Ik wilde toch al niet gaan shopen in Hardenberg.quote:
Daar doen ze er helemaal niet aanquote:
Ach, ik woon in een agglomeratie van Hardenbergquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar doen ze er helemaal niet aan.
Vrij Christelijk daar allemaal.
Kun je beter naar Zwolle gaan ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wilde toch al niet gaan shopen in Hardenberg.
Het mooie Dedemsvaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik woon in een agglomeratie van HardenbergTis niet dat ik in Gramsbergen of Bergentheim woon
[..]
quote:
Ja Zwolle, ja en Hardenberg heeft stadsrechten maar of dat terecht is valt over te twisten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
Je hebt toch wel iets dat op een stad lijkt in de buurt pjp? Of heb je echt geen Marokkanen in een straal van 20km om je heen?
Van Westkapelle zijn de stadsrechten ook erg dubbieus (2.700 inwoners).quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja Zwolle, ja en Hardenberg heeft stadsrechten maar of dat terecht is valt over te twisten.
Als ik met dit weer naar Zwolle ga ben ik waarschijnlijk zeven uur onderweg. Ik geef de voorkeur aan Middelburg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
Kun je beter naar Zwolle gaan ja.
Ben je wel eens in D'voart west da?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:24 schreef du_ke het volgende:
Zwolle moet in een kwartiertje tot 20 minuten wel lukken
Geweldige (linkse) artiest.quote:
Het was een typische rechtse studenten bal (maar dan zonder studie...) en behoorlijk agressief ook.quote:
Kan zijn, maar zijn songteksten zijn aardig links.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het was een typische rechtse studenten bal (maar dan zonder studie...) en behoorlijk agressief ook.
Dat blijkt uit zijn docu.film over diens jeugd die een jaar of 2 a 3 terug uitkwam.
Echter na wat drugs en verblijf bij de maharishi in India werd ie steeds softer.
Nou en, ik luister wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zijn songteksten zijn aardig links.
Ze schreven toch hun songteksten wanneer ze stoned waren?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zijn songteksten zijn aardig links.
Dat vind ik niet erg, maar ik hou meer van de Rolling Stones.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik luister wat ik mooi vind.
Oh, dat verklaart het enorme optimisme in die liedjes. Het zijn leuke teksten om bij weg te dromen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze schreven toch hun songteksten wanneer ze stoned waren?
wel in geweest niet aangegaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je wel eens in D'voart west da?
Leuk dorpje dan?quote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
wel in geweest niet aangegaan.
Heb er ook niks te zoeken eigenlijk. M'n nichtje had een tijd verkering met een jongen uit D'voart.
Hmm, maar jij moet dan toch ook op het vechtdal gezeten hebben?quote:
Nee joh ik woon in Meppel en ben daar ook naar school geweest.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, maar jij moet dan toch ook op het vechtdal gezeten hebben?
Stones. Hendrix, outsidersquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef TomLievense het volgende:
Dat vind ik niet erg, maar ik hou meer van de Rolling Stones.
Vandaag heeft de Here toegestaan dat hier gekocht mag worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
In december zijn er toch vaak extra koopzondagen?
Amateurquote:
Sleetje rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Hier ligt ook een zwik bevroren ellende. Vanmiddag maar even sneeuwkettingen onder mijn step binden.
Hee, we wonen in Nederland heh, als ik op een slee ga zitten doet het niets. Geen heuvels enzo.quote:
Dan woon je toch echt in het verkeerde deel van ons land.quote:Op zondag 19 december 2010 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, we wonen in Nederland heh, als ik op een slee ga zitten doet het niets. Geen heuvels enzo.
quote:
quote:
Gta. Als ie het doet tenminstequote:
Call of Duty: Black Opsquote:
Bij alle boeren, met wel heuvels, wil ik niet wonen. Ik hou van verschillend eten enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan woon je toch echt in het verkeerde deel van ons land.
Hier wonen niet alleen boerenquote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij alle boeren, met wel heuvels, wil ik niet wonen. Ik hou van verschillend eten enzo.
Half sgp Nederlandquote:
Heel vriendelijke mensen. Vreemde opvattingen, maar erg erg vriendelijk.quote:
Mijn muzieksmaak correspondeert idd niet met mijn politiek opvatting nee. :pquote:Op zondag 19 december 2010 14:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent toch zo voor Amerika en rechts georiënteerd? En dan Rammstein luisteren
![]()
Ik wilde er een aanvragen, maar de ambtenaar weigerd hetrosexuelen een vergunning te verstrekken.quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
heb je daar wel vergunning voor ?
Que?quote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtsen als zijnde cultuurbarbaren, hebben niet het recht om van muziek te houden.
Natuurlijk wel, indien ze er op lopen of fietsen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Que?
Linksen als zijnde milieuactivisten, hebben niet het recht om van de openbare weg gebruik te maken.
Dit is de smeltkroes waar alle agressie van de actieve users samenkomt.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef TomLievense het volgende:
Het niveau van de POL SC is de laatste tijd hoger dan alle andere topics in POL.
Hohoho, daar ga je weer Zolcon.quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef Zolcon het volgende:
Het is echt te dramatisch voor woorden wat mensen allemaal roepen. Het gaat helemaal nergens meer over. En dan lopen ze te zeuren dat links zijn oogkleppen moet openen. Die mensen nemen zonder ook maar zelf na te denken of het wel klopt dingen over van Elsevier of nog erger GeenStijl. Dat zijn de echt blinde mensen. Hoe kan het bijvoorbeeld dat Hans Jansen serieus genomen wordt.
Ik zeg ook nergens dat rechts een monopolie heet op domheid. Ik zeg alleen dat er dingen worden geroepen die helemaal nergens op slaan en dat mensen daar in mee gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hohoho, daar ga je weer Zolcon.
Domheid is geen rechts monopolie.
Domheid is oververtegenwoordigd in het populisme, toevalligerwijs momenteel PVV en daarmee discutabel 'rechts', maar genoeg voorbeelden van brullende linkse droeftoeters.
* GSbrder schudt Zolcon de handquote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat rechts een monopolie heet op domheid. Ik zeg alleen dat er dingen worden geroepen die helemaal nergens op slaan en dat mensen daar in mee gaan.
Wel gewassen hoop ik?quote:
Van de week zei ik ongeveer hetzelfde in SC en FB ... ik begon al aan mezelf te twijfelen ...quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef Zolcon het volgende:
Het is echt te dramatisch voor woorden wat mensen allemaal roepen.
Niet waar. Hans Jansen is compleet de weg kwijt, vroeger had hij nog wel eens een punt maar nu roept ie maar watquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Hans Jansen is een van de beste Arabisten at the moment
Dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Elsevier die meldt dat het niet het jaar van Cohen was. Nee lekker interessant.quote:
Hans Jansen is niet meer dan een slechte moppentapper. Je moet hem eens bekijken bij Pauw en Witteman. Hij komt niet verder dan gelul over mannen met baarden.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Vind ook niet dat we er gewoon moeten gaan blijven zitten en die mensen laten roepen wat ze willen. Het is volslagen idioot. Er wordt wraak genomen door mensen die nooit serieus genomen werden (Bart Jan Spruyt o.a.) en dat slaat door! (Ja ik kan me volledig vinden in de analyse van Jan Blokker)quote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Van de week zei ik ongeveer hetzelfde in SC en FB ... ik begon al aan mezelf te twijfelen ...
bijv misschien was die leegheid en dat getrol altijd al zo en dat ik nu in een fase zit dat ik me er meer aan stoor...
Maar goed dat meer users het ook is opgevallen..
Of in de PenW utizending samen met Joris Luyendijk dat was helemaal tenenkrommend. Hans Jansen is geradicaliseerdquote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hans Jansen is niet meer dan een slechte moppentapper. Je moet hem eens bekijken bij Pauw en Witteman. Hij komt niet verder dan gelul over mannen met baarden.
Waar baseer jij dat op? Laat me raden: omdat hetgeen hij zegt jou aanspreekt, vind jij hem de beste Arabist? Immers, zelf bezit je nauwelijks kennis over de islam, dus in dat opzicht heb je geen referentiekader.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.quote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Laat me raden: omdat hetgeen hij zegt jou aanspreekt, vind jij hem de beste Arabist? Immers, zelf bezit je nauwelijks kennis over de islam, dus in dat opzicht heb je geen referentiekader.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef Arglist het volgende:
Als Hans Jansen Hassan Yassin zou heten, zou hij een lid van de Taliban zijn.
Je bedoelt dat hij zo goed een regel uit de koran kan lezen, en dan zeggen hoe hij het interpreteert. Ja dat klopt. Discussies over boeken.quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde weten over de Islam. Nee wat Hans Jansen zo siert is dat hij dingen zo goed kan beargumenteren en het vaak in historische context kan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |