quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, en ik ga sparen / werken voor een Mini![]()
Ohohohoh, jaaaaaaaa, mag dat echt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik er 1 heb gekocht, wil je dan een ritje doen?
Wordt wel volgend jaar pas
Whahaha tofquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs: kijk mama, een pingpin en een falamingpo!
Als ik rijquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohohohoh, jaaaaaaaa, mag dat echt?![]()
jaquote:
Wil je mijn groentechips hebben?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
Zelfs de kapers krijgen een kerstpakket. Ik voel me niet gewaardeerd dit jaar.
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
Iemand die in mijn auto mag rijden moet ik echt heel erg vertrouwen. Dat zijn er maar weinig.
Oooh, dat snap ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik rij
Nee, zien we dan wel weer
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je mijn groentechips hebben?
nee. Maar toch bedanktquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik de enige was die een slechte smaak had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oeh das lekker he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga eind dit jaar begin volgend jaar kijken bij een Miniliefhebber hier in Breda.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |