quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, laat die baby maar zien dan, huh
Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oudquote:
Dat is normaal bij online-bevruchtingen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat van die topicbaby was toch ehm, eergister? Dit kind is zomaar een maand of 4, 5 oud
Hmm, apart, care to explain?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is normaal bij online-bevruchtingen.
It wasn't me!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nieuwe mijlpaal in deze reeks: een foto van een baby.
Als jij iemand bevrucht met een ADSL-verbindung i.p.v. een normale telefoonlijn, gaat de upload nou eenmaal veel sneller.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, apart, care to explain?
Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Always blame the cook.
Edit: `cock`.....die is wel erg slecht.....![]()
Dan zou je mij eens in dronken staat moeten leren kennen, vooral als er geblondeerde meisjes type `Barbie` in de buurt zijn. De stroom `grappen` (die alleen door mij danwel andere dronken jongemannen grappig worden gevonden) zijn dan niet meer te houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zó diep ben zelfs ik nog niet gezonken
Ja goed hequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Maar je reed wel zonder gezeik naast je Cherry
We're all bastardsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen
Weltrusten lief!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Althans, eerst even aan de paracetamolen daarna fijn in het mandje. Hopelijk eindelijk een keer een fatsoenlijke nacht
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weltrusten lief!Wordt maar weer snel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Precies. Wat moet je er ook mee zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
@House: Heb je het ook in de gaten! He knocked me up, en nu mag ik het zelf uitzoeken. Vanavond zei hij dat hij ruimte zou maken in zijn kast voor mijn spulletjes, en nu hoeft hij me voor 2011 niet eens te zien. Mannen
Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies. Wat moet je er ook mee zeg.
Mwah, ik kan me in dit geval wel in haar mening vinden. Maar ik kan best ook een egocentrische botte klootzak zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verloochen je nu je eigen geslacht, beetje overlopen naar de dames?
He knocked you up?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Purdey het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:32 schreef Purdey het volgende:
Goeeedemorgen! Alweer 2,5 uur aan het werk. Vanmorgen bijna onderuit gegaan in de badkamer, werd ineens heel misselijk en draaiierig :/ Nu nog wat gammel, maar toch maar gaan werken
Ja, je had er bij moeten zijn. Voor niet mee-lezers is dit te vaag. Korte samenvatting:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef CherryLips het volgende:
O, ik schrok al. Maar wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
O, vaag
Ik besef me nu pas hoe bizar dit topic voor buitenstaanders moet zijnquote:
Met truckers weet je nooit wat ze in hun laadruimte vervoerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eerst wil Bart trouwen, en als ik mijn bruidegom dan wil zien, kan dat niet. Het lijkt wel een importbruiloft zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben met huisgenote harry potter aan het kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas hoe bizar dit topic voor buitenstaanders moet zijn
Ik kan niet slapen en ik heb het koud
Jamaar ik zei toch dat we wel een moment zouden vinden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, je had er bij moeten zijn. Voor niet mee-lezers is dit te vaag. Korte samenvatting:
Bart vroeg mij, naar aanleiding van een post over koken ineens ten huwelijk. Ik zei ja, natuurlijk. Later hadden we het over baby's, en dat we allebei wel een kind zouden willen. Gewoon, leuk om te hebbenEn toen kwam de fictieve, digitale baby! Eigenlijk is het heel logisch allemaal
![]()
House wil solidair blijven met de vrouwtjesNee hoor, ik heb gewoon gelijk. Eerst wil Bart trouwen, en als ik mijn bruidegom dan wil zien, kan dat niet. Het lijkt wel een importbruiloft zo
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik ben met huisgenote harry potter aan het kijken
Waarom kunnen jullie mannen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen een film altijd in relatie met neuken of iig iets in die trantquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt
Vindt ze vast gezellig ook, dat je de hele tijd met je telefoon zit te klooien
Sarcasme schatquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie mannen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen een film altijd in relatie met neuken of iig iets in die trant![]()
Ik heb echt het gevoel dat sommigen seksueel gefrustreerd zijn hier in het topic, het onderwerp kan maar niet echt losgelaten worden lijkt het wel![]()
Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achternaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sarcasme schatOf wou je zeggen dat je van HP opgewonden raakt?
Internetbruiloft?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het lijkt wel een importbruiloft zo
ze is zelf haar tenen aan het lakkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt
Vindt ze vast gezellig ook, dat je de hele tijd met je telefoon zit te klooien
In tegendeel zelfsquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achterna
Whutquote:
Nou, gedragen dus mannetjequote:
Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vind je het opwindend als ik opgewonden raak van HP? Of loop je nu gewoon je pikkie digitaal achterna
Ben je nou boos?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Purdey het volgende:
Ik ben het eens met Monsterd! Nu zijn wij vrouwen dat altijd, maar nu echt heel erg. Nee, als wij met iemand HP kijken, wordt dat niet automatisch sex. Waarom? Is er geen enkel iets wat je kunt bedenken om met een meisje te doen dan dingen waarbij je je (half) ontkleed?!
@Bart: We hebben het er nog over. Ik wil met die gladheid toch niet weg. Ik heb ook een leven. Ik moet werken, en nog winkelen, want nog steeds niks voor de kerst gevonden qua kleding.
Ik zeg altijd lul, ieder z'n term.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant.![]()
Die verkleining, "pikkie", ik vind hem briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |