SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik kijk er echt helemaal langs, of iemand is vergeten een nieuw deel aan te maken![]()
jij wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:43 schreef Foxgod het volgende:
Ik val op vrouwen, ben ik nu een lesbeau?
zat net te zoeken in de AT van Avey...... en daar zag ik geen... dus maar ff in GC kijken en daar staat ie toch nog....quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef soapie het volgende:
Ik dacht ook al dat ik m gemist had.....
leuk speelgoed he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
yeps.. kon het idd ook nie weerstaan... heerlijk om mee te spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ik kon mezelf gewoon niet meer tegenhouden
Heb jij er ook eentje?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
ze heeft je naam verkeerd gespeld?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Magenta het volgende:
Wie heet er nou jaikkanerookniksaandoen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft je naam verkeerd gespeld?
Gaaf die wil ik ook....quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
Ik ook. Die kat komt er wel, die iPadquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
Ik wil een iPad EN een kat zodat ik leuke filmpjes kan maken van mijn kat die raar doet met de iPad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier komt eerder een iPad in huis dan een katquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik ook. Die kat komt er wel, die iPad
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier komt eerder een iPad in huis dan een kat
Samen delen?
Eh...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelen?
Erikquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelen?
Hier ook, ik vind katten echt helemaal niks....quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier komt eerder een iPad in huis dan een kat
Yeah, maar het is hier ook al een week -5 of kouder...quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef lezzer het volgende:
En het is nog wel een Volvo![]()
Eerste iPadpost trouwens
Ja hier ook dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar het is hier ook al een week -5 of kouder...
Las het op de FP ookal. En natuurlijk de kinderachtige reacties die er dan op komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Avey het volgende:
Homo in leger VS hoeft binnenkort niet meer te zwijgen.
Cool! Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik ben van plan er volgend jr (lees februari) ook een te kopen. Heb je met 3g? Ik had vandaag bijna een 2 e hands i phone gekocht, ware het niet dat ie gelockt bleek toen ik mn sim erin deed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef lezzer het volgende:
Als mijn kat aan die ipad komt schop ik haar.
Nou nog een manier om avi op die ipad te krijgen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi lieve lesbeau's trouwens. It's been a while, maar ik ben blij dat jullie er nog zijn
.
quote:
quote:*Moet koffer nog pakken*![]()
Dat is met dit weer ook geen overbodige luxe.quote:Op zondag 19 december 2010 09:55 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan zelfs een dag van te voren al naar schiphol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een vreselijke ervaring B-E.![]()
Blij dat mijn zus me gewaarschuwd had dat ik niet die kant op moest komen.
Dat van de Brienenoordbrug was ook echt op het nieuws enzo...
quote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef lezzer het volgende:
Mijn rijinstructeur leerde me dat "die verrekte Belgen nie kenne rije!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Als het zo moet hoeft het van mij nietquote:
Die Polen trouwens ook niet.....quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur leerde me dat "die verrekte Belgen nie kenne rije!"
Fijne vakantie!!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Qebbel het volgende:
Wij zijn onderweg! We vliegen vanaf Brussel, dus als het goed is, gaat het daar een stuk beter! Fijne dagen lieverds! En misschien laat ik ergens nog wel wat van me horen!![]()
![]()
En, heb je dat aan jezelf te danken?quote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hallo lieve lezzer. Ik ben een beetje moe.
Feestje. Veel drank. Met z'n 4en in één bed geslapen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, heb je dat aan jezelf te danken?
Dikkere gordijnen kopenquote:Op zondag 19 december 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
Geen flauw idee, maar als het volle maan is, kan ik niet slapen
Nee, daar heeft het niks mee te maken. Tegen de tijd dat ik in bed lag, stond de maan al aan de andere kant van het huis. Ik wist ook helemaal niet dat het volle maan was, heb er al heel lang last van.quote:
Misschien iets met hormonen ofzo?quote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, daar heeft het niks mee te maken. Tegen de tijd dat ik in bed lag, stond de maan al aan de andere kant van het huis. Ik wist ook helemaal niet dat het volle maan was, heb er al heel lang last van.
Welke hormonen precies?quote:
Ja, dat slaat op zich nergens op natuurlijk, maar ik heb het echt al heel lang en dus ook gewoon als ik niet van te voren weet dat het volle maan is. Dan lig ik daar wakker te denken "waarom kan ik niet slapen" en dan kom ik er later achter dat het volle maan is :squote:
Dat weet ik niet, ik roep ook maar watquote:
Ik vind het stom. Volle maan betekent niks méér dan dat ie toevallig zo staat, dat de zon erop schijnt.quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
Ik zei niet dat ik je niet geloofde
Ken iemand die altijd agressief werd, en dan kwamen we er later achter dat het ook volle maan was. Ik heb er zelf geen last van, maar dat wil niet zeggen dat het niet bestaat
En toch heb ik daar ook last vanquote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het stom. Volle maan betekent niks méér dan dat ie toevallig zo staat, dat de zon erop schijnt.
Pot+provincie. 1 en 1 is 2.quote:
Komt het dan niet over het randje?quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
En toch heb ik daar ook last van
Net door de sneeuw gelopen, kerstkaarten in de bus en koffie bij oom en tante van mrs aan de andere kant van het dorp.
Op de klompen door 10cm sneeuw. Héérlijk
Ik draag geen pumps. Maar ook bij voorkeur geen bergschoenen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
Jij gaat liever op je pumps door de sneeuw?![]()
Ik moet trouwens nog wel snowboots.
Valt mee, broek hangt er overheenquote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt het dan niet over het randje?
Wat dan wel?quote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik draag geen pumps. Maar ook bij voorkeur geen bergschoenen.
Huh? Sneeuw is toch gewoon water? Daar kunnen sneakers toch wel tegen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
Ik ga niet op m'n sneakers de sneeuw in, dan kan ik ze weg gooien...
Ja, water met zouttroep, anderszins zooi van de weg etc.quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Sneeuw is toch gewoon water? Daar kunnen sneakers toch wel tegen?
Sneakers.quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
Wat dan wel?
Ik ga niet op m'n sneakers de sneeuw in, dan kan ik ze weg gooien...
Oh, dacht dat ze in Nederland niet strooidenquote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, water met zouttroep, anderszins zooi van de weg etc.
Nog afgezien van de natte sokken die je dan hebt als je bij tante [insert naam] aankomt voor de koffie
Als je de drek in moet, dan doe je dat liever op je klompenquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
Ik ben opgegroeid in de provincie, dat vergeet je niet zo maar
Niet vaker dan een keer, denk ikquote:
Perfect voor in de pekelsneeuw dus!quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik persoonlijk wel erg eigenlijk
Ja, ze hebben een paar hele coole veel te dure herenmodellen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ook, dat gaat wel.
Is dat de menboot ofzo?
Of het vel eraf plukken bij het opdienen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef lezzer het volgende:
En dan is het nu zaak om deze kookpudding hier voor me af te laten koelen tot eettemperatuur, zonder dat er een vel op komt...
Ik wil het núquote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of het vel eraf plukken bij het opdienen?
Ja dat vind ik het lekkerstquote:
Heerlijk! Oh, dat is een van mijn favoriete nagerechten, vers gekookte puddingquote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het lekkerstzo recht uit de pan, net van de kook af.
Maar ik moet wel zorgen dat ik m'n mond niet verbrand natuurlijk. Tenminste, ik vind dat niet fijn.
?quote:
Geen kookpudding? Of helemaal geen pudding?quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef Vanyel het volgende:
Als de vrouw vrij heeft, begint de dag wat later
Ik heb nog nooit pudding gemaakt..
Ben ik zo onduidelijk?quote:
welke datum is het vandaag?quote:
Bij deze vraag kan ik geen goede gedachtenquote:Lezzer, jij proeft niet?
voor of na mn laatste hint?quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb de cryptische post begrepen: Nizno is jarig vandaag![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd en een dikke klapzoen van Blue-eyes
neuj.. foon uit.. alleen wat familie dat langs wandelt..quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Pas na je laatste hintToen wist ik dat het maar een ding kon zijn.
Mooie leeftijd trouwens
Ga je het nog groots vieren?
Dacht dat ik er genoeg over geklaagd hadquote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Je laatste hint was wel heul duidelijk. Niet dat ik uit mijn hoofd weet welke datum je jarig bent, maar toch...
Wat een jolijt, fijne dag.
Had je even beter je best moeten doen met wakker worden hoor.... pff tss grrquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef Vanyel het volgende:
Ja liefje, ik ben nog steeds niet goed wakker, laat staan toen je met die hint kwam!
* Nizno fluit alle 13 coupletten van het volkslied.quote:Ik ben zomaar bang dat we deze vandaag niet vol krijgen, dus naar je verjaarsnaamtopic kun je waarschijnlijk fluiten...
Dat vind ik wel de vreemdste gedachte aangezien ik al zei dat ik er al 1 hebquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef lezzer het volgende:
Godallemachtig zeg, ik dacht dat je een ipad gekocht had ofzo
Suf ende traag ben ik (vandaag.... )
hahahhahahahahahaha Ik houd je niet tegenquote:Gefe
li
citeerd!
Ik stel voor dat we al een razende doorposten om Nizno een naamtopic te geven.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vind ik wel de vreemdste gedachte aangezien ik al zei dat ik er al 1 heb
Ga jij je nou aan je lesbeau plicht onttrekken?quote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef Vanyel het volgende:
Jawel hoor, wij kijken gewoon stilletjes toe hoe jullie dit met zn tweeën gaan regelen.
denk verkeerd begrepen idd.... vond het gesprek toen al erg leuk gaanquote:
hmz... had jou toch niet er voor aan gezien dat je je snor zou drukken zeg..... helemaal verkeerd ingeschatquote:
hahaha heb zat... kom maar halenquote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef Blue-eyes het volgende:
Wie jarig is trakteert. Wanneer kan ik het gebak verwachten, dan zorg ik dat ik thuis ben
Nergens voor nodig. Gefeliciteerd Nizno! Als cadeau, check de TTquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef lezzer het volgende:
Ik stel voor dat we al een razende doorposten om Nizno een naamtopic te geven.
Ja, als we moeten gaan wachten tot het topic vol is zijn we straks al in 2011quote:
hahahahaha Dank je welquote:Op maandag 20 december 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gefeliciteerd Nizno! Als cadeau, check de TT.
ik was er toe in staat om van 23.00 tot 23.45 in mn uppie het topic vol te tikken hoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als we moeten gaan wachten tot het topic vol is zijn we straks al in 2011.
ik zie allemaal geel van mijn eigen posts dus ik dacht ik blijf maar even stilquote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef lezzer het volgende:
Dus de TT is geregeld, en wij vallen stil?
oeh... Ik vertel niets tegen de rooienquote:Op maandag 20 december 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik riskeer mijn blauwe kleurtje![]()
.
euhm... ja om 12uur is er gezongen voor me... 2 stemmig ook nog.quote:Op maandag 20 december 2010 13:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Is er al voor je gezongen vandaag of zullen wij onze heldere stemmetjes laten klinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op mn hyves doen ze alsof
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jij bent echt al lang niet geweest. Wij zijn tegenwoordig überschnell!quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als we moeten gaan wachten tot het topic vol is zijn we straks al in 2011.
Als Vanyel tenminste niet een beetje voor zichzelf gaat zitten gamenquote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent echt al lang niet geweest. Wij zijn tegenwoordig überschnell!
ik heb het vermoeden van wel...quote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef lezzer het volgende:
Zou Qebbel nou daadwerkelijk vertrokken zijn?
Ja schande dat ik wat tijd voor mezelf neem. Sorryquote:Op maandag 20 december 2010 14:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als Vanyel tenminste niet een beetje voor zichzelf gaat zitten gamen
Nee, goed dat je het zelf ook ziet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja schande dat ik wat tijd voor mezelf neem. Sorry
quote:Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef Nizno het volgende:
@claudiadebreij leest op nrcnext.nl: "Homogeen"
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2010/12/20/homogeen/
Hear hear!
idd diep respect voor de voorlichters.quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was trouwens inderdaad een nare docu. Knap volk, die voorlichters.
dank u zeerquote:
Ja, ik vond de docu ook wel weinig hoopgevend. En dan te bedenken dat ik over een paar jaar ook voor de klas moetquote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was trouwens inderdaad een nare docu. Knap volk, die voorlichters.
ze hadden het toch alleen op zwart/grijze scholen?quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vond het jammer dat er in de docu alleen klassen gefilmd waren waarin 95% van de kinderen allochtoon zijn. Het is algemeen bekend dat er in de moslimkringen over het algemeen geen positief beeld over homoseksualiteit geschept wordt.
Ik had het interessanter gevonden als er ook een klas gefilmd werd waarin de meerderheid autochtoon was, ben benieuwd of daar ook zulke reacties komen.
Wat ik in dat licht dan weer heel aangenaam vind, is dat wij vanmorgen nog uitgebreid gefeliciteerd werden door de Marokkaanse meneer van de buurtwinkel, die 'vorige keer al dacht te zien dat ik zwanger was maar niks wilde zeggen omdat er ook andere klanten in de winkel waren'. Hij vond het mooi helemaal leuk voor ons en dat we maar moesten genieten van onze eerste (en heeft echt wel door dat we dat kind samen gaan krijgen).quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vond het jammer dat er in de docu alleen klassen gefilmd waren waarin 95% van de kinderen allochtoon zijn. Het is algemeen bekend dat er in de moslimkringen over het algemeen geen positief beeld over homoseksualiteit geschept wordt.
Kun je wel een goed voorbeeld zijn. Alleen al door je geaardheid geef je die kinders dan iets extra's mee.quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vond de docu ook wel weinig hoopgevend. En dan te bedenken dat ik over een paar jaar ook voor de klas moet.
Gelukkig zijn er inderdaad ook nog altijd van die momenten dat je (geheel in de kerstsfeer) weer hoop krijgt in de mensheid.quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik in dat licht dan weer heel aangenaam vind, is dat wij vanmorgen nog uitgebreid gefeliciteerd werden door de Marokkaanse meneer van de buurtwinkel, die 'vorige keer al dacht te zien dat ik zwanger was maar niks wilde zeggen omdat er ook andere klanten in de winkel waren'. Hij vond het mooi helemaal leuk voor ons en dat we maar moesten genieten van onze eerste (en heeft echt wel door dat we dat kind samen gaan krijgen).
Oh en natuurlijk moest ik rustig aan doen en voorzichtig lopen enz enz
Als ik klaar ben met studeren (dwz, ook master), dan ben ik tweedegraads bevoegd en ga ik dus in de bovenbouw lesgeven. Sowieso zit je dan al niet meer in het laagste niveau en geef je voornamelijk HAVO en VWO les volgens mij, dus daar hoef ik eigenlijk niet zo voor te vrezenquote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je wel een goed voorbeeld zijn. Alleen al door je geaardheid geef je die kinders dan iets extra's mee.
Op wat voor leeftijd mik je?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik in dat licht dan weer heel aangenaam vind, is dat wij vanmorgen nog uitgebreid gefeliciteerd werden door de Marokkaanse meneer van de buurtwinkel, die 'vorige keer al dacht te zien dat ik zwanger was maar niks wilde zeggen omdat er ook andere klanten in de winkel waren'. Hij vond het mooi helemaal leuk voor ons en dat we maar moesten genieten van onze eerste (en heeft echt wel door dat we dat kind samen gaan krijgen).
Oh en natuurlijk moest ik rustig aan doen en voorzichtig lopen enz enz
Ik heb geen flauw idee. http://www.usps.com/international/sendpackages.htmquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Nizno het volgende:
he wonder... hoeveel kost het eigenlijk om uggs van america naar NL te sturen? bijv van jou naar mij verzonden.
hmz... meer of minder dan 60usd?quote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. http://www.usps.com/international/sendpackages.htm
Hier kun je vast wel iets vinden.
Wij hadden op de Mavo een bioleraar die homo is. Een geweldige vent.quote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er inderdaad ook nog altijd van die momenten dat je (geheel in de kerstsfeer) weer hoop krijgt in de mensheid.
[..]
Als ik klaar ben met studeren (dwz, ook master), dan ben ik tweedegraads bevoegd en ga ik dus in de bovenbouw lesgeven. Sowieso zit je dan al niet meer in het laagste niveau en geef je voornamelijk HAVO en VWO les volgens mij, dus daar hoef ik eigenlijk niet zo voor te vrezen.
En het lijkt me inderdaad leuk om een soort voorbeeld te zijn, en ik denk dat iedereen beginnende docent toch wel streeft naar een status als leukste docent van de school.
op die site waar jij die herenuggs had staan dok je 60 usd voor verzenden naar NL... Idioterie!quote:Op maandag 20 december 2010 18:39 schreef wonderer het volgende:
Oh, als het $60 is, is het wel heel veel... Dus dat denk ik niet.
Dank u meneerquote:
Bij zo'n foto zie je natuurlijk alleen precies datgene dat je "smerig" vindt... bij een docent zie je gewoon een mens die toevallig homo is.quote:Op maandag 20 december 2010 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wij hadden op de Mavo een bioleraar die homo is. Een geweldige vent.
Hij had ook de grootste gein altijd met de jongens uit de klas.
Iedereen wist dat hij homo is, niemand die er moeilijk over deed. Gewoon normaal in de omgang als ieder ander.
Maar dan wel vreemd opkijken als er in een natuurkundeboek ineens een foto van 2 zoenende jongens staat. Hoofdstuk ging over aantrekkingskracht en daarbij dacht de maker van het boek er even humor in te gooien door een 2 jongens in te zetten.
Ik weet nog de reacties van de klasgenoten. En dat terwijl ze tijdens bio dus echt niet moeilijk deden over de leraar.
Oh ja, dat hoor je wel vaker. Waarschijnlijk hebben ze gewoon maar een optie en dat is zelden de gewone post, eerder UPS of FedEx. Maar als ik iets door moet sturen, is dat gewoon via de post en da's goedkoper (en duurt langer).quote:Op maandag 20 december 2010 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
op die site waar jij die herenuggs had staan dok je 60 usd voor verzenden naar NL... Idioterie!
Niet dat ik perse die uggs wil hebben trouwens... Gewoon eens kijken hoe duur ze waren enzo.
[..]
Dank u meneer
ja oke verzendtijd zal verschillen idd.quote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat hoor je wel vaker. Waarschijnlijk hebben ze gewoon maar een optie en dat is zelden de gewone post, eerder UPS of FedEx. Maar als ik iets door moet sturen, is dat gewoon via de post en da's goedkoper (en duurt langer).
Mijn moeder kreeg een exemplaar met een van haar foto's op de voorkant (met mij erop) en we hebben geen IDEE hoe of wat... Dus nu vraag ik me af of het een "gepersonaliseerd" exemplaar is, of dat alle abonnees die omslag hebben... en dan is er dus iets heel raars aan de hand.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een exemplaar met een van haar foto's op de voorkant (met mij erop) en we hebben geen IDEE hoe of wat... Dus nu vraag ik me af of het een "gepersonaliseerd" exemplaar is, of dat alle abonnees die omslag hebben... en dan is er dus iets heel raars aan de hand.
http://www.eo.nl/tijdschr(...)esp?article=12089841quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een exemplaar met een van haar foto's op de voorkant (met mij erop) en we hebben geen IDEE hoe of wat... Dus nu vraag ik me af of het een "gepersonaliseerd" exemplaar is, of dat alle abonnees die omslag hebben... en dan is er dus iets heel raars aan de hand.
dank broekkiequote:
gaarne.quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb hier nog een rollator liggen. Lenen?
Het is een losse omslag, voor zover ik weet. Dus onder die zit de officiele. Maar er staat wel Eva op en alles. Ik snap er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Magenta het volgende:
[..]ben benieuwd. Maar hebben ze geen site met de huidige cover erop?
Ja! Motortje geïnstalleerd, turbo d'r op.quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaarne.
Heb je je driewieler van vorig jaar omgebouwd tot rollator dan?
Ze hebben vast ooit de mogelijkheid geboden een foto te uploaden voor een eigen omslag en dat je moeder vergeten was dat gedaan te hebben o.i.d.quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een losse omslag, voor zover ik weet. Dus onder die zit de officiele. Maar er staat wel Eva op en alles. Ik snap er echt helemaal niks van.
Ja, met moederdag... Maar dat zal het wel zijn dan. Alleen niet dat mijn moeder het zelf gedaan heeft. Maar wie wel??quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ze hebben vast ooit de mogelijkheid geboden een foto te uploaden voor een eigen omslag en dat je moeder vergeten was dat gedaan te hebben o.i.d.
Broer, zus?quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, met moederdag... Maar dat zal het wel zijn dan. Alleen niet dat mijn moeder het zelf gedaan heeft. Maar wie wel??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Magenta het volgende:
[..]
Broer, zus?Ik ken geen mensen die dat blad uberhaupt lezen, en familie/vrienden zouden sowieso mijn echte naam gebruiken en niet mijn schrijversnaam. En waarom dan DIE foto? Het is echt heel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik heb een broertje."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja! Motortje geïnstalleerd, turbo d'r op.
Raar inderdaad. Denk dat er iemand is die er meer van weet maar even zijn/haar mond houdt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die dat blad uberhaupt lezen, en familie/vrienden zouden sowieso mijn echte naam gebruiken en niet mijn schrijversnaam. En waarom dan DIE foto? Het is echt heel raar
En ja, ik heb een broertje.
Mijn meoder gaat sowieso even bellen morgen, misschien dat ze erachter kan komen wie hem gestuurd heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef Magenta het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Denk dat er iemand is die er meer van weet maar even zijn/haar mond houdt.
Wow... NSFW...quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit Darren Aronofsky's nieuwe film (komt eind Februari in Nederland uit) een seksscene tussen Mila Kunis en Natalie Portman. Nou doet die scene mij niet zo veel maar de film zelf schijnt echt ook heel erg goed en Aronofsky-ish te zijn.
Spoiler dus van één scene. Misschien zijn jullie geinteresseerd.
http://filmdrunk.uproxx.c(...)-stuff-to-each-other
en een goedemorgen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit Darren Aronofsky's nieuwe film (komt eind Februari in Nederland uit) een seksscene tussen Mila Kunis en Natalie Portman. Nou doet die scene mij niet zo veel maar de film zelf schijnt echt ook heel erg goed en Aronofsky-ish te zijn.
www.demono....quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik ga wachten op de bioscoop.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef skunkasaur het volgende:
Nouja, de film is dus overal al uit, behalve in Nederland. Dus dan krijg je dat.En ik ken die url natuurlijk weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig heb ik gisteren de hele film gezienquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:57 schreef lezzer het volgende:
Is dat gunstig?
-ik heb geen idee namelijk -
Blijkt inderdaad een eenmalige actie te zijn voor kerst, abonnees konden voor kerst eentje met een foto cadeau geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:51 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen
@Wonderer, dat is wel héél typisch zeg. Ik ben benieuwd naar wat daar uit komt.
Zo'n lul is het nietquote:
Ik had al niet de illusie dat die scene de scene was waarom ik de film zou willen zien. Aronofsky zou zich nooit verlagen tot het niveau dat je seksende dames nodig hebt om je film goed te makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gisteren de hele film gezien
Zeker een aanrader, hij was briljantMaar je moet de film niet voor bovenstaande scene kijken, dan word je ernstig teleurgesteld
Oh, ik ga echt niet voor elke film die ik wil zien naar de bioscoopquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef skunkasaur het volgende:
Meestal vind ik dat ook wel zo fijn, maar de bios is me te duur tegenwoordig
Ben maar een arme student
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:35 schreef wonderer het volgende:
Gaat dit over Black Swan? Die draait hier in het filmhuis vanaf morgen. Zit er wel over te denken om Brad mee te slepen.
we hebben een meelezer dus.quote:
quote:
Niet nat, wel in een twist.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook gewoon een Black Swan-topic, waar diezelfde link in gepost is, en de film (zonder spoilers) uitvoerig besproken wordt. Don't get your panties wet.
sinds djeez berichten er op kan zetten is het niveau bedroevend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef Avey het volgende:
Wat een typisch bericht ook weer.Die frontpage staat echt garant voor kwaliteit.
http://frontpage.fok.nl/quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef wonderer het volgende:
Ik kom alleen op de frontpage als iemand een link post...
quote:
Je snapt niet dat ik dat niet bedoelde?quote:
j/kquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik dat niet bedoelde?
Just making surequote:
Be my guest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
Ik weet een TT trouwens dus ik wil de laatste (of in ieder geval het nieuwe topic)
Ga je op vakantie?quote:
Ik zal even helpen met volposten.quote:
quote:
Je mag wel meequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef Magenta het volgende:
[..]
Jij ging ook al op vakantie hè? Ik wil ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |