlijnige rechtsback.quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voetbal weet bruggen te slaan tussen verschillende culturen, dus het is een linkse sport.Ik ben trouwens een rechtsbenige back en kan helemaal niets met mijn linker been. In die zin zou je me op het veld extreem-rechts kunnen noemen.
ik ben tweebenig..quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voetbal weet bruggen te slaan tussen verschillende culturen, dus het is een linkse sport.Ik ben trouwens een rechtsbenige back en kan helemaal niets met mijn linker been. In die zin zou je me op het veld extreem-rechts kunnen noemen.
Nee, rechtsen zeggen 'matties'.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef TomLievense het volgende:
Kameraden is natuurlijk wel een links woord. Rechtsen zeggen vrinden.
Fout, rechtsen praten altijd over individuen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, rechtsen zeggen 'matties'.
Ja dat doe ik ook wel eens. Maar ik moet me er een keer toe zetten en gewoon een paar uur toe zetten af en toequote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef Arglist het volgende:
[..]
Begin gewoon met akkoorden spelen. http://www.ultimate-guitar.com/ hier kan je vrijwel alles vinden.
Ach, ik speel slechts vijfde klasse. Ik heb dus altijd de tijd om de bal aan te nemen en hem voor mijn goede been te leggen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ben tweebenig..
van orgine rechts, maar toen ben ik gaan trainen op linksheid
lang geleden hoor.... ik kan nu geen sprintje meer maken...kan wle... maar dan 10 minuten pauze
Dat is afhankelijk van de leeftijd uiteraard.quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, rechtsen zeggen 'matties'.
Je moet wel eelt op je vingertoppen kweken uiteraard. Ik speel zelf al vrijwel mijn hele leven.quote:Op zondag 19 december 2010 16:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel eens. Maar ik moet me er een keer toe zetten en gewoon een paar uur toe zetten af en toe
Ja ik heb ook een steelstring dus krijg inderdaad flink last aan mijn vingers (vooral mijn pink)quote:Op zondag 19 december 2010 16:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je moet wel eelt op je vingertoppen kweken uiteraard. Ik speel zelf al vrijwel mijn hele leven.
Dat is niet echt fijn voor beginners inderdaad. Niet alleen vanwege de snaren maar ook is de hals smaller.quote:Op zondag 19 december 2010 16:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een steelstring dus krijg inderdaad flink last aan mijn vingers (vooral mijn pink)
Ja inderdaad, ik merk dat ik op de gitaar van mijn vriendin (eentje uit Spanje) veel lekkerder gaat. Maar ik vind het geluid van de mijne wel een stuk mooier. Maar dat is persoonlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is niet echt fijn voor beginners inderdaad. Niet alleen vanwege de snaren maar ook is de hals smaller.
Is een mooie. Op de nylon snaren is het net allemaal wat makkelijker inderdaad, maar het is toch beter om daar mee te beginnen en de basis onder de knie te krijgen. Minder pijnlijk ookquote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik merk dat ik op de gitaar van mijn vriendin (eentje uit Spanje) veel lekkerder gaat. Maar ik vind het geluid van de mijne wel een stuk mooier. Maar dat is persoonlijk.
Fender CD-60
Deze heb ik. [ afbeelding ]
Speel je in een bandje of alleen voor de fun?quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Arglist het volgende:
[..]
Is een mooie. Op de nylon snaren is het net allemaal wat makkelijker inderdaad, maar het is toch beter om daar mee te beginnen en de basis onder de knie te krijgen. Minder pijnlijk ook
Ik vind het geluid van nylon zelf wel mooier, voller. Hou niet echt van zo'n schel, western geluid. Op mijn steelstring speel ik eigenlijk alleen bij hoge uitzondering, als ik 'm aansluit op mijn versterker. Als ik wil pielen (oefenen) doe ik dat op een spaanse of op mijn elektrische.
Ja, het probleem met spaanse is dat ik voor dat bedrag dat ik voor deze heb betaald vrijwel geen goede spaanse kon vinden. Deze kostte maar 90 euro, erg weinig voor een Fender lijkt me. Maar op het ogenblik is het vooral wanddecoratiequote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Arglist het volgende:
[..]
Is een mooie. Op de nylon snaren is het net allemaal wat makkelijker inderdaad, maar het is toch beter om daar mee te beginnen en de basis onder de knie te krijgen. Minder pijnlijk ook
Ik vind het geluid van nylon zelf wel mooier, voller. Hou niet echt van zo'n schel, western geluid. Op mijn steelstring speel ik eigenlijk alleen bij hoge uitzondering, als ik 'm aansluit op mijn versterker. Als ik wil pielen (oefenen) doe ik dat op een spaanse of op mijn elektrische.
Ben bezig met een stuk erover aan het schrijven. Komt ergens binnenkort wel. Het zit mij ook enorm dwars en ik merk dat ik het schrijven van stukken toch wel leuk vind om het zo van me af te schrijven. Of ik het hier ga neerzetten is dan wel iets anders, hier wordt je toch de grond in gebashed.quote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
Net effe op de site van VK rondgehangen en stukken gelezen nav het vertrek van Femke. Opmerkelijk hoeveel idiote reacties onder die stukken worden geplaatst. Alsof Femke hoogst persoonlijk het leven van die mensen heeft verziekt. Wat mankeert er toch aan dit land? Godsamme.
Met vrienden jammen en incidenteel op verenigingsactiviteiten wat spelen, maar het is meer voor de lol en ontspanning. We hebben het ook lange tijd niet gedaan ivm studiedruk enzo, dus het is niet echt een prioriteit of harde afspraken, maar gewoon puur wanneer we zin hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Speel je in een bandje of alleen voor de fun?
Ik denk dat best veel mensen het zouden willen lezen Zolcon. Maar ik begrijp het bash punt welquote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben bezig met een stuk erover aan het schrijven. Komt ergens binnenkort wel. Het zit mij ook enorm dwars en ik merk dat ik het schrijven van stukken toch wel leuk vind om het zo van me af te schrijven. Of ik het hier ga neerzetten is dan wel iets anders, hier wordt je toch de grond in gebashed.
Schrijven kan inderdaad een helende werking hebben. Zo'n verhaal moet je juist hier plaatsen. Onze zwakzinnige mede-users zullen je ongetwijfeld beschimpen, maar dat toont enkel jouw gelijk aan.quote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben bezig met een stuk erover aan het schrijven. Komt ergens binnenkort wel. Het zit mij ook enorm dwars en ik merk dat ik het schrijven van stukken toch wel leuk vind om het zo van me af te schrijven. Of ik het hier ga neerzetten is dan wel iets anders, hier wordt je toch de grond in gebashed.
Valt wel mee hoor, http://www.klassiekegitaar.nl/quote:Op zondag 19 december 2010 16:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, het probleem met spaanse is dat ik voor dat bedrag dat ik voor deze heb betaald vrijwel geen goede spaanse kon vinden. Deze kostte maar 90 euro, erg weinig voor een Fender lijkt me. Maar op het ogenblik is het vooral wanddecoratie
Ik zal dan opgelucht ademhalen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef GSbrder het volgende:
Als Geert Wilders stopt, hoe zou het publiek dan reageren?
retorisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |