Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij ook, geen benen brekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef PeZu het volgende:
Wat een geluk! Ik krijg een lift
Hoi en doei allemaal!
Een fijne dag
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen sleegrferrari, LovelySleedy, Sleevland, SleeZu en iedereen die ik nu nog niet heb genoemd.
Hey SleeMquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen sleegrferrari, LovelySleedy, Sleevland, SleeZu en iedereen die ik nu nog niet heb genoemd.
taart?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
taart?![]()
was J. blij met zijn cadeautje?
Jullie kunnen kiezen uit appeltaart of walnotenschuimtaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Trevland:
[..]
Ik ben benieuwd naar de schuimtaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie kunnen kiezen uit appeltaart of walnotenschuimtaart
J. is heeeeel erg blij met zijn kadootjes
Ik ga voor de walnotenschuimtaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morge Marijkequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen alle wakkerworderts
ST ST, je raadt nooit wat ik net bij de C1000 gehaald heb?![]()
![]()
Morge Pienquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de schuimtaartHeb je die zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en hij is best lekker, had verwacht dat hij heel zoet zou zijn maar dat viel best wel mee
Wel nice dat je schuimtaarten kan makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en hij is best lekker, had verwacht dat hij heel zoet zou zijn maar dat viel best wel mee
Ik ga je vanmiddag een linkje geven en een fotootje sturen oke?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is dat moeilijk?
En wil je een kiekje schieten? Ben zo benieuwd
Oeh tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga je vanmiddag een linkje geven en een fotootje sturen oke?
We gaan zo weg ff met de slee naar het plein
Oh miss sexy, ook ff een fotootje van je rokje en laarzenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rokje en lange laarzensexeh
Oooh, wat lastig! Doe maaar...doe maaar...schuimtaart?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Woah! Die isquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kocht deze ketting![]()
[ afbeelding ]
Caramel Frap
Wat wat wat wat wat wat waaaaaaat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen alle wakkerworderts
ST ST, je raadt nooit wat ik net bij de C1000 gehaald heb?![]()
![]()
Oeh oeh, die komt hier hopelijk ook vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay net een buzzerkit binnen met 6 doosjes nescafé in Latte Hazelnut en Latte Caramel
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat wat waaaaaaat?
Een massagekussen?
Veel Plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rokje en lange laarzensexeh
Hilde wordt grootquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh tof!Sleeen
![]()
Veul plezier
Weet je trouwens wat Hilde vanochtend deed?
Die zat bijna op het aanrechtzhe brave kitteh has almost gone where no brave kitteh has ever gone before
![]()
Maar note to self: keukendeur altijd dicht
Ik ga me best doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh miss sexy, ook ff een fotootje van je rokje en laarzenIn de sneeuw
je mag ook van allebei een klein stukje hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, wat lastig! Doe maaar...doe maaar...schuimtaart?
6!! En een Nescafé lepelquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh, die komt hier hopelijk ook vandaag6 doosjes joh?
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hilde wordt groot![]()
![]()
[..]
Ik ga me best doen
[..]
je mag ook van allebei een klein stukje hoor
Ik ga er vandoortot later liefjes
NICEquote:
Goede morgen!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, en misschien moet ik me ook maar eens aanmelden daarquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NICEKom je koffie drinken St als ze bezorgd zijn?
![]()
Morge Barretjequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Goede morgen!!
Walnotenschuimtaart als ontbijt!!![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en misschien moet ik me ook maar eens aanmelden daar
Check!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan hier:
http://www.buzzer.nl/
En ik ben ook nog hier ingeschreven, die is ook wel leuk, daar had ik de DE koffie en wasverzachter van
http://theinsiders.eu/
Zal ik je smsen als de doos gearriveerd is?quote:
Nee, dat mag nietquote:
jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik je smsen als de doos gearriveerd is?![]()
[..]
Nee, dat mag nietRembo en Rembo
Jaaaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik je smsen als de doos gearriveerd is?![]()
De familie Mag Datquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
De familie Mag Dat
quote:BA 0440 London Heathrow 18:45 Cancelled
quote:
een goed hotel verzacht de pijn een beetje...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee, maar zou mooi beroerd zijn als ie nog een dag vertraging heeft
Ja, dat is waar... Maar kan me voorstellen dat ie z'n familie enzo ook wel weer graag wil zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een goed hotel verzacht de pijn een beetje...
Maar als je naar huis wil, dan wil je ook naar huis!
Hij heeft sowieso BA en die zijn allemaal al gecancelled...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee, maar zou mooi beroerd zijn als ie nog een dag vertraging heeft
ja, maar als dat nogal duur is, doet dat toch een beetje zeerquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een goed hotel verzacht de pijn een beetje...
Maar als je naar huis wil, dan wil je ook naar huis!
Nou, joepie. EN dan? Hebben we een witte kerst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef RealZeus het volgende:
Als ik op de site van het KNMI kijk hebben we een dikke kans op een witte Kerst.
Zou ook voor het eerst in lange tijd zijn dat het hier een witter Kerst wordt. Vorig jaar lukte dat net niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef RealZeus het volgende:
Als ik op de site van het KNMI kijk hebben we een dikke kans op een witte Kerst.
Ik hoop toch dat hij dat niet zelf hoeft te betalen, volgens mij doet de vliegmaatschappij datquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als dat nogal duur is, doet dat toch een beetje zeer
Veel plezier en smakelijkquote:
dat wordt wel vergoed door BA..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als dat nogal duur is, doet dat toch een beetje zeer
Vorig jaar dooide het hier met kerst dus was het allemaal smurrie en papsneeuw.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ook voor het eerst in lange tijd zijn dat het hier een witter Kerst wordt. Vorig jaar lukte dat net niet.
Om heel eerlijk te zijn maakt het me weinig uit of het wit is met de kerst of nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vorig jaar dooide het hier met kerst dus was het allemaal smurrie en papsneeuw.
Eensch.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn maakt het me weinig uit of het wit is met de kerst of nietLiever niet eigenlijk, want je moet dan vaak de deur uit en dan is het gemakkelijker als er geen sneeuw ligt
![]()
Ik hoef niet echt de deur uit met kerst en zowel, ik heb winterbanden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn maakt het me weinig uit of het wit is met de kerst of nietLiever niet eigenlijk, want je moet dan vaak de deur uit en dan is het gemakkelijker als er geen sneeuw ligt
![]()
Vorig jaar dooide het hier al voor Kerst, dus 90% van de sneeuw was al wegquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vorig jaar dooide het hier met kerst dus was het allemaal smurrie en papsneeuw.
Ja, maar dat je winterbanden hebt wil niet zeggen dat jij wel spontaan over een ijsbaan kunt rijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt de deur uit met kerst en zowel, ik heb winterbanden.
Hier lag al heel veel sneeuw dus dat duurde even voordat het weg was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar dooide het hier al voor Kerst, dus 90% van de sneeuw was al weg.
Ik heb nog geen enkele keer gegleden, hooguit dat de kont van de auto weg begon te glijden maar dat kon ik allemaal opvangen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat je winterbanden hebt wil niet zeggen dat jij wel spontaan over een ijsbaan kunt rijdenDat is toch geen logica?
Het geeft je iets meer grip, maar glad is glad
Laatst nog ondervonden in Duitsland
Woah, da's wel minderquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, onze auto moest nog door mijn oom uit een greppel getrokken worden door die geweldige witte poepkerst van vorig jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was het niet zo glad als daar he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele keer gegleden, hooguit dat de kont van de auto weg begon te glijden maar dat kon ik allemaal opvangen.
Jij ook nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer thuis...Echt heerlijk gewandeld buiten in de sneeuw
En de jongens zijn van de berg af gegaan
Tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
en waar blijven de sexy pics???quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ligt een klinkerweg en dat is een ijsbaan. Er is laatst iemand die heeft geschaatst in een straat hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan was het niet zo glad als daar he?Maar he, be my guest, laat het bij jou vooral sneeuwen, alles wat bij jou valt valt hier niet meer
Joah, dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar blijven de sexy pics???
Mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet johquote:
het was ook lekker geen koude wind ofzoquote:
EXCUUUUSE ME?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Relax he?quote:
quote:
Mannenquote:
Ik snapquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet joh
[..]
het was ook lekker geen koude wind ofzo
[..]
EXCUUUUSE ME?
[..]
Relax he?ik moet de taart ook nog op de foto zetten
Ben bezig
[..]
[..]
Mannen
Hoezo niet? is toch leukquote:
Wij zijn nu niet begonnenquote:[..]
het was ook lekker geen koude wind ofzo
[..]
EXCUUUUSE ME?
[..]
Relax he?ik moet de taart ook nog op de foto zetten
Ben bezig
[..]
[..]
Mannen
Hoezo? Makkelijker kan het niet toch?quote:
Nou nou, een kinderhand is inderdaad heeeeeel snel gevuldquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Makkelijker kan het niet toch?
Wij zijn snel tevreden: sexy pics, goede seks, koud bier
Mannen zijn makkelijker dan vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nou, een kinderhand is inderdaad heeeeeel snel gevuld
houden zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen vanaf hier.
Dat ziet er echt vet goed uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tadaaaaaaaaaaa walnoten-schuimtaart:
[ afbeelding ]
En zo ziet het er van binnen uit:
[ afbeelding ]
PMquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er echt vet goed uit![]()
Die ziet er heel lekker uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tadaaaaaaaaaaa walnoten-schuimtaart:
[ afbeelding ]
En zo ziet het er van binnen uit:
[ afbeelding ]
Mwoa, je hebt weer een verhaal hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er echt vet goed uit![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, je hebt weer een verhaal heEn niet echt schade op zich.
Da's het verslavingsalarm. Je WoWt te veel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, mijn beeldscherm piept opeens vreselijk als ik WowGaat m'n scherm nu definitief dood of kan ik daar nog iets aan doen?
Ik Wow vandaag voor het eerst sinds een week weerquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's het verslavingsalarm. Je WoWt te veel.
Mannenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
Een pi..en ik hoef het niet op te lossen dit keer
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's het verslavingsalarm. Je WoWt te veel.
Oh, nou in dat geval is je scherm terminaal.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik Wow vandaag voor het eerst sinds een week weerEn heb nu pas de laatste uitbreiding geinstalleerd, dus volgens mij is dat alarm in de war
Hij is ook al een jaar of 10/12quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval is je scherm terminaal.
Ga je echt een taart bakken trev?quote:
hij geeft het recept aan zijn moeder zodat die er 1 voor hem kan bakkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je echt een taart bakken trev?![]()
Maar normaal sputter je al als je gewoon moet koken
Ik maak toch ook zelf de appelflappenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je echt een taart bakken trev?![]()
Maar normaal sputter je al als je gewoon moet koken
Of datquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij geeft het recept aan zijn moeder zodat die er 1 voor hem kan bakken
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij geeft het recept aan zijn moeder zodat die er 1 voor hem kan bakken
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik maak toch ook zelf de appelflappen
Appelflappen is zoooo makkelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik maak toch ook zelf de appelflappen
[..]
Of dat![]()
Klopt maar het schillen van de appels is zooo kutquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Appelflappen is zoooo makkelijk
Wat is er morgen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is verschil met dingen moeten en morgen
Ik zei: Hee, Thijs heeft gepoept. Doe jij zijn luier even, ik heb geen zin.quote:
Dan zijt gij thans nog in het bezit van zulks een ouderwetsche monitor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is ook al een jaar of 10/12Zal Symph eens vragen of ie dat scherm nog voor me had
![]()
autoquote:
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat je die kent.
(ik heb de cd van Valensia waar dat op staat)
Ja eerlijk delen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei: Hee, Thijs heeft gepoept. Doe jij zijn luier even, ik heb geen zin.
![]()
maar hij kwam dan ook pas om 12:30 beneden
Nee, ik heb hem zelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook![]()
nou jaaaa, mijn zus dan
Ja, maar jij bent dan ook ongeveer even oud als mijn zusquote:
Ik ben 34, en mijn broertje bleef altijd van mijn cd's af.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook ongeveer even oud als mijn zus![]()
Ik jatte hem altijd van haar toen we nog thuis woonden
Ik schreeuwde nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, ik ben niet blind.
Mijn zus is 33, en ik bleef nooit van haar cd's afquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben 34, en mijn broertje bleef altijd van mijn cd's af.
Hermanquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, ik ben niet blind.
Smsje gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zus is 33, en ik bleef nooit van haar cd's af![]()
Oh, behalve die van East 17 en Metallica. Die mocht ze houden
Well she could really drive me crazy so, she could bring me down but I don't wanna know. Still I'm caught up by her pretty smile, wanna get close, Tere's far away.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Gaia, gaia, I want you to know I couldn't save you all on my own
Jouw meisje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
Weer met mijn meisje gepraat![]()
Was leuk
jouw meisje? heb je een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
Weer met mijn meisje gepraat![]()
Was leuk
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Well she could really drive me crazy so, she could bring me down but I don't wanna know. Still I'm caught up by her pretty smile, wanna get close, Tere's far away.
En ja, dat deed ik uit mijn hoofd
Ow, dan compenseer ik het wel even.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet![]()
IK PRAAT ALTIJD ZO HARD
Die cd's had ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zus is 33, en ik bleef nooit van haar cd's af![]()
Oh, behalve die van East 17 en Metallica. Die mocht ze houden
oh..verzenden helpt vaak welquote:
Wat voor kapster?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Wachten bij de kapper voor een beurt...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..verzenden helpt vaak wel
Mijne zat al volquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Wat voor een beurtquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..verzenden helpt vaak wel
een vrouwelijke? met zo'n schaarquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, en ik ga sparen / werken voor een Mini![]()
Ohohohoh, jaaaaaaaa, mag dat echt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik er 1 heb gekocht, wil je dan een ritje doen?
Wordt wel volgend jaar pas
Whahaha tofquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: kijk mama, een pingpin en een falamingpo!
Als ik rijquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohohohoh, jaaaaaaaa, mag dat echt?![]()
jaquote:
Wil je mijn groentechips hebben?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
Zelfs de kapers krijgen een kerstpakket. Ik voel me niet gewaardeerd dit jaar.
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
Iemand die in mijn auto mag rijden moet ik echt heel erg vertrouwen. Dat zijn er maar weinig.
Oooh, dat snap ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik rij
Nee, zien we dan wel weer
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je mijn groentechips hebben?
nee. Maar toch bedanktquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik de enige was die een slechte smaak had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oeh das lekker he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga eind dit jaar begin volgend jaar kijken bij een Miniliefhebber hier in Breda.quote:
dat klinkt verkeerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Strijkze snoetquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt zichzelf richting strijkplank
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medestanders.
Overgeproduceerde muziek
![]()
Sterktequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Leuke auto.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een Nissan Almera, een hele mooie blauwe, kijk maar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me geëerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel strijk plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
strijk zequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik rij zonder stuurbekrachtiging en airco.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja
De eerste auto die ik heb met stuurbekrachtiging en nog fijnerairco
Dat heb ik ook 12 jaar gedaan. Maar ik vind het fijn om nu wel te hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik rij zonder stuurbekrachtiging en airco.
Ik heb een internetbon twv 280 "kerststerren" gekregen en een soort mini full HD network media player dinges geval. Ik weet niet zo goed wat het doet. Waarschijnlijk moet je het tussen een HD TV (heb ik niet) en een harddisk met vet veel films plaatsen en dat je dan kan kijken. Of zo. Of iets andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
Zelfs de kapsters krijgen een kerstpakket. Ik voel me niet gewaardeerd dit jaar.
Als ik mijn rijbewijs heb rij ik met stuurbekrachtiging en zonder aircoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het echt niks uit eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik mijn rijbewijs heb rij ik met stuurbekrachtiging en zonder airco
Ik nu met bijde, zodra ik een eigen auto heb weet ik het nog niet, denk dan zonder aircoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mij ook niet, als is stuurbekrachtiging wel fijn als je een aanhanger achter de auto hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het echt niks uit eerlijk gezegd.
Iets wat jullie allemaal Pwnt op een spoorwegovergangquote:
De Almera weegt 1055 kilo. Mijn laatste Sunny had het niet en die woog 990 kilo en dat is met fileparkeren en manouvreren met de aanhanger wel een gemis. Maar in de kleinere auto's kan het prima zonder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Airco is wel super lekker in de auto ja. Maar stuurbekrachtiging hoeft op zich niet zo znodig, als je een kleine auto hebt. Al is die Almera al wel een beetje op de grens wat dat betreftIk heb ooit eens in een Suzuki Alto en een opel Corsa gereden zonder SB en dat ging prima. Echte werkauto's waren dat
Da's een Combo, Fles.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets wat jullie allemaal Pwnt op een spoorwegovergang![]()
Ik heb nog niet eens een fiets![]()
Die Alto was van mn moeder en die Corsa van de zaak. Kijk dezede Duivenkakexpres
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets wat jullie allemaal Pwnt op een spoorwegovergang![]()
Ik heb nog niet eens een fiets![]()
Die Alto was van mn moeder en die Corsa van de zaak. Kijk dezede Duivenkakexpres
[ afbeelding ]
Een Corsa Combo jaquote:
Dat mag ik heul nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef RealZeus het volgende:
Afgelopen week reed ik in zo een.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, had je mijn bazenkerstmistrein nou gezien?
Dat zal een Astra geweest zijn, die generatie Corsa was er pas toen de eerste Astra er al was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Corsa Combo jaIn de tijd dat je ook nog een Astra Combo had. Of minstens een Kadett Combo
Dan is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef RealZeus het volgende:
Afgelopen week reed ik in zo een.
[ afbeelding ]
Have Funquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Ice age 3 kijken met de kidslaters
Het ziet er mooier uit dan dat het rijdt. Ik heb liever een Scania of een Volvo. Dit ding begon al snelheid te verliezen als 'ie een heuvel zag.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Ice age 3 kijken met de kidslaters
En dan is het nog wel een nieuwe, lekker handig zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ziet er mooier uit dan dat het rijdt. Ik heb liever een Scania of een Volvo. Dit ding begon al snelheid te verliezen als 'ie een heuvel zag.En de automaat van Daf is ronduit kut.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mijn eerste post met mijn mobiel *o*
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mijn eerste post met mijn mobiel
het werkt wel kutquote:
quote:
Dat lijkt mij ook, op de PC/notebook is het gewoon beterquote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mijn eerste post met mijn mobiel
Dat is te begrijpen, hoezo kan dat nou dan niet?quote:
Middag TFMquote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan is het nog wel een nieuwe, lekker handig zo
Omdat te ver weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is te begrijpen, hoezo kan dat nou dan niet?
[..]
Middag TFM
Wtf, wrm onthoudt jij dat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je vorige week vrijdag chick?
selectief geheugenquote:
beroemdequote:
Dat hield mijn "ex-vriendin" ook niet tegen, die kwam 's avonds apart naar mij toe omdat ze me miste terwijl ze de volgende morgen vroeg weer weg moest. Ongeveer 3 uur per enkele reis. Dat was op maandagavond. En die vrijdag was het ineens over.quote:
goudkuipjequote:
en jij dacht ook niet van hé, laat ik eventjes een keertje naar haar toe gaan voor de verandering?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hield mijn "ex-vriendin" ook niet tegen, die kwam 's avonds apart naar mij toe omdat ze me miste terwijl ze de volgende morgen vroeg weer weg moest. Ongeveer 3 uur per enkele reis. Dat was op maandagavond. En die vrijdag was het ineens over.Vrouwen
nokia e61quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goudkuipje
wat voor mobiel is het?
ken ik nietquote:
is een Black Berry achtig toestelquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en jij dacht ook niet van hé, laat ik eventjes een keertje naar haar toe gaan voor de verandering?
niks voor mij dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een Black Berry achtig toestel
okok, klinkt redelijk...quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]Gast, ik was op dat moment werk- en geldloos, zij heeft een OV.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een rondje lopen bleek een goed medicijn tegen de hoofdpijn. En natuurlijk kwam ik weer midden in een sneeuwbui terecht.
Hier schijnt de zon, zij het wat lafjes.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een rondje lopen bleek een goed medicijn tegen de hoofdpijn. En natuurlijk kwam ik weer midden in een sneeuwbui terecht.
hier sneeuwt het gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
dat ís een blackberryquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_E61
hij ziet er precies hetzelfde uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, een Blackberry is een merk, dit noemen we een smartphone.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, een Blackberry is een merk, dit noemen we een smartphone.
Die schijnt hier nu ook... daarstraks scheen de zon ook tijdens een sneeuwbuiquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, zij het wat lafjes.
Hier is nog geen vlokje gevallen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die schijnt hier nu ook... daarstraks scheen de zon ook tijdens een sneeuwbui.
jammer dat je dan geen regenboog krijgtquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die schijnt hier nu ook... daarstraks scheen de zon ook tijdens een sneeuwbui.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
De doos vol koffie is net bezorgdWoah, 6 pakjes
![]()
Geniet er vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
die sturen niet naar belgiequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een gratis sample koffie?
http://nescafebuzz.hyves.nl/
Ik wel, welke wil je en wat is je adres?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die sturen niet naar belgie
Ik wil ook!!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
dan verhuis je naar Nederlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die sturen niet naar belgie
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan verhuis je naar Nederland
ik laat het al naar een vriend van me sturenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, welke wil je en wat is je adres?Stuur ik je wat zakjes koffie op
quote:
Hierboven staat een linkje voor een proefpakketjequote:
quote:
Keequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik laat het al naar een vriend van me sturen
koewl!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hierboven staat een linkje voor een proefpakketjeHet is alleen wel echt vrouwenkoffie
Hazelnoot en caramel latte
6 doosjes en een lepel
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeAnders had ik het met alle liefde naar je verstuurd
![]()
Jij doet alles met liefdequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeAnders had ik het met alle liefde naar je verstuurd
![]()
ga slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |