welke datum is het vandaag?quote:
Bij deze vraag kan ik geen goede gedachtenquote:Lezzer, jij proeft niet?

voor of na mn laatste hint?quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb de cryptische post begrepen: Nizno is jarig vandaag

Van harte gefeliciteerd en een dikke klapzoen van Blue-eyes

Toen wist ik dat het maar een ding kon zijn.
  Toen wist ik dat het maar een ding kon zijn.

neuj.. foon uit.. alleen wat familie dat langs wandelt..quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Pas na je laatste hintToen wist ik dat het maar een ding kon zijn.
Mooie leeftijd trouwens
Ga je het nog groots vieren?

Dacht dat ik er genoeg over geklaagd hadquote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Je laatste hint was wel heul duidelijk. Niet dat ik uit mijn hoofd weet welke datum je jarig bent, maar toch...
Wat een jolijt, fijne dag.

Had je even beter je best moeten doen met wakker worden hoor.... pff tss grrquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef Vanyel het volgende:
Ja liefje, ik ben nog steeds niet goed wakker, laat staan toen je met die hint kwam!

* Nizno fluit alle 13 coupletten van het volkslied.quote:Ik ben zomaar bang dat we deze vandaag niet vol krijgen, dus naar je verjaarsnaamtopic kun je waarschijnlijk fluiten...

fe
 fe  li
 li  citeerd!
 citeerd! 

Dat vind ik wel de vreemdste gedachte aangezien ik al zei dat ik er al 1 hebquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef lezzer het volgende:
Godallemachtig zeg, ik dacht dat je een ipad gekocht had ofzo
Suf ende traag ben ik (vandaag.... )

hahahhahahahahahaha Ik houd je niet tegenquote:Gefe
li
citeerd!
Ik stel voor dat we al een razende doorposten om Nizno een naamtopic te geven.

quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vind ik wel de vreemdste gedachte aangezien ik al zei dat ik er al 1 heb

Ga jij je nou aan je lesbeau plicht onttrekken?quote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef Vanyel het volgende:
Jawel hoor, wij kijken gewoon stilletjes toe hoe jullie dit met zn tweeën gaan regelen.

denk verkeerd begrepen idd.... vond het gesprek toen al erg leuk gaanquote:

hmz... had jou toch niet er voor aan gezien dat je je snor zou drukken zeg..... helemaal verkeerd ingeschatquote:

hahaha heb zat... kom maar halenquote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef Blue-eyes het volgende:
Wie jarig is trakteert. Wanneer kan ik het gebak verwachten, dan zorg ik dat ik thuis ben

Nergens voor nodig. Gefeliciteerd Nizno! Als cadeau, check de TTquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef lezzer het volgende:
Ik stel voor dat we al een razende doorposten om Nizno een naamtopic te geven.
 .
.

Ja, als we moeten gaan wachten tot het topic vol is zijn we straks al in 2011quote:
 .
.

hahahahaha Dank je welquote:Op maandag 20 december 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gefeliciteerd Nizno! Als cadeau, check de TT.

ik was er toe in staat om van 23.00 tot 23.45 in mn uppie het topic vol te tikken hoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als we moeten gaan wachten tot het topic vol is zijn we straks al in 2011.

ik zie allemaal geel van mijn eigen posts dus ik dacht ik blijf maar even stilquote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef lezzer het volgende:
Dus de TT is geregeld, en wij vallen stil?

.
.

oeh... Ik vertel niets tegen de rooienquote:Op maandag 20 december 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik riskeer mijn blauwe kleurtje
.

euhm... ja om 12uur is er gezongen voor me... 2 stemmig ook nog.quote:Op maandag 20 december 2010 13:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Is er al voor je gezongen vandaag of zullen wij onze heldere stemmetjes laten klinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op mn hyves doen ze alsof Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!

Jij bent echt al lang niet geweest. Wij zijn tegenwoordig überschnell!quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als we moeten gaan wachten tot het topic vol is zijn we straks al in 2011.

Als Vanyel tenminste niet een beetje voor zichzelf gaat zitten gamenquote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent echt al lang niet geweest. Wij zijn tegenwoordig überschnell!

ik heb het vermoeden van wel...quote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef lezzer het volgende:
Zou Qebbel nou daadwerkelijk vertrokken zijn?

Ja schande dat ik wat tijd voor mezelf neem. Sorryquote:Op maandag 20 december 2010 14:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als Vanyel tenminste niet een beetje voor zichzelf gaat zitten gamen

Nee, goed dat je het zelf ook ziet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja schande dat ik wat tijd voor mezelf neem. Sorry

quote:Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef Nizno het volgende:
@claudiadebreij leest op nrcnext.nl: "Homogeen"
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2010/12/20/homogeen/
Hear hear!

idd diep respect voor de voorlichters.quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was trouwens inderdaad een nare docu. Knap volk, die voorlichters.

dank u zeerquote:

Ja, ik vond de docu ook wel weinig hoopgevend. En dan te bedenken dat ik over een paar jaar ook voor de klas moetquote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was trouwens inderdaad een nare docu. Knap volk, die voorlichters.
 .
.

ze hadden het toch alleen op zwart/grijze scholen?quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vond het jammer dat er in de docu alleen klassen gefilmd waren waarin 95% van de kinderen allochtoon zijn. Het is algemeen bekend dat er in de moslimkringen over het algemeen geen positief beeld over homoseksualiteit geschept wordt.
Ik had het interessanter gevonden als er ook een klas gefilmd werd waarin de meerderheid autochtoon was, ben benieuwd of daar ook zulke reacties komen.

Wat ik in dat licht dan weer heel aangenaam vind, is dat wij vanmorgen nog uitgebreid gefeliciteerd werden door de Marokkaanse meneer van de buurtwinkel, die 'vorige keer al dacht te zien dat ik zwanger was maar niks wilde zeggen omdat er ook andere klanten in de winkel waren'. Hij vond het mooi helemaal leuk voor ons en dat we maar moesten genieten van onze eerste (en heeft echt wel door dat we dat kind samen gaan krijgen).quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vond het jammer dat er in de docu alleen klassen gefilmd waren waarin 95% van de kinderen allochtoon zijn. Het is algemeen bekend dat er in de moslimkringen over het algemeen geen positief beeld over homoseksualiteit geschept wordt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |