Owquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het weer viel gisteren heel erg mee hier.
de wegen zijn ook mooi schoon
Mijn moeder komt maandag even een kopje koffie doen. Dus dat is het niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt je moeder langs?
[..]Ik ook niet
Kom je filmpje kijken op bed?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn moeder komt maandag even een kopje koffie doen. Dus dat is het niet.
ze komen vanavond mijn verjaardag vierenquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwDan zijn mensen druk of hebben ze geen geld meer door de dure decembermaand
Oh, mannenquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe liever wat anders op bed
Gezelligquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen vanavond mijn verjaardag vieren![]()
![]()
Ik krijg helemaal geen visite vandaag voor zover ik weet. Dus ik zit me diep af te vragen waarom ik plotseling zo actief geworden ben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat is het dan? Krijg je je vriendinnetje op bezoek?
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen visite vandaag voor zover ik weet. Dus ik zit me diep af te vragen waarom ik plotseling zo actief geworden ben.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eerst zeur je dat er te weinig geneukt wordt.
Is het weer niet goed.
Maar ik kom wel bij je liggen om film te kijken
Wat kijk je?
Ik denk dat mijn motivatie zo inzakt en ik opeens een hele dag over een A4'tje voor de studie typen doe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, inderdaad, mocht je je vervelen, je mag hier ook komen poetsen hoor
Ohnoes HPquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, inderdaad, mocht je je vervelen, je mag hier ook komen poetsen hoor
[..]![]()
Ik kijk Harry PotterKan ik lekker duf naar kijken
alleen klanten/vriendenquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligKomt er ook familie of alleen vrienden?
Net gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe liever wat anders op bed
Iets mis met mannen?quote:
quote:
pezuquote:
Om onmenselijke tijden is dat niet lastigquote:
half 9 is toch geen onmenselijke tijdquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om onmenselijke tijden is dat niet lastig
Wel voor de nachtelijke spamhoeren hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
half 9 is toch geen onmenselijke tijd
hier is het toch een beetje aan het sneeuwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
Nou, kijken of die sneeuw wegblijft. Anders komt er vrij weinig op de verjaardag ben ik bang.
En ik moet nog wat laatste zooi halen voor de reis, dus gelieve droof te blijven!
dat zijn watjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel voor de nachtelijke spamhoeren hier.
Gelukkig ben ik een meisje geblevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn watjes![]()
s'avonds een vent s'morgens een vent
Ah, geen vent.quote:
ik ging slapen, ik werd wakker gesmst tot 2x toe en nu werd ik wakker gebeld, als je tof wilt komen doen, kom maar ik vreet je kop erafquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn watjes![]()
s'avonds een vent s'morgens een vent
helleuwquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een meisje gebleven
En goedemorgen Pezu en pinguin
it's SOOOOOOOOOOO FLUFFFYH!!!!!quote:
Hier nog steeds niets. Alles ligt er van eergisteren, maar meer is er niet bijgekomen. Hoeft ook niet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het toch een beetje aan het sneeuwen
I'M GONNA DIE!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging slapen, ik werd wakker gesmst tot 2x toe en nu werd ik wakker gebeld, als je tof wilt komen doen, kom maar ik vreet je kop eraf![]()
![]()
![]()
[..]
helleuw
[..]
it's SOOOOOOOOOOO FLUFFFYH!!!!!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een meisje gebleven
En goedemorgen Pezu en pinguin
Ohayo gozaimasuquote:
Goedemorgen meisquote:
Ik had niet iemand nodig om wakker te smsen, werd gewoon uit mezelf ieder uur wakkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging slapen, ik werd wakker gesmst tot 2x toe en nu werd ik wakker gebeld, als je tof wilt komen doen, kom maar ik vreet je kop eraf![]()
![]()
![]()
[..]
helleuw
[..]
it's SOOOOOOOOOOO FLUFFFYH!!!!!
het is zo snoezig, ik wil diequote:
ook fijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meis
[..]
Ik had niet iemand nodig om wakker te smsen, werd gewoon uit mezelf ieder uur wakker
Fluffyquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zo snoezig, ik wil die
[..]
ook fijn
I eat rainbows.quote:
gewoon met je benen uit bed stappen, je hoofd gaat zo lastig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fluffy
JaDus nu wil ik wel opstaan, maar mijn hoofd eigenlijk niet
![]()
Dilemma's
Oh die is echt ZO CUTEquote:
wpzquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fluffy
JaDus nu wil ik wel opstaan, maar mijn hoofd eigenlijk niet
![]()
Dilemma's
lovelyquote:
Wat heerlijk praktischquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon met je benen uit bed stappen, je hoofd gaat zo lastig.
Ja, jij ook?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
hoi marijkeook al zo rot geslapen? Lekker lui dagje maken?
kom lekker zelf maar naar hier toequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kom wel even langs jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, douchen en de stoep wat aanvegen. Voordat ik aangeklaagd word door een oudje die zijn rollator vergeten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |