quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, laat die baby maar zien dan, huh
Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oudquote:
Dat is normaal bij online-bevruchtingen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oud
Hmm, apart, care to explain?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is normaal bij online-bevruchtingen.
It wasn't me!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nieuwe mijlpaal in deze reeks: een foto van een baby.
Als jij iemand bevrucht met een ADSL-verbindung i.p.v. een normale telefoonlijn, gaat de upload nou eenmaal veel sneller.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, apart, care to explain?
Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Always blame the cook.
Edit: `cock`.....die is wel erg slecht.....![]()
Dan zou je mij eens in dronken staat moeten leren kennen, vooral als er geblondeerde meisjes type `Barbie` in de buurt zijn. De stroom `grappen` (die alleen door mij danwel andere dronken jongemannen grappig worden gevonden) zijn dan niet meer te houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonken
Ja goed hequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Maar je reed wel zonder gezeik naast je Cherry
We're all bastardsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen
Weltrusten lief!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Althans, eerst even aan de paracetamolen daarna fijn in het mandje. Hopelijk eindelijk een keer een fatsoenlijke nacht
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weltrusten lief!Wordt maar weer snel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Precies. Wat moet je er ook mee zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen
Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies. Wat moet je er ook mee zeg.
Mwah, ik kan me in dit geval wel in haar mening vinden. Maar ik kan best ook een egocentrische botte klootzak zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames?
He knocked you up?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |