Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij ook, geen benen brekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef PeZu het volgende:
Wat een geluk! Ik krijg een lift
Hoi en doei allemaal!
Een fijne dag
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen sleegrferrari, LovelySleedy, Sleevland, SleeZu en iedereen die ik nu nog niet heb genoemd.
Hey SleeMquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen sleegrferrari, LovelySleedy, Sleevland, SleeZu en iedereen die ik nu nog niet heb genoemd.
taart?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
taart?![]()
was J. blij met zijn cadeautje?
Jullie kunnen kiezen uit appeltaart of walnotenschuimtaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Trevland:
[..]
Ik ben benieuwd naar de schuimtaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie kunnen kiezen uit appeltaart of walnotenschuimtaart
J. is heeeeel erg blij met zijn kadootjes
Ik ga voor de walnotenschuimtaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morge Marijkequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen alle wakkerworderts
ST ST, je raadt nooit wat ik net bij de C1000 gehaald heb?![]()
![]()
Morge Pienquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de schuimtaartHeb je die zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en hij is best lekker, had verwacht dat hij heel zoet zou zijn maar dat viel best wel mee
Wel nice dat je schuimtaarten kan makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en hij is best lekker, had verwacht dat hij heel zoet zou zijn maar dat viel best wel mee
Ik ga je vanmiddag een linkje geven en een fotootje sturen oke?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is dat moeilijk?
En wil je een kiekje schieten? Ben zo benieuwd
Oeh tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga je vanmiddag een linkje geven en een fotootje sturen oke?
We gaan zo weg ff met de slee naar het plein
Oh miss sexy, ook ff een fotootje van je rokje en laarzenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rokje en lange laarzensexeh
Oooh, wat lastig! Doe maaar...doe maaar...schuimtaart?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Woah! Die isquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kocht deze ketting![]()
[ afbeelding ]
Caramel Frap
Wat wat wat wat wat wat waaaaaaat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen alle wakkerworderts
ST ST, je raadt nooit wat ik net bij de C1000 gehaald heb?![]()
![]()
Oeh oeh, die komt hier hopelijk ook vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay net een buzzerkit binnen met 6 doosjes nescafé in Latte Hazelnut en Latte Caramel
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat wat waaaaaaat?
Een massagekussen?
Veel Plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rokje en lange laarzensexeh
Hilde wordt grootquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh tof!Sleeen
![]()
Veul plezier
Weet je trouwens wat Hilde vanochtend deed?
Die zat bijna op het aanrechtzhe brave kitteh has almost gone where no brave kitteh has ever gone before
![]()
Maar note to self: keukendeur altijd dicht
Ik ga me best doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh miss sexy, ook ff een fotootje van je rokje en laarzenIn de sneeuw
je mag ook van allebei een klein stukje hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, wat lastig! Doe maaar...doe maaar...schuimtaart?
6!! En een Nescafé lepelquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh, die komt hier hopelijk ook vandaag6 doosjes joh?
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hilde wordt groot![]()
![]()
[..]
Ik ga me best doen
[..]
je mag ook van allebei een klein stukje hoor
Ik ga er vandoortot later liefjes
NICEquote:
Goede morgen!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, en misschien moet ik me ook maar eens aanmelden daarquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NICEKom je koffie drinken St als ze bezorgd zijn?
![]()
Morge Barretjequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Goede morgen!!
Walnotenschuimtaart als ontbijt!!![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en misschien moet ik me ook maar eens aanmelden daar
Check!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan hier:
http://www.buzzer.nl/
En ik ben ook nog hier ingeschreven, die is ook wel leuk, daar had ik de DE koffie en wasverzachter van
http://theinsiders.eu/
Zal ik je smsen als de doos gearriveerd is?quote:
Nee, dat mag nietquote:
jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik je smsen als de doos gearriveerd is?![]()
[..]
Nee, dat mag nietRembo en Rembo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |