Well she could really drive me crazy so, she could bring me down but I don't wanna know. Still I'm caught up by her pretty smile, wanna get close, Tere's far away.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Gaia, gaia, I want you to know I couldn't save you all on my own
Jouw meisje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
Weer met mijn meisje gepraat![]()
Was leuk
jouw meisje? heb je een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
Weer met mijn meisje gepraat![]()
Was leuk
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Well she could really drive me crazy so, she could bring me down but I don't wanna know. Still I'm caught up by her pretty smile, wanna get close, Tere's far away.
En ja, dat deed ik uit mijn hoofd
Ow, dan compenseer ik het wel even.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet![]()
IK PRAAT ALTIJD ZO HARD
Die cd's had ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zus is 33, en ik bleef nooit van haar cd's af![]()
Oh, behalve die van East 17 en Metallica. Die mocht ze houden
oh..verzenden helpt vaak welquote:
Wat voor kapster?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Wachten bij de kapper voor een beurt...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..verzenden helpt vaak wel
Mijne zat al volquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Wat voor een beurtquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..verzenden helpt vaak wel
een vrouwelijke? met zo'n schaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |