Gelukkig ben ik een meisje geblevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn watjes![]()
s'avonds een vent s'morgens een vent
Ah, geen vent.quote:
ik ging slapen, ik werd wakker gesmst tot 2x toe en nu werd ik wakker gebeld, als je tof wilt komen doen, kom maar ik vreet je kop erafquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn watjes![]()
s'avonds een vent s'morgens een vent
helleuwquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een meisje gebleven
En goedemorgen Pezu en pinguin
it's SOOOOOOOOOOO FLUFFFYH!!!!!quote:
Hier nog steeds niets. Alles ligt er van eergisteren, maar meer is er niet bijgekomen. Hoeft ook niet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het toch een beetje aan het sneeuwen
I'M GONNA DIE!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging slapen, ik werd wakker gesmst tot 2x toe en nu werd ik wakker gebeld, als je tof wilt komen doen, kom maar ik vreet je kop eraf![]()
![]()
![]()
[..]
helleuw
[..]
it's SOOOOOOOOOOO FLUFFFYH!!!!!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een meisje gebleven
En goedemorgen Pezu en pinguin
Ohayo gozaimasuquote:
Goedemorgen meisquote:
Ik had niet iemand nodig om wakker te smsen, werd gewoon uit mezelf ieder uur wakkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging slapen, ik werd wakker gesmst tot 2x toe en nu werd ik wakker gebeld, als je tof wilt komen doen, kom maar ik vreet je kop eraf![]()
![]()
![]()
[..]
helleuw
[..]
it's SOOOOOOOOOOO FLUFFFYH!!!!!
het is zo snoezig, ik wil diequote:
ook fijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meis
[..]
Ik had niet iemand nodig om wakker te smsen, werd gewoon uit mezelf ieder uur wakker
Fluffyquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zo snoezig, ik wil die
[..]
ook fijn
I eat rainbows.quote:
gewoon met je benen uit bed stappen, je hoofd gaat zo lastig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fluffy
JaDus nu wil ik wel opstaan, maar mijn hoofd eigenlijk niet
![]()
Dilemma's
Oh die is echt ZO CUTEquote:
wpzquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fluffy
JaDus nu wil ik wel opstaan, maar mijn hoofd eigenlijk niet
![]()
Dilemma's
lovelyquote:
Wat heerlijk praktischquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon met je benen uit bed stappen, je hoofd gaat zo lastig.
Ja, jij ook?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
hoi marijkeook al zo rot geslapen? Lekker lui dagje maken?
kom lekker zelf maar naar hier toequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kom wel even langs jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, douchen en de stoep wat aanvegen. Voordat ik aangeklaagd word door een oudje die zijn rollator vergeten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |