Gisteravond 50 km. door de sneeuw moeten rijden, alleen maar snelweg. Toen ik vertrok begon het net te sneeuwen maar ik kwam natuurlijk al gauw in een giga sneeuwbui terecht. Het was echt een ride-from-hell.
Op
deze fly-over heb ik echt doodangsten uitgestaan, het was echt heel erg glad en ik had totaal geen grip meer. De combinatie gladheid en bochten is niet prettig
En later moest ik ook de Brienenoord brug nog op. Dat ging op zich nog wel, het is vrij stijl omhoog maar er zijn geen bochten en als je maar door blijft rijden kom je wel boven. Je rijdt dan gewoon op de rechter baan met een slakkegangetje in een rij met nog meer slachtoffers Maar ja, toen vond een automobilist (Belg) die 4 auto's voor mij reed dat het toch wel heel erg glad was en besloot maar even te stoppen, midden op de helling. En ik weet, als je eenmaal stilstaat kom je niet meer omhoog. En we reden daar maar een kilometer of 30 dus dat was al erg langzaam. Gelukkig had ik het op tijd door en wist me op de 2e baan te manouvreren (althans, wat waarschijnlijk de 2e baan was, want er lag zoveel sneeuw dat de banen niet meer te zien waren), glibber, glibber, en kon gelukkig verder. Ben benieuwd of die Belg ondertussen de Brienenoord over is
Ik ben veilig thuis aangekomen, maar ik ga nooit, maar dan echt nooit meer door de sneeuw rijden. Ik kon wel janken
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.