quote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef lezzer het volgende:
Mijn rijinstructeur leerde me dat "die verrekte Belgen nie kenne rije!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Als het zo moet hoeft het van mij nietquote:
Die Polen trouwens ook niet.....quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur leerde me dat "die verrekte Belgen nie kenne rije!"
Fijne vakantie!!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Qebbel het volgende:
Wij zijn onderweg! We vliegen vanaf Brussel, dus als het goed is, gaat het daar een stuk beter! Fijne dagen lieverds! En misschien laat ik ergens nog wel wat van me horen!![]()
![]()
En, heb je dat aan jezelf te danken?quote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hallo lieve lezzer. Ik ben een beetje moe.
Feestje. Veel drank. Met z'n 4en in één bed geslapen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, heb je dat aan jezelf te danken?
Dikkere gordijnen kopenquote:Op zondag 19 december 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
Geen flauw idee, maar als het volle maan is, kan ik niet slapen
Nee, daar heeft het niks mee te maken. Tegen de tijd dat ik in bed lag, stond de maan al aan de andere kant van het huis. Ik wist ook helemaal niet dat het volle maan was, heb er al heel lang last van.quote:
Misschien iets met hormonen ofzo?quote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, daar heeft het niks mee te maken. Tegen de tijd dat ik in bed lag, stond de maan al aan de andere kant van het huis. Ik wist ook helemaal niet dat het volle maan was, heb er al heel lang last van.
Welke hormonen precies?quote:
Ja, dat slaat op zich nergens op natuurlijk, maar ik heb het echt al heel lang en dus ook gewoon als ik niet van te voren weet dat het volle maan is. Dan lig ik daar wakker te denken "waarom kan ik niet slapen" en dan kom ik er later achter dat het volle maan is :squote:
Dat weet ik niet, ik roep ook maar watquote:
Ik vind het stom. Volle maan betekent niks méér dan dat ie toevallig zo staat, dat de zon erop schijnt.quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
Ik zei niet dat ik je niet geloofde
Ken iemand die altijd agressief werd, en dan kwamen we er later achter dat het ook volle maan was. Ik heb er zelf geen last van, maar dat wil niet zeggen dat het niet bestaat
En toch heb ik daar ook last vanquote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het stom. Volle maan betekent niks méér dan dat ie toevallig zo staat, dat de zon erop schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |