Wat is er morgen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is verschil met dingen moeten en morgen
Ik zei: Hee, Thijs heeft gepoept. Doe jij zijn luier even, ik heb geen zin.quote:
Dan zijt gij thans nog in het bezit van zulks een ouderwetsche monitor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is ook al een jaar of 10/12Zal Symph eens vragen of ie dat scherm nog voor me had
![]()
autoquote:
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat je die kent.
(ik heb de cd van Valensia waar dat op staat)
Ja eerlijk delen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei: Hee, Thijs heeft gepoept. Doe jij zijn luier even, ik heb geen zin.
![]()
maar hij kwam dan ook pas om 12:30 beneden
Nee, ik heb hem zelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook![]()
nou jaaaa, mijn zus dan
Ja, maar jij bent dan ook ongeveer even oud als mijn zusquote:
Ik ben 34, en mijn broertje bleef altijd van mijn cd's af.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook ongeveer even oud als mijn zus![]()
Ik jatte hem altijd van haar toen we nog thuis woonden
Ik schreeuwde nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, ik ben niet blind.
Mijn zus is 33, en ik bleef nooit van haar cd's afquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben 34, en mijn broertje bleef altijd van mijn cd's af.
Hermanquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, ik ben niet blind.
Smsje gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zus is 33, en ik bleef nooit van haar cd's af![]()
Oh, behalve die van East 17 en Metallica. Die mocht ze houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |