Jaaaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik je smsen als de doos gearriveerd is?![]()
De familie Mag Datquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
De familie Mag Dat
quote:BA 0440 London Heathrow 18:45 Cancelled
quote:
een goed hotel verzacht de pijn een beetje...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee, maar zou mooi beroerd zijn als ie nog een dag vertraging heeft
Ja, dat is waar... Maar kan me voorstellen dat ie z'n familie enzo ook wel weer graag wil zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een goed hotel verzacht de pijn een beetje...
Maar als je naar huis wil, dan wil je ook naar huis!
Hij heeft sowieso BA en die zijn allemaal al gecancelled...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee, maar zou mooi beroerd zijn als ie nog een dag vertraging heeft
ja, maar als dat nogal duur is, doet dat toch een beetje zeerquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een goed hotel verzacht de pijn een beetje...
Maar als je naar huis wil, dan wil je ook naar huis!
Nou, joepie. EN dan? Hebben we een witte kerst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef RealZeus het volgende:
Als ik op de site van het KNMI kijk hebben we een dikke kans op een witte Kerst.
Zou ook voor het eerst in lange tijd zijn dat het hier een witter Kerst wordt. Vorig jaar lukte dat net niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef RealZeus het volgende:
Als ik op de site van het KNMI kijk hebben we een dikke kans op een witte Kerst.
Ik hoop toch dat hij dat niet zelf hoeft te betalen, volgens mij doet de vliegmaatschappij datquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als dat nogal duur is, doet dat toch een beetje zeer
Veel plezier en smakelijkquote:
dat wordt wel vergoed door BA..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als dat nogal duur is, doet dat toch een beetje zeer
Vorig jaar dooide het hier met kerst dus was het allemaal smurrie en papsneeuw.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ook voor het eerst in lange tijd zijn dat het hier een witter Kerst wordt. Vorig jaar lukte dat net niet.
Om heel eerlijk te zijn maakt het me weinig uit of het wit is met de kerst of nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vorig jaar dooide het hier met kerst dus was het allemaal smurrie en papsneeuw.
Eensch.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn maakt het me weinig uit of het wit is met de kerst of nietLiever niet eigenlijk, want je moet dan vaak de deur uit en dan is het gemakkelijker als er geen sneeuw ligt
![]()
Ik hoef niet echt de deur uit met kerst en zowel, ik heb winterbanden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn maakt het me weinig uit of het wit is met de kerst of nietLiever niet eigenlijk, want je moet dan vaak de deur uit en dan is het gemakkelijker als er geen sneeuw ligt
![]()
Vorig jaar dooide het hier al voor Kerst, dus 90% van de sneeuw was al wegquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vorig jaar dooide het hier met kerst dus was het allemaal smurrie en papsneeuw.
Ja, maar dat je winterbanden hebt wil niet zeggen dat jij wel spontaan over een ijsbaan kunt rijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt de deur uit met kerst en zowel, ik heb winterbanden.
Hier lag al heel veel sneeuw dus dat duurde even voordat het weg was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar dooide het hier al voor Kerst, dus 90% van de sneeuw was al weg.
Ik heb nog geen enkele keer gegleden, hooguit dat de kont van de auto weg begon te glijden maar dat kon ik allemaal opvangen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat je winterbanden hebt wil niet zeggen dat jij wel spontaan over een ijsbaan kunt rijdenDat is toch geen logica?
Het geeft je iets meer grip, maar glad is glad
Laatst nog ondervonden in Duitsland
Woah, da's wel minderquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, onze auto moest nog door mijn oom uit een greppel getrokken worden door die geweldige witte poepkerst van vorig jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was het niet zo glad als daar he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele keer gegleden, hooguit dat de kont van de auto weg begon te glijden maar dat kon ik allemaal opvangen.
Jij ook nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer thuis...Echt heerlijk gewandeld buiten in de sneeuw
En de jongens zijn van de berg af gegaan
Tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
en waar blijven de sexy pics???quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ligt een klinkerweg en dat is een ijsbaan. Er is laatst iemand die heeft geschaatst in een straat hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan was het niet zo glad als daar he?Maar he, be my guest, laat het bij jou vooral sneeuwen, alles wat bij jou valt valt hier niet meer
Joah, dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar blijven de sexy pics???
Mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet johquote:
het was ook lekker geen koude wind ofzoquote:
EXCUUUUSE ME?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Relax he?quote:
quote:
Mannenquote:
Ik snapquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet joh
[..]
het was ook lekker geen koude wind ofzo
[..]
EXCUUUUSE ME?
[..]
Relax he?ik moet de taart ook nog op de foto zetten
Ben bezig
[..]
[..]
Mannen
Hoezo niet? is toch leukquote:
Wij zijn nu niet begonnenquote:[..]
het was ook lekker geen koude wind ofzo
[..]
EXCUUUUSE ME?
[..]
Relax he?ik moet de taart ook nog op de foto zetten
Ben bezig
[..]
[..]
Mannen
Hoezo? Makkelijker kan het niet toch?quote:
Nou nou, een kinderhand is inderdaad heeeeeel snel gevuldquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Makkelijker kan het niet toch?
Wij zijn snel tevreden: sexy pics, goede seks, koud bier
Mannen zijn makkelijker dan vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nou, een kinderhand is inderdaad heeeeeel snel gevuld
houden zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen vanaf hier.
Dat ziet er echt vet goed uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tadaaaaaaaaaaa walnoten-schuimtaart:
[ afbeelding ]
En zo ziet het er van binnen uit:
[ afbeelding ]
PMquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er echt vet goed uit![]()
Die ziet er heel lekker uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tadaaaaaaaaaaa walnoten-schuimtaart:
[ afbeelding ]
En zo ziet het er van binnen uit:
[ afbeelding ]
Mwoa, je hebt weer een verhaal hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er echt vet goed uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |