Pot+provincie. 1 en 1 is 2.quote:
Komt het dan niet over het randje?quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
En toch heb ik daar ook last van
Net door de sneeuw gelopen, kerstkaarten in de bus en koffie bij oom en tante van mrs aan de andere kant van het dorp.
Op de klompen door 10cm sneeuw. Héérlijk
Ik draag geen pumps. Maar ook bij voorkeur geen bergschoenen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
Jij gaat liever op je pumps door de sneeuw?![]()
Ik moet trouwens nog wel snowboots.
Valt mee, broek hangt er overheenquote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt het dan niet over het randje?
Wat dan wel?quote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik draag geen pumps. Maar ook bij voorkeur geen bergschoenen.
Huh? Sneeuw is toch gewoon water? Daar kunnen sneakers toch wel tegen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
Ik ga niet op m'n sneakers de sneeuw in, dan kan ik ze weg gooien...
Ja, water met zouttroep, anderszins zooi van de weg etc.quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Sneeuw is toch gewoon water? Daar kunnen sneakers toch wel tegen?
Sneakers.quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
Wat dan wel?
Ik ga niet op m'n sneakers de sneeuw in, dan kan ik ze weg gooien...
Oh, dacht dat ze in Nederland niet strooidenquote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, water met zouttroep, anderszins zooi van de weg etc.
Nog afgezien van de natte sokken die je dan hebt als je bij tante [insert naam] aankomt voor de koffie
Als je de drek in moet, dan doe je dat liever op je klompenquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
Ik ben opgegroeid in de provincie, dat vergeet je niet zo maar
Niet vaker dan een keer, denk ikquote:
Perfect voor in de pekelsneeuw dus!quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik persoonlijk wel erg eigenlijk
Ja, ze hebben een paar hele coole veel te dure herenmodellen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ook, dat gaat wel.
Is dat de menboot ofzo?
Of het vel eraf plukken bij het opdienen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef lezzer het volgende:
En dan is het nu zaak om deze kookpudding hier voor me af te laten koelen tot eettemperatuur, zonder dat er een vel op komt...
Ik wil het núquote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of het vel eraf plukken bij het opdienen?
Ja dat vind ik het lekkerstquote:
Heerlijk! Oh, dat is een van mijn favoriete nagerechten, vers gekookte puddingquote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het lekkerstzo recht uit de pan, net van de kook af.
Maar ik moet wel zorgen dat ik m'n mond niet verbrand natuurlijk. Tenminste, ik vind dat niet fijn.
?quote:
Geen kookpudding? Of helemaal geen pudding?quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef Vanyel het volgende:
Als de vrouw vrij heeft, begint de dag wat later
Ik heb nog nooit pudding gemaakt..
Ben ik zo onduidelijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |