Idd, de D3 A8 was gewoonquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
De Audi A8 van dat (vorige) model is wel een koningsbak, veel mooier dan de nieuwe A8.
Moeten zeggen dat die in het bovenste segment wel een sportiefste reed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bordeaux rood, of metallic donkerblauw vind ik ook erg mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Vind felrood of donkergroen ook wel stylish
En wit in sommige gevallen
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bordeaux rood, of metallic donkerblauw vind ik ook erg mooi
Of Cream Yellowquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn wagen is donkerblauw.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..] metallic donkerblauw vind ik ook erg mooi
Carbonschwarzmetallic, was vroeger een Individual kleur, is tegenwoordig alleen te verkrijgen op de BMW's met M-sportpakket. Is zwart, maar als de zon erop staat breekt er een donkerblauwe kleur door.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Dubish het volgende:
[..]
Hé ik dacht dat jouw wagen zwart was
Mijn Subaru is Bordeaux rood.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mooie kleurquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Carbonschwarzmetallic, was vroeger een Individual kleur, is tegenwoordig alleen te verkrijgen op de BMW's met M-sportpakket. Is zwart, maar als de zon erop staat breekt er een donkerblauwe kleur door.
Heb even geen foto die het goed demonstreert, maar de linker is echt zwart en die van mij donkerblauw (zie het kleurverschil):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Dubish het volgende:
[..]Dank, het zijn "slechts" de 19-inch rims, eigenlijk wilde ik die 20-inch hebben maar dat geld heb ik dan maar in mijn zak gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met 19-inch kom ik met moeite de wasstraten in.
Oja, en deze zijn een hel om te poetsen, veel spaken en dan nog in Y vorm.
Vertel mij wat, het is pain in the ass om zulke velgen te gaan schoonmaken.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank, het zijn "slechts" de 19-inch rims, eigenlijk wilde ik die 20-inch hebben maar dat geld heb ik dan maar in mijn zak gehouden.
Zelfs met 19-inch kom ik met moeite de wasstraten in.
Oja, en deze zijn een hel om te poetsen, veel spaken en dan nog in Y vorm.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Dubish het volgende:
[..]
Vertel mij wat, het is pain in the ass om zulke velgen te gaan schoonmaken.
Zie de mijne:
[ afbeelding ]
Ben zo'n 10-15min bezig per velg..
Volvo R velgenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:KbFeLQthEo5vcM:http://www.volvogallery.o(...)_.JPG&t=1]afbeelding[/url] ]
Deze zijn een stuk makkelijker denk ik
Pegasusquote:
Ohja, zo heetten zequote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pegasus.. Vooral op een rode R in antracietkleur
Teveel gelezenquote:
Kijk even in mijn fobo naar mijn velgenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Dubish het volgende:
[..]
Vertel mij wat, het is pain in the ass om zulke velgen te gaan schoonmaken.
Zie de mijne:
Ben zo'n 10-15min bezig per velg..
Wow... Dat duurt zeker langer 15min per velg.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kijk even in mijn fobo naar mijn velgen
Ik voel me juist trots als ie weer onder de bagger zitquote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
Nou, ik moet wel zeggen dat ik het wel leuk vind om mijn baby te wassen. Als ze dan weer blinkend schoon is en mij zit aan te stralen, dan heb ik echt zoiets van koetschiekoetschiekoeeee.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Werk aan de kant gelegd. Dit is geen avond om te werken. *schopt motivatie de deur uit de vrieskou in*
Truste!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, het begint wel erg rustig te worden, ik ga dan ook maar richting mijn bedje....
Truste allemaal!![]()
Een vertaalopdracht voor de groep waar het vakantiepark waar ik werk bij aangesloten zit.quote:
Van / naar welke taal?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Een vertaalopdracht voor de groep waar het vakantiepark waar ik werk bij aangesloten zit.
Heel simpel van Nederlands naar Engelsquote:
Succes!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Auto staat bij de garage voor de apk
Succes!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Auto staat bij de garage voor de apk
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:32 schreef Purdey het volgende:
Goeeedemorgen! Alweer 2,5 uur aan het werk. Vanmorgen bijna onderuit gegaan in de badkamer, werd ineens heel misselijk en draaiierig :/ Nu nog wat gammel, maar toch maar gaan werken
Tsja, als ik ochtendmisselijkheid met bovenstaand bericht combineer moet ik toch tot de conclusie komen: moeilijk, maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
Hmmm nu je het zegtquote:Op donderdag 16 december 2010 10:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Succes!
[..]
[..]
Tsja, als ik ochtendmisselijkheid met bovenstaand bericht combineer moet ik toch tot de conclusie komen: moeilijk, maar niet onmogelijk.
ja hier ook, nu kan ik niet lekker touren op mn vrije dagquote:Op donderdag 16 december 2010 12:58 schreef FlowMaster het volgende:
Goeiemiddag:P, wat een kutweer hieroXD
Gefeliciteerd, hopelijk issie door de apk heenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Praktijktoets in de werkplaats gehaald. Alleen straks nog de auto ophalen
Denk t wel. Anders had ik al wel iets van m gehoordquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hopelijk issie door de apk heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |