SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 17-12-2010 20:18:13 ]Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja toch! En ik moet ook echt een nieuwe tasOf schoenen, of iets
![]()
En in de categorie domme vragen, een vraag. Het is mij nooit geleerd, ik heb nooit naast iemand gezeten van wie ik heb kunnen afkijken, dus ik ga 'm toch stellen: Hoe werkt een parkeergarage?Dinsdag werk ik van 7 tot 12 maar. Nu dacht ik, dat ik dan zelf wel kon rijden, en dan m'n auto in de garage gooi. Maar dan rij je naar binnen, en dan? Je trekt een kaartje uit een kastje bij zo'n paal. Dan parkeer je, moet je dan je kaartje in de auto leggen, of niet? En als ik dan wegga? Kaartje in de betaalautomaat betalen, en dan in die gleuf stoppen bij het wegrijden? Hoe betaal je in zo'n automaat? Pinpas, los geld?! Ik voel me überdom, maar het is me gewoon nooit geleerd
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares
Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, ik ben dan ook net (19 uur) thuis gearriveerd......wél het telefoonnummer van een dame rijker, waarmee ik morgen dan ook de stad in ga.![]()
Maar, daar waar anderen falen, overwint xDrive elke situatie.
[..]
Profetische woorden sprak monsterd.![]()
Kort verslag van mijn dag, het begon al kut meteen vanochtend. Dacht ik eventjes de sneeuw van mijn ruiten te mikken, blijkt ie helemaal te zijn vastgevroren. En dan staat zo'n klein ventje over zo'n grote ruit gebogen.......
De snelweg op ging eigenlijk zonder problemen, in de ochtend geen sneeuw gezien. Wel stond er op de A28 bij Amersfoort een redelijke file, maar die staat er vaker en omzeil ik dan door de volgende afslag te pakken en een grote uitvalsweg door de stad te nemen (ik voeg dan weer bij Leusden ofzo in).
En hoe meer ik richting Utrecht kwam, hoe grijzer het werd. En na Utrecht kwam dan, zoals L0we als vertelde, de sneeuw uit de lucht zetten. Op zich was het niet eens zo heel erg, want het verkeer bleef gewoon doorrijden.
Alleen mijn eerste afspraak had vertraging, dus moest ik mijn dagplanning eventjes door elkaar hosselen. Mijn wagen eerst op Kralingse Zoom neergezet (toen had het al opgehouden met sneeuwen), en dan naar de uni gelopen. Daarna richting het centrum gegaan met de metro en mijn afspraak waargenomen. Uiteindelijk nog gelunched (bij de LaPlace) met een goede vriend en rond half 4 zat ik weer in de wagen. Op de navi zag ik al dat er veel file stond, en ben uiteindelijk binnendoor naar Krimpen / Schoonhoven / Nieuwegein redelijk goed richting Utrecht gereden, weliswaar langzamer dan normaal maar zonder veel vertraging. Nabij Utrecht lekker op de A27 in de file kunnen aansluiten, en daarom er snel weer af gegaan om binnendoor richting Zeist te rijden er er bij Amersfoort de A28 weer op te gaan.
Vanaf Hoevelaken richting het oosten liep het dan weer redelijk, en hier ben ik.
Maar op de binnenwegen wel enorm veel aan xDrive gehad, lekker door de sneeuw / drab ploegen met zomerbandjes zonder vast komen te zitten.
Ja, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares
Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr
Goede, was 'm al vergeten. Donequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
Dank house, vergeet je ook niet de spoiler? Top!
Een-en-twin-tig paarquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef Purdey het volgende:
De TT![]()
Ik wilde 'm net dichtgooien, met een quote op Bart, en een topic openen met 'Waar we ingesneeuwd zijn'. Maar deze is ook tof House
[..]
Ja, ieder zijn dingIk heb al schandalig veel tassen, en schoenen. Van de week nog opgeruimd, en nog 21 paar schoenen over
![]()
Hmm, dat klinkt best makkelijk dan, en een beetje zoals ik me had voorgesteld. Ik ben altijd wat bang voor het onbekende. Ik krijg nu al horrorscenario's waarin ik een halfuur te laat op m'n werk kom omdat ik loop te kloten in die garage. En nu maar hopen dat ik een beetje 'n plekje zoek waarin ik dichtbij een uitgang voor m'n werk zit. Dat ik niet eerst een hele garage door moet, om er weer uit te kunnen.
Ja, ik weet het lief. Dus ik weet niet hoe we dat dadelijk gaan doen? Heb jij een wat minder kleding/schoenen, zodat ik weer wat kwijt kan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een-en-twin-tig paar
In een beeeeeeeeeetje grote garage staat wel aangegeven welke winkels er in de buurt zitten, dus dat moet wel goedkomen
Beeeeeeeeetje in jezelf geloven schat
En daarom moet je vrienden blijven met je GPS.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
Gewoon altijd de autos met Poolse kentekens blijven volgen, kom je vanzelf goed terecht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
Ik ga een vriendschapsband beginnen met de TomTom van mijn vaderquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En daarom moet je vrienden blijven met je GPS.
Dan blijf ik waarschijnlijk rondjes rijden in Rotterdamquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon altijd de autos met Poolse kentekens blijven volgen, kom je vanzelf goed terecht.
Zoek de Poolse vrachtwagens anders op met Mercedessen en BMW's op de oplegger.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dan blijf ik waarschijnlijk rondjes rijden in Rotterdam
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zoek de Poolse vrachtwagens anders op met Mercedessen en BMW's op de oplegger.
Heel simpel, nog meer opruimenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, ik weet het lief. Dus ik weet niet hoe we dat dadelijk gaan doen? Heb jij een wat minder kleding/schoenen, zodat ik weer wat kwijt kan?
Jaja, ik heb een chronisch tekort aan zelfvertrouwen. Dat geef ik dan ook maar weer eerlijk toe. Ik moest van de week aan Monsterd. denken, die is gewoon helemaal naar Polen gereden. Ik zou dat niet kunnen, of in elk geval zou ik denken dat ik het niet zou kunnen. Ik zou de hele tijd bang zijn de verkeerde kant op te rijden en in Frankrijk uit te komen ofzo.
Hoo, ondanks mijn achtergrond heb ik daar niets mee te maken he!quote:
Haha, die is scherpquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zoek de Poolse vrachtwagens anders op met Mercedessen en BMW's op de oplegger.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En daarom moet je vrienden blijven met je GPS.
Als beloning krijg je dan één paar nieuwequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Purdey het volgende:
@Bart: Nog meer opruimen? Ja maar, ja maar, dat kan niet hoorDat is echt misdadig. Ik ben gehecht aan mijn schoenen en tassen
Wauw Dubish, koele foto's!! Wat een pak sneeuw hé! Ik heb er ook nog gemaakt morgen, ga 'm even uploaden, gooi ik 'm er zo op
Idd, zoveel sneeuw heb ik nog nooit gezien hier in NL..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat noem ik nou sneeuw Dubish!
Bedankt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Purdey het volgende:
Wauw Dubish, koele foto's!! Wat een pak sneeuw hé! Ik heb er ook nog gemaakt morgen, ga 'm even uploaden, gooi ik 'm er zo op
De ganse zwik, ahhh. Ik vind jou echt zó lief! Jij bent veel leuker dan de vrachtwagenchauffeur die gisterochtend bij mij in de lift stond met de bevoorrading voor het restaurant. Om freaking 06:50 kreeg hij het voor elkaar om tegen mij, en mijn vrouwelijke collega te zeggen: 'Nou, dat overkomt me niet vaak, dat ik zo vroeg met twee dames in een lift kom te zittenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als beloning krijg je dan één paar nieuweEn een mooie kast om de ganse zwik in op te bergen
Hier ligt trouwens lang zoveel sneeuw niet
Dat was een echtequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
De ganse zwik, ahhh. Ik vind jou echt zó lief! Jij bent veel leuker dan de vrachtwagenchauffeur die gisterochtend bij mij in de lift stond met de bevoorrading voor het restaurant. Om freaking 06:50 kreeg hij het voor elkaar om tegen mij, en mijn vrouwelijke collega te zeggen: 'Nou, dat overkomt me niet vaak, dat ik zo vroeg met twee dames in een lift kom te zitten'. Ik met mijn slaperig hoofd:
En mijn collega: 'Ach, steek 'm lekker in zo'n beenham..' En ik dacht dat ik een ochtendhumeur had
Ik kan nooit meer zonder nare gedachtes een broodje beenham bij de LaPlace eten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:46 schreef Purdey het volgende:
En mijn collega: 'Ach, steek 'm lekker in zo'n beenham..' En ik dacht dat ik een ochtendhumeur had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Sorryquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer zonder nare gedachtes een broodje beenham bij de LaPlace eten.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:
Micra in de sneeuw:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik krijg bijna het idee dat die Micra van je niet meer van die plek af is geweest sinds ik 'm voor het laatst zagquote:
Hahaha jawel joh gek, maar ik parkeer 'm altijd op dezelfde plekquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het idee dat die Micra van je niet meer van die plek af is geweest sinds ik 'm voor het laatst zag
Ik geloof jequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha jawel joh gek, maar ik parkeer 'm altijd op dezelfde plekOf achter de auto van m'n pa
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'De buurt' weet dat ook. Wij doen hier nog heel erg aan territoriaquote:
Anytime baby, anytimequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
'De buurt' weet dat ook. Wij doen hier nog heel erg aan territoriaIk val de buurman niet lastig op zijn parkeerplek als hij zijn auto afklopt, en schopjes tegen de banden geeft
![]()
Dus Dubish en Bart komen eten?
Je bent welkom zolang het niet vroeg in de ochtend is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Op vakantie met m'n autoDan moet ik wel selectief zijn met meenemen
![]()
Nee hoor, het idee is wel leukIk zou sowieso nog eens bij Piles langsgaan in Zeeland, en misschien is het leuk om eens naar Raalte te gaan? Terugbezoekje
Of richting Lichtenvoorde?
Juhmaar ik wil ook rijden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Op vakantie met m'n autoDan moet ik wel selectief zijn met meenemen
![]()
Nee hoor, het idee is wel leukIk zou sowieso nog eens bij Piles langsgaan in Zeeland, en misschien is het leuk om eens naar Raalte te gaan? Terugbezoekje
Of richting Lichtenvoorde?
Haha, ik ben ook niet zo'n ochtendmens hoor. Vrees niet dat ik voor twaalven bij je benquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je bent welkom zolang het niet vroeg in de ochtend is.
Ik ben ziek he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook niet zo'n ochtendmens hoor. Vrees niet dat ik voor twaalven bij je ben
@Bart: Meet me halfwayIk PM je morgen even
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook niet zo'n ochtendmens hoor. Vrees niet dat ik voor twaalven bij je ben
Jij bent ook goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben ziek he?En volgend weekend is Kerst, het weekend erop Oud&nieuw
En tussen kerst en oud&nieuw moet ik sowieso werken, dat weet ik nu al
It wasn't mequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook goed bezigEerst een aanzoek, dan een fokbaby veroorzaken op een wonderbaarlijke manier, en dan meteen alles ontwijken
Ok, laat die baby maar zien dan, huhquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het staat op schrift, dus ontkennen heeft geen zin.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, laat die baby maar zien dan, huh
Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oudquote:
Dat is normaal bij online-bevruchtingen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oud
Hmm, apart, care to explain?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is normaal bij online-bevruchtingen.
It wasn't me!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nieuwe mijlpaal in deze reeks: een foto van een baby.
Als jij iemand bevrucht met een ADSL-verbindung i.p.v. een normale telefoonlijn, gaat de upload nou eenmaal veel sneller.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, apart, care to explain?
Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Always blame the cook.
Edit: `cock`.....die is wel erg slecht.....![]()
Dan zou je mij eens in dronken staat moeten leren kennen, vooral als er geblondeerde meisjes type `Barbie` in de buurt zijn. De stroom `grappen` (die alleen door mij danwel andere dronken jongemannen grappig worden gevonden) zijn dan niet meer te houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonken
Ja goed hequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Maar je reed wel zonder gezeik naast je Cherry
We're all bastardsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen
Weltrusten lief!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Althans, eerst even aan de paracetamolen daarna fijn in het mandje. Hopelijk eindelijk een keer een fatsoenlijke nacht
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weltrusten lief!Wordt maar weer snel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Precies. Wat moet je er ook mee zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen
Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies. Wat moet je er ook mee zeg.
Mwah, ik kan me in dit geval wel in haar mening vinden. Maar ik kan best ook een egocentrische botte klootzak zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames?
He knocked you up?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:32 schreef Purdey het volgende:
Goeeedemorgen! Alweer 2,5 uur aan het werk. Vanmorgen bijna onderuit gegaan in de badkamer, werd ineens heel misselijk en draaiierig :/ Nu nog wat gammel, maar toch maar gaan werken
Ja, je had er bij moeten zijn. Voor niet mee-lezers is dit te vaag. Korte samenvatting:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef CherryLips het volgende:
O, ik schrok al. Maar wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
O, vaag
Ik besef me nu pas hoe bizar dit topic voor buitenstaanders moet zijnquote:
Met truckers weet je nooit wat ze in hun laadruimte vervoerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eerst wil Bart trouwen, en als ik mijn bruidegom dan wil zien, kan dat niet. Het lijkt wel een importbruiloft zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben met huisgenote harry potter aan het kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas hoe bizar dit topic voor buitenstaanders moet zijn
Ik kan niet slapen en ik heb het koud
Jamaar ik zei toch dat we wel een moment zouden vinden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, je had er bij moeten zijn. Voor niet mee-lezers is dit te vaag. Korte samenvatting:
Bart vroeg mij, naar aanleiding van een post over koken ineens ten huwelijk. Ik zei ja, natuurlijk. Later hadden we het over baby's, en dat we allebei wel een kind zouden willen. Gewoon, leuk om te hebbenEn toen kwam de fictieve, digitale baby! Eigenlijk is het heel logisch allemaal
![]()
House wil solidair blijven met de vrouwtjesNee hoor, ik heb gewoon gelijk. Eerst wil Bart trouwen, en als ik mijn bruidegom dan wil zien, kan dat niet. Het lijkt wel een importbruiloft zo
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik ben met huisgenote harry potter aan het kijken
Waarom kunnen jullie mannen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen een film altijd in relatie met neuken of iig iets in die trantquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt
Vindt ze vast gezellig ook, dat je de hele tijd met je telefoon zit te klooien
Sarcasme schatquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie mannen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen een film altijd in relatie met neuken of iig iets in die trant![]()
Ik heb echt het gevoel dat sommigen seksueel gefrustreerd zijn hier in het topic, het onderwerp kan maar niet echt losgelaten worden lijkt het wel![]()
Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achternaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sarcasme schatOf wou je zeggen dat je van HP opgewonden raakt?
Internetbruiloft?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het lijkt wel een importbruiloft zo
ze is zelf haar tenen aan het lakkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt
Vindt ze vast gezellig ook, dat je de hele tijd met je telefoon zit te klooien
In tegendeel zelfsquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achterna
Whutquote:
Nou, gedragen dus mannetjequote:
Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achterna
Ben je nou boos?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Purdey het volgende:
Ik ben het eens met Monsterd! Nu zijn wij vrouwen dat altijd, maar nu echt heel erg. Nee, als wij met iemand HP kijken, wordt dat niet automatisch sex. Waarom? Is er geen enkel iets wat je kunt bedenken om met een meisje te doen dan dingen waarbij je je (half) ontkleed?!
@Bart: We hebben het er nog over. Ik wil met die gladheid toch niet weg. Ik heb ook een leven. Ik moet werken, en nog winkelen, want nog steeds niks voor de kerst gevonden qua kleding.
Ik zeg altijd lul, ieder z'n term.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant.![]()
Die verkleining, "pikkie", ik vind hem briljant.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant.![]()
Die verkleining, "pikkie", ik vind hem briljant.
Daar hadden we toch de geheel sexloze huissokken voor?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Purdey het volgende:
En ik heb het ook koudMijn dekbed is ook koud. En m'n voeten helemaal
Volgens mij is dit ons eerste echtelijke conflict. Of ik gedraag me verwend, dat kan ook. Ik ben niet boos, tuurlijk niet. Je bent toch mijn liefstequote:
geheel sexlozequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar hadden we toch de geheel sexloze huissokken voor?
Jaja, die gebruiken 'we' ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar hadden we toch de geheel sexloze huissokken voor?
Vergevingsgezindheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ons eerste echtelijke conflict. Of ik gedraag me verwend, dat kan ook. Ik ben niet boos, tuurlijk niet. Je bent toch mijn liefste
Geen ideequote:
Binnenkort, begreep ik netquote:
En anders ga ik je stompuh, jonguh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef WhiteJoker het volgende:
* WhiteJoker houdt zich in... Zoveel opmerkingen die ik nu zou kunnen maken.
Geen ruzie hier, anders kom ik ertussen, jonguh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En anders ga ik je stompuh, jonguh!
Nouhou, het zou juist een ontwikkeling zijn toch? Van inernetverloofde naar verloofde? Al weet ik niet of dat gelijk zo'n succes is op een eerste date, je gelijk gaan verlovenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
Maar denk je eens in he: We spreken af, en dan denk je 'O-ke' terwijl ik je nu zo'n leuke verloofde vind. En jij hebt dat met mij ook. Moeten we die magie wel om zeep gaan helpen?
Ja hallow ik hield me toch in jonguh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En anders ga ik je stompuh, jonguh!
carlo wordt herdacht bij HPquote:
Wat ik verbazingwekkend serieus een van de beste Nederlandse films vind. Ik ging erheen met de gedachte dat het echt kut zou zijnquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
carlo wordt herdacht bij HP![]()
en huisgenote is naar bed en heeft 2 glazen en een fles wijn meegenomen
Zeg brinky, de topicmoeders hebben ons verboden zulke eenduidige gesprekken te voeren, foei hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
carlo wordt herdacht bij HP![]()
en huisgenote is naar bed en heeft 2 glazen en een fles wijn meegenomen
De film, mits je het niet serieus neemt, wel. En gewoon niet een cliché datebeeld hebt. Maar ik moet je vertellen, 85% van de bezoekers is man, boer en lacht gigantisch kut om alle kutgrappen. Verder ruik je het bier in de hele zaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Purdey het volgende:
Ja, issie goed House? Is het een date-waardige film? Of is ie daar niet voor geschikt?
It's against all odds but it's a chance I have to takequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
Maar denk je eens in he: We spreken af, en dan denk je 'O-ke' terwijl ik je nu zo'n leuke verloofde vind. En jij hebt dat met mij ook. Moeten we die magie wel om zeep gaan helpen?
Goedzoquote:
ik ga ook maar 'slapen'quote:
Je gaat harry potter niet meer afkijken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik ga ook maar 'slapen'
uiteraard geen verslag want daar is geen behoefte aan
Terusten
al afgelopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je gaat harry potter niet meer afkijken?
Hmm, ik ben ooit op date naar Jackass geweest, en dat was best gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
De film, mits je het niet serieus neemt, wel. En gewoon niet een cliché datebeeld hebt. Maar ik moet je vertellen, 85% van de bezoekers is man, boer en lacht gigantisch kut om alle kutgrappen. Verder ruik je het bier in de hele zaal.
Wie weet wil ie juist wel gestrafd wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg brinky, de topicmoeders hebben ons verboden zulke eenduidige gesprekken te voeren, foei hoor!
Straf =quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie weet wil ie juist wel gestrafd worden
Ik ben ooit op date naar Eragon geweest. Film bleek uiteindelijk wel te gaan, terwijl ik echt niet wist wat ik ervan moest denken eerstquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik ben ooit op date naar Jackass geweest, en dat was best gezellig
Je mag mij gewoon von_Preussen, Pruis, Preus of irritante kotsbal noemen hoor, mijn ego ontleent aan mijn auto geen enkele rechten.quote:
ik ben daar ook ooit heengeweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben ooit op date naar Eragon geweest. Film bleek uiteindelijk wel te gaan, terwijl ik echt niet wist wat ik ervan moest denken eerst
Ik voer niemand, en al helemaal niet met bijbedoelingenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
GoedzoKleine tip: Mij geen wijn voeren, word ik misselijk van, en vervelend
Jaa Jackass was ook een lijpe film, alleen zat ik naast iemand die een heel irritant lachje had. En bij zo'n film word je daar echt gek van:P, aangezien hij 80% van de film aan het lachen wasXDquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik ben ooit op date naar Jackass geweest, en dat was best gezellig
ok preusquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je mag mij gewoon von_Preussen, Pruis, Preus of irritante kotsbal noemen hoor, mijn ego ontleent aan mijn auto geen enkele rechten.
Jah je kunt in de mobile layout de smileys niet kiezen, en ik ben niet nerd genoeg om die codes allemaal uit m'n kop te lerenquote:
Het is die "straffende" smiley.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah je kunt in de mobile layout de smileys niet kiezen, en ik ben niet nerd genoeg om die codes allemaal uit m'n kop te leren
Dat zeg ik, je kunt ze niet gewoon aanklikken, je moet zelf de code invoerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is die "straffende" smiley.
Met die zweep.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kunt ze niet gewoon aanklikken, je moet zelf de code invoeren
Jah da wit ik toch ook wel, jonguh!quote:
Je auto zat ook mooi onder de sneeuw vandaag trouwens! Gleed er bijna net niet tegenaan bij die bussluis!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef FlowMaster het volgende:
@house, jaa ik ben ook geweest naar Turbo, echt een lache film:P
Bier ruik je echt overalXD
Ben jij ook saai en degelijk? Och, wij gaan zo leuk zijn samenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voer niemand, en al helemaal niet met bijbedoelingenBen ik veel te saai en degelijk voor
Bijna net niet... dus helemaal wel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je auto zat ook mooi onder de sneeuw vandaag trouwens! Gleed er bijna net niet tegenaan bij die bussluis!
toffe autoquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
In Duitsland kwam ik vorig jaar eens deze vrouw tegen met een zeer ongelukkige kentekencombinatie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
In Duitsland kwam ik vorig jaar eens deze vrouw tegen met een zeer ongelukkige kentekencombinatie:
[ afbeelding ]
Vind dat type Micra dus echt niksquote:
Het is laat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bijna net niet... dus helemaal wel?
Dat vind ik anders de lelijkste versie van de micra, by the milequote:
Slaap lekker dingquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Purdey het volgende:
Ik ga slapenM'n maag knort alleen :/ Ik eet te weinig, compensatie voor kerst
Maar nu heb ik dus honger
Enniewee, tot morgen allemaal lieverds!
Dat vind ik juist de leukstequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik anders de lelijkste versie van de micra, by the mile
Nouja als jij er schik mee hebt is het goed toch? Zal het jou wat verrekken wat wij ervan vindenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de leuksteHad er stiekem eentje op het oog, een groene
Preciesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja als jij er schik mee hebt is het goed toch? Zal het jou wat verrekken wat wij ervan vinden
beetje laat maar ok..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
can i join too? i bring some presents?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Dubish het volgende:
[..]
, Wanneer kunnen we komen, en wat staat er op het menu?
Ik was laatst voor 1 vban mijn banen met een Citroen C8 (2006)in een Groningse parkeergarage(bij de Pathe..)quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een kei in parkeergaragesNou ja, niet allemaal, die ene hier in het dorp want daarin ken ik de weg
Bij een andere parkeergarage hier heb je twee bordjes met 'uitgang': een voor voetgangers en één voor auto's. En dan hadden ze laatst ook een uitweg afgezet met pylons (pylonen?). Ik snapte er geen zak van.
Vaak wel hoor..quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
LINK
Zal ik?
Trouwens, zit ruimte voor een klokje in.. Maar dat is bij mij vast niet voorbereid
Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vaak wel hoor..
Oh, twijfels:
http://link.marktplaats.nl/405363657
Mooie pook.maar die van een Cupra is ook erg mooi..
Zal vast wel ook een toerental sensor te koop zijn, volgens mij is dat + het klokje het enige wat nodig is..quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.
Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal vast wel ook een toerental sensor te koop zijn, volgens mij is dat + het klokje het enige wat nodig is..
Zou kunnen kijken over iets in de Haynes over staat. Misschien word het ook wel via het motormanagement geregeld..quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen?
mwah, voor die 14 euro... (nouja, wel bijna 2 uur werken voor mij..)quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen?
Lampe op vrijdag? What the?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef FlowMaster het volgende:
@ house, moest me zusje net ophalen bij lampe. was fietssleutel kwijt
Dus ik die auto helemaal sneeuwvrij maken hahaXD, wat een werk.
Maarja was weer lekker glad met die auto:P
Toch goed dat je er niet bent tegen aan gegleden
Wat is Lampe?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Lampe op vrijdag? What the?
Lampe is (ga ik maar van uit) De Leeren Lampe in Raalte, een uitgaansgelegenheid:quote:
Ach, ik had natuurlijk ook even kunnen googelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lampe is (ga ik maar van uit) De Leeren Lampe in Raalte, een uitgaansgelegenheid:
http://www.deleerenlampe.nl/
In de meeste parkeergarages kun je écht niet met een pinpas betalen, en ik heb er toch al een hoop gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
beetje laat maar ok..
Hier in deze regio)Groningen, Leeuwarden is het±
kaartje trekken, parkeren, vervolgens neem ik altijd het kaartje mee, want makkelijker: betaalautomaat staat namelijk bij de voetgangersingangen, betalen(Nog nooiut meegemaakt dat ik niet kon betalen met mijn pinpas. ) en gewoon uitrijden(dus bij de slagboom kaartje in gleuf steken en gas erop.)
It's as easy as that.
Oh, en hier ligt nu net 1 cm sneeuw.
Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Tot twee keer toe m'n bed uit gedreven in m'n eigen zweet, echt té ranzigEn nog 2 keer zomaar wakker geweest. Maar tussendoor wel eindelijk weer normaal geslapen, en daar voel ik me al een stuk beter door. Nu nog van de koppijn en de keelpijn af
Haynes Manualsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen kijken over iets in de Haynes over staat. Misschien word het ook wel via het motormanagement geregeld..
Ik lig al sinds woensdag in de lappenmand johquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje?
De een-na-laatste: Weight loss for men. Laatste: Woman's Healthquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:
[..]
Haynes Manuals![]()
Enne voor Bartholomeus, Haynes doet ook family manuals
Bij mij zit er zo'n mooie klokquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:
[..]
Haynes Manuals![]()
Tot voor kort had ik zeer weinig met autos gedaan, maar heb wel een technische achtergrond. Voor mijn eigen auto heb ik zo een manual gekocht, en aan de hand daarvan en wat hulp van vrienden heb ik toch al redelijk wat zelf t kunnen vogelen.
Ik zoek voor mijn fiesta eigenlijk ook nog een toerenteller, alle voorbereidingen zitten er wel, maar omdat ze bij Ford lui zijn zit er een mk5 dashboard in, terwijl ik een mk4 heb (deden ze wel vaker bij de latere mk4).
In de plaats van een toerenteller heb ik zo een vlak met een 'mini autotje' waar normaal op kan zien welke deur open staat enzo, maar dat werkt niet eens in een mk4 (ford).
Enne voor Bartholomeus, Haynes doet ook family manuals
Heb je een airco?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben
Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je een airco?
Dan deze eens laten lopen, mijn rijleraar zei dat die ook vocht uit de binnenruimte ontrekt.
Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijn
Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).
Juist.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat?
Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturenquote:
Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturen
Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oudquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje.
Het werkt ook gewoon in de VW Polo van mijn ma, heeft volgens mij niet eens een automatische airco (Climatronic), daar is het gewoon knopje airco indrukken en dan de ventilor op standje 4. Of ie dan lucht aanzuigt van buiten, geen idee, zo technisch ben ik niet onderlegt. Het werkt iig wel om de voorruit snel van condens te bevrijden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oud
Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:
echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf
Gast, ik weet wel dat ik er niet zo snugger uitzie, maar ik ben geen klapjostiequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:49 schreef kleborp het volgende:
Staat de airco/verwarming niet toevallig op het circulatie standje? Dan krijg je weinig verse lucht in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Daar moet ik ook maar eens naar opzoek ja, waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uitHeb 'm wel al een paar keer bijna omgeschopt toen ik 's morgens vroeg ging zitten, maar dat terzijde..
Griep heerst heel erg overigens nu. Veel ziekmeldingen ook overal. Wees 'blij' dat je het nu hebt, en niet met de kerst. Lekker fruit eten, echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf
Ik heb drie jaar geleden met kerst buikgriep gehad, ik hield niks binnen. Drie kilo lichter na de kerst, geweldig
succesquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, ik ben er van tussen, een bijzondere personeelsbijeenkomst omdat er in het nieuwe jaar het een en ander gaat veranderen. Ik ben benieuwd
Lat0rz
Een faillisement zie je meestal zelf wel aankomen, dit riekt dan eerder naar een overname met de bijbehorende gevolgen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou, ik ben er van tussen, een bijzondere personeelsbijeenkomst omdat er in het nieuwe jaar het een en ander gaat veranderen. Ik ben benieuwd
Lat0rz
Ik heb 'm bij Blokker vandaan, maar je kunt ze ook bij de bouwmarkten kopenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Daar moet ik ook maar eens naar opzoek ja, waar heb je die vandaan gehaald?
Wat is ziptunen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef BrinkydeBMW het volgende:
een vriendin van me heeft haar Micra met 30 pk laten ziptunenVertelt ze net via telefoon
Model is hetzelfde als die met dat grappige kenteken
ze zegt dat ie wel sneller is gewordenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Bargehassus het volgende:
Ziptunen bij een atmosferische krachtbron? Zal lekker veel helpen...![]()
Overigens heb ik van horen zeggen dat een airco niet werkt bij lage temperaturen i.v.m. bevriezingsgevaar.
Het zal een paar pk'tjes winst opleveren misschien, veel meer zal het niet zijn. En tja, toegeven dat iets niet geholpen heeft en waar je toch geld aan uitgegeven hebt is voor sommige mensen moeilijk...quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ze zegt dat ie wel sneller is gewordenEn google ziptunen, want dat uitleggen lukt me echt niet
beter dat dan een echt probleemquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef monsterd. het volgende:
Ik had toch trouwens laats verteld dat mijn auto doorrolt in de versnelling? Dat is nu opgelost, het bleek dat ik het gewoon verkeerd deed
Je auto krijgt meer Pk's, de topsnelheid van je auto word hoger, je accelereert sneller en als mijn auto bijvoorbeeld af fabriek 250km/p kan gaan, zal dat na de tuning 260-270 zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef monsterd. het volgende:
Dus het is gewoon een middel om verloren pk's in je motor weer naar boven te halen, of verbetert het motormanagement aanzienlijk ofzo?
net zei ze dat die veel sneller aanvoeltquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Bargehassus het volgende:
Maar als jet het toegenomen prestatiepotentieel benut zal je niet echt zuiniger rijden.![]()
En nogmaals, bij een atmosferische - dus turboloze - krachtbron zal het effect beperkt zijn.
Van hoeveel naar hoeveel PK is ze (op papier) gegaan dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
net zei ze dat die veel sneller aanvoeltZe durft niet te testen want sneeuw
ik mag hem ook een keer rijden zegt ze
Ben benieuwd
Noordhollands kanaal. 3-4 meter diep en 20 meter breed. M'n auto staat nog geen 40 cm van de waterrand afquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
Een dijk.....met aan een andere kant water? Zou ik me nou niet exact wat je zou noemen van "veilig" voelen....
Maar dat ligt eraan dat ik met mijn auto nou eenmaal niet graag langs water rij.
van 80 naar 110 pkquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van hoeveel naar hoeveel PK is ze (op papier) gegaan dan?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Bargehassus het volgende:
We hadden het laatst over de Stelvio: even een teasertje plaatsen dan maar.
Een paar bochtjes...
[ afbeelding ]
En mijn eigen Schoene Blaue op de zuidflank:
[ afbeelding ]
Dat is bij atmosferische blokken door middel van alleen een chip echt onmogelijk.quote:
Mooi hoor, je wagen is ook bijna perfect voor die route (lekkere benzine-R6, schakelbak, sportstuur - onderstel - stoelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Bargehassus het volgende:
We hadden het laatst over de Stelvio: even een teasertje plaatsen dan maar.
Een paar bochtjes...
[ afbeelding ]
En mijn eigen Schoene Blaue op de zuidflank:
[ afbeelding ]
ik heb het van die vriendin, zelf heb ik er geen verstand vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is bij atmosferische blokken door middel van alleen een chip echt onmogelijk.
wat voor schoenen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dus ja, ik heb m'n schoenen gescoord. Na een kwartier in de wachtrij te staan om bij de MM te parkeren in Zwolle. Was blijkbaar niet de enige in de stad
Heb je daar serieus interesse in? Ik zal wel een pic maken op een minder lui moment.quote:
nee...quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heb je daar serieus interesse in? Ik zal wel een pic maken op een minder lui moment.
Ik ook! Schoenenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heb je daar serieus interesse in? Ik zal wel een pic maken op een minder lui moment.
Ik zou echt gek worden als ik 4weken lang niet in mijn auto heb gereden..quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dinsdag met m'n auto weg kan, dat is toch alweer 4 weken geleden dan
Haha, daar heb ik geen last van hoor. Ik vind autorijden ontzettend leuk, maar heb niet de neiging om elke dag te moeten rijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als ik 4weken lang niet in mijn auto heb gereden..
den haag en HBO bedrijfsinformaticaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef von_Preussen het volgende:
Puur uit interesse, waar zit je op kamers en welke opleiding volg je?
Dat dus, ik had ook al wel zo'n vermoeden. Emotioneel gezien erg jammer want ik loop al sinds m'n 6e daar rond en voel me dus best verbonden met het bedrijf, maar rationeel is dit veruit de beste oplossing want alle banen blijven behouden en het bedrijf zelf blijft ook bestaan. De baas is alleen geen eigenaar meer, maar directeur in loondienst. De auto's worden wel wit, in tegenstelling tot de huidige en overal bekende huiskleuren. Maarja, dat scheelt wel zomaar 3500 euries, en ze kopen auto's per 10, dus alles samen is dat zowat de helft van de 11e autoquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een faillisement zie je meestal zelf wel aankomen, dit riekt dan eerder naar een overname met de bijbehorende gevolgen.
Dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als ik 4weken lang niet in mijn auto heb gereden..
Das jammer, als je van D. bedoelt, want die hadden echt leuke "eigen" kleuren i.t.t. de eenheidsmassa die je veel ziet. Wie is de partij die de boel overneemt dan, Müller uit Holten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus, ik had ook al wel zo'n vermoeden. Emotioneel gezien erg jammer want ik loop al sinds m'n 6e daar rond en voel me dus best verbonden met het bedrijf, maar rationeel is dit veruit de beste oplossing want alle banen blijven behouden en het bedrijf zelf blijft ook bestaan. De baas is alleen geen eigenaar meer, maar directeur in loondienst. De auto's worden wel wit, in tegenstelling tot de huidige en overal bekende huiskleuren. Maarja, dat scheelt wel zomaar 3500 euries, en ze kopen auto's per 10, dus alles samen is dat zowat de helft van de 11e auto
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
nee...Maar mijn lurkende huisgenote wel
Speciaal voor julliequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook! Schoenen
Hier rijdt het verkeer toch aardig stapvoets door de straat, wat opzich een wonder is, aangezien ze dat normaal nooit doenIk hoop dat ik dinsdag met m'n auto weg kan, dat is toch alweer 4 weken geleden dan
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie [ afbeelding ]
Die inderdaad, en we worden dus onderdeel van de HSF groepquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das jammer, als je van D. bedoelt, want die hadden echt leuke "eigen" kleuren i.t.t. de eenheidsmassa die je veel ziet. Wie is de partij die de boel overneemt dan, Müller uit Holten?
hij ziet er dik uit, hij is toch best snel en hij is toch nog best zuinig voor zijn specsquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
En waarom precies, kan je dat nader verklaren?
Hoe zit dat precies, valt Müller ook onder de HSF-groep? Of hoe bedoel je dat precies?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die inderdaad, en we worden dus onderdeel van de HSF groepDe vestiging en bedrijfsvoering blijft gewoon bestaan, dus verder verandert er niet zo denderend veel. De directeur is alleen niet meer eigenaar maar in loondienst, dat is alles. Na verloop van tijd zal er wel meer veranderen, maar wat en hoe precies is nu nog niet duidelijk uiteraard
mijn huisgenote vindt ze er tof uitzienquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie [ afbeelding ]
Wou je unnu stomp of wah jonguh, kutquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies, valt Müller ook onder de HSF-groep? Of hoe bedoel je dat precies?
Nou, laat ons maar eens bekijken of die huisgenote van jou ook tof is danquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:06 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
mijn huisgenote vindt ze er tof uitzien
Jij verwoorde de gedachten die ik al eerder had op een erg nette manier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, laat ons maar eens bekijken of die huisgenote van jou ook tof is dan
'Kiek um goan' is de uitspraakquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
Ah, ik zie de verwarring al, ik dacht dat "die inderdaad" op Müller zou slaan, maar je bedoelt natuurlijk je eigen firma.
Nee, dan is het duidelijk, ook zonder stom jonguh......kiek hem gaan dan, die Bartholomeus.
link komt eraan, ze heeft geen account maar heb wel foto op laptop staan, komt eraan want zit mobielquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, laat ons maar eens bekijken of die huisgenote van jou ook tof is dan
Voor mij persoonlijk zelfs heel erg jammer, ik ging als jochie van 6 al met de buurman mee. En die buurman is nu m'n collegaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef Purdey het volgende:
Vervelend Bart. Maar gelukkig is er een oplossing in de vorm van een overname.
Toffe schoentjes House!
Regelmatig kom ik aan Müller voorbij, en heb af en toe wel eens een wagen van jullie zien staan. Heb ook de veranderingen in activiteiten Müller (eerst fusie met Melkweg dan compleet afstoten van de tank- en huifwagens) meegemaakt, en natuurlijk dat ze de afgelopen jaren constant op hun terrein aan het bouwen zijn (overslag). Heb nog foto's van pakweg 10 jaar geleden liggen, wat een verandering heeft het terrein, de huisstijl en het wagenpark zelf doorgemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
'Kiek um goan' is de uitspraak
In de huidige situatie rijden we nog wel met een of twee auto's voor Müller, maar dat gaat dus op korte termijn ophouden omdat de HSF groep en Müller regelrechte concurrenten zijn. Wij waren dat niet omdat we geen eigen overslagmogelijkheden hebben, en HSF heeft dat wel
Müller heeft in het verleden ook Wolterink overgenomen, was ook een directe concurrent in het koel- en vriestransportquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Regelmatig kom ik aan Müller voorbij, en heb af en toe wel eens een wagen van jullie zien staan. Heb ook de veranderingen in activiteiten Müller (eerst fusie met Melkweg dan compleet afstoten van de tank- en huifwagens) meegemaakt, en natuurlijk dat ze de afgelopen jaren constant op hun terrein aan het bouwen zijn (overslag). Heb nog foto's van pakweg 10 jaar geleden liggen, wat een verandering heeft het terrein, de huisstijl en het wagenpark zelf doorgemaakt.
Nu je het zegt, ik kijk net de oude foto's door, en zie nog rood / witte (beige?) wagens van hun ertussen staan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Müller heeft in het verleden ook Wolterink overgenomen, was ook een directe concurrent in het koel- en vriestransport
Ik ken m'n pappenheimers wel hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik kijk net de oude foto's door, en zie nog rood / witte (beige?) wagens van hun ertussen staan.
Nou komen er bij mij ook allerlei herinneringen terug, ik ben jarenlang meestal 4 tot 6 weken op ons bedrijf in Duitsland geweest (in de zomervakantie), en dan ook altijd minstens 1 rit mee naar Frankrijk gemaakt en meerdere naar Hamburg. Dat was een mooie tijd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ken m'n pappenheimers wel hoor
Wij zullen onze immer genuanceerde en vrouwvriendelijke mening zeker niet aan het publiek onthoudenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
huisgenote wilt sowieso weten wat jullie van haar vinden als ik foto post, jullie moeten dat beloven van haar
Wat Bart zegt!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij zullen onze immer genuanceerde en vrouwvriendelijke mening zeker niet aan het publiek onthouden
Hou nou verdomme nog an toe eens je smoel als je niks gevraagd wordtquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Brinky, heb je je huisgenote wel laten weten welke reactie ze kan verwachten? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die goed bij z'n hoofd is, vrijwillig onze mening vraagt.
Als de kat van huis is.... Je weet toch jonguh, kut!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:56 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik hoor het alweer, jij wordt veel te vrij gelaten door je verloofde! Purdey, hou je verloofde eens aan z'n riem...![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
Intussen heeft Brinky nog steeds geen foto gepost.
omdat hij nog steeds mobiel zitquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
Intussen heeft Brinky nog steeds geen foto gepost.
Toch niet het vivaforum hequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
omdat hij nog steeds mobiel zit
En ik heb verteld ja en zij heeft ook mij laten zien op een ander (vrouwen)forum
Maar dan wil ook weten hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
omdat hij nog steeds mobiel zit
En ik heb verteld ja en zij heeft ook mij laten zien op een ander (vrouwen)forum
ik post gelijk een foto van mezelf meequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Maar dan wil ook weten hoe je eruit ziet
Ga anders zelf eens kijken daarquote:
rustig maarquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg hoe lang zit je nog mobiel?
Want ik ben nu echt heel nieuwschierig geworden.
Jah hallo, zo lang blijf ik echnie wachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
rustig maarFoto zal spoedig verschijnen
Uiterlijk morgen
De kat is niet van huis, de kat werd net op de hoogte gesteld via msn, door een geheime bron die vertelde dat ik even hier moest kijken. Wij gaan zooooo niet meer trouwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als de kat van huis is.... Je weet toch jonguh, kut!
Jamaar, ik hoef toch niks van die huisgenote? Hij heeft het gewoon nog vaker over die meid dan over z'n auto, dat prikkelt de nieuwsgierigheid gewoon! Ik heb jou toch al, wie heb ik dan verder toch nog nodig?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
De kat is niet van huis, de kat werd net op de hoogte gesteld via msn, door een geheime bron die vertelde dat ik even hier moest kijken. Wij gaan zooooo niet meer trouwen
Nou ok, ik zal niet meer om foto's vragen. Maar kijken mag, deal?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Purdey het volgende:
Ja maar, ik vraag niet om foto's van andere mannenSinds ons huwelijk kijk ik niet eens meer naar anderen. Beloof me dat je dit niet meer doet
![]()
Ik heb het koud
Dan vraag ik in het vervolg wel om de foto's, kan jij ze alsnog zien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou ok, ik zal niet meer om foto's vragen. Maar kijken mag, deal?
Dat, dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
Idd, je hebt twee soorten vrouwen.
- Om van te houden
- Om andere reden interessant, maar meer ook niet
Zeg dat dan niet hardop jonguh, kutquote:[..]
Dan vraag ik in het vervolg wel om de foto's, kan jij ze alsnog zien.![]()
Ik heb me net kromgelachen om Jochem Meijer en Najib Amahliquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef monsterd. het volgende:
Om even weer het topic wat vrouwenlijker te maken:
Ik heb me gesettled en al, lekker in bed. Ga zo lekker bridget jones kijken
Is niet saai; wat lees je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
Om aan mijn saaie image te werken: ik heb in een boek gelezen.
En het volgende topichuwelijk is geborenquote:
Dat zou wel heel erg snel zijn hequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En het volgende topichuwelijk is geboren
Ik heb in Zutphen en in Warschau een badquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef WhiteJoker het volgende:
Hmm lekker een bad, dat heb ik hier in Zutphen niet... Dat mis ik wel, in Engeland had ik een bad...
Wij hebben zelfs 2 badkamers, in totaal dus 2 badenquote:
Nassim Nicholas Taleb - De zwarte zwaan (de impact van het hoogst onwaarschijnlijke)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |