ik ben blij dat ik geen stoep hier hebquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, douchen en de stoep wat aanvegen. Voordat ik aangeklaagd word door een oudje die zijn rollator vergeten is.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:34 schreef PeZu het volgende:
marijke
http://www.reddotcommerce(...)2e297a66e3b18321e094
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja ik denk te druk aan mijn hoofd, heb op zich wel geslapen maar met heftige dromen enzo![]()
En hoi GF
Wil er iemand taart?
[..]
Ja, jij ook?Ja, lekker lui dagje
Ik ga zo maar eens proberen in de douche te komen
En dan lekker wowen, heb ik al een week niet meer gedaan
Nee, jij hebt alleen maar een enorme parkeerplaats te vegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik geen stoep hier heb
ooh ik wil en grote grijze totoroquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zal ook eens op Ebay kijken
Mijn grijze kleine totoro komt van DX
China
Herkenbaarquote:
Echt bij DX en van die andere Chinese webshops kosten ze echt geen drolquote:
ik ga even andere bronnen aan het werk zetten, pezu heeft connectiesquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt bij DX en van die andere Chinese webshops kosten ze echt geen drol![]()
Denk dat ik dat ook wel doe anders is het zonde.... Er komt geen visite vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar vannacht dan wel gewoon lekker slapen
En taart, mjum
Als het appeltaart is trouwens, die kun je invriezen![]()
hoezo, het weeralarm etc is toch alweer opgeheven?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook wel doe anders is het zonde.... Er komt geen visite vandaag
Wat ergens ook wel logisch is natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even andere bronnen aan het werk zetten, pezu heeft connecties![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook wel doe anders is het zonde.... Er komt geen visite vandaag
Wat ergens ook wel logisch is natuurlijk
ja is goed maar heel goedkoop zal het niet zijn denk ik, ik ga het in japan laten kopenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als je iets leuks en vet goedkoops tegen komt, doe je dan een seintje geven?
![]()
ja maar de vriend van mijn moeder is ziek, mijn vader en stiefmoeder zijn ziek, mijn schoonmoeder is ziek, de broer van J. Komt niet want die had een concert (al zou dat ook misschien niet doorgaan) en verder zou er nog een vriend komen van J maar geen idee hoe het op de weg isquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo, het weeralarm etc is toch alweer opgeheven?
Dan zoek ik wel even op eBayquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is goed maar heel goedkoop zal het niet zijn denk ik, ik ga het in japan laten kopen![]()
die nu op dx staan bv vind ik uglydebugly
Jeetjequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar de vriend van mijn moeder is ziek, mijn vader en stiefmoeder zijn ziek, mijn schoonmoeder is ziek, de broer van J. Komt niet want die had een concert (al zou dat ook misschien niet doorgaan) en verder zou er nog een vriend komen van J maar geen idee hoe het op de weg is
blerghquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar de vriend van mijn moeder is ziek, mijn vader en stiefmoeder zijn ziek, mijn schoonmoeder is ziek, de broer van J. Komt niet want die had een concert (al zou dat ook misschien niet doorgaan) en verder zou er nog een vriend komen van J maar geen idee hoe het op de weg is
ok als je wat leuks ziet laat me het even wetendanquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel even op eBayBij DX enzo moet je echt mazzel hebben
Mijn Totoro is namelijk heul niet ugly
![]()
Na gister kan ik me er niet zo druk meer om makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeetjeDa's echt driedubbelpech
Keequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
blergh
[..]
ok als je wat leuks ziet laat me het even wetendan![]()
hier een vrolijk liedje
Ach en genoeg taart om jezelf mee te troosten andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na gister kan ik me er niet zo druk meer om maken
goed plan.... !quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Ach en genoeg taart om jezelf mee te troosten anders![]()
Het is dat de treinen nog steeds chaos doen
En nu sleep ik mezelf naar de douche
quote:
Snoepjequote:
quote:
Goedemorgen meisjequote:
Morge RZquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:35 schreef RealZeus het volgende:
Goedemorgen, hier is het droog en doet de zon een poging door de wolken te breken.
Oh, dan is het niet zo ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker hoor![]()
Goeiemorgen trev![]()
Oh, wat heerlijk, de zonquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:35 schreef RealZeus het volgende:
Goedemorgen, hier is het droog en doet de zon een poging door de wolken te breken.
Wij gaan zo met de sleequote:Op zaterdag 18 december 2010 10:39 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Zo eerst maar Paracetamol innemen en daarna eens kijken of mijn koppijn voldoende zakt om een rondje te gaan lopen buiten.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij erop en de kinderen trekken je voort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |