Ik voel me juist trots als ie weer onder de bagger zitquote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
Nou, ik moet wel zeggen dat ik het wel leuk vind om mijn baby te wassen. Als ze dan weer blinkend schoon is en mij zit aan te stralen, dan heb ik echt zoiets van koetschiekoetschiekoeeee.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Werk aan de kant gelegd. Dit is geen avond om te werken. *schopt motivatie de deur uit de vrieskou in*
Truste!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, het begint wel erg rustig te worden, ik ga dan ook maar richting mijn bedje....
Truste allemaal!![]()
Een vertaalopdracht voor de groep waar het vakantiepark waar ik werk bij aangesloten zit.quote:
Van / naar welke taal?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een vertaalopdracht voor de groep waar het vakantiepark waar ik werk bij aangesloten zit.
Heel simpel van Nederlands naar Engelsquote:
Succes!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Auto staat bij de garage voor de apk
Succes!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Auto staat bij de garage voor de apk
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:32 schreef Purdey het volgende:
Goeeedemorgen! Alweer 2,5 uur aan het werk. Vanmorgen bijna onderuit gegaan in de badkamer, werd ineens heel misselijk en draaiierig :/ Nu nog wat gammel, maar toch maar gaan werken
Tsja, als ik ochtendmisselijkheid met bovenstaand bericht combineer moet ik toch tot de conclusie komen: moeilijk, maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
Hmmm nu je het zegtquote:Op donderdag 16 december 2010 10:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Succes!
[..]
[..]
Tsja, als ik ochtendmisselijkheid met bovenstaand bericht combineer moet ik toch tot de conclusie komen: moeilijk, maar niet onmogelijk.
ja hier ook, nu kan ik niet lekker touren op mn vrije dagquote:Op donderdag 16 december 2010 12:58 schreef FlowMaster het volgende:
Goeiemiddag:P, wat een kutweer hieroXD
Gefeliciteerd, hopelijk issie door de apk heenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Praktijktoets in de werkplaats gehaald. Alleen straks nog de auto ophalen
Denk t wel. Anders had ik al wel iets van m gehoordquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hopelijk issie door de apk heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |