en een goedemorgen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit Darren Aronofsky's nieuwe film (komt eind Februari in Nederland uit) een seksscene tussen Mila Kunis en Natalie Portman. Nou doet die scene mij niet zo veel maar de film zelf schijnt echt ook heel erg goed en Aronofsky-ish te zijn.
Spoiler dus van één scene. Misschien zijn jullie geinteresseerd.
http://filmdrunk.uproxx.c(...)-stuff-to-each-other
www.demono....quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit Darren Aronofsky's nieuwe film (komt eind Februari in Nederland uit) een seksscene tussen Mila Kunis en Natalie Portman. Nou doet die scene mij niet zo veel maar de film zelf schijnt echt ook heel erg goed en Aronofsky-ish te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik ga wachten op de bioscoop.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef skunkasaur het volgende:
Nouja, de film is dus overal al uit, behalve in Nederland. Dus dan krijg je dat.En ik ken die url natuurlijk weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig heb ik gisteren de hele film gezienquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:57 schreef lezzer het volgende:
Is dat gunstig?
-ik heb geen idee namelijk -
Blijkt inderdaad een eenmalige actie te zijn voor kerst, abonnees konden voor kerst eentje met een foto cadeau geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:51 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen
@Wonderer, dat is wel héél typisch zeg. Ik ben benieuwd naar wat daar uit komt.
Zo'n lul is het nietquote:
Ik had al niet de illusie dat die scene de scene was waarom ik de film zou willen zien. Aronofsky zou zich nooit verlagen tot het niveau dat je seksende dames nodig hebt om je film goed te makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gisteren de hele film gezien
Zeker een aanrader, hij was briljantMaar je moet de film niet voor bovenstaande scene kijken, dan word je ernstig teleurgesteld
Oh, ik ga echt niet voor elke film die ik wil zien naar de bioscoopquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef skunkasaur het volgende:
Meestal vind ik dat ook wel zo fijn, maar de bios is me te duur tegenwoordig
Ben maar een arme student
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:35 schreef wonderer het volgende:
Gaat dit over Black Swan? Die draait hier in het filmhuis vanaf morgen. Zit er wel over te denken om Brad mee te slepen.
we hebben een meelezer dus.quote:
quote:
Niet nat, wel in een twist.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook gewoon een Black Swan-topic, waar diezelfde link in gepost is, en de film (zonder spoilers) uitvoerig besproken wordt. Don't get your panties wet.
sinds djeez berichten er op kan zetten is het niveau bedroevend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef Avey het volgende:
Wat een typisch bericht ook weer.Die frontpage staat echt garant voor kwaliteit.
http://frontpage.fok.nl/quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef wonderer het volgende:
Ik kom alleen op de frontpage als iemand een link post...
quote:
Je snapt niet dat ik dat niet bedoelde?quote:
j/kquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik dat niet bedoelde?
Just making surequote:
Be my guest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
Ik weet een TT trouwens dus ik wil de laatste (of in ieder geval het nieuwe topic)
Ga je op vakantie?quote:
Ik zal even helpen met volposten.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |