Ik zeg ook nergens dat rechts een monopolie heet op domheid. Ik zeg alleen dat er dingen worden geroepen die helemaal nergens op slaan en dat mensen daar in mee gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hohoho, daar ga je weer Zolcon.
Domheid is geen rechts monopolie.
Domheid is oververtegenwoordigd in het populisme, toevalligerwijs momenteel PVV en daarmee discutabel 'rechts', maar genoeg voorbeelden van brullende linkse droeftoeters.
* GSbrder schudt Zolcon de handquote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat rechts een monopolie heet op domheid. Ik zeg alleen dat er dingen worden geroepen die helemaal nergens op slaan en dat mensen daar in mee gaan.
Wel gewassen hoop ik?quote:
Van de week zei ik ongeveer hetzelfde in SC en FB ... ik begon al aan mezelf te twijfelen ...quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef Zolcon het volgende:
Het is echt te dramatisch voor woorden wat mensen allemaal roepen.
Niet waar. Hans Jansen is compleet de weg kwijt, vroeger had hij nog wel eens een punt maar nu roept ie maar watquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Hans Jansen is een van de beste Arabisten at the moment
Dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Elsevier die meldt dat het niet het jaar van Cohen was. Nee lekker interessant.quote:
Hans Jansen is niet meer dan een slechte moppentapper. Je moet hem eens bekijken bij Pauw en Witteman. Hij komt niet verder dan gelul over mannen met baarden.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Vind ook niet dat we er gewoon moeten gaan blijven zitten en die mensen laten roepen wat ze willen. Het is volslagen idioot. Er wordt wraak genomen door mensen die nooit serieus genomen werden (Bart Jan Spruyt o.a.) en dat slaat door! (Ja ik kan me volledig vinden in de analyse van Jan Blokker)quote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Van de week zei ik ongeveer hetzelfde in SC en FB ... ik begon al aan mezelf te twijfelen ...
bijv misschien was die leegheid en dat getrol altijd al zo en dat ik nu in een fase zit dat ik me er meer aan stoor...
Maar goed dat meer users het ook is opgevallen..
Of in de PenW utizending samen met Joris Luyendijk dat was helemaal tenenkrommend. Hans Jansen is geradicaliseerdquote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hans Jansen is niet meer dan een slechte moppentapper. Je moet hem eens bekijken bij Pauw en Witteman. Hij komt niet verder dan gelul over mannen met baarden.
Waar baseer jij dat op? Laat me raden: omdat hetgeen hij zegt jou aanspreekt, vind jij hem de beste Arabist? Immers, zelf bezit je nauwelijks kennis over de islam, dus in dat opzicht heb je geen referentiekader.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.quote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Laat me raden: omdat hetgeen hij zegt jou aanspreekt, vind jij hem de beste Arabist? Immers, zelf bezit je nauwelijks kennis over de islam, dus in dat opzicht heb je geen referentiekader.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef Arglist het volgende:
Als Hans Jansen Hassan Yassin zou heten, zou hij een lid van de Taliban zijn.
Je bedoelt dat hij zo goed een regel uit de koran kan lezen, en dan zeggen hoe hij het interpreteert. Ja dat klopt. Discussies over boeken.quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |