Kun je wel een goed voorbeeld zijn. Alleen al door je geaardheid geef je die kinders dan iets extra's mee.quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vond de docu ook wel weinig hoopgevend. En dan te bedenken dat ik over een paar jaar ook voor de klas moet.
Gelukkig zijn er inderdaad ook nog altijd van die momenten dat je (geheel in de kerstsfeer) weer hoop krijgt in de mensheid.quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik in dat licht dan weer heel aangenaam vind, is dat wij vanmorgen nog uitgebreid gefeliciteerd werden door de Marokkaanse meneer van de buurtwinkel, die 'vorige keer al dacht te zien dat ik zwanger was maar niks wilde zeggen omdat er ook andere klanten in de winkel waren'. Hij vond het mooi helemaal leuk voor ons en dat we maar moesten genieten van onze eerste (en heeft echt wel door dat we dat kind samen gaan krijgen).
Oh en natuurlijk moest ik rustig aan doen en voorzichtig lopen enz enz
Als ik klaar ben met studeren (dwz, ook master), dan ben ik tweedegraads bevoegd en ga ik dus in de bovenbouw lesgeven. Sowieso zit je dan al niet meer in het laagste niveau en geef je voornamelijk HAVO en VWO les volgens mij, dus daar hoef ik eigenlijk niet zo voor te vrezenquote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je wel een goed voorbeeld zijn. Alleen al door je geaardheid geef je die kinders dan iets extra's mee.
Op wat voor leeftijd mik je?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik in dat licht dan weer heel aangenaam vind, is dat wij vanmorgen nog uitgebreid gefeliciteerd werden door de Marokkaanse meneer van de buurtwinkel, die 'vorige keer al dacht te zien dat ik zwanger was maar niks wilde zeggen omdat er ook andere klanten in de winkel waren'. Hij vond het mooi helemaal leuk voor ons en dat we maar moesten genieten van onze eerste (en heeft echt wel door dat we dat kind samen gaan krijgen).
Oh en natuurlijk moest ik rustig aan doen en voorzichtig lopen enz enz
Ik heb geen flauw idee. http://www.usps.com/international/sendpackages.htmquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Nizno het volgende:
he wonder... hoeveel kost het eigenlijk om uggs van america naar NL te sturen? bijv van jou naar mij verzonden.
hmz... meer of minder dan 60usd?quote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. http://www.usps.com/international/sendpackages.htm
Hier kun je vast wel iets vinden.
Wij hadden op de Mavo een bioleraar die homo is. Een geweldige vent.quote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er inderdaad ook nog altijd van die momenten dat je (geheel in de kerstsfeer) weer hoop krijgt in de mensheid.
[..]
Als ik klaar ben met studeren (dwz, ook master), dan ben ik tweedegraads bevoegd en ga ik dus in de bovenbouw lesgeven. Sowieso zit je dan al niet meer in het laagste niveau en geef je voornamelijk HAVO en VWO les volgens mij, dus daar hoef ik eigenlijk niet zo voor te vrezen.
En het lijkt me inderdaad leuk om een soort voorbeeld te zijn, en ik denk dat iedereen beginnende docent toch wel streeft naar een status als leukste docent van de school.
op die site waar jij die herenuggs had staan dok je 60 usd voor verzenden naar NL... Idioterie!quote:Op maandag 20 december 2010 18:39 schreef wonderer het volgende:
Oh, als het $60 is, is het wel heel veel... Dus dat denk ik niet.
Dank u meneerquote:
Bij zo'n foto zie je natuurlijk alleen precies datgene dat je "smerig" vindt... bij een docent zie je gewoon een mens die toevallig homo is.quote:Op maandag 20 december 2010 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wij hadden op de Mavo een bioleraar die homo is. Een geweldige vent.
Hij had ook de grootste gein altijd met de jongens uit de klas.
Iedereen wist dat hij homo is, niemand die er moeilijk over deed. Gewoon normaal in de omgang als ieder ander.
Maar dan wel vreemd opkijken als er in een natuurkundeboek ineens een foto van 2 zoenende jongens staat. Hoofdstuk ging over aantrekkingskracht en daarbij dacht de maker van het boek er even humor in te gooien door een 2 jongens in te zetten.
Ik weet nog de reacties van de klasgenoten. En dat terwijl ze tijdens bio dus echt niet moeilijk deden over de leraar.
Oh ja, dat hoor je wel vaker. Waarschijnlijk hebben ze gewoon maar een optie en dat is zelden de gewone post, eerder UPS of FedEx. Maar als ik iets door moet sturen, is dat gewoon via de post en da's goedkoper (en duurt langer).quote:Op maandag 20 december 2010 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
op die site waar jij die herenuggs had staan dok je 60 usd voor verzenden naar NL... Idioterie!
Niet dat ik perse die uggs wil hebben trouwens... Gewoon eens kijken hoe duur ze waren enzo.
[..]
Dank u meneer
ja oke verzendtijd zal verschillen idd.quote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat hoor je wel vaker. Waarschijnlijk hebben ze gewoon maar een optie en dat is zelden de gewone post, eerder UPS of FedEx. Maar als ik iets door moet sturen, is dat gewoon via de post en da's goedkoper (en duurt langer).
Mijn moeder kreeg een exemplaar met een van haar foto's op de voorkant (met mij erop) en we hebben geen IDEE hoe of wat... Dus nu vraag ik me af of het een "gepersonaliseerd" exemplaar is, of dat alle abonnees die omslag hebben... en dan is er dus iets heel raars aan de hand.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een exemplaar met een van haar foto's op de voorkant (met mij erop) en we hebben geen IDEE hoe of wat... Dus nu vraag ik me af of het een "gepersonaliseerd" exemplaar is, of dat alle abonnees die omslag hebben... en dan is er dus iets heel raars aan de hand.
http://www.eo.nl/tijdschr(...)esp?article=12089841quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een exemplaar met een van haar foto's op de voorkant (met mij erop) en we hebben geen IDEE hoe of wat... Dus nu vraag ik me af of het een "gepersonaliseerd" exemplaar is, of dat alle abonnees die omslag hebben... en dan is er dus iets heel raars aan de hand.
dank broekkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |