gaarne.quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb hier nog een rollator liggen. Lenen?
Het is een losse omslag, voor zover ik weet. Dus onder die zit de officiele. Maar er staat wel Eva op en alles. Ik snap er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Magenta het volgende:
[..]ben benieuwd. Maar hebben ze geen site met de huidige cover erop?
Ja! Motortje geïnstalleerd, turbo d'r op.quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaarne.
Heb je je driewieler van vorig jaar omgebouwd tot rollator dan?
Ze hebben vast ooit de mogelijkheid geboden een foto te uploaden voor een eigen omslag en dat je moeder vergeten was dat gedaan te hebben o.i.d.quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een losse omslag, voor zover ik weet. Dus onder die zit de officiele. Maar er staat wel Eva op en alles. Ik snap er echt helemaal niks van.
Ja, met moederdag... Maar dat zal het wel zijn dan. Alleen niet dat mijn moeder het zelf gedaan heeft. Maar wie wel??quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ze hebben vast ooit de mogelijkheid geboden een foto te uploaden voor een eigen omslag en dat je moeder vergeten was dat gedaan te hebben o.i.d.
Broer, zus?quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, met moederdag... Maar dat zal het wel zijn dan. Alleen niet dat mijn moeder het zelf gedaan heeft. Maar wie wel??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Magenta het volgende:
[..]
Broer, zus?Ik ken geen mensen die dat blad uberhaupt lezen, en familie/vrienden zouden sowieso mijn echte naam gebruiken en niet mijn schrijversnaam. En waarom dan DIE foto? Het is echt heel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik heb een broertje."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja! Motortje geïnstalleerd, turbo d'r op.
Raar inderdaad. Denk dat er iemand is die er meer van weet maar even zijn/haar mond houdt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die dat blad uberhaupt lezen, en familie/vrienden zouden sowieso mijn echte naam gebruiken en niet mijn schrijversnaam. En waarom dan DIE foto? Het is echt heel raar
En ja, ik heb een broertje.
Mijn meoder gaat sowieso even bellen morgen, misschien dat ze erachter kan komen wie hem gestuurd heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef Magenta het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Denk dat er iemand is die er meer van weet maar even zijn/haar mond houdt.
Wow... NSFW...quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit Darren Aronofsky's nieuwe film (komt eind Februari in Nederland uit) een seksscene tussen Mila Kunis en Natalie Portman. Nou doet die scene mij niet zo veel maar de film zelf schijnt echt ook heel erg goed en Aronofsky-ish te zijn.
Spoiler dus van één scene. Misschien zijn jullie geinteresseerd.
http://filmdrunk.uproxx.c(...)-stuff-to-each-other
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |