gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
Mijn eerste post met mijn mobiel
Dat is te begrijpen, hoezo kan dat nou dan niet?quote:
Middag TFMquote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan is het nog wel een nieuwe, lekker handig zo
Omdat te ver weg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is te begrijpen, hoezo kan dat nou dan niet?
[..]
Middag TFM
Wtf, wrm onthoudt jij dat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je vorige week vrijdag chick?
selectief geheugenquote:
beroemdequote:
Dat hield mijn "ex-vriendin" ook niet tegen, die kwam 's avonds apart naar mij toe omdat ze me miste terwijl ze de volgende morgen vroeg weer weg moest. Ongeveer 3 uur per enkele reis. Dat was op maandagavond. En die vrijdag was het ineens over.quote:
goudkuipjequote:
en jij dacht ook niet van hé, laat ik eventjes een keertje naar haar toe gaan voor de verandering?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hield mijn "ex-vriendin" ook niet tegen, die kwam 's avonds apart naar mij toe omdat ze me miste terwijl ze de volgende morgen vroeg weer weg moest. Ongeveer 3 uur per enkele reis. Dat was op maandagavond. En die vrijdag was het ineens over.Vrouwen
nokia e61quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goudkuipje
wat voor mobiel is het?
ken ik nietquote:
is een Black Berry achtig toestelquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en jij dacht ook niet van hé, laat ik eventjes een keertje naar haar toe gaan voor de verandering?
niks voor mij dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een Black Berry achtig toestel
okok, klinkt redelijk...quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]Gast, ik was op dat moment werk- en geldloos, zij heeft een OV.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een rondje lopen bleek een goed medicijn tegen de hoofdpijn. En natuurlijk kwam ik weer midden in een sneeuwbui terecht.
Hier schijnt de zon, zij het wat lafjes.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een rondje lopen bleek een goed medicijn tegen de hoofdpijn. En natuurlijk kwam ik weer midden in een sneeuwbui terecht.
hier sneeuwt het gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
dat ís een blackberryquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_E61
hij ziet er precies hetzelfde uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, een Blackberry is een merk, dit noemen we een smartphone.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, een Blackberry is een merk, dit noemen we een smartphone.
Die schijnt hier nu ook... daarstraks scheen de zon ook tijdens een sneeuwbuiquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, zij het wat lafjes.
Hier is nog geen vlokje gevallen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die schijnt hier nu ook... daarstraks scheen de zon ook tijdens een sneeuwbui.
jammer dat je dan geen regenboog krijgtquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die schijnt hier nu ook... daarstraks scheen de zon ook tijdens een sneeuwbui.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
De doos vol koffie is net bezorgdWoah, 6 pakjes
![]()
Geniet er vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
die sturen niet naar belgiequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een gratis sample koffie?
http://nescafebuzz.hyves.nl/
Ik wel, welke wil je en wat is je adres?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die sturen niet naar belgie
Ik wil ook!!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
dan verhuis je naar Nederlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die sturen niet naar belgie
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan verhuis je naar Nederland
ik laat het al naar een vriend van me sturenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, welke wil je en wat is je adres?Stuur ik je wat zakjes koffie op
quote:
Hierboven staat een linkje voor een proefpakketjequote:
quote:
Keequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik laat het al naar een vriend van me sturen
koewl!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hierboven staat een linkje voor een proefpakketjeHet is alleen wel echt vrouwenkoffie
Hazelnoot en caramel latte
6 doosjes en een lepel
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeAnders had ik het met alle liefde naar je verstuurd
![]()
Jij doet alles met liefdequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeAnders had ik het met alle liefde naar je verstuurd
![]()
ga slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |