Idd, de D3 A8 was gewoonquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
De Audi A8 van dat (vorige) model is wel een koningsbak, veel mooier dan de nieuwe A8.
Moeten zeggen dat die in het bovenste segment wel een sportiefste reed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bordeaux rood, of metallic donkerblauw vind ik ook erg mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Vind felrood of donkergroen ook wel stylish
En wit in sommige gevallen
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bordeaux rood, of metallic donkerblauw vind ik ook erg mooi
Of Cream Yellowquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn wagen is donkerblauw.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..] metallic donkerblauw vind ik ook erg mooi
Carbonschwarzmetallic, was vroeger een Individual kleur, is tegenwoordig alleen te verkrijgen op de BMW's met M-sportpakket. Is zwart, maar als de zon erop staat breekt er een donkerblauwe kleur door.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Dubish het volgende:
[..]
Hé ik dacht dat jouw wagen zwart was
Mijn Subaru is Bordeaux rood.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mooie kleurquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Carbonschwarzmetallic, was vroeger een Individual kleur, is tegenwoordig alleen te verkrijgen op de BMW's met M-sportpakket. Is zwart, maar als de zon erop staat breekt er een donkerblauwe kleur door.
Heb even geen foto die het goed demonstreert, maar de linker is echt zwart en die van mij donkerblauw (zie het kleurverschil):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Dubish het volgende:
[..]Dank, het zijn "slechts" de 19-inch rims, eigenlijk wilde ik die 20-inch hebben maar dat geld heb ik dan maar in mijn zak gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met 19-inch kom ik met moeite de wasstraten in.
Oja, en deze zijn een hel om te poetsen, veel spaken en dan nog in Y vorm.
Vertel mij wat, het is pain in the ass om zulke velgen te gaan schoonmaken.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank, het zijn "slechts" de 19-inch rims, eigenlijk wilde ik die 20-inch hebben maar dat geld heb ik dan maar in mijn zak gehouden.
Zelfs met 19-inch kom ik met moeite de wasstraten in.
Oja, en deze zijn een hel om te poetsen, veel spaken en dan nog in Y vorm.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Dubish het volgende:
[..]
Vertel mij wat, het is pain in the ass om zulke velgen te gaan schoonmaken.
Zie de mijne:
[ afbeelding ]
Ben zo'n 10-15min bezig per velg..
Volvo R velgenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:KbFeLQthEo5vcM:http://www.volvogallery.o(...)_.JPG&t=1]afbeelding[/url] ]
Deze zijn een stuk makkelijker denk ik
Pegasusquote:
Ohja, zo heetten zequote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pegasus.. Vooral op een rode R in antracietkleur
Teveel gelezenquote:
Kijk even in mijn fobo naar mijn velgenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Dubish het volgende:
[..]
Vertel mij wat, het is pain in the ass om zulke velgen te gaan schoonmaken.
Zie de mijne:
Ben zo'n 10-15min bezig per velg..
Wow... Dat duurt zeker langer 15min per velg.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kijk even in mijn fobo naar mijn velgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |