abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:02:20 #176
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90079285
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Lampe is (ga ik maar van uit) De Leeren Lampe in Raalte, een uitgaansgelegenheid:

http://www.deleerenlampe.nl/

;)
Ach, ik had natuurlijk ook even kunnen googelen :) De leeren lampe, klinkt nogal SM :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90080789
Ik ben ook weer in het land der levenden *O*

Tot twee keer toe m'n bed uit gedreven in m'n eigen zweet, echt té ranzig ;( En nog 2 keer zomaar wakker geweest. Maar tussendoor wel eindelijk weer normaal geslapen, en daar voel ik me al een stuk beter door. Nu nog van de koppijn en de keelpijn af :{
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_90080831
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

beetje laat maar ok..
Hier in deze regio)Groningen, Leeuwarden is het±
kaartje trekken, parkeren, vervolgens neem ik altijd het kaartje mee, want makkelijker: betaalautomaat staat namelijk bij de voetgangersingangen, betalen(Nog nooiut meegemaakt dat ik niet kon betalen met mijn pinpas. ) en gewoon uitrijden(dus bij de slagboom kaartje in gleuf steken en gas erop. ;) )
It's as easy as that.

Oh, en hier ligt nu net 1 cm sneeuw. :(
In de meeste parkeergarages kun je écht niet met een pinpas betalen, en ik heb er toch al een hoop gezien ;)
pi_90080900
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Bartholomeus het volgende:

Tot twee keer toe m'n bed uit gedreven in m'n eigen zweet, echt té ranzig ;( En nog 2 keer zomaar wakker geweest. Maar tussendoor wel eindelijk weer normaal geslapen, en daar voel ik me al een stuk beter door. Nu nog van de koppijn en de keelpijn af :{
Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje? :{
pi_90080947
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

[..]

Zou kunnen kijken over iets in de Haynes over staat. Misschien word het ook wel via het motormanagement geregeld..
Haynes Manuals ^O^

Tot voor kort had ik zeer weinig met autos gedaan, maar heb wel een technische achtergrond. Voor mijn eigen auto heb ik zo een manual gekocht, en aan de hand daarvan en wat hulp van vrienden heb ik toch al redelijk wat zelf t kunnen vogelen.

Ik zoek voor mijn fiesta eigenlijk ook nog een toerenteller, alle voorbereidingen zitten er wel, maar omdat ze bij Ford lui zijn zit er een mk5 dashboard in, terwijl ik een mk4 heb (deden ze wel vaker bij de latere mk4).
In de plaats van een toerenteller heb ik zo een vlak met een 'mini autotje' waar normaal op kan zien welke deur open staat enzo, maar dat werkt niet eens in een mk4 (ford ;( ).

Enne voor Bartholomeus, Haynes doet ook family manuals ;)
pi_90080952
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje? :{
Ik lig al sinds woensdag in de lappenmand joh :D Wat iedereen heeft: koppijn, dikke strot, koortsig, zware hoest, verstopte neus, etc. Ben alleen niet misselijk en heb m'n buik ook niet van streek dus dat scheelt alweer *O*
pi_90081000
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:

[..]

Haynes Manuals ^O^

De een-na-laatste: Weight loss for men. Laatste: Woman's Health _O-
pi_90081087
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:

[..]

Haynes Manuals ^O^

Tot voor kort had ik zeer weinig met autos gedaan, maar heb wel een technische achtergrond. Voor mijn eigen auto heb ik zo een manual gekocht, en aan de hand daarvan en wat hulp van vrienden heb ik toch al redelijk wat zelf t kunnen vogelen.

Ik zoek voor mijn fiesta eigenlijk ook nog een toerenteller, alle voorbereidingen zitten er wel, maar omdat ze bij Ford lui zijn zit er een mk5 dashboard in, terwijl ik een mk4 heb (deden ze wel vaker bij de latere mk4).
In de plaats van een toerenteller heb ik zo een vlak met een 'mini autotje' waar normaal op kan zien welke deur open staat enzo, maar dat werkt niet eens in een mk4 (ford ;( ).

Bij mij zit er zo'n mooie klok :P
Liefst zou ik het hele tellerhuis van een AX GT er in zetten. Gelijk metertje voor koelwatertemperatuur. Alleen die tellerhuizen zijn zeldzaam ;(
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90081187
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben :{
pi_90081250
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben :{
Heb je een airco?

Dan deze eens laten lopen, mijn rijleraar zei dat die ook vocht uit de binnenruimte ontrekt. Gebruik ik ook af en toe om van binnen beslagen ruimte sneller mee vrij te krijgen.
pi_90081261
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Heb je een airco?

Dan deze eens laten lopen, mijn rijleraar zei dat die ook vocht uit de binnenruimte ontrekt.
Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijn :P
pi_90081295
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijn :P
Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).
pi_90081359
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).
Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat? :P
pi_90081382
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat? :P
Juist. :P
pi_90081428
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Juist. :P
Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturen :D
pi_90081609
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturen :D
Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje. :+
pi_90081626
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:42 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje. :+
Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oud :{
pi_90081791
Staat de airco/verwarming niet toevallig op het circulatie standje? Dan krijg je weinig verse lucht in ieder geval.
pi_90082165
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oud :{
Het werkt ook gewoon in de VW Polo van mijn ma, heeft volgens mij niet eens een automatische airco (Climatronic), daar is het gewoon knopje airco indrukken en dan de ventilor op standje 4. Of ie dan lucht aanzuigt van buiten, geen idee, zo technisch ben ik niet onderlegt. Het werkt iig wel om de voorruit snel van condens te bevrijden.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:03:59 #195
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90082192
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uit :) Heb 'm wel al een paar keer bijna omgeschopt toen ik 's morgens vroeg ging zitten, maar dat terzijde..

Griep heerst heel erg overigens nu. Veel ziekmeldingen ook overal. Wees 'blij' dat je het nu hebt, en niet met de kerst. Lekker fruit eten, echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf :Y
Ik heb drie jaar geleden met kerst buikgriep gehad, ik hield niks binnen. Drie kilo lichter na de kerst, geweldig :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90082251
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:

echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf
^O^

Als ik me bagger voel neem ik dat ook altijd, helpt zeker om (gevoelsmatig) weer wat aan te sterken.
pi_90082380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:49 schreef kleborp het volgende:
Staat de airco/verwarming niet toevallig op het circulatie standje? Dan krijg je weinig verse lucht in ieder geval.
Gast, ik weet wel dat ik er niet zo snugger uitzie, maar ik ben geen klapjostie :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:13:38 #198
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90082424

Ik ben ook nog even een filmpje aant uploaden waar ik door mn dorp rij. Was lekker glibberen.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_90082446
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uit :) Heb 'm wel al een paar keer bijna omgeschopt toen ik 's morgens vroeg ging zitten, maar dat terzijde..

Griep heerst heel erg overigens nu. Veel ziekmeldingen ook overal. Wees 'blij' dat je het nu hebt, en niet met de kerst. Lekker fruit eten, echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf :Y
Ik heb drie jaar geleden met kerst buikgriep gehad, ik hield niks binnen. Drie kilo lichter na de kerst, geweldig :')
Daar moet ik ook maar eens naar opzoek ja, waar heb je die vandaan gehaald?

Het maffe is dat ik gewoon kan eten, ik heb weliswaar niet veel eetlust maar wat ik eet smaakt me prima en blijft ook gewoon binnen. Of nouja, het komt wel weer maar buiten, maar wel op de manier zoals dat regulier de bedoeling is :+ En inderdaad, liever nu dan komende week. De week voor kerst is het altijd gek-ken-huis in het levensmiddelentransport, dan weten we van gekkigheid niet hoe we het geregeld moeten krijgen altijd. Alles dat wielen heeft loopt dan, en iedereen met een rijbewijs zit achter een stuur. Een leven hebben is dan geen excuus meer :P
pi_90082584
Nou, ik ben er van tussen, een bijzondere personeelsbijeenkomst omdat er in het nieuwe jaar het een en ander gaat veranderen. Ik ben benieuwd :{

Lat0rz :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')