quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie vrouwen dat nooit normaal verwoorden? Jullie brengen mannelijk gedrag altijd in relatie met je pikkie achternalopen of iig iets in die trant.![]()
Die verkleining, "pikkie", ik vind hem briljant.
Daar hadden we toch de geheel sexloze huissokken voor?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Purdey het volgende:
En ik heb het ook koudMijn dekbed is ook koud. En m'n voeten helemaal
Volgens mij is dit ons eerste echtelijke conflict. Of ik gedraag me verwend, dat kan ook. Ik ben niet boos, tuurlijk niet. Je bent toch mijn liefstequote:
geheel sexlozequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar hadden we toch de geheel sexloze huissokken voor?
Jaja, die gebruiken 'we' ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar hadden we toch de geheel sexloze huissokken voor?
Vergevingsgezindheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ons eerste echtelijke conflict. Of ik gedraag me verwend, dat kan ook. Ik ben niet boos, tuurlijk niet. Je bent toch mijn liefste
Geen ideequote:
Binnenkort, begreep ik netquote:
En anders ga ik je stompuh, jonguh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef WhiteJoker het volgende:
* WhiteJoker houdt zich in... Zoveel opmerkingen die ik nu zou kunnen maken.
Geen ruzie hier, anders kom ik ertussen, jonguh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En anders ga ik je stompuh, jonguh!
Nouhou, het zou juist een ontwikkeling zijn toch? Van inernetverloofde naar verloofde? Al weet ik niet of dat gelijk zo'n succes is op een eerste date, je gelijk gaan verlovenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
Maar denk je eens in he: We spreken af, en dan denk je 'O-ke' terwijl ik je nu zo'n leuke verloofde vind. En jij hebt dat met mij ook. Moeten we die magie wel om zeep gaan helpen?
Ja hallow ik hield me toch in jonguh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En anders ga ik je stompuh, jonguh!
carlo wordt herdacht bij HPquote:
Wat ik verbazingwekkend serieus een van de beste Nederlandse films vind. Ik ging erheen met de gedachte dat het echt kut zou zijnquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
carlo wordt herdacht bij HP![]()
en huisgenote is naar bed en heeft 2 glazen en een fles wijn meegenomen
Zeg brinky, de topicmoeders hebben ons verboden zulke eenduidige gesprekken te voeren, foei hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
carlo wordt herdacht bij HP![]()
en huisgenote is naar bed en heeft 2 glazen en een fles wijn meegenomen
De film, mits je het niet serieus neemt, wel. En gewoon niet een cliché datebeeld hebt. Maar ik moet je vertellen, 85% van de bezoekers is man, boer en lacht gigantisch kut om alle kutgrappen. Verder ruik je het bier in de hele zaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef Purdey het volgende:
Ja, issie goed House? Is het een date-waardige film? Of is ie daar niet voor geschikt?
It's against all odds but it's a chance I have to takequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Purdey het volgende:
Maar denk je eens in he: We spreken af, en dan denk je 'O-ke' terwijl ik je nu zo'n leuke verloofde vind. En jij hebt dat met mij ook. Moeten we die magie wel om zeep gaan helpen?
Goedzoquote:
ik ga ook maar 'slapen'quote:
Je gaat harry potter niet meer afkijken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik ga ook maar 'slapen'
uiteraard geen verslag want daar is geen behoefte aan
Terusten
al afgelopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je gaat harry potter niet meer afkijken?
Hmm, ik ben ooit op date naar Jackass geweest, en dat was best gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
De film, mits je het niet serieus neemt, wel. En gewoon niet een cliché datebeeld hebt. Maar ik moet je vertellen, 85% van de bezoekers is man, boer en lacht gigantisch kut om alle kutgrappen. Verder ruik je het bier in de hele zaal.
Wie weet wil ie juist wel gestrafd wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg brinky, de topicmoeders hebben ons verboden zulke eenduidige gesprekken te voeren, foei hoor!
Straf =quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie weet wil ie juist wel gestrafd worden
Ik ben ooit op date naar Eragon geweest. Film bleek uiteindelijk wel te gaan, terwijl ik echt niet wist wat ik ervan moest denken eerstquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik ben ooit op date naar Jackass geweest, en dat was best gezellig
Je mag mij gewoon von_Preussen, Pruis, Preus of irritante kotsbal noemen hoor, mijn ego ontleent aan mijn auto geen enkele rechten.quote:
ik ben daar ook ooit heengeweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben ooit op date naar Eragon geweest. Film bleek uiteindelijk wel te gaan, terwijl ik echt niet wist wat ik ervan moest denken eerst
Ik voer niemand, en al helemaal niet met bijbedoelingenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
GoedzoKleine tip: Mij geen wijn voeren, word ik misselijk van, en vervelend
Jaa Jackass was ook een lijpe film, alleen zat ik naast iemand die een heel irritant lachje had. En bij zo'n film word je daar echt gek van:P, aangezien hij 80% van de film aan het lachen wasXDquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik ben ooit op date naar Jackass geweest, en dat was best gezellig
ok preusquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je mag mij gewoon von_Preussen, Pruis, Preus of irritante kotsbal noemen hoor, mijn ego ontleent aan mijn auto geen enkele rechten.
Jah je kunt in de mobile layout de smileys niet kiezen, en ik ben niet nerd genoeg om die codes allemaal uit m'n kop te lerenquote:
Het is die "straffende" smiley.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah je kunt in de mobile layout de smileys niet kiezen, en ik ben niet nerd genoeg om die codes allemaal uit m'n kop te leren
Dat zeg ik, je kunt ze niet gewoon aanklikken, je moet zelf de code invoerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is die "straffende" smiley.
Met die zweep.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kunt ze niet gewoon aanklikken, je moet zelf de code invoeren
Jah da wit ik toch ook wel, jonguh!quote:
Je auto zat ook mooi onder de sneeuw vandaag trouwens! Gleed er bijna net niet tegenaan bij die bussluis!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef FlowMaster het volgende:
@house, jaa ik ben ook geweest naar Turbo, echt een lache film:P
Bier ruik je echt overalXD
Ben jij ook saai en degelijk? Och, wij gaan zo leuk zijn samenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik voer niemand, en al helemaal niet met bijbedoelingenBen ik veel te saai en degelijk voor
Bijna net niet... dus helemaal wel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je auto zat ook mooi onder de sneeuw vandaag trouwens! Gleed er bijna net niet tegenaan bij die bussluis!
toffe autoquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
In Duitsland kwam ik vorig jaar eens deze vrouw tegen met een zeer ongelukkige kentekencombinatie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
In Duitsland kwam ik vorig jaar eens deze vrouw tegen met een zeer ongelukkige kentekencombinatie:
[ afbeelding ]
Vind dat type Micra dus echt niksquote:
Het is laat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bijna net niet... dus helemaal wel?
Dat vind ik anders de lelijkste versie van de micra, by the milequote:
Slaap lekker dingquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Purdey het volgende:
Ik ga slapenM'n maag knort alleen :/ Ik eet te weinig, compensatie voor kerst
Maar nu heb ik dus honger
Enniewee, tot morgen allemaal lieverds!
Dat vind ik juist de leukstequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik anders de lelijkste versie van de micra, by the mile
Nouja als jij er schik mee hebt is het goed toch? Zal het jou wat verrekken wat wij ervan vindenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de leuksteHad er stiekem eentje op het oog, een groene
Preciesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja als jij er schik mee hebt is het goed toch? Zal het jou wat verrekken wat wij ervan vinden
beetje laat maar ok..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen en hun tassen en schoenen.... Nouja, wij hebben onze auto's dus who cares
Parkeergarage is easy. Kaartje pakken, plaatsje zoeken, kaartje MEENEMEN. Vaak is dat namelijk ook de enige manier om de schuifdeur van buitenaf te openen. Betaalautomaten lusten contant geld en vaak ook briefgeld t/m 20 eurie, en chipknip. Soms ook creditcards, maar je pinpas kun je maar zelden gebruiken. Als je betaald hebt heb je over het algemeen 10 minuten of een kwartier om weg te komen, dus je hoeft je niet te haasten. Als je weg wil gewoon het bordje 'uit' volgen, bij de slagboom het kaartje erin, en klaarrrrrr
can i join too? i bring some presents?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Dubish het volgende:
[..]
, Wanneer kunnen we komen, en wat staat er op het menu?
Ik was laatst voor 1 vban mijn banen met een Citroen C8 (2006)in een Groningse parkeergarage(bij de Pathe..)quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een kei in parkeergaragesNou ja, niet allemaal, die ene hier in het dorp want daarin ken ik de weg
Bij een andere parkeergarage hier heb je twee bordjes met 'uitgang': een voor voetgangers en één voor auto's. En dan hadden ze laatst ook een uitweg afgezet met pylons (pylonen?). Ik snapte er geen zak van.
Vaak wel hoor..quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
LINK
Zal ik?
Trouwens, zit ruimte voor een klokje in.. Maar dat is bij mij vast niet voorbereid
Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vaak wel hoor..
Oh, twijfels:
http://link.marktplaats.nl/405363657
Mooie pook.maar die van een Cupra is ook erg mooi..
Zal vast wel ook een toerental sensor te koop zijn, volgens mij is dat + het klokje het enige wat nodig is..quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.
Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou ik heb nu geloof ik niks voor een digitaal klokje in mijn tellerhuis zitten. Mogelijk is de toerenteller niet eens voorbereid.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal vast wel ook een toerental sensor te koop zijn, volgens mij is dat + het klokje het enige wat nodig is..
Zou kunnen kijken over iets in de Haynes over staat. Misschien word het ook wel via het motormanagement geregeld..quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen?
mwah, voor die 14 euro... (nouja, wel bijna 2 uur werken voor mij..)quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens opzoeken dan of het kan? Of is het gewoon een kwestie van proberen?
Lampe op vrijdag? What the?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef FlowMaster het volgende:
@ house, moest me zusje net ophalen bij lampe. was fietssleutel kwijt
Dus ik die auto helemaal sneeuwvrij maken hahaXD, wat een werk.
Maarja was weer lekker glad met die auto:P
Toch goed dat je er niet bent tegen aan gegleden
Wat is Lampe?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Lampe op vrijdag? What the?
Lampe is (ga ik maar van uit) De Leeren Lampe in Raalte, een uitgaansgelegenheid:quote:
Ach, ik had natuurlijk ook even kunnen googelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lampe is (ga ik maar van uit) De Leeren Lampe in Raalte, een uitgaansgelegenheid:
http://www.deleerenlampe.nl/
In de meeste parkeergarages kun je écht niet met een pinpas betalen, en ik heb er toch al een hoop gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
beetje laat maar ok..
Hier in deze regio)Groningen, Leeuwarden is het±
kaartje trekken, parkeren, vervolgens neem ik altijd het kaartje mee, want makkelijker: betaalautomaat staat namelijk bij de voetgangersingangen, betalen(Nog nooiut meegemaakt dat ik niet kon betalen met mijn pinpas. ) en gewoon uitrijden(dus bij de slagboom kaartje in gleuf steken en gas erop.)
It's as easy as that.
Oh, en hier ligt nu net 1 cm sneeuw.
Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Tot twee keer toe m'n bed uit gedreven in m'n eigen zweet, echt té ranzigEn nog 2 keer zomaar wakker geweest. Maar tussendoor wel eindelijk weer normaal geslapen, en daar voel ik me al een stuk beter door. Nu nog van de koppijn en de keelpijn af
Haynes Manualsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen kijken over iets in de Haynes over staat. Misschien word het ook wel via het motormanagement geregeld..
Ik lig al sinds woensdag in de lappenmand johquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mankeert eraan, klinkt als een griepje?
De een-na-laatste: Weight loss for men. Laatste: Woman's Healthquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:
[..]
Haynes Manuals![]()
Enne voor Bartholomeus, Haynes doet ook family manuals
Bij mij zit er zo'n mooie klokquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef kleborp het volgende:
[..]
Haynes Manuals![]()
Tot voor kort had ik zeer weinig met autos gedaan, maar heb wel een technische achtergrond. Voor mijn eigen auto heb ik zo een manual gekocht, en aan de hand daarvan en wat hulp van vrienden heb ik toch al redelijk wat zelf t kunnen vogelen.
Ik zoek voor mijn fiesta eigenlijk ook nog een toerenteller, alle voorbereidingen zitten er wel, maar omdat ze bij Ford lui zijn zit er een mk5 dashboard in, terwijl ik een mk4 heb (deden ze wel vaker bij de latere mk4).
In de plaats van een toerenteller heb ik zo een vlak met een 'mini autotje' waar normaal op kan zien welke deur open staat enzo, maar dat werkt niet eens in een mk4 (ford).
Enne voor Bartholomeus, Haynes doet ook family manuals
Heb je een airco?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben
Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je een airco?
Dan deze eens laten lopen, mijn rijleraar zei dat die ook vocht uit de binnenruimte ontrekt.
Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die staat op 'auto', dus dat zal het probleem niet zijn
Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar gewoon een keertje voluit zetten, mischien dat dat helpt. Als ik mijn ruimte vrijmaak dan zet ik hem ook vol aan, omdat "auto" alleen maar de temperatuur in de auto op peil houdt (of ie op auto ook vocht ontrekt kan ik niet zeggen, denk van niet).
Juist.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op standje vriezen bedoel je dan dus of wat?
Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturenquote:
Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan jaagt ie buitenlucht naar binnen, doet de airco nog niks bij deze temperaturen
Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oudquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmmm, geen idee, bij mij werkt de airco eigenlijk vrij goed om vocht uit de auto te filteren. Of mischien is het ook gewoon een placebo-effect van mijn wagentje.
Het werkt ook gewoon in de VW Polo van mijn ma, heeft volgens mij niet eens een automatische airco (Climatronic), daar is het gewoon knopje airco indrukken en dan de ventilor op standje 4. Of ie dan lucht aanzuigt van buiten, geen idee, zo technisch ben ik niet onderlegt. Het werkt iig wel om de voorruit snel van condens te bevrijden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat hok van jou is ook nieuw he, dat gebakje van mij is ondertussen alweer bijna 9 jaar oud
Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt belachelijk veel vocht in m'n auto, laatst was het allemaal aan de binnenkant op de voorruit gecondenseerd en toen bevroren. Heb serieus de binnenkant van de auto zitten krabben
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:
echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf
Gast, ik weet wel dat ik er niet zo snugger uitzie, maar ik ben geen klapjostiequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:49 schreef kleborp het volgende:
Staat de airco/verwarming niet toevallig op het circulatie standje? Dan krijg je weinig verse lucht in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Daar moet ik ook maar eens naar opzoek ja, waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vochtvreter bakje van Bison in m'n auto staan, op de grond bij de bijrijderskant. Komt elke week bijzonder veel water uitHeb 'm wel al een paar keer bijna omgeschopt toen ik 's morgens vroeg ging zitten, maar dat terzijde..
Griep heerst heel erg overigens nu. Veel ziekmeldingen ook overal. Wees 'blij' dat je het nu hebt, en niet met de kerst. Lekker fruit eten, echinacea slikken, ben je er een stuk sneller vanaf
Ik heb drie jaar geleden met kerst buikgriep gehad, ik hield niks binnen. Drie kilo lichter na de kerst, geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |