abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90057363
Aanschouw hier; het 37e autorij topic.

De heilige koeien:

08gnoT Mitsubishi Lancer, 1.3L, december 1996. Foto 1 Foto 2

Bartholomeus VW Golf 4, 1.9TDI, 2002, ploatje

BrinkydeBMW, BMW 535d, 2005, Foto 1 Foto 2

Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2

Dubish Peugeot 307, 1.4HDI 2004, Foto 1, Foto 2

FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990 foto 1 foto 2

FlowMaster Chevrolet Caprice Classic, 5.7 V8, 1980 Foto

gateway Volkswagen Golf, 1.9 Diesel, 1994 Foto 1 Foto 2

Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 foto 1 foto 2

Goddelijker Peugeot 206 1.4, 2000. Foto 1, Foto 2

Grrrrrrrr ?

house_is_a_feeling Mitsubishi Lancer 1.3, 1996 Foto

JDude Renault Clio III 1.5 dCi, 2006, Foto 1

Junkiexp : Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2

L0we Renault Express 1.6 Diesel, 1986

Marco001 Seat Ibiza

Monsterd. Nissan Micra 1.3, 1999. Foto

Piles Skoda Felicia 1.6, 1998. Foto 1, Foto 2

Purdey Nissan Micra 1.3, 1998. Foto

Sjoegerd Citroën AX 1.1 uit 1992 Foto

von_Preussen BMW X5 3.0d M, 02/2009 foto's

WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2

De meet:
Voor de aankomende meet, ergens in februari waarschijnlijk ;)
Deelnemers (nog onder voorbehoud):
House: Raalte (Overijssel)
Piles: Schouwen-Duiveland (Zeeland)
Cherrylips: Ede (Gelderland)
Goddelijker: Utrecht
L0we: Bennekom (Gelderland)
Sjoegerd: Putten (Gelderland)
Monsterd: Zutphen (Gelderland)
Purdey: Rotterdam (Z-H)
FalleNk810i: Rotterdam (Z-H)
Marco001: Delfszijl (Groningen)
Bartholomeus: Lichtenvoorde (Gelderland)
Flowmaster Raalte (Overijssel)

Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst :)

Statistieken:
Piles heeft een aardige lijst met statistieken samengesteld, die zijn hier te vinden!

De vorige topics zijn hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 17-12-2010 20:18:13 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90057377
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tas :Y Of schoenen, of iets O+

En in de categorie domme vragen, een vraag. Het is mij nooit geleerd, ik heb nooit naast iemand gezeten van wie ik heb kunnen afkijken, dus ik ga 'm toch stellen: Hoe werkt een parkeergarage? :@ Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd ;(
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares :P

Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, ik ben dan ook net (19 uur) thuis gearriveerd......wél het telefoonnummer van een dame rijker, waarmee ik morgen dan ook de stad in ga. :P

Maar, daar waar anderen falen, overwint xDrive elke situatie. _O_

[..]

Profetische woorden sprak monsterd. :+

Kort verslag van mijn dag, het begon al kut meteen vanochtend. Dacht ik eventjes de sneeuw van mijn ruiten te mikken, blijkt ie helemaal te zijn vastgevroren. En dan staat zo'n klein ventje over zo'n grote ruit gebogen.......

De snelweg op ging eigenlijk zonder problemen, in de ochtend geen sneeuw gezien. Wel stond er op de A28 bij Amersfoort een redelijke file, maar die staat er vaker en omzeil ik dan door de volgende afslag te pakken en een grote uitvalsweg door de stad te nemen (ik voeg dan weer bij Leusden ofzo in).

En hoe meer ik richting Utrecht kwam, hoe grijzer het werd. En na Utrecht kwam dan, zoals L0we als vertelde, de sneeuw uit de lucht zetten. Op zich was het niet eens zo heel erg, want het verkeer bleef gewoon doorrijden.

Alleen mijn eerste afspraak had vertraging, dus moest ik mijn dagplanning eventjes door elkaar hosselen. Mijn wagen eerst op Kralingse Zoom neergezet (toen had het al opgehouden met sneeuwen), en dan naar de uni gelopen. Daarna richting het centrum gegaan met de metro en mijn afspraak waargenomen. Uiteindelijk nog gelunched (bij de LaPlace) met een goede vriend en rond half 4 zat ik weer in de wagen. Op de navi zag ik al dat er veel file stond, en ben uiteindelijk binnendoor naar Krimpen / Schoonhoven / Nieuwegein redelijk goed richting Utrecht gereden, weliswaar langzamer dan normaal maar zonder veel vertraging. Nabij Utrecht lekker op de A27 in de file kunnen aansluiten, en daarom er snel weer af gegaan om binnendoor richting Zeist te rijden er er bij Amersfoort de A28 weer op te gaan.

Vanaf Hoevelaken richting het oosten liep het dan weer redelijk, en hier ben ik.

Maar op de binnenwegen wel enorm veel aan xDrive gehad, lekker door de sneeuw / drab ploegen met zomerbandjes zonder vast komen te zitten. :7
pi_90057411
Secopo *O*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_90057438
Dank house, vergeet je ook niet de spoiler? Top!

Edit: die foto vind ik top!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:16:33 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90057554
De TT _O-
Ik wilde 'm net dichtgooien, met een quote op Bart, en een topic openen met 'Waar we ingesneeuwd zijn'. Maar deze is ook tof House ;)

quote:

[..]

Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares :P

Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr :)
Ja, ieder zijn ding ;) Ik heb al schandalig veel tassen, en schoenen. Van de week nog opgeruimd, en nog 21 paar schoenen over :@

Hmm, dat klinkt best makkelijk dan, en een beetje zoals ik me had voorgesteld. Ik ben altijd wat bang voor het onbekende. Ik krijg nu al horrorscenario's waarin ik een halfuur te laat op m'n werk kom omdat ik loop te kloten in die garage. En nu maar hopen dat ik een beetje 'n plekje zoek waarin ik dichtbij een uitgang voor m'n werk zit. Dat ik niet eerst een hele garage door moet, om er weer uit te kunnen.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90057733
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
Dank house, vergeet je ook niet de spoiler? Top!
Goede, was 'm al vergeten. Done ^O^

Parkeergarages lukken je wel Pur. :Y
pi_90057751
Zo he, na 12 uur buiten huis in de weer te zijn geweest merk ik nu wel dat ik moe ben.
pi_90057964
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef Purdey het volgende:
De TT _O-
Ik wilde 'm net dichtgooien, met een quote op Bart, en een topic openen met 'Waar we ingesneeuwd zijn'. Maar deze is ook tof House ;)

[..]

Ja, ieder zijn ding ;) Ik heb al schandalig veel tassen, en schoenen. Van de week nog opgeruimd, en nog 21 paar schoenen over :@

Hmm, dat klinkt best makkelijk dan, en een beetje zoals ik me had voorgesteld. Ik ben altijd wat bang voor het onbekende. Ik krijg nu al horrorscenario's waarin ik een halfuur te laat op m'n werk kom omdat ik loop te kloten in die garage. En nu maar hopen dat ik een beetje 'n plekje zoek waarin ik dichtbij een uitgang voor m'n werk zit. Dat ik niet eerst een hele garage door moet, om er weer uit te kunnen.
Een-en-twin-tig paar :o

In een beeeeeeeeeetje grote garage staat wel aangegeven welke winkels er in de buurt zitten, dus dat moet wel goedkomen :)

Beeeeeeeeetje in jezelf geloven schat :*
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:27:04 #9
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058084
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Een-en-twin-tig paar :o

In een beeeeeeeeeetje grote garage staat wel aangegeven welke winkels er in de buurt zitten, dus dat moet wel goedkomen :)

Beeeeeeeeetje in jezelf geloven schat :*
Ja, ik weet het lief. Dus ik weet niet hoe we dat dadelijk gaan doen? Heb jij een wat minder kleding/schoenen, zodat ik weer wat kwijt kan? ;)

Jaja, ik heb een chronisch tekort aan zelfvertrouwen. Dat geef ik dan ook maar weer eerlijk toe. Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
pi_90058201
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
En daarom moet je vrienden blijven met je GPS.
pi_90058322
quote:

[..]

Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
Gewoon altijd de autos met Poolse kentekens blijven volgen, kom je vanzelf goed terecht. :+
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:31:58 #12
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058330
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik ga een vriendschapsband beginnen met de TomTom van mijn vader ;) die ligt te verstoffen in de kast nu. Als ik echt ergens heen zou moeten waar ik de weg niet weet, dan neem ik hem mee. Hartstikke gezellig. Toen ik nog geen rijbewijs had heeft m'n vader me een keer naar een vriendin in Vlaardingen gebracht, en dat de TomTom goed! :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:32:27 #13
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058360
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Gewoon altijd de autos met Poolse kentekens blijven volgen, kom je vanzelf goed terecht. :+
Dan blijf ik waarschijnlijk rondjes rijden in Rotterdam _O-
pi_90058407
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dan blijf ik waarschijnlijk rondjes rijden in Rotterdam _O-
Zoek de Poolse vrachtwagens anders op met Mercedessen en BMW's op de oplegger.
pi_90058428
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

:{w
pi_90058462
quote:

[..]

Ja, ik weet het lief. Dus ik weet niet hoe we dat dadelijk gaan doen? Heb jij een wat minder kleding/schoenen, zodat ik weer wat kwijt kan? ;)

Jaja, ik heb een chronisch tekort aan zelfvertrouwen. Dat geef ik dan ook maar weer eerlijk toe. Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
Heel simpel, nog meer opruimen ~O>

Ach en weet je? Waar je ook komt, er ligt overal asfalt, er staan overal borden langs de weg (behalve in België), en bovendien kun je met gebarentaal nog een hoop duidelijk maken. Een oud-klasgenote van me is ooit eens 4,5 uur onderweg geweest voor een ritje dat hooguit 2 uur had hoeven duren. En van Limburg in een rechte lijn naar Utrecht heb je in Zeeland écht niks te zoeken :') Maarrrrrrrrr! Ze is er gekomen *O*
pi_90058513
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

:{w
Hoo, ondanks mijn achtergrond heb ik daar niets mee te maken he!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:35:59 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058548
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Haha, die is scherp _O_
pi_90058574
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

:|W

Dan heb je straks 20 keer dezelfde rit gereden en dan weet je nóg niet waar je heen moet :{w

Kaart, voorbereiding en borden lezen FTW *O*
pi_90058590
Zo.. Net terug van de garage, spoiler, achterlichten, koplampen, velgen alles eraf gehaald en de originele terug gemonteerd :) Auto word morgen hopelijk verkocht :D

Er zat vandaag wel een DIKKE pak sneeuw op de auto, het heeft mij 30min geduurd om de auto geheel sneeuwvrij te krijgen..

Zie:

pi_90058621
Dat noem ik nou sneeuw Dubish!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:39:02 #22
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90058692
@Bart: Nog meer opruimen? Ja maar, ja maar, dat kan niet hoor ;( Dat is echt misdadig. Ik ben gehecht aan mijn schoenen en tassen ;(

Wauw Dubish, koele foto's!! Wat een pak sneeuw hé! Ik heb er ook nog gemaakt morgen, ga 'm even uploaden, gooi ik 'm er zo op :Y
pi_90058881
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Purdey het volgende:
@Bart: Nog meer opruimen? Ja maar, ja maar, dat kan niet hoor ;( Dat is echt misdadig. Ik ben gehecht aan mijn schoenen en tassen ;(

Wauw Dubish, koele foto's!! Wat een pak sneeuw hé! Ik heb er ook nog gemaakt morgen, ga 'm even uploaden, gooi ik 'm er zo op :Y
Als beloning krijg je dan één paar nieuwe :* En een mooie kast om de ganse zwik in op te bergen O+

Hier ligt trouwens lang zoveel sneeuw niet :{
pi_90058975
Idd, in het westen lag beduidend meer sneeuw dan hier.
pi_90059162
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat noem ik nou sneeuw Dubish!
Idd, zoveel sneeuw heb ik nog nooit gezien hier in NL.. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Purdey het volgende:

Bedankt! ;)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:46:38 #26
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90059168
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als beloning krijg je dan één paar nieuwe :* En een mooie kast om de ganse zwik in op te bergen O+

Hier ligt trouwens lang zoveel sneeuw niet :{
De ganse zwik, ahhh. Ik vind jou echt zó lief! Jij bent veel leuker dan de vrachtwagenchauffeur die gisterochtend bij mij in de lift stond met de bevoorrading voor het restaurant. Om freaking 06:50 kreeg hij het voor elkaar om tegen mij, en mijn vrouwelijke collega te zeggen: 'Nou, dat overkomt me niet vaak, dat ik zo vroeg met twee dames in een lift kom te zitten ;)'. Ik met mijn slaperig hoofd: :O En mijn collega: 'Ach, steek 'm lekker in zo'n beenham..' En ik dacht dat ik een ochtendhumeur had :')
pi_90059310
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef Purdey het volgende:

[..]

De ganse zwik, ahhh. Ik vind jou echt zó lief! Jij bent veel leuker dan de vrachtwagenchauffeur die gisterochtend bij mij in de lift stond met de bevoorrading voor het restaurant. Om freaking 06:50 kreeg hij het voor elkaar om tegen mij, en mijn vrouwelijke collega te zeggen: 'Nou, dat overkomt me niet vaak, dat ik zo vroeg met twee dames in een lift kom te zitten ;)'. Ik met mijn slaperig hoofd: :O En mijn collega: 'Ach, steek 'm lekker in zo'n beenham..' En ik dacht dat ik een ochtendhumeur had :')
Dat was een echte _O-

Beetje kansloos altijd, en jammer dat de vooroordelen op zo'n manier bevestigd worden :{

Er zijn ook hele toffe truckerts hoor :Y Zoals ik *O*
pi_90059438
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef Purdey het volgende:

En mijn collega: 'Ach, steek 'm lekker in zo'n beenham..' En ik dacht dat ik een ochtendhumeur had :')
Ik kan nooit meer zonder nare gedachtes een broodje beenham bij de LaPlace eten. ;(
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:53:15 #29
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90059526
Micra in de sneeuw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:55:07 #30
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90059635
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik kan nooit meer zonder nare gedachtes een broodje beenham bij de LaPlace eten. ;(
Sorry :*

Natuurlijk zijn er toffe truckers! Hij is opzich ook best tof hoor, moet ik eerlijk bekennen. Ik zie hem wel 2 keer per week, altijd vrolijk. Maar mijn collega is nogal het prototype lekker wijf, dus dan krijg je zulke opmerkingen :')
pi_90059642
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:
Micra in de sneeuw:

[ afbeelding ]

SPOILER
:9~
pi_90059741
quote:
Micra in de sneeuw:

[ afbeelding ]

Ik krijg bijna het idee dat die Micra van je niet meer van die plek af is geweest sinds ik 'm voor het laatst zag _O-
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:57:50 #33
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90059832
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik krijg bijna het idee dat die Micra van je niet meer van die plek af is geweest sinds ik 'm voor het laatst zag _O-
Hahaha jawel joh gek, maar ik parkeer 'm altijd op dezelfde plek :') Of achter de auto van m'n pa ;)
pi_90060117
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hahaha jawel joh gek, maar ik parkeer 'm altijd op dezelfde plek :') Of achter de auto van m'n pa ;)
Ik geloof je :*
pi_90060175
quote:

SPOILER
:9~ :9~
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:04:47 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90060265
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik geloof je :*
'De buurt' weet dat ook. Wij doen hier nog heel erg aan territoria ;) Ik val de buurman niet lastig op zijn parkeerplek als hij zijn auto afklopt, en schopjes tegen de banden geeft ;)

Dus Dubish en Bart komen eten? ;)
pi_90060465
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

:Y , Wanneer kunnen we komen, en wat staat er op het menu? ~O>
pi_90060479
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

'De buurt' weet dat ook. Wij doen hier nog heel erg aan territoria ;) Ik val de buurman niet lastig op zijn parkeerplek als hij zijn auto afklopt, en schopjes tegen de banden geeft ;)

Anytime baby, anytime :9~
pi_90060846
Lol als je dat serveert kom ik ook O-)

BTW Purdey: Het wordt tijd dat je aankomende zomervakantie maar met je auto op vakantie gaat :P Dat deed ik ook anderhalve maand nadat ik mijn rijbewijs kreeg. Gelijk naar Marokko. Daar hebben ze ook leuke bergen en afgronden >:) Naja ik had mijn zus en haar man mee, maar in Marokko heb ik ook regelmatig de auto gepakt, en onderweg vooral in het donker in Spanje gereden.
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:23:01 #40
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90061313
Op vakantie met m'n auto ;) Dan moet ik wel selectief zijn met meenemen ;)
Nee hoor, het idee is wel leuk :) Ik zou sowieso nog eens bij Piles langsgaan in Zeeland, en misschien is het leuk om eens naar Raalte te gaan? Terugbezoekje ;)
Of richting Lichtenvoorde? ;)
pi_90061490
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Nee hoor, het idee is wel leuk :) Ik zou sowieso nog eens bij Piles langsgaan in Zeeland, en misschien is het leuk om eens naar Raalte te gaan? Terugbezoekje ;)
Je bent welkom zolang het niet vroeg in de ochtend is. ^O^
pi_90061500
Naja mijn Twingo had het ook niet gered hoor, daarom hadden we mijn zus d'r auto: Renault Espace. Maar er waren stukken dat ik reed en naar rechts keek, een afgrond zag, maar geen vangrail. Dan wordt je best zenuwachtig moet ik zeggen.

@Bart: Ik heb geen ervaring met truckers, maar de touringcarchauffeurs die de pendeldienst tijdens de Open Dag van de HAN verzorgden waren ook best melig.
pi_90061566
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Juhmaar ik wil ook rijden?

Meet-in-the-middle *O*
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:28:25 #44
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90061616
Ik heb er vandaag 5 uur over gedaan om thuis te komen. Normaal een uur en een kwartier.

Lang leve sneeuw *O*

Purdey, ik zal morgen even een foto maken van de dijk hier. Er lig nu al een meter sneeuw tegen de auto aangewaaid. Dikke sneeuwmuren :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Grielen op 17-12-2010 21:33:26 ]
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:46:05 #45
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90062702
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Je bent welkom zolang het niet vroeg in de ochtend is. ^O^
Haha, ik ben ook niet zo'n ochtendmens hoor. Vrees niet dat ik voor twaalven bij je ben ;)

@Bart: Meet me halfway ;) Ik PM je morgen even :)
pi_90062856
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, ik ben ook niet zo'n ochtendmens hoor. Vrees niet dat ik voor twaalven bij je ben ;)

@Bart: Meet me halfway ;) Ik PM je morgen even :)
Ik ben ziek he? :P En volgend weekend is Kerst, het weekend erop Oud&nieuw :P En tussen kerst en oud&nieuw moet ik sowieso werken, dat weet ik nu al :P

Edit: maar we vinden wel een moment *O*
pi_90062940
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Purdey het volgende:

[..]

^O^
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ben ziek he? :P En volgend weekend is Kerst, het weekend erop Oud&nieuw :P En tussen kerst en oud&nieuw moet ik sowieso werken, dat weet ik nu al :P
Jij bent ook goed bezig :D Eerst een aanzoek, dan een fokbaby veroorzaken op een wonderbaarlijke manier, en dan meteen alles ontwijken :D
pi_90062979
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

^O^

[..]

Jij bent ook goed bezig :D Eerst een aanzoek, dan een fokbaby veroorzaken op een wonderbaarlijke manier, en dan meteen alles ontwijken :D
It wasn't me :P /Shaggy
pi_90063133
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

It wasn't me :P /Shaggy
Het staat op schrift, dus ontkennen heeft geen zin. :P
pi_90063174
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het staat op schrift, dus ontkennen heeft geen zin. :P
Ok, laat die baby maar zien dan, huh :P
pi_90063242
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ok, laat die baby maar zien dan, huh :P

:X
pi_90063328
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:X
Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oud :P
pi_90063425
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oud :P
Dat is normaal bij online-bevruchtingen. :D
pi_90063465
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat is normaal bij online-bevruchtingen. :D
Hmm, apart, care to explain? :P
pi_90063472
Nieuwe mijlpaal in deze reeks: een foto van een baby.
pi_90063500
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nieuwe mijlpaal in deze reeks: een foto van een baby.
It wasn't me! :D
pi_90063536
Preus is to blame >:)
pi_90063588
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Preus is to blame >:)
Always blame the cook.

Edit: `cock`.....die is wel erg slecht..... :'(
pi_90063642
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hmm, apart, care to explain? :P
Als jij iemand bevrucht met een ADSL-verbindung i.p.v. een normale telefoonlijn, gaat de upload nou eenmaal veel sneller.
pi_90063661
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Always blame the cook.

Edit: `cock`.....die is wel erg slecht..... :'(
Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonken _O-
pi_90063864
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonken _O-
Dan zou je mij eens in dronken staat moeten leren kennen, vooral als er geblondeerde meisjes type `Barbie` in de buurt zijn. De stroom `grappen` (die alleen door mij danwel andere dronken jongemannen grappig worden gevonden) zijn dan niet meer te houden.

Meestal is het dan een persiflage uit de film `full metal jacket`.
pi_90063880
Vandaag twee keer in de sneeuw naar het centrum gereden, was goed te doen. Sneeuwbanden O+ Inparkeren ging redelijk. Leuk die richtlijnen, die kloppen alleen niet als de auto ernaast zo scheef als een hangmat staat. Nou ja, dan zet ik hem er ook maar scheef naast, denk ik dan :') . Ook getankt, opa opgehaald, etc. Ik kwam alleen de parkeergarage onder de flat van m'n opa niet meer uit. Ik moest een stuk recht achteruit rijden en hem dan achteruit in een vrij vak inparkeren, vlak naast een betonzuil. Maar die gang liep ook iets scheef en ik zag dat klotevak niet achter die betonpaal dus toen was ik er alweer voorbij. Dat mocht m'n vader maar doen, het was daar vaal te smal en niks stond recht. Welke mongool dat heeft ontworpen -O- Alle vakken waren ook schots en scheef.
Heb nog even lopen zeiken op een of andere Opel die zo nodig links moest gaan staan bij het stoplicht. Duitser erachter in een Volvo. Ik stond derde rechterbaan. Licht springt op groen... Opel rijdt wel met een gangetje van 10km/uur :') Die Duitser erachter zat zich helemaal op te vreten. En verderop moesten ze ritsen en ja hoor, die Opel doet dat even met 20km/uur. Idioot :')
Tap tap tap
pi_90063995
Maar je reed wel zonder gezeik naast je Cherry *O*
pi_90064109
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Maar je reed wel zonder gezeik naast je Cherry *O*
Ja goed he *O* ik hoefde ook niet te vragen of ik mocht rijden, ik kreeg zomaar de sleutels toegeworpen. en m'n vader helemaal vol bewondering hoe ik uit de garage reed omdat ik nergens slipte ofzo, en hij gister wel. Gewoon goede skills, jeweetz :7
Tap tap tap
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:09:43 #65
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90064119
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen ;(
pi_90064130
Top Cherry, doorgaan zo! ^O^
pi_90064144
Mensen, ik ga naar bed. Althans, eerst even aan de paracetamol *O* en daarna fijn in het mandje. Hopelijk eindelijk een keer een fatsoenlijke nacht :{
pi_90064216
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen ;(
We're all bastards :')

Scheelt dat 2010 nog maar 2 weekjes duurt *O*

Edit: oh en cherry: ^O^
pi_90064244
Lol Cherry dat doet me denken aan die keer dat ik als steward op een touringcar zat voor de open dag van de HAN. Twee van die pendelbussen reden in tegenovergestelde richting voor het station van Nijmegen. Stopt de ene chauffeur om de andere te laten weten dat hij nog niet moest vertrekken, maar dat deed hij precies midden op een kruising. De auto van rechts (geen voorrang, haaientanden) ging maar toeteren en er stapte iemand uit die onzedelijke dingen naar de chauffeur schreeuwde. Dus mijn chauffeur liet hem hoffelijk voor stopt die eikel midden op de weg om onze bus maar te dwarsbomen. Weigerde hij weg te gaan. Als hij iets langer had gestaan was mijn chauffeur gaan rijden.
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:12:53 #70
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90064270
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Althans, eerst even aan de paracetamol *O* en daarna fijn in het mandje. Hopelijk eindelijk een keer een fatsoenlijke nacht :{
Weltrusten lief! :* Wordt maar weer snel beter O+
pi_90064313
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:

[..]

Weltrusten lief! :* Wordt maar weer snel beter O+
*;

SPOILER
pi_90064652
quote:
Precies. Wat moet je er ook mee zeg.
pi_90064708
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Precies. Wat moet je er ook mee zeg.
Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames? :+
pi_90064801
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames? :+
Mwah, ik kan me in dit geval wel in haar mening vinden. Maar ik kan best ook een egocentrische botte klootzak zijn *O*
pi_90065003
quote:
He knocked you up? :o
Tap tap tap
pi_90065470
Digitaal gezien dan Cherry!

Quotes uit vorige delen:
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten? ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:32 schreef Purdey het volgende:
Goeeedemorgen! Alweer 2,5 uur aan het werk. Vanmorgen bijna onderuit gegaan in de badkamer, werd ineens heel misselijk en draaiierig :/ Nu nog wat gammel, maar toch maar gaan werken :)

[ Bericht 97% gewijzigd door WhiteJoker op 17-12-2010 22:38:28 ]
pi_90065790
O, ik schrok al. Maar wat moet ik me daar dan bij voorstellen? :D

O, vaag :D
Tap tap tap
pi_90066187
Ik ga er, als ICT'er, maar vanuit dat digitale bevruchting (nog) niet mogelijk is. Maar het zou wel verklaren waarom ik zoveel aanvragen vanuit paramedische studies krijg voor webapplicaties :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:52:30 #79
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90066509
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef CherryLips het volgende:
O, ik schrok al. Maar wat moet ik me daar dan bij voorstellen? :D

O, vaag :D
Ja, je had er bij moeten zijn. Voor niet mee-lezers is dit te vaag. Korte samenvatting:

Bart vroeg mij, naar aanleiding van een post over koken ineens ten huwelijk. Ik zei ja, natuurlijk. Later hadden we het over baby's, en dat we allebei wel een kind zouden willen. Gewoon, leuk om te hebben ;) En toen kwam de fictieve, digitale baby! Eigenlijk is het heel logisch allemaal :Y

House wil solidair blijven met de vrouwtjes ;) Nee hoor, ik heb gewoon gelijk. Eerst wil Bart trouwen, en als ik mijn bruidegom dan wil zien, kan dat niet. Het lijkt wel een importbruiloft zo :')
pi_90066580
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

He knocked you up? :o
Ik besef me nu pas hoe bizar dit topic voor buitenstaanders moet zijn :D

Ik kan niet slapen en ik heb het koud :{
pi_90066659
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Eerst wil Bart trouwen, en als ik mijn bruidegom dan wil zien, kan dat niet. Het lijkt wel een importbruiloft zo :')
Met truckers weet je nooit wat ze in hun laadruimte vervoeren >:)
SPOILER
pi_90066717
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik besef me nu pas hoe bizar dit topic voor buitenstaanders moet zijn :D

Ik kan niet slapen en ik heb het koud :{
ik ben met huisgenote harry potter aan het kijken :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90066740
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja, je had er bij moeten zijn. Voor niet mee-lezers is dit te vaag. Korte samenvatting:

Bart vroeg mij, naar aanleiding van een post over koken ineens ten huwelijk. Ik zei ja, natuurlijk. Later hadden we het over baby's, en dat we allebei wel een kind zouden willen. Gewoon, leuk om te hebben ;) En toen kwam de fictieve, digitale baby! Eigenlijk is het heel logisch allemaal :Y

House wil solidair blijven met de vrouwtjes ;) Nee hoor, ik heb gewoon gelijk. Eerst wil Bart trouwen, en als ik mijn bruidegom dan wil zien, kan dat niet. Het lijkt wel een importbruiloft zo :')
Jamaar ik zei toch dat we wel een moment zouden vinden? :o

Heb ik een leven, is het weeeeeer niet goed :{
pi_90066839
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ik ben met huisgenote harry potter aan het kijken :P
Als dat geen neuken wordt :P
Vindt ze vast gezellig ook, dat je de hele tijd met je telefoon zit te klooien ;)
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:00:05 #85
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90066936
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vindt ze vast gezellig ook, dat je de hele tijd met je telefoon zit te klooien ;)
Waarom kunnen jullie mannen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen een film altijd in relatie met neuken of iig iets in die trant :')

Ik heb echt het gevoel dat sommigen seksueel gefrustreerd zijn hier in het topic, het onderwerp kan maar niet echt losgelaten worden lijkt het wel :o :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90066999
Ja Monsterd. Als je je vrouw alleen digitaal kan bevrediging krijg je waarschijnlijk seksuele frustratie :P
pi_90067058
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie mannen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen een film altijd in relatie met neuken of iig iets in die trant :')

Ik heb echt het gevoel dat sommigen seksueel gefrustreerd zijn hier in het topic, het onderwerp kan maar niet echt losgelaten worden lijkt het wel :o :P
Sarcasme schat ;) Of wou je zeggen dat je van HP opgewonden raakt? :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:03:28 #88
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90067115
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Sarcasme schat ;) Of wou je zeggen dat je van HP opgewonden raakt? :P
Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achterna :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90067156
Oh oh Purdey, je man gaat vreemd :P
pi_90067186
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het lijkt wel een importbruiloft zo :')
Internetbruiloft?
pi_90067199
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

ze is zelf haar tenen aan het lakken :P

edit: ze heeft net wijn koud gezet :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90067211
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achterna :P
In tegendeel zelfs :P
pi_90067240
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh oh Purdey, je man gaat vreemd :P
Whut :o Ik ben zo trouw als een labrador man :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:06:26 #94
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90067266
Ik ben het eens met Monsterd! Nu zijn wij vrouwen dat altijd, maar nu echt heel erg. Nee, als wij met iemand HP kijken, wordt dat niet automatisch sex. Waarom? Is er geen enkel iets wat je kunt bedenken om met een meisje te doen dan dingen waarbij je je (half) ontkleed?!

@Bart: We hebben het er nog over. Ik wil met die gladheid toch niet weg. Ik heb ook een leven. Ik moet werken, en nog winkelen, want nog steeds niks voor de kerst gevonden qua kleding.
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:06:48 #95
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90067289
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In tegendeel zelfs :P
Nou, gedragen dus mannetje :Y

We willen het hier wel netjes houden :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90067347
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant. ;)

Die verkleining, "pikkie", ik vind hem briljant. _O_
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:09:33 #97
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90067423
En ik heb het ook koud ;( Mijn dekbed is ook koud. En m'n voeten helemaal ;(
pi_90067461
Je kan natuurlijk gewoon de verwarming aan doen Purdey! Tenzij je ziek bent want dan helpt dat niet meer.
pi_90067515
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Purdey het volgende:
Ik ben het eens met Monsterd! Nu zijn wij vrouwen dat altijd, maar nu echt heel erg. Nee, als wij met iemand HP kijken, wordt dat niet automatisch sex. Waarom? Is er geen enkel iets wat je kunt bedenken om met een meisje te doen dan dingen waarbij je je (half) ontkleed?!

@Bart: We hebben het er nog over. Ik wil met die gladheid toch niet weg. Ik heb ook een leven. Ik moet werken, en nog winkelen, want nog steeds niks voor de kerst gevonden qua kleding.
Ben je nou boos? ;(
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:12:07 #100
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90067571
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant. ;)

Ik zeg altijd lul, ieder z'n term.
pi_90067600
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

_O-
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90067625
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Purdey het volgende:
En ik heb het ook koud ;( Mijn dekbed is ook koud. En m'n voeten helemaal ;(
Daar hadden we toch de geheel sexloze huissokken voor? *)
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:14:20 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90067684
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ben je nou boos? ;(
Volgens mij is dit ons eerste echtelijke conflict. Of ik gedraag me verwend, dat kan ook. Ik ben niet boos, tuurlijk niet. Je bent toch mijn liefste O+
pi_90067713
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

geheel sexloze _O-
Brinky, de nieuwe BMW
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:14:47 #105
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90067719
Wanneer gaan jullie afspreken? :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:16:51 #106
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90067814
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jaja, die gebruiken 'we' ook ;) Met die sokken komen er waarschijnlijk nooit mannen/kinderen in mijn leven.
pi_90067823
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:14 schreef Purdey het volgende:

[..]

Volgens mij is dit ons eerste echtelijke conflict. Of ik gedraag me verwend, dat kan ook. Ik ben niet boos, tuurlijk niet. Je bent toch mijn liefste O+
Vergevingsgezindheid *O*
pi_90067852
* WhiteJoker houdt zich in... Zoveel opmerkingen die ik nu zou kunnen maken.
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:18:22 #109
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90067868
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:14 schreef monsterd. het volgende:
Geen idee ;) Als het weer weer iets beter is? Of misschien gewoon met de meet?
pi_90067870
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:14 schreef monsterd. het volgende:
Binnenkort, begreep ik net *)
pi_90067947
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef WhiteJoker het volgende:
* WhiteJoker houdt zich in... Zoveel opmerkingen die ik nu zou kunnen maken.
En anders ga ik je stompuh, jonguh! :(
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:20:30 #112
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90067989
Maar denk je eens in he: We spreken af, en dan denk je 'O-ke' terwijl ik je nu zo'n leuke verloofde vind. En jij hebt dat met mij ook. Moeten we die magie wel om zeep gaan helpen?
pi_90067995
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Geen ruzie hier, anders kom ik ertussen, jonguh! })
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:21:25 #114
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90068051
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
Maar denk je eens in he: We spreken af, en dan denk je 'O-ke' terwijl ik je nu zo'n leuke verloofde vind. En jij hebt dat met mij ook. Moeten we die magie wel om zeep gaan helpen?
Nouhou, het zou juist een ontwikkeling zijn toch? Van inernetverloofde naar verloofde? Al weet ik niet of dat gelijk zo'n succes is op een eerste date, je gelijk gaan verloven :P

Alhoewel, als ie een mooie ring voor je heeft :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90068067
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ja hallow ik hield me toch in jonguh! o|O
pi_90068073
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Binnenkort, begreep ik net *)
carlo wordt herdacht bij HP ;( :P en huisgenote is naar bed en heeft 2 glazen en een fles wijn meegenomen :P
Brinky, de nieuwe BMW
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:22:21 #117
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90068104
Dat 'jonguh' klinkt heel erg New Kids :')
pi_90068118
Da's dus een hint Brinky ~O>

/me is niet verantwoordelijk voor letsel die uit dit advies voort komt
pi_90068157
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef Purdey het volgende:
Dat 'jonguh' klinkt heel erg New Kids :')
Wat ik verbazingwekkend serieus een van de beste Nederlandse films vind. Ik ging erheen met de gedachte dat het echt kut zou zijn :')
pi_90068242
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

carlo wordt herdacht bij HP ;( :P en huisgenote is naar bed en heeft 2 glazen en een fles wijn meegenomen :P
Ik zeg niks :D
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:24:44 #121
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90068268
Ja, issie goed House? Is het een date-waardige film? Of is ie daar niet voor geschikt?
pi_90068296
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Zeg brinky, de topicmoeders hebben ons verboden zulke eenduidige gesprekken te voeren, foei hoor! :+
pi_90068324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Purdey het volgende:
Ja, issie goed House? Is het een date-waardige film? Of is ie daar niet voor geschikt?
De film, mits je het niet serieus neemt, wel. En gewoon niet een cliché datebeeld hebt. Maar ik moet je vertellen, 85% van de bezoekers is man, boer en lacht gigantisch kut om alle kutgrappen. Verder ruik je het bier in de hele zaal.
pi_90068343
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
It's against all odds but it's a chance I have to take O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:26:10 #125
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90068353
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zeg niks :D
Goedzo ;) Kleine tip: Mij geen wijn voeren, word ik misselijk van, en vervelend ;)
pi_90068354
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Da's dus een hint Brinky ~O>
ik ga ook maar 'slapen'
uiteraard geen verslag want daar is geen behoefte aan :P
Terusten :z
Brinky, de nieuwe BMW
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:27:00 #127
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90068407
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ik ga ook maar 'slapen'
uiteraard geen verslag want daar is geen behoefte aan :P
Terusten :z
Je gaat harry potter niet meer afkijken? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90068453
@house, jaa ik ben ook geweest naar Turbo, echt een lache film:P
Bier ruik je echt overalXD
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_90068467
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je gaat harry potter niet meer afkijken? :P
al afgelopen :P
terusten :z
Brinky, de nieuwe BMW
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:28:42 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90068492
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

De film, mits je het niet serieus neemt, wel. En gewoon niet een cliché datebeeld hebt. Maar ik moet je vertellen, 85% van de bezoekers is man, boer en lacht gigantisch kut om alle kutgrappen. Verder ruik je het bier in de hele zaal.
Hmm, ik ben ooit op date naar Jackass geweest, en dat was best gezellig :Y
pi_90068555
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zeg brinky, de topicmoeders hebben ons verboden zulke eenduidige gesprekken te voeren, foei hoor! :+
Wie weet wil ie juist wel gestrafd worden :P
pi_90068598
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wie weet wil ie juist wel gestrafd worden :P
Straf = ~O>

:@
pi_90068619
sorry Mr. X5 :@
en ben niet van de zwepen...
Brinky, de nieuwe BMW
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:31:23 #134
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90068638
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ben ooit op date naar Eragon geweest. Film bleek uiteindelijk wel te gaan, terwijl ik echt niet wist wat ik ervan moest denken eerst :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90068680
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef BrinkydeBMW het volgende:
sorry Mr. X5 :@
Je mag mij gewoon von_Preussen, Pruis, Preus of irritante kotsbal noemen hoor, mijn ego ontleent aan mijn auto geen enkele rechten. ;)
pi_90068702
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik ben ooit op date naar Eragon geweest. Film bleek uiteindelijk wel te gaan, terwijl ik echt niet wist wat ik ervan moest denken eerst :P
ik ben daar ook ooit heengeweest :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90068706
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

Goedzo ;) Kleine tip: Mij geen wijn voeren, word ik misselijk van, en vervelend ;)
Ik voer niemand, en al helemaal niet met bijbedoelingen :{ Ben ik veel te saai en degelijk voor :P
pi_90068741
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

Jaa Jackass was ook een lijpe film, alleen zat ik naast iemand die een heel irritant lachje had. En bij zo'n film word je daar echt gek van:P, aangezien hij 80% van de film aan het lachen wasXD
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_90068785
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Je mag mij gewoon von_Preussen, Pruis, Preus of irritante kotsbal noemen hoor, mijn ego ontleent aan mijn auto geen enkele rechten. ;)
ok preus :Y
nu echt terusten :z
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90068816
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:30 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Straf = ~O>

:@
Jah je kunt in de mobile layout de smileys niet kiezen, en ik ben niet nerd genoeg om die codes allemaal uit m'n kop te leren :P
pi_90068880
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jah je kunt in de mobile layout de smileys niet kiezen, en ik ben niet nerd genoeg om die codes allemaal uit m'n kop te leren :P
Het is die "straffende" smiley. O-)
pi_90068972
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het is die "straffende" smiley. O-)
Dat zeg ik, je kunt ze niet gewoon aanklikken, je moet zelf de code invoeren :P
pi_90069015
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat zeg ik, je kunt ze niet gewoon aanklikken, je moet zelf de code invoeren :P
Met die zweep. ;)
pi_90069249
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Met die zweep. ;)
Jah da wit ik toch ook wel, jonguh! :P
pi_90069279
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef FlowMaster het volgende:
@house, jaa ik ben ook geweest naar Turbo, echt een lache film:P
Bier ruik je echt overalXD
Je auto zat ook mooi onder de sneeuw vandaag trouwens! Gleed er bijna net niet tegenaan bij die bussluis!
pi_90069325
In Duitsland kwam ik vorig jaar eens deze vrouw tegen met een zeer ongelukkige kentekencombinatie:

vrijdag 17 december 2010 @ 23:43:12 #147
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90069327
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik voer niemand, en al helemaal niet met bijbedoelingen :{ Ben ik veel te saai en degelijk voor :P
Ben jij ook saai en degelijk? Och, wij gaan zo leuk zijn samen O+
pi_90069382
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Je auto zat ook mooi onder de sneeuw vandaag trouwens! Gleed er bijna net niet tegenaan bij die bussluis!
Bijna net niet... dus helemaal wel? :P
pi_90069427
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
In Duitsland kwam ik vorig jaar eens deze vrouw tegen met een zeer ongelukkige kentekencombinatie:

[ afbeelding ]
toffe auto O+
Tap tap tap
pi_90069446
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:46:50 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90069524
Ik ga slapen :) M'n maag knort alleen :/ Ik eet te weinig, compensatie voor kerst :') Maar nu heb ik dus honger ;( Enniewee, tot morgen allemaal lieverds! :*
pi_90069545
Truste Purdey!

Edit: en ik honger mezelf ook uit, dus je bent niet alleen!
pi_90069557
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

toffe auto O+
Vind dat type Micra dus echt niks :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90069599
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Bijna net niet... dus helemaal wel? :P
Het is laat. _O-
pi_90069653
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

toffe auto O+
Dat vind ik anders de lelijkste versie van de micra, by the mile :{
pi_90069791
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Purdey het volgende:
Ik ga slapen :) M'n maag knort alleen :/ Ik eet te weinig, compensatie voor kerst :') Maar nu heb ik dus honger ;( Enniewee, tot morgen allemaal lieverds! :*
Slaap lekker ding :*

Ik ga ook maar een hernieuwde poging wagen :W
pi_90069847
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat vind ik anders de lelijkste versie van de micra, by the mile :{
Dat vind ik juist de leukste :@ Had er stiekem eentje op het oog, een groene :')
Tap tap tap
pi_90069966
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat vind ik juist de leukste :@ Had er stiekem eentje op het oog, een groene :')
Nouja als jij er schik mee hebt is het goed toch? Zal het jou wat verrekken wat wij ervan vinden :)
pi_90070052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nouja als jij er schik mee hebt is het goed toch? Zal het jou wat verrekken wat wij ervan vinden :)
Precies :) Ik vind hem tof O+
Tap tap tap
pi_90070085
LINK

Zal ik? :D
Trouwens, zit ruimte voor een klokje in.. Maar dat is bij mij vast niet voorbereid ;(
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90070707
quote:

[..]

beetje laat maar ok..
Hier in deze regio)Groningen, Leeuwarden is het±
kaartje trekken, parkeren, vervolgens neem ik altijd het kaartje mee, want makkelijker: betaalautomaat staat namelijk bij de voetgangersingangen, betalen(Nog nooiut meegemaakt dat ik niet kon betalen met mijn pinpas. ) en gewoon uitrijden(dus bij de slagboom kaartje in gleuf steken en gas erop. ;) )
It's as easy as that.

Oh, en hier ligt nu net 1 cm sneeuw. :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90070817
In Amsterdam kon ik nooit met pinpas betalen! Wel gewoon met creditcard.
pi_90070824
Ik ben een kei in parkeergarages *O* Nou ja, niet allemaal, die ene hier in het dorp want daarin ken ik de weg :') Bij een andere parkeergarage hier heb je twee bordjes met 'uitgang': een voor voetgangers en één voor auto's. En dan hadden ze laatst ook een uitweg afgezet met pylons (pylonen?). Ik snapte er geen zak van.
Tap tap tap
pi_90070888
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Dubish het volgende:

[..]

:Y , Wanneer kunnen we komen, en wat staat er op het menu? ~O>
can i join too? i bring some presents? :Y
pi_90071418
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een kei in parkeergarages *O* Nou ja, niet allemaal, die ene hier in het dorp want daarin ken ik de weg :') Bij een andere parkeergarage hier heb je twee bordjes met 'uitgang': een voor voetgangers en één voor auto's. En dan hadden ze laatst ook een uitweg afgezet met pylons (pylonen?). Ik snapte er geen zak van.
Ik was laatst voor 1 vban mijn banen met een Citroen C8 (2006)in een Groningse parkeergarage(bij de Pathe..)
Erin rijden, pastte net, echter: om er weer uit te kunnen komen moest ik bij de uitgang 2, bijna 3 keer steken, zo'n krappe bocht zat daar..

hier is het trouwens overla mogelijk om te pinnen, ook CC's...
Dacht dat jullie in Amsterdam juist voorliepen op ons "simpele boeren"..
pi_90071794
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
LINK

Zal ik? :D
Trouwens, zit ruimte voor een klokje in.. Maar dat is bij mij vast niet voorbereid ;(
Vaak wel hoor..
Oh, twijfels:
http://link.marktplaats.nl/405363657
Mooie pook. :) maar die van een Cupra is ook erg mooi.. (thanks, Sjoegerd.. Dit gaat me weer geld kosten. :P )
pi_90071953
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Vaak wel hoor..
Oh, twijfels:
http://link.marktplaats.nl/405363657
Mooie pook. :) maar die van een Cupra is ook erg mooi..
Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.
pi_90072117
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.
Zal vast wel ook een toerental sensor te koop zijn, volgens mij is dat + het klokje het enige wat nodig is..
  zaterdag 18 december 2010 @ 00:26:40 #169
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90072131
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90072197
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zal vast wel ook een toerental sensor te koop zijn, volgens mij is dat + het klokje het enige wat nodig is..
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen? :P
Zou kunnen kijken over iets in de Haynes over staat. Misschien word het ook wel via het motormanagement geregeld..
pi_90072475
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef monsterd. het volgende:

[..]

mwah, voor die 14 euro... (nouja, wel bijna 2 uur werken voor mij..)

anyway, goodnight..
Hoop morgen wakker te worden met 50 cm sneeuw hier, doe ik mooi met Zweedse Icebug's aan. :)
pi_90073845
@ house, moest me zusje net ophalen bij lampe. was fietssleutel kwijt
Dus ik die auto helemaal sneeuwvrij maken hahaXD, wat een werk.

Maarja was weer lekker glad met die auto:P

Toch goed dat je er niet bent tegen aan gegleden
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_90074517
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef FlowMaster het volgende:
@ house, moest me zusje net ophalen bij lampe. was fietssleutel kwijt
Dus ik die auto helemaal sneeuwvrij maken hahaXD, wat een werk.

Maarja was weer lekker glad met die auto:P

Toch goed dat je er niet bent tegen aan gegleden
Lampe op vrijdag? What the?
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:38:28 #174
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90078913
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Lampe op vrijdag? What the?
Wat is Lampe? :@

Zo, ik ben weer wakker! Geslapen als een blok, maar wel opgestaan met gigantische spierpijn ;(
Gisteren veel te veel lopen sjouwen met veel te zware dingen. Ik ben ook altijd de pineut om de karren met vracht leeg te halen. Doosjes amandelspijs van 25 kilo, zakje bloem van 20 kilo, enz enz.. Nu ben ik dus versleten. Drie dagen heerlijk vrij! En over een week is het al kerst ~:)
pi_90079122
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wat is Lampe? :@
Lampe is (ga ik maar van uit) De Leeren Lampe in Raalte, een uitgaansgelegenheid:

http://www.deleerenlampe.nl/

;)
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:02:20 #176
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90079285
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Lampe is (ga ik maar van uit) De Leeren Lampe in Raalte, een uitgaansgelegenheid:

http://www.deleerenlampe.nl/

;)
Ach, ik had natuurlijk ook even kunnen googelen :) De leeren lampe, klinkt nogal SM :')
pi_90080789
Ik ben ook weer in het land der levenden *O*

Tot twee keer toe m'n bed uit gedreven in m'n eigen zweet, echt té ranzig ;( En nog 2 keer zomaar wakker geweest. Maar tussendoor wel eindelijk weer normaal geslapen, en daar voel ik me al een stuk beter door. Nu nog van de koppijn en de keelpijn af :{
pi_90080831
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

beetje laat maar ok..
Hier in deze regio)Groningen, Leeuwarden is het±
kaartje trekken, parkeren, vervolgens neem ik altijd het kaartje mee, want makkelijker: betaalautomaat staat namelijk bij de voetgangersingangen, betalen(Nog nooiut meegemaakt dat ik niet kon betalen met mijn pinpas. ) en gewoon uitrijden(dus bij de slagboom kaartje in gleuf steken en gas erop. ;) )
It's as easy as that.

Oh, en hier ligt nu net 1 cm sneeuw. :(
In de meeste parkeergarages kun je écht niet met een pinpas betalen, en ik heb er toch al een hoop gezien ;)
pi_90080900
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Bartholomeus het volgende:

Tot twee keer toe m'n bed uit gedreven in m'n eigen zweet, echt té ranzig ;( En nog 2 keer zomaar wakker geweest. Maar tussendoor wel eindelijk weer normaal geslapen, en daar voel ik me al een stuk beter door. Nu nog van de koppijn en de keelpijn af :{
Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje? :{
pi_90080947
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

[..]

Zou kunnen kijken over iets in de Haynes over staat. Misschien word het ook wel via het motormanagement geregeld..
Haynes Manuals ^O^

Tot voor kort had ik zeer weinig met autos gedaan, maar heb wel een technische achtergrond. Voor mijn eigen auto heb ik zo een manual gekocht, en aan de hand daarvan en wat hulp van vrienden heb ik toch al redelijk wat zelf t kunnen vogelen.

Ik zoek voor mijn fiesta eigenlijk ook nog een toerenteller, alle voorbereidingen zitten er wel, maar omdat ze bij Ford lui zijn zit er een mk5 dashboard in, terwijl ik een mk4 heb (deden ze wel vaker bij de latere mk4).
In de plaats van een toerenteller heb ik zo een vlak met een 'mini autotje' waar normaal op kan zien welke deur open staat enzo, maar dat werkt niet eens in een mk4 (ford ;( ).

Enne voor Bartholomeus, Haynes doet ook family manuals ;)
pi_90080952
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje? :{
Ik lig al sinds woensdag in de lappenmand joh :D Wat iedereen heeft: koppijn, dikke strot, koortsig, zware hoest, verstopte neus, etc. Ben alleen niet misselijk en heb m'n buik ook niet van streek dus dat scheelt alweer *O*
pi_90081000
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:

[..]

Haynes Manuals ^O^

De een-na-laatste: Weight loss for men. Laatste: Woman's Health _O-
pi_90081087
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:

[..]

Haynes Manuals ^O^

Tot voor kort had ik zeer weinig met autos gedaan, maar heb wel een technische achtergrond. Voor mijn eigen auto heb ik zo een manual gekocht, en aan de hand daarvan en wat hulp van vrienden heb ik toch al redelijk wat zelf t kunnen vogelen.

Ik zoek voor mijn fiesta eigenlijk ook nog een toerenteller, alle voorbereidingen zitten er wel, maar omdat ze bij Ford lui zijn zit er een mk5 dashboard in, terwijl ik een mk4 heb (deden ze wel vaker bij de latere mk4).
In de plaats van een toerenteller heb ik zo een vlak met een 'mini autotje' waar normaal op kan zien welke deur open staat enzo, maar dat werkt niet eens in een mk4 (ford ;( ).

Bij mij zit er zo'n mooie klok :P
Liefst zou ik het hele tellerhuis van een AX GT er in zetten. Gelijk metertje voor koelwatertemperatuur. Alleen die tellerhuizen zijn zeldzaam ;(
pi_90081187
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben :{
pi_90081250
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben :{
Heb je een airco?

Dan deze eens laten lopen, mijn rijleraar zei dat die ook vocht uit de binnenruimte ontrekt. Gebruik ik ook af en toe om van binnen beslagen ruimte sneller mee vrij te krijgen.
pi_90081261
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Heb je een airco?

Dan deze eens laten lopen, mijn rijleraar zei dat die ook vocht uit de binnenruimte ontrekt.
Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijn :P
pi_90081295
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijn :P
Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).
pi_90081359
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).
Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat? :P
pi_90081382
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat? :P
Juist. :P
pi_90081428
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Juist. :P
Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturen :D
pi_90081609
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturen :D
Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje. :+
pi_90081626
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:42 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje. :+
Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oud :{
pi_90081791
Staat de airco/verwarming niet toevallig op het circulatie standje? Dan krijg je weinig verse lucht in ieder geval.
pi_90082165
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oud :{
Het werkt ook gewoon in de VW Polo van mijn ma, heeft volgens mij niet eens een automatische airco (Climatronic), daar is het gewoon knopje airco indrukken en dan de ventilor op standje 4. Of ie dan lucht aanzuigt van buiten, geen idee, zo technisch ben ik niet onderlegt. Het werkt iig wel om de voorruit snel van condens te bevrijden.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:03:59 #195
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90082192
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uit :) Heb 'm wel al een paar keer bijna omgeschopt toen ik 's morgens vroeg ging zitten, maar dat terzijde..

Griep heerst heel erg overigens nu. Veel ziekmeldingen ook overal. Wees 'blij' dat je het nu hebt, en niet met de kerst. Lekker fruit eten, echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf :Y
Ik heb drie jaar geleden met kerst buikgriep gehad, ik hield niks binnen. Drie kilo lichter na de kerst, geweldig :')
pi_90082251
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:

echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf
^O^

Als ik me bagger voel neem ik dat ook altijd, helpt zeker om (gevoelsmatig) weer wat aan te sterken.
pi_90082380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:49 schreef kleborp het volgende:
Staat de airco/verwarming niet toevallig op het circulatie standje? Dan krijg je weinig verse lucht in ieder geval.
Gast, ik weet wel dat ik er niet zo snugger uitzie, maar ik ben geen klapjostie :')

SPOILER
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:13:38 #198
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90082424

Ik ben ook nog even een filmpje aant uploaden waar ik door mn dorp rij. Was lekker glibberen.
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_90082446
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uit :) Heb 'm wel al een paar keer bijna omgeschopt toen ik 's morgens vroeg ging zitten, maar dat terzijde..

Griep heerst heel erg overigens nu. Veel ziekmeldingen ook overal. Wees 'blij' dat je het nu hebt, en niet met de kerst. Lekker fruit eten, echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf :Y
Ik heb drie jaar geleden met kerst buikgriep gehad, ik hield niks binnen. Drie kilo lichter na de kerst, geweldig :')
Daar moet ik ook maar eens naar opzoek ja, waar heb je die vandaan gehaald?

Het maffe is dat ik gewoon kan eten, ik heb weliswaar niet veel eetlust maar wat ik eet smaakt me prima en blijft ook gewoon binnen. Of nouja, het komt wel weer maar buiten, maar wel op de manier zoals dat regulier de bedoeling is :+ En inderdaad, liever nu dan komende week. De week voor kerst is het altijd gek-ken-huis in het levensmiddelentransport, dan weten we van gekkigheid niet hoe we het geregeld moeten krijgen altijd. Alles dat wielen heeft loopt dan, en iedereen met een rijbewijs zit achter een stuur. Een leven hebben is dan geen excuus meer :P
pi_90082584
Nou, ik ben er van tussen, een bijzondere personeelsbijeenkomst omdat er in het nieuwe jaar het een en ander gaat veranderen. Ik ben benieuwd :{

Lat0rz :W
pi_90082955
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, ik ben er van tussen, een bijzondere personeelsbijeenkomst omdat er in het nieuwe jaar het een en ander gaat veranderen. Ik ben benieuwd :{

succes :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90083363
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Bartholomeus het volgende:

Een faillisement zie je meestal zelf wel aankomen, dit riekt dan eerder naar een overname met de bijbehorende gevolgen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:55:00 #203
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90083648
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:14 schreef Bartholomeus het volgende:

Daar moet ik ook maar eens naar opzoek ja, waar heb je die vandaan gehaald?

Ik heb 'm bij Blokker vandaan, maar je kunt ze ook bij de bouwmarkten kopen :)
Het zijn blauw/witte doorzichtige bakjes, en daar kun je dan zakjes in doen met een soort pareltjes. Als ie dan uitge-vocht-gegeten is dan kun je dat zakje weggooien, en bij de blokker een navul zakje kopen :)

pi_90083823
een vriendin van me heeft haar Micra met 30 pk laten ziptunen :D Vertelt ze net via telefoon :P Model is hetzelfde als die met dat grappige kenteken :)
Brinky, de nieuwe BMW
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:14:57 #205
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90084212
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef BrinkydeBMW het volgende:
een vriendin van me heeft haar Micra met 30 pk laten ziptunen :D Vertelt ze net via telefoon :P Model is hetzelfde als die met dat grappige kenteken :)
Wat is ziptunen? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:15:48 #206
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90084231
Ik had toch trouwens laatst verteld dat mijn auto doorrolt in de versnelling? Dat is nu opgelost, het bleek dat ik het gewoon verkeerd deed :')

[ Bericht 12% gewijzigd door monsterd. op 18-12-2010 14:21:02 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:16:40 #207
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_90084260
Ziptunen bij een atmosferische krachtbron? Zal lekker veel helpen... :')
Overigens heb ik van horen zeggen dat een airco niet werkt bij lage temperaturen i.v.m. bevriezingsgevaar.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_90084347
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Bargehassus het volgende:
Ziptunen bij een atmosferische krachtbron? Zal lekker veel helpen... :')
Overigens heb ik van horen zeggen dat een airco niet werkt bij lage temperaturen i.v.m. bevriezingsgevaar.
ze zegt dat ie wel sneller is geworden :P En google ziptunen, want dat uitleggen lukt me echt niet ;(
Brinky, de nieuwe BMW
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:22:19 #209
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_90084398
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ze zegt dat ie wel sneller is geworden :P En google ziptunen, want dat uitleggen lukt me echt niet ;(
Het zal een paar pk'tjes winst opleveren misschien, veel meer zal het niet zijn. En tja, toegeven dat iets niet geholpen heeft en waar je toch geld aan uitgegeven hebt is voor sommige mensen moeilijk... ;)
pi_90084424
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef monsterd. het volgende:
Ik had toch trouwens laats verteld dat mijn auto doorrolt in de versnelling? Dat is nu opgelost, het bleek dat ik het gewoon verkeerd deed :')
beter dat dan een echt probleem :P
Brinky, de nieuwe BMW
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:23:35 #211
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90084428
Dus het is gewoon een middel om verloren pk's in je motor weer naar boven te halen, of verbetert het motormanagement aanzienlijk ofzo? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90084602
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef monsterd. het volgende:
Dus het is gewoon een middel om verloren pk's in je motor weer naar boven te halen, of verbetert het motormanagement aanzienlijk ofzo? :+
Je auto krijgt meer Pk's, de topsnelheid van je auto word hoger, je accelereert sneller en als mijn auto bijvoorbeeld af fabriek 250km/p kan gaan, zal dat na de tuning 260-270 zijn.
En je auto gaat ook meestal zuiniger rijden.

Hoop dat je het hebt begrepen ;)
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:35:59 #213
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_90084792
Maar als jet het toegenomen prestatiepotentieel benut zal je niet echt zuiniger rijden. ;)
En nogmaals, bij een atmosferische - dus turboloze - krachtbron zal het effect beperkt zijn.
pi_90085095
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Bargehassus het volgende:
Maar als jet het toegenomen prestatiepotentieel benut zal je niet echt zuiniger rijden. ;)
En nogmaals, bij een atmosferische - dus turboloze - krachtbron zal het effect beperkt zijn.
net zei ze dat die veel sneller aanvoelt :P Ze durft niet te testen want sneeuw :P ik mag hem ook een keer rijden zegt ze :) Ben benieuwd
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90085177
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

net zei ze dat die veel sneller aanvoelt :P Ze durft niet te testen want sneeuw :P ik mag hem ook een keer rijden zegt ze :) Ben benieuwd
Van hoeveel naar hoeveel PK is ze (op papier) gegaan dan?
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:51:46 #216
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90085265
Ik heb de auto kunnen parkeren, moest eerst even een blok sneeuw van 40 cm hoog wegscheppen op de dijk. M'n moeders auto komt er voorlopig niet uit, of we moeten van die rijplaatjes voor de banden leggen. Of de dijk schoonschrapen en dan de auto er uit slepen.
pi_90085392
Een dijk.....met aan een andere kant water? Zou ik me nou niet exact wat je zou noemen van "veilig" voelen....

Maar dat ligt eraan dat ik met mijn auto nou eenmaal niet graag langs water rij. :{
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:57:58 #218
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90085421
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
Een dijk.....met aan een andere kant water? Zou ik me nou niet exact wat je zou noemen van "veilig" voelen....

Maar dat ligt eraan dat ik met mijn auto nou eenmaal niet graag langs water rij. :{
Noordhollands kanaal. 3-4 meter diep en 20 meter breed. M'n auto staat nog geen 40 cm van de waterrand af ;)

Is ook een reden waarom ik 's nachts fileparkeren haat op de dijk. Ben zo nachtstekeblind als maar zijn kan.
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:03:59 #219
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90085603

Handrembochtje 1:26
"Jezus...": 4:45 (veel sneeuw)
Glibberen net langs een huis: 5:05
"Even voor de informatie: Ik heb zomerbanden!": 6:00
Ondergesneeuwde Impreza WRX: 7:00
Glibberend de dijk op met camera in de hand: 7:10

Kwaliteit is niet heel super, maar mijn Nokia 5800 XpressMusic heeft een 3.2 mp cameratje
pi_90085893
Aan het begin van het filmpje, waar is daar de weg? :+

Maar bij jullie ligt echt een pak meer sneeuw dan hier in het verre oosten.
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:16:15 #221
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90085972
Normaal hoort dat idd asfalt te zijn ja haha nu was het gewoon vastgereden sneeuw en ijs.. daar kan je gewoon niet tegenop strooien en schuiven. De meeste mensen gingen met de trekker op pad, of met de 4x4. Ik heb daar geen een FWD of RWD auto gezien op die weg :')
pi_90086962
Shit, dacht slim te zijn en een basgitaar in Duitsland te bestellen. Is die daar ongeveer even duur ;(
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:54:05 #223
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_90086988
We hadden het laatst over de Stelvio: even een teasertje plaatsen dan maar.

Een paar bochtjes...

En mijn eigen Schoene Blaue op de zuidflank:

pi_90087363
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Van hoeveel naar hoeveel PK is ze (op papier) gegaan dan?
van 80 naar 110 pk :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90087386
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Bargehassus het volgende:

Een paar bochtjes...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90087625
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

van 80 naar 110 pk :)
Dat is bij atmosferische blokken door middel van alleen een chip echt onmogelijk.
pi_90087768
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Bargehassus het volgende:

Een paar bochtjes...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi hoor, je wagen is ook bijna perfect voor die route (lekkere benzine-R6, schakelbak, sportstuur - onderstel - stoelen. O+
pi_90087791
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dat is bij atmosferische blokken door middel van alleen een chip echt onmogelijk.
ik heb het van die vriendin, zelf heb ik er geen verstand van :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90088032
Dus ja, ik heb m'n schoenen gescoord. Na een kwartier in de wachtrij te staan om bij de MM te parkeren in Zwolle. Was blijkbaar niet de enige in de stad :')
pi_90088070
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dus ja, ik heb m'n schoenen gescoord. Na een kwartier in de wachtrij te staan om bij de MM te parkeren in Zwolle. Was blijkbaar niet de enige in de stad :')
wat voor schoenen? :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90088123
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

wat voor schoenen? :P
Heb je daar serieus interesse in? Ik zal wel een pic maken op een minder lui moment. :)
pi_90090717
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Heb je daar serieus interesse in? Ik zal wel een pic maken op een minder lui moment. :)
nee... :P Maar mijn lurkende huisgenote wel _O-
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90090821
Puur uit interesse, waar zit je op kamers en welke opleiding volg je?
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:56:01 #234
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90092225
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik ook! Schoenen O+
Hier rijdt het verkeer toch aardig stapvoets door de straat, wat opzich een wonder is, aangezien ze dat normaal nooit doen :') Ik hoop dat ik dinsdag met m'n auto weg kan, dat is toch alweer 4 weken geleden dan :@
pi_90092501
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:

[..]
Ik hoop dat ik dinsdag met m'n auto weg kan, dat is toch alweer 4 weken geleden dan :@
Ik zou echt gek worden als ik 4weken lang niet in mijn auto heb gereden.. :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:19:12 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90093139
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Dubish het volgende:

[..]

Haha, daar heb ik geen last van hoor. Ik vind autorijden ontzettend leuk, maar heb niet de neiging om elke dag te moeten rijden :)
pi_90093377
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef von_Preussen het volgende:
Puur uit interesse, waar zit je op kamers en welke opleiding volg je?
den haag en HBO bedrijfsinformatica ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door BrinkydeBMW op 18-12-2010 19:41:11 ]
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90094920
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 13:45 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Een faillisement zie je meestal zelf wel aankomen, dit riekt dan eerder naar een overname met de bijbehorende gevolgen.
Dat dus, ik had ook al wel zo'n vermoeden. Emotioneel gezien erg jammer want ik loop al sinds m'n 6e daar rond en voel me dus best verbonden met het bedrijf, maar rationeel is dit veruit de beste oplossing want alle banen blijven behouden en het bedrijf zelf blijft ook bestaan. De baas is alleen geen eigenaar meer, maar directeur in loondienst. De auto's worden wel wit, in tegenstelling tot de huidige en overal bekende huiskleuren. Maarja, dat scheelt wel zomaar 3500 euries, en ze kopen auto's per 10, dus alles samen is dat zowat de helft van de 11e auto :)
pi_90095092
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Dubish het volgende:

[..]

Dat dus :D Een dag niet gereden is een dag niet geleefd :D
pi_90095194
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat dus, ik had ook al wel zo'n vermoeden. Emotioneel gezien erg jammer want ik loop al sinds m'n 6e daar rond en voel me dus best verbonden met het bedrijf, maar rationeel is dit veruit de beste oplossing want alle banen blijven behouden en het bedrijf zelf blijft ook bestaan. De baas is alleen geen eigenaar meer, maar directeur in loondienst. De auto's worden wel wit, in tegenstelling tot de huidige en overal bekende huiskleuren. Maarja, dat scheelt wel zomaar 3500 euries, en ze kopen auto's per 10, dus alles samen is dat zowat de helft van de 11e auto :)
Das jammer, als je van D. bedoelt, want die hadden echt leuke "eigen" kleuren i.t.t. de eenheidsmassa die je veel ziet. Wie is de partij die de boel overneemt dan, Müller uit Holten?

[ Bericht 0% gewijzigd door von_Preussen op 18-12-2010 20:09:14 ]
pi_90095727
eigenlijk is een renault sport clio wel heel tof :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90096092
En waarom precies, kan je dat nader verklaren? :)
pi_90097502
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

nee... :P Maar mijn lurkende huisgenote wel _O-
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ook! Schoenen O+
Hier rijdt het verkeer toch aardig stapvoets door de straat, wat opzich een wonder is, aangezien ze dat normaal nooit doen :') Ik hoop dat ik dinsdag met m'n auto weg kan, dat is toch alweer 4 weken geleden dan :@
Speciaal voor jullie
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:56:27 #244
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90097577
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

[..]

Speciaal voor jullie [ afbeelding ]
*O* *O*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90097822
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Das jammer, als je van D. bedoelt, want die hadden echt leuke "eigen" kleuren i.t.t. de eenheidsmassa die je veel ziet. Wie is de partij die de boel overneemt dan, Müller uit Holten?
Die inderdaad, en we worden dus onderdeel van de HSF groep :) De vestiging en bedrijfsvoering blijft gewoon bestaan, dus verder verandert er niet zo denderend veel. De directeur is alleen niet meer eigenaar maar in loondienst, dat is alles. Na verloop van tijd zal er wel meer veranderen, maar wat en hoe precies is nu nog niet duidelijk uiteraard :)
pi_90097950
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
En waarom precies, kan je dat nader verklaren? :)
hij ziet er dik uit, hij is toch best snel en hij is toch nog best zuinig voor zijn specs :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90097957
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Die inderdaad, en we worden dus onderdeel van de HSF groep :) De vestiging en bedrijfsvoering blijft gewoon bestaan, dus verder verandert er niet zo denderend veel. De directeur is alleen niet meer eigenaar maar in loondienst, dat is alles. Na verloop van tijd zal er wel meer veranderen, maar wat en hoe precies is nu nog niet duidelijk uiteraard :)
Hoe zit dat precies, valt Müller ook onder de HSF-groep? Of hoe bedoel je dat precies?
pi_90097999
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

[..]

Speciaal voor jullie [ afbeelding ]
mijn huisgenote vindt ze er tof uitzien ;)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90098058
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hoe zit dat precies, valt Müller ook onder de HSF-groep? Of hoe bedoel je dat precies?
Wou je unnu stomp of wah jonguh, kut }:|

Da's de concurrent man :{w
pi_90098104
Ah, ik zie de verwarring al, ik dacht dat "die inderdaad" op Müller zou slaan, maar je bedoelt natuurlijk je eigen firma.

Nee, dan is het duidelijk, ook zonder stom jonguh......kiek hem gaan dan, die Bartholomeus. :+
pi_90098109
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:06 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

mijn huisgenote vindt ze er tof uitzien ;)
Nou, laat ons maar eens bekijken of die huisgenote van jou ook tof is dan ;)
pi_90098149
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jij verwoorde de gedachten die ik al eerder had op een erg nette manier. :P

Ik zou er ook niets tegen hebben om een linkje naar hyves of fb van de desbetreffende huisgenote te vinden.

Edit: de rest heb ik maar gecensureerd, aangezien er anders complicaties met andere stamposters in dit topic zouden kunnen onstaan.....
pi_90098170
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
Ah, ik zie de verwarring al, ik dacht dat "die inderdaad" op Müller zou slaan, maar je bedoelt natuurlijk je eigen firma.

Nee, dan is het duidelijk, ook zonder stom jonguh......kiek hem gaan dan, die Bartholomeus. :+
'Kiek um goan' is de uitspraak ;)

In de huidige situatie rijden we nog wel met een of twee auto's voor Müller, maar dat gaat dus op korte termijn ophouden omdat de HSF groep en Müller regelrechte concurrenten zijn. Wij waren dat niet omdat we geen eigen overslagmogelijkheden hebben, en HSF heeft dat wel :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:13:34 #254
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90098222
Vervelend Bart. Maar gelukkig is er een oplossing in de vorm van een overname.

Toffe schoentjes House! :Y
pi_90098414
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

link komt eraan, ze heeft geen account maar heb wel foto op laptop staan, komt eraan want zit mobiel :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90098441
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef Purdey het volgende:
Vervelend Bart. Maar gelukkig is er een oplossing in de vorm van een overname.

Toffe schoentjes House! :Y
Voor mij persoonlijk zelfs heel erg jammer, ik ging als jochie van 6 al met de buurman mee. En die buurman is nu m'n collega ;) Vroegâh, op de basisschool, als we mochten tekenen, dan tekende ik ook altijd vrachtwagentjes van dat bedrijf. En toen mocht ik van de juf ooit eens geen vrachtwagentjes tekenen, ik moest maar wat anders verzinnen. Dus tekende ik.... *tadadadam*.... De loods waar de vrachtwagens in het weekend in moeten als ze geladen zijn *O*

Maar, het belangrijkste is inderdaad wat de jongens van Normaal in 1982 al vrij briljant zongen in zomaar een liedje :P

pi_90098833
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

'Kiek um goan' is de uitspraak ;)

In de huidige situatie rijden we nog wel met een of twee auto's voor Müller, maar dat gaat dus op korte termijn ophouden omdat de HSF groep en Müller regelrechte concurrenten zijn. Wij waren dat niet omdat we geen eigen overslagmogelijkheden hebben, en HSF heeft dat wel :)
Regelmatig kom ik aan Müller voorbij, en heb af en toe wel eens een wagen van jullie zien staan. Heb ook de veranderingen in activiteiten Müller (eerst fusie met Melkweg dan compleet afstoten van de tank- en huifwagens) meegemaakt, en natuurlijk dat ze de afgelopen jaren constant op hun terrein aan het bouwen zijn (overslag). Heb nog foto's van pakweg 10 jaar geleden liggen, wat een verandering heeft het terrein, de huisstijl en het wagenpark zelf doorgemaakt. :D
pi_90098923
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Regelmatig kom ik aan Müller voorbij, en heb af en toe wel eens een wagen van jullie zien staan. Heb ook de veranderingen in activiteiten Müller (eerst fusie met Melkweg dan compleet afstoten van de tank- en huifwagens) meegemaakt, en natuurlijk dat ze de afgelopen jaren constant op hun terrein aan het bouwen zijn (overslag). Heb nog foto's van pakweg 10 jaar geleden liggen, wat een verandering heeft het terrein, de huisstijl en het wagenpark zelf doorgemaakt. :D
Müller heeft in het verleden ook Wolterink overgenomen, was ook een directe concurrent in het koel- en vriestransport :)
pi_90099092
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Müller heeft in het verleden ook Wolterink overgenomen, was ook een directe concurrent in het koel- en vriestransport :)
Nu je het zegt, ik kijk net de oude foto's door, en zie nog rood / witte (beige?) wagens van hun ertussen staan.
pi_90099231
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik kijk net de oude foto's door, en zie nog rood / witte (beige?) wagens van hun ertussen staan.
Ik ken m'n pappenheimers wel hoor ;)
pi_90099469
huisgenote wilt sowieso weten wat jullie van haar vinden als ik foto post, jullie moeten dat beloven van haar :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90099501
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ken m'n pappenheimers wel hoor ;)
Nou komen er bij mij ook allerlei herinneringen terug, ik ben jarenlang meestal 4 tot 6 weken op ons bedrijf in Duitsland geweest (in de zomervakantie), en dan ook altijd minstens 1 rit mee naar Frankrijk gemaakt en meerdere naar Hamburg. Dat was een mooie tijd. O+
pi_90099620
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
huisgenote wilt sowieso weten wat jullie van haar vinden als ik foto post, jullie moeten dat beloven van haar :P
Wij zullen onze immer genuanceerde en vrouwvriendelijke mening zeker niet aan het publiek onthouden *)
pi_90099679
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wij zullen onze immer genuanceerde en vrouwvriendelijke mening zeker niet aan het publiek onthouden *)
Wat Bart zegt! ^O^
pi_90099749
Brinky, heb je je huisgenote wel laten weten welke reactie ze kan verwachten? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die goed bij z'n hoofd is, vrijwillig onze mening vraagt.
pi_90099827
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Brinky, heb je je huisgenote wel laten weten welke reactie ze kan verwachten? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die goed bij z'n hoofd is, vrijwillig onze mening vraagt.
Hou nou verdomme nog an toe eens je smoel als je niks gevraagd wordt o|O :D
pi_90099961
Ik hoor het alweer, jij wordt veel te vrij gelaten door je verloofde! Purdey, hou je verloofde eens aan z'n riem... :( B-)
pi_90100101
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:56 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik hoor het alweer, jij wordt veel te vrij gelaten door je verloofde! Purdey, hou je verloofde eens aan z'n riem... :( B-)
Als de kat van huis is.... Je weet toch jonguh, kut! ~O>
pi_90100161
Intussen heeft Brinky nog steeds geen foto gepost.
pi_90100276
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
Geduld is een schone zaak O-)
pi_90100282
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
omdat hij nog steeds mobiel zit ;)
En ik heb verteld ja en zij heeft ook mij laten zien op een ander (vrouwen)forum :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90100340
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

En ik heb verteld ja en zij heeft ook mij laten zien op een ander (vrouwen)forum :P
Toch niet het vivaforum he :')
pi_90100353
Heb je daar ervaring mee Bart?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:05:36 #274
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90100362
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Maar dan wil ook weten hoe je eruit ziet :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90100474
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Toch niet het vivaforum he :')
ik zeg niks :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90100522
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Maar dan wil ook weten hoe je eruit ziet :P
ik post gelijk een foto van mezelf mee :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90100629
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Heb je daar ervaring mee Bart?
Ga anders zelf eens kijken daar _O-
pi_90100759
Zeg hoe lang zit je nog mobiel?

Want ik ben nu echt heel nieuwschierig geworden. :P
pi_90100826
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg hoe lang zit je nog mobiel?

Want ik ben nu echt heel nieuwschierig geworden. :P
rustig maar :P Foto zal spoedig verschijnen ;) Uiterlijk morgen :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90100894
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

rustig maar :P Foto zal spoedig verschijnen ;) Uiterlijk morgen :)
Jah hallo, zo lang blijf ik echnie wachten :D
pi_90100952
Zeg Brinky, waarom neem je je huisgenote niet gewoon mee naar de meeting? :+
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:21:23 #282
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90100968
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als de kat van huis is.... Je weet toch jonguh, kut! ~O>
De kat is niet van huis, de kat werd net op de hoogte gesteld via msn, door een geheime bron die vertelde dat ik even hier moest kijken. Wij gaan zooooo niet meer trouwen ;(
pi_90101218
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

De kat is niet van huis, de kat werd net op de hoogte gesteld via msn, door een geheime bron die vertelde dat ik even hier moest kijken. Wij gaan zooooo niet meer trouwen ;(
Jamaar, ik hoef toch niks van die huisgenote? Hij heeft het gewoon nog vaker over die meid dan over z'n auto, dat prikkelt de nieuwsgierigheid gewoon! Ik heb jou toch al, wie heb ik dan verder toch nog nodig? :*

Edit: trouwens, iemand anders in dit topic wel op msn, en mij niet? Precies wat moet ik daar dan van denken hmm? Misschien is het wel iemand met een veeeeeeeeeeeeeeel grotere e-penis dan ik ;(
pi_90101236
Ah Purdey, en jullie waren zo'n leuk stel... Ik was alleen maar aan het dollen en ik neem aan dat Bart dat ook deed. Doe jij toch ook wel eens?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:32:31 #285
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90101432
Ja maar, ik vraag niet om foto's van andere mannen ;( Sinds ons huwelijk kijk ik niet eens meer naar anderen. Beloof me dat je dit niet meer doet O+

Ik heb het koud ;(
pi_90101500
Ja maar wij mannen denken anders. Wij zien het meer als een vleeskeuring... Jij bent zijn #1
pi_90101517
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Purdey het volgende:
Ja maar, ik vraag niet om foto's van andere mannen ;( Sinds ons huwelijk kijk ik niet eens meer naar anderen. Beloof me dat je dit niet meer doet O+

Ik heb het koud ;(
Nou ok, ik zal niet meer om foto's vragen. Maar kijken mag, deal? :P

Zal ik je warm komen knuffelen? *;
pi_90101548
Idd, je hebt twee soorten vrouwen.

- Om van te houden
- Om andere reden interessant, maar meer ook niet

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou ok, ik zal niet meer om foto's vragen. Maar kijken mag, deal? :P
Dan vraag ik in het vervolg wel om de foto's, kan jij ze alsnog zien. :+
pi_90101684
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
Idd, je hebt twee soorten vrouwen.

- Om van te houden
- Om andere reden interessant, maar meer ook niet
Dat, dus :Y

quote:
[..]

Dan vraag ik in het vervolg wel om de foto's, kan jij ze alsnog zien. :+
Zeg dat dan niet hardop jonguh, kut }:|
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:38:05 #290
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90101714
Om even weer het topic wat vrouwenlijker te maken:

Ik heb me gesettled en al, lekker in bed. Ga zo lekker bridget jones kijken :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90101813
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef monsterd. het volgende:
Om even weer het topic wat vrouwenlijker te maken:

Ik heb me gesettled en al, lekker in bed. Ga zo lekker bridget jones kijken :D
Ik heb me net kromgelachen om Jochem Meijer en Najib Amahli :P
pi_90101892
Om aan mijn saaie image te werken: ik heb in een boek gelezen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:44:09 #293
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90102036
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
Om aan mijn saaie image te werken: ik heb in een boek gelezen.
Is niet saai; wat lees je? :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90102053
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef monsterd. het volgende:

[..]

En het volgende topichuwelijk is geboren *)
pi_90102119
Hmm lekker een bad, dat heb ik hier in Zutphen niet... Dat mis ik wel, in Engeland had ik een bad...
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:46:51 #296
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90102143
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En het volgende topichuwelijk is geboren *)
Dat zou wel heel erg snel zijn he :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:47:15 #297
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90102165
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef WhiteJoker het volgende:
Hmm lekker een bad, dat heb ik hier in Zutphen niet... Dat mis ik wel, in Engeland had ik een bad...
Ik heb in Zutphen en in Warschau een bad _O_
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90102198
Ja, wrijf het er maar in! :'(
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:49:34 #299
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90102276
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, wrijf het er maar in! :'(
Wij hebben zelfs 2 badkamers, in totaal dus 2 baden :+

okee nu hou ik op :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90102284
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nassim Nicholas Taleb - De zwarte zwaan (de impact van het hoogst onwaarschijnlijke)

Het eist wel wat van je intellectuele capaciteiten, dus het kost moeite om het te lezen. Maar het is erg interessant om steeds verder te komen hoe mensen zich met hun denkwijzen steeds voor de gek houden, en hoe je dat kan (proberen) te doorbreken.

Verder heb ik nog 9 andere boeken op de plank om te lezen (uiteindelopende onderwerpen), want ik vind het altijd prettig om wat keus in onderwerp te hebben als ik een boek uit heb.
pi_90102298
En vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')