dat klinkt verkeerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Wachten bij de kapper voor een beurt...
Strijkze snoetquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt zichzelf richting strijkplank
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medestanders.
Overgeproduceerde muziek
![]()
Sterktequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Leuke auto.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een Nissan Almera, een hele mooie blauwe, kijk maar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me geëerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel strijk plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
strijk zequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik rij zonder stuurbekrachtiging en airco.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja
De eerste auto die ik heb met stuurbekrachtiging en nog fijnerairco
Dat heb ik ook 12 jaar gedaan. Maar ik vind het fijn om nu wel te hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik rij zonder stuurbekrachtiging en airco.
Ik heb een internetbon twv 280 "kerststerren" gekregen en een soort mini full HD network media player dinges geval. Ik weet niet zo goed wat het doet. Waarschijnlijk moet je het tussen een HD TV (heb ik niet) en een harddisk met vet veel films plaatsen en dat je dan kan kijken. Of zo. Of iets andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
Zelfs de kapsters krijgen een kerstpakket. Ik voel me niet gewaardeerd dit jaar.
Als ik mijn rijbewijs heb rij ik met stuurbekrachtiging en zonder aircoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het echt niks uit eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik mijn rijbewijs heb rij ik met stuurbekrachtiging en zonder airco
Ik nu met bijde, zodra ik een eigen auto heb weet ik het nog niet, denk dan zonder aircoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mij ook niet, als is stuurbekrachtiging wel fijn als je een aanhanger achter de auto hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het echt niks uit eerlijk gezegd.
Iets wat jullie allemaal Pwnt op een spoorwegovergangquote:
De Almera weegt 1055 kilo. Mijn laatste Sunny had het niet en die woog 990 kilo en dat is met fileparkeren en manouvreren met de aanhanger wel een gemis. Maar in de kleinere auto's kan het prima zonder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Airco is wel super lekker in de auto ja. Maar stuurbekrachtiging hoeft op zich niet zo znodig, als je een kleine auto hebt. Al is die Almera al wel een beetje op de grens wat dat betreftIk heb ooit eens in een Suzuki Alto en een opel Corsa gereden zonder SB en dat ging prima. Echte werkauto's waren dat
Da's een Combo, Fles.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets wat jullie allemaal Pwnt op een spoorwegovergang![]()
Ik heb nog niet eens een fiets![]()
Die Alto was van mn moeder en die Corsa van de zaak. Kijk dezede Duivenkakexpres
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets wat jullie allemaal Pwnt op een spoorwegovergang![]()
Ik heb nog niet eens een fiets![]()
Die Alto was van mn moeder en die Corsa van de zaak. Kijk dezede Duivenkakexpres
[ afbeelding ]
Een Corsa Combo jaquote:
Dat mag ik heul nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef RealZeus het volgende:
Afgelopen week reed ik in zo een.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, had je mijn bazenkerstmistrein nou gezien?
Dat zal een Astra geweest zijn, die generatie Corsa was er pas toen de eerste Astra er al was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Corsa Combo jaIn de tijd dat je ook nog een Astra Combo had. Of minstens een Kadett Combo
Dan is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef RealZeus het volgende:
Afgelopen week reed ik in zo een.
[ afbeelding ]
Have Funquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Ice age 3 kijken met de kidslaters
Het ziet er mooier uit dan dat het rijdt. Ik heb liever een Scania of een Volvo. Dit ding begon al snelheid te verliezen als 'ie een heuvel zag.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga Ice age 3 kijken met de kidslaters
En dan is het nog wel een nieuwe, lekker handig zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ziet er mooier uit dan dat het rijdt. Ik heb liever een Scania of een Volvo. Dit ding begon al snelheid te verliezen als 'ie een heuvel zag.En de automaat van Daf is ronduit kut.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mijn eerste post met mijn mobiel *o*
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mijn eerste post met mijn mobiel
het werkt wel kutquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |