SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik kijk er echt helemaal langs, of iemand is vergeten een nieuw deel aan te maken![]()
jij wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:43 schreef Foxgod het volgende:
Ik val op vrouwen, ben ik nu een lesbeau?
zat net te zoeken in de AT van Avey...... en daar zag ik geen... dus maar ff in GC kijken en daar staat ie toch nog....quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef soapie het volgende:
Ik dacht ook al dat ik m gemist had.....
leuk speelgoed he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
yeps.. kon het idd ook nie weerstaan... heerlijk om mee te spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ik kon mezelf gewoon niet meer tegenhouden
Heb jij er ook eentje?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
ze heeft je naam verkeerd gespeld?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Magenta het volgende:
Wie heet er nou jaikkanerookniksaandoen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft je naam verkeerd gespeld?
Gaaf die wil ik ook....quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
Ik ook. Die kat komt er wel, die iPadquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
Ik wil een iPad EN een kat zodat ik leuke filmpjes kan maken van mijn kat die raar doet met de iPad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier komt eerder een iPad in huis dan een katquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik ook. Die kat komt er wel, die iPad
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier komt eerder een iPad in huis dan een kat
Samen delen?
Eh...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelen?
Erikquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelen?
Hier ook, ik vind katten echt helemaal niks....quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier komt eerder een iPad in huis dan een kat
Yeah, maar het is hier ook al een week -5 of kouder...quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef lezzer het volgende:
En het is nog wel een Volvo![]()
Eerste iPadpost trouwens
Ja hier ook dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar het is hier ook al een week -5 of kouder...
Las het op de FP ookal. En natuurlijk de kinderachtige reacties die er dan op komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Avey het volgende:
Homo in leger VS hoeft binnenkort niet meer te zwijgen.
Cool! Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik ben van plan er volgend jr (lees februari) ook een te kopen. Heb je met 3g? Ik had vandaag bijna een 2 e hands i phone gekocht, ware het niet dat ie gelockt bleek toen ik mn sim erin deed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef lezzer het volgende:
Als mijn kat aan die ipad komt schop ik haar.
Nou nog een manier om avi op die ipad te krijgen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi lieve lesbeau's trouwens. It's been a while, maar ik ben blij dat jullie er nog zijn
.
quote:
quote:*Moet koffer nog pakken*![]()
Dat is met dit weer ook geen overbodige luxe.quote:Op zondag 19 december 2010 09:55 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan zelfs een dag van te voren al naar schiphol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een vreselijke ervaring B-E.![]()
Blij dat mijn zus me gewaarschuwd had dat ik niet die kant op moest komen.
Dat van de Brienenoordbrug was ook echt op het nieuws enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |