abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:54:46 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_90056620
Hier verder
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:58:12 #2
110987 ErwinRommel
pi_90056779
dus!!
pi_90056804
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ja sorry, nu begin ik het ook even een BEETJE zat te worden :/.
Adem in, adem uit. Je bent pas 20 toch? Ik was 20 toen ik bij de baas begon, en ik was absoluut niet de oudste. Er zitten mensen in mijn klas van ruim 30, en een herintreder van 37 ofzo. En ik ken een jongen van mijn leeftijd (25) die net in de EMMV is begonnen. Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_90056884
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Vronsky het volgende:

Weetje, waar haal jij het eigenlijk in je hoofd om constant commentaar te leveren?
Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.

quote:
Alsof ik het zo heerlijk vind dat ik geen werk kan krijgen omdat ik of te jong ben met te weinig ervaring, of te oud ben en dus te duur ben, of niet over het juiste "profiel" beschik, of een verkeerd diploma?
Dat hoor je mij niet zeggen.

quote:
Heb jij enig idee hoeveel GELUK je hebt dat je gewoon werk hebt?
Jij hebt zo te horen nooit problemen gehad..
Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.

quote:
Word in ieder geval niet echt vrolijk meer van sommige mensen op dit forum die alleen maar azijn-pissen. :{w
Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90056914
quote:
@vronksy

[..]

:') Ik ben niet degene geweest die al 3 maanden roept naar griekenland te gaan, of toch de journalestiek in te willen of toch maar naar het legioen te gaan.... Bedoel, vind je het gek dat ik zo reageer?

Dat je met je portfolio bezig was dat begreep ik al, maar waarom je dat deed weet ik niet want ik werk namelijk overdag en ben niet de hele dag gekluisterd aan de sc. Dus vandaar dat ik niet wist dat dat je daarin afgestuurd bent.
Sterker nog, het enige wat ik weet is dat je ooit bij de brandweer hebt gezeten en daarmee gestopt was en nu werkloos thuis zat.

En nee, ik pis JILLZ en geen azijn... :{w
...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost. :')
Maar mijn onzekerheid over wat ik precies ga doen heeft veel met mijn prive-situatie te maken en ik ga dat niet op een openbaar forum pleuren.

En dan heb ik vandaag een redelijke wake-up call gehad vandaag, dan PROBEER ik rustig te kijken wat ik dus echt wil en dan krijg je nog steeds dat gezeik.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90056992
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen.

[..]

Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.

[..]

Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.
Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.

En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.

Edit:

Overigens, als je eens ECHT wilt laten weten wat je dan vind, PM het aub: Dat stel ik meer op prijs dan jezelf in te houden :/.
pi_90057100
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef Vronsky het volgende:

[..]

...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost. :')
Maar mijn onzekerheid over wat ik precies ga doen heeft veel met mijn prive-situatie te maken en ik ga dat niet op een openbaar forum pleuren.

En dan heb ik vandaag een redelijke wake-up call gehad vandaag, dan PROBEER ik rustig te kijken wat ik dus echt wil en dan krijg je nog steeds dat gezeik.
Aller eerst het dik gedrukte..
1. je kwam met je prive leven van je vader dat die kanker zou hebben...
2. nu zeg je dat je het misschien zelf hebt...
Je hebt al veel gekermd hier in de sc over je prive leven, dus kraam aub geen onzin uit!

En je weet niet wat je wilt, maar telkens als iemand je probeert te helpen met adviezen luister je er toch niet naar.. dus waarom uberhaubt nog posten?

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Vronsky het volgende:

En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.
:')... hou op!! _O-
Er was eens....
pi_90057118
Ik ben naar Harry Pottert!

Cobra, rij voorzichtig terug :*
Er was eens....
pi_90057140
quote:

[..]

Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.
Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?

quote:
Dat weiger ik te geloven.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90057164
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:
Ik ben naar Harry Pottert!

Cobra, rij voorzichtig terug :*
Veel plezier. :*

En ik loop terug. :D
pi_90057318
quote:

Overigens, als je eens ECHT wilt laten weten wat je dan vind, PM het aub: Dat stel ik meer op prijs dan jezelf in te houden :/.
Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk. ;)
pi_90057442
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:

[..]

Aller eerst het dik gedrukte..
1. je kwam met je prive leven van je vader dat die kanker zou hebben...
2. nu zeg je dat je het misschien zelf hebt...
Je hebt al veel gekermd hier in de sc over je prive leven, dus kraam aub geen onzin uit!

En je weet niet wat je wilt, maar telkens als iemand je probeert te helpen met adviezen luister je er toch niet naar.. dus waarom uberhaubt nog posten?

[..]

:')... hou op!! _O-
Ik vind het heel erg lief dat je post, maar ik heb naar mijn weten ook al het resultaat neer gepleurd ergens.

Maar buiten dat kan ik je verzekeren dat jij ongeveer 90% niet over mij weet, en dat wil ik graag zo houden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?

[..]

Dat weiger ik te geloven.
In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet? ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk. ;)
Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?

edit:

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie allemaal aan het irriteren ben, dus meh..
pi_90057680
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef jankaas020 het volgende:
Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.
pi_90057719
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:

In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet? ;(
Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.

quote:
Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?
Even teruglezen dan maar?
pi_90057856
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
edit:

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie allemaal aan het irriteren ben, dus meh..
ik denk eerder dat je ons blijft verrassen. ;)
pi_90058036
...Dat is dus ook gewoon het plan :P (Ik ben voorbereid op enig commentaar)

Heb sowieso toch een jaar voordat ik dan weer überhaupt zou kunnen starten.
Ik ben al goedgekeurd en ga alleen maar VOORUIT met alles.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.

[..]

Even teruglezen dan maar?
Dat heb ik dus vandaag ook gedaan, ik heb een heel erg goed gesprek gehad met mijn beste vriend (Die ik om die reden daarom dus ook het recht heb zo te noemen.), daar kwam eigenlijk ook uit dat ik het beste mezelf maar even kan gaan focussen om eerst m'n leven maar even op orde te krijgen.
En DAN pas echt in de toekomst te gaan kijken.

Was vandaag ook volledig ingestort, al dat gelul van de laatste 8 maanden kwam eruit, er is ook echt zo veel gebeurt.. (Buiten defensie om.)
Voel me er wel een heel stuk beter door.

Kan niet echt zeggen dat 2010 mijn favoriete jaar is geweest, maar op naar 2011!

En enig idee waar het ongeveer stond? Dacht een SC en op pagina 1.. maar geen flauw idee welke :/.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

ik denk eerder dat je ons blijft verrassen. ;)
Kan ik me ook weer voorstellen ;).

Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven? :P
pi_90058132
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:
Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven? :P
En hier hebben we de eerste stap. ^O^
pi_90058396
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:

Yep. :Y

En nee ik weet zo niet waar dat stond. Als ik er over struikel laat ik het wel weten.
pi_90058482
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Dat dus. :)

Op naar de volgende.
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:36:29 #20
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90058565
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

[drPhil-mode]
You can't change what you don't acknowledge!
[/drPhil-mode]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_90058904
Kut, he, kaderopleiding! :P
pi_90059385
Ik ben ook eigenlijk bang dat ik een verkeerde keuze ga maken en daar over een paar jaar heel veel spijt van ga krijgen.

Hebben het vandaag ook over het vreemdelingen legioen gehad:

Eigenlijk wil je dat ook helemaal niet.. kom je echt tussen schurken terecht (Je gaat echt niet voor de lol erover denken om daarheen te gaan.. geloof me :P)
En wat heb ik dan over 5 jaar.. paar jaar in de jungle en de woestijn gezeten met redelijk veel actie gezien te hebben.
(Die gaan denk ik binnenkort weer even pret hebben in Ivoorkust.)

Dan kan ik wat? Verder bijtekenen of in de bijstand te gaan zitten omdat je verder toch geen ervaring hebt of gezellig van die "prettige" baantjes in stronthopen van de wereld te gaan zoeken.
Is ook niet echt een leven..

En met studeren zit ik weer: veel MBO opleidingen zijn erg saai, en als ik HBO wil gaan doen mag ik dik 2 jaar gaan wachten en dan zijn er nog steeds 1-2 dingen die mij echt interesseren.

Dus toen kwamen we tot de conclusie dat het beter is dat ik even met iets aan de slag ga waar ik al de nodige kennis voor heb en wat mij ook erg goed kan bezig houden.
Goed moment om even alles op orde te krijgen.
pi_90059919
Jesus Vronsky je bent wel lekker aan het zeiken zeg. Cobra4 is niet de enigste die denkt dat je je mening (als je die al hebt) wend als een blad in de wind. Take the broomstick out of your back and grow a spine.
pi_90060131
Ja daar was ik ook al achter gekomen. :')

Feels more like getting kicked when you're already down. ;)
pi_90060343
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
pi_90060419
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
pi_90060727
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
Ben ik het mee eens, is vandaag ook gewoon gebeurt. :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
Probleem dat ik hier weer mee heb is dat er eigenlijk geen opleidingen zijn die mij ECHT interesseren, zit heel veel onzin tussen (Voor mij dan :P), ook op HBO niveau.
Is ook een beetje een probleem van mijn kant.

Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.

Babysteps. :Y
pi_90061083
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Vronsky het volgende:
Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.
Nee dat had ik jou ook kunnen vertellen, zover ik je kan inschatten ben jij niet het type die een ECO doorlopen kan, ook voor een taak binnen de EOD denk ik dat je niet geschrikt bent. Maar ik kan er natuurlijk ook naast liggen, tenslotte zie ik hier enkel maar een deel van jou (persoonlijkheid) een dan is het ook nog enkel maar een momentopname.
pi_90061215
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
pi_90061567
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.

Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
pi_90061663
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef jankaas020 het volgende:
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.
pi_90061755
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Vronsky het volgende:
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.

Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
pi_90061943
Voor de google chrome gebruikers:

http://www.google.com/chrome/intl/en/p/cause/#tnc

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, je kan ALLES dat je wilt in het leven zolang je maar bereid bent om er echt voor te gaan, ook al gaat dit lang duren:

Ik vind het weer bullshit om te zeggen dat het van te voren al staat vastgesteld dat je het gaat halen of niet.
Voorbereiding is alles.

Je gaat het inderdaad ook niet halen als je onzeker bent.
pi_90062367
De aflossing is er al. :D

Ik ga de sneeuw in om naar huis te lopen. Tot over 1,5 uur ofzo. :W
pi_90062369
Snuitje nu loop ik al enige jaren in het SOF leven rond en lui die niet uit het juiste hout gesneeden zijn zullen het nooit halen. Je kan wel alles willen, maar dat is nog lang geen garantie dat je het ook bereikt. En man die uit het goede hout gesneden is kan trainen om iets te bereiken, maar diegene die dit niet is kan trainen tot hij een ons weegt en desondanks nog altijd naast de pot pissen. Netzo goed als dat je grafstenen niet uit gipsmaakt maak je geen Commandos uit meelopertjes die geen ruggegraat hebben.
pi_90062414
Veilige warme reis C4
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:48:29 #37
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90062857
Holy shit, je gaat even sporten, studeren, eten en een filmpje kijken en je mist een rel.

Tjongejonge.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90062877
(Ik moest overigens even lachen over hoe je post begon, bedoel dat niet op een verkeerde manier maar dat "snuitje" was nogal grappig :D)

Maar: Zijn we het er dan eigenlijk niet over eens dat als je echt ALLES bereid bent om te doen je het gaat redden of ligt dat nou aan mij? :P
Met half werk leveren daarbij kom je er niet, maar ik geloof er echt in dat als iemand het ECHT wilt het wel goedkomt.

En ik ben bang nee ik weet: dat als ik NU zou starten ik wel half werk zou leveren, Puur omdat ik veelste veel met mezelf in de knoop zit/zat momenteel.
Maar als iemand mij van te voren al gaat verkondigen dat ik het NIET zou halen ga ik juist alles op alles zetten om het wel te halen.

Dus wie weet, misschien stuur ik je over een paar jaar wel een PM dat ik het gehaald heb ;).
Maar zeg nooit nooit, die mentaliteit had jij ongetwijfeld ook niet toen jij eraan begon. :)

Maar goed, het is gewoon een meningsverschil ik geef je ook geen ongelijk ;).
Er zijn inderdaad ook gewoon mensen die het niet kunnen redden omdat ze het eigenlijk niet echt willen.
pi_90063283
Nee dat denk je in je jeugdige wan misschien, maar niet alles wat je wilt zal je ook bereiken in je leven. En zoals ik al eerder geschreven heb ik ken je persoonlijk niet, en zie hier enkel maar een moment opname, maar van wat ik nu van je zie kan ik vast met zekerheid stellen dat jij niet de persoon bent om een ECO te doorlopen of bij een onderdeel als de EOD te werken. Daar ben je gewoonweg te labiel voor.
pi_90063790
Goed, de enigste reden waarom ik hier ook over in discussie wil gaan met je is vanwege die tig jaar ervaring die je al hebt in dat vak.

Hiermee stuiten we ook gelijk op het probleem van het internet medium: Het is erg.. onpersoonlijk.
pi_90064841
Maar ik ga er even tussen uit, heb van de CO een tegoed bon gekregen die ik nu even lekker ga verpatsen.
pi_90065581
verpatstste
pi_90066669
Kreeg dit net gelinked:

Die vent speelt vals. :o
pi_90067631
Zo, ben ik weer. :W Alive and well.
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:17:43 #45
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90067844
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Vronsky het volgende:
Kreeg dit net gelinked:

Die vent speelt vals. :o
Ja zo haal ik de 21 ook wel :')
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90068120
Ik ga maandag one armed pullups proberen, denk dat het te zwaar is, maar gewoon doen :D.
Zit nu op 12 reps per set met normale pullups, dus denk dat 1-2 wel moet lukken.
  zaterdag 18 december 2010 @ 00:02:38 #47
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90070519
Succes daarmee :P
pi_90071751
Avond! :W
Er was eens....
pi_90072142
'navond!
pi_90072342
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 00:20 schreef Maitje het volgende:
Avond! :W
Maitje! :*

Hoe was de film?
pi_90072457
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Vortix het volgende:
Succes daarmee :P
Gaat wel lukken, word alleen verdomde zwaar :P.
pi_90072816
Jaaa... Mooi! :D.

Gave effecten en weer iets wijzer in het verhaal! Nu wachten op het laatste deel :P.
Er was eens....
pi_90072928
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 00:39 schreef Maitje het volgende:
Jaaa... Mooi! :D.

Gave effecten en weer iets wijzer in het verhaal! Nu wachten op het laatste deel :P.
Mooi, leuke avond gehad dus. ^O^
pi_90073105
Jupp! ;)
Er was eens....
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 00:45:19 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90073112
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef Vronsky het volgende:
Ik ga maandag one armed pullups proberen, denk dat het te zwaar is, maar gewoon doen :D.
Zit nu op 12 reps per set met normale pullups, dus denk dat 1-2 wel moet lukken.
lol ... why????????

dat soort fratsen zijn alleen leuk als je Russische paracommando wil worden, kun je daarna tafels jongleren met je tanden en ijsblokjes maken door met je blote kont op een bevroren meer te gaan zitten oid _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_90073535
Omdat het ECHTE kracht vergt.
Zelfde leuke dingen als een "muscle up" (pullup, daarna nog meer omhoog en dippen, dan weer naar beneden.)
Of handstand pushups.

Met andere woorden: Omdat het kan. :P
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 01:33:00 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90074886
hey als je het leuk vind moet je het zelf weten *)

10/20 normale pullups lijken mij iig beter voor je als 1/2 met 1 arm
gezonder ook ... maar goed, ik gun ieder zijn lolletje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90074910
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 00:54 schreef Vronsky het volgende:
Omdat het ECHTE kracht vergt.
Zelfde leuke dingen als een "muscle up" (pullup, daarna nog meer omhoog en dippen, dan weer naar beneden.)
Of handstand pushups.

Met andere woorden: Omdat het kan. :P
Echte kracht zit tussen je oren. :P
pi_90075085
Tijd om te gaan meuren.

Weltrusten lieve Maitje. :*

En een goede nachtrust voor de overige aanwezigen. :W
pi_90075373
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef sp3c het volgende:
hey als je het leuk vind moet je het zelf weten *)

10/20 normale pullups lijken mij iig beter voor je als 1/2 met 1 arm
gezonder ook ... maar goed, ik gun ieder zijn lolletje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.beastskills.com/tutorials/tutorials/51

;)
pi_90075497
Goedenacht NLD
pi_90075701
w/
pi_90075762
pi_90075919
Zo, net even een shirt van under armour heatgear besteld, nu gaat ik lekker slapen :D.

Trusten DEF.
  zaterdag 18 december 2010 @ 05:52:05 #65
110987 ErwinRommel
pi_90077443
Goedemorgen
pi_90077639
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.
Ik heb nooit de eco gedaan en zal t ook never nooit niet doen, maar heb van veel mensen gehoord dat fysiek gezien alles nog wel te doen was maar vooral op psychisch gebied alles idioot zwaar was en dat daar de meeste mensen op afhaken.

@vronsky,

gooi een muntje op en beslis dan wat je gaat doen. GEEN keuze maken en zielig blijven doen is nog veel erger.
pi_90077692
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 07:29 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ik heb nooit de eco gedaan en zal t ook never nooit niet doen, maar heb van veel mensen gehoord dat fysiek gezien alles nog wel te doen was maar vooral op psychisch gebied alles idioot zwaar was en dat daar de meeste mensen op afhaken.
En dat is nu juist wat ik zeg/schrijf. Een man die niet sterk in zijn schoenen staat, zal ergens in een SOF opleiding als de ECO afhaken,omdat hij het mischien wel lichaamelijk aan zou kunnen maar mentaal kapot is. Nu kan men alles tot op zekere hoogte trainen, maar deels komt het ook op het karater van de persoon aan, en dat is niet iets wat men kan veranderen en/of trainen.
pi_90077939
Goedemorgen! :W

@Bouke
Weet jij toevallig of jullie volgende week zondag (2e kerstdag) ook post ontvangen?
Er was eens....
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:21:46 #69
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90078031
Goedemorgen.

Vortix heeft spierpijn :)
pi_90078046
Een koude douche nemen vortix! Helpt echt...! ;)

Ik moet zo de stad in voor kerstcadeautjes, maar moet lopend... Blegh
Er was eens....
pi_90078093
Goedemorgen Maitje
pi_90078126
Goedenacht sine! ;)

Heb je nog wat leuks van je bon gekocht?
Er was eens....
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:34:58 #73
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90078164
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Een koude douche nemen vortix! Helpt echt...! ;)
Ik wacht wel tot het van nature over is morgen :P

quote:
Ik moet zo de stad in voor kerstcadeautjes, maar moet lopend... Blegh
Succes ermee! :D
pi_90078169
Ja een lekker maaltijd voor mij en de vrouw bij Applebee's
pi_90078232
@Vortix
Ooh kan ook natuurlijk!

En dankje ;)

@sine
Ow kijk! Goeie besteding! Eten is altijd goed! :P
Er was eens....
pi_90078262
Ja was een cado bon for Applebee's dus had er ook weinig anders voor kunnen kopen :D
pi_90078479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja was een cado bon for Applebee's dus had er ook weinig anders voor kunnen kopen :D
Owh... _O-
Ik dacht gewoon een bon die je bij meerdere winkels zou kunnen besteden :P
Er was eens....
pi_90078543
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gewoon klimmer worden, die doen dat met 1 vinger!

http://www.dailymotion.com/video/xc1282_1-finger-chin-ups_sport
Dat zijn skills m'n jong! :D
Er was eens....
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:20:02 #80
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90078654
quote:

[..]

Wow :D Dun ventje ook.
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:56:09 #81
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90079188
men, helemaal enthausiast geworden gisteren na het zien van een advertentie in de lokale bladeren betreft grote studio's die worden gebouwd in het centrum van Den bosch.. mooie prijs ook. Nog 3 beschikbaar...

is er geen buitenruimte c.q terras....
dat maak thet voor mij waarschijnlijk al geen optie meer, ik moet even buiten kunnen zitten. ( echt 2 bad
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_90079199
Gisteren mn maten binnengehaald die na de intocht op het kasteel de ALO1 hebben afgerond. Volgende week worden de meeste van hen bevorderd tot korporaal. Gisteren helaas ook mn pgu in moeten leveren. Ze willen echt alles weer hebben, zelfs mn paar afgerachte sportschoenen en mn versleten kisten. Maar heb wel mn baret mogen houden :D.
Blood Sugar Sex Magik
pi_90079271
Mogguh. :W
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:02:59 #84
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90079296
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Gisteren mn maten binnengehaald die na de intocht op het kasteel de ALO1 hebben afgerond. Volgende week worden de meeste van hen bevorderd tot korporaal. Gisteren helaas ook mn pgu in moeten leveren. Ze willen echt alles weer hebben, zelfs mn paar afgerachte sportschoenen en mn versleten kisten. Maar heb wel mn baret mogen houden :D.
als je er gedurende de opleiding uitgeknikkert wordt, moet je idd alles weer inleveren.
Dat is niet het geval als dat paraat gebeurd.
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:04:46 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90079334
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh. :W
mogguh :D

ik heb een beetje een kater :')
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:22:17 #86
110987 ErwinRommel
pi_90079668
Wederom een goedemorgen
pi_90079726
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

mogguh :D

ik heb een beetje een kater :')
Dan heb je niet je best gedaan. :D ;)
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:33:18 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90079944
lol
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:35:50 #89
110987 ErwinRommel
pi_90079998
Sorry Lotusss dat ik vanochtend uit m'n lint ging :*
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:41:05 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90080127
what happen!
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:41:59 #91
110987 ErwinRommel
pi_90080149
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef sp3c het volgende:
what happen!
De kerstboom flikkerde om......
Dat had tot gevolg dat ik alles bij elkaar vloekte omdat ik na lang wakkerliggen eindelijk inslaap viel, totdat de boom dus omflikkerde.
pi_90080271
quote:

[..]

Hehe, dat is wel ziek :D.
Altijd wel tof om te zien, dat volk heeft bizar veel grip in hun handen.
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:53:39 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90080407
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

De kerstboom flikkerde om......
Dat had tot gevolg dat ik alles bij elkaar vloekte omdat ik na lang wakkerliggen eindelijk inslaap viel, totdat de boom dus omflikkerde.
je hoeft daar geen antwoord op te geven hoor :@
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:57:15 #94
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90080500
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Gaat wel lukken, word alleen verdomde zwaar :P.
Kun je wel stellen ja. Ik houd het voorlopig nog op gewone pull-ups en chin-ups :P
pi_90080884
*O* nog meer sneeuw *O*
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90080922
Bleh. Ik wil gaan rennen maar het is hier net een ijsbaan. Andere route dan maar.
pi_90082625
mogge! denk ik uit te kunnen slapen, gaat de hond door het lint om 0830.. kutbeest.. maar nu eerst ff eten!
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:32:46 #98
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90082977
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Klopt ja, zonde btw, maar ergens, diep in mijn hart ook wel logisch. 3 bataljons LMB, en zo dusdanig worden ze ook weer niet ingezet. Echter, dan zou ik wel graag willen zien dat er van de 3 para-cie's 1 bat gemaakt gaat worden en de ander enkel AASLT. Plus behoud van de eigen structuur.
Ik had liever gezien dat een grote bezem door PAINF ging en eisen gingen stellen waar iedereen aan moet voldoen, en zo niet, dan wordt je wegbezuinigd, vervolgens de gaten die er vallen opvullen met lmb, en zo een cluster 4 painf creëren. Waardoor je drie 'evenwaardige' infanterieonderdelen krijgt. Van land, lucht en zee, ipv het ondergeschoven kindje wat painf nu in feite is.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90083065
Wie bedoel je met iedereen? Alle infanteristen?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2010 13:36:35 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:39:31 #100
168777 Rave_NL
pi_90083152
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoe vaak zie jij als marinier eigenlijk nog een schip van binnen? Aangezien ik de indruk heb dat mariniers steeds vaker en verder landinwaarts worden ingezet.
:')

Wij zijn onderdeel van de marine maar daar houdt het ook mee op. :P

Het langste wat ik ooit op een schip heb gezeten was drie dagen in Rotterdam voor de wereldhavendagen. En dan waren we overdag gewoon op de haven zelf.. :P

Ik heb vaker in een helikopter gezeten dan een schip, en ben vaker met mn parachute geland dan met een landingsboot, dus ben aardig luchtmobiel te noemen.. :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:41:14 #101
168777 Rave_NL
pi_90083202
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef Sloggi het volgende:
Wie bedoel je met iedereen? Alle infanteristen?
Yep, als dr met de botte bijl gehakt moet worden dan lijkt mij dit de meest gunstigste oplossing voor de lange termijn...
pi_90083345
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:39 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

:')

Wij zijn onderdeel van de marine maar daar houdt het ook mee op. :P

Het langste wat ik ooit op een schip heb gezeten was drie dagen in Rotterdam voor de wereldhavendagen. En dan waren we overdag gewoon op de haven zelf.. :P

Ik heb vaker in een helikopter gezeten dan een schip, en ben vaker met mn parachute geland dan met een landingsboot, dus ben aardig luchtmobiel te noemen.. :D
Oké, dan klopt het beeld dat ik van de marine heb wat dat betreft wel. Tegenwoordig zijn jullie eigenlijk een (een beetje) bijzondere infanterie-eenheid. Alleen dat amfibisch onderdeel in Den Helder zal daar wel een uitzondering op zijn?

Bij welke compagnie zit jij (als je dat hier kwijt wil)?
pi_90083381
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Yep, als dr met de botte bijl gehakt moet worden dan lijkt mij dit de meest gunstigste oplossing voor de lange termijn...
Kan ik me voorstellen, en de pantserinfanterie zal er ook alleen maar beter van worden denk ik. Sowieso raar dat painf maar cluster drie is. Zo zwaar is dat toch ook weer niet.
pi_90083635
Painf is "3-" dacht ik.

Maar de TFO is gewoon cluster 4, dus je moet jezelf ook gewoon opwerken naar cluster 4 naar mijn weten?

Dat kreeg ik in ieder geval een jaartje geleden te horen.
pi_90083669
TFO?
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:57:37 #106
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90083723
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry Lotusss dat ik vanochtend uit m'n lint ging :*
Geeft niet schatje :*
... and I feel fine.
pi_90083738
Tirailleur functie opleiding.

Duur woord voor geweerschutter :p.
(Heet als het goed is nog steeds zo tenminste)
pi_90083793
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:14 schreef Sloggi het volgende:
Bleh. Ik wil gaan rennen maar het is hier net een ijsbaan. Andere route dan maar.
Same here... ik houd het voor gezien.. Ga niet rennen en op mijn bek vallen.. geen zin in :+
Er was eens....
pi_90083832
Het is maar sneeuw. :/

Dan ga je desnoods maar gezellig rondjes rennen op een grasveld.
pi_90083893
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef Vronsky het volgende:
Het is maar sneeuw. :/

Dan ga je desnoods maar gezellig rondjes rennen op een grasveld.
Hmm nee, glij je ook nog uit :6
Er was eens....
pi_90083930
:P

Dan moet je maar je poten beter optillen. :+
pi_90083936
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:05 schreef Vronsky het volgende:

Dan moet je maar je poten beter optillen. :+
;( mijn zolen zijn gewoon glad!
Er was eens....
pi_90083968
Ja dan houd het op ;(

Ik heb nu een stel nikes die bizar veel grip hebben, alleen al het ijs op de fietspaden helpt zelfs daar niet bij :P.
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:08:40 #114
168777 Rave_NL
pi_90084025
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Sowieso.. hoeveel kans heb je eigenlijk om daar bij te komen?
En hoe zie jij het Korps in de toekomst?
Muah, in tegenstelling tot de pleunen waar je echt een dienstvak kiest en daar waarschijnlijk tot de einde der tijden in blijft ben je bij ons een onbeschreven blad.
Bij ons zijn de opleidingen in grofweg 3 groepen ingedeeld;
- opleidingen op regelnummer
- opleidingen op aanvraag
- vervolgopleidngen.
Allereerst de opleidingen op regelnummer. Als jij na de initiële opleiding bijvoorbeeld als mitrailleurschutter geplaatst wordt kun je meteen instromen omdat iedereen mitrailleuropgeleid is. Kom je echter als bijv. peletonsverpleger dan ga je eerst die opleiding in voordat je je functie kan uitvoeren. Dan blijf je altijd echter Marinier der 1e klasse Algemeen.
Is dat in een parachutisteneenheid dan ga je die opleiding in, en blijf je Marinier 1 Algemeen.
Blonk jij echter altijd uit op de schietbaan dan kun jij een verzoek indienen voor de testweek voor Marksman. Als jij na de testweek een positief advies krijgt ga je die opleiding in. Na de opleiding kom je bijv. terug als Accuracy-schutter van een infanterieeenheid. Als Marinier 1 Algemeen.
Na zo een tijdje rondgelopen te hebben vind je dat je het beste uit jezelf moet halen en dien je een verzoek in voor Marinier Verkenner. Na weer een testweek positief afgerond te hebben ga je ook deze opleiding in en kom je na afloop in een verkennerseenheid terecht. Als Marn1 Alg.
Bij de verkenners hebben ze echter nog een stoel open voor Sniper, en die opleiding gaat binnenkort weer beginnen en jij hebt de kwalificaties om erin te gaan (marksman). Dus na overleg ga je ook voor de sniperopleiding. Na afloop ben je Nederlands Sniper, maar nog steeds Marn1 Alg.
Na zo flink wat ervaring op te doen vind je de tijd rijp voor het echte werk, en ga je de testweek in voor SF'er, als zijnde MARSOF. Als verkenner heb je een voorsprong aangezien je de verkennersmodule niet meer hoeft te doen, en na zo een flinke tijd kom je terug als Special Forces.
Als Marinier 1 Algemeen. :P

Nu is dit natuurlijk wel een heel peppie voorbeeld maar het is niet ongebruikelijk.
Dus als jij Assault Engineer wilt worden en jij dit van het begin af aan al duidelijk maakt dan moet het goedkomen. ^O^
Mits je geen rukker bent natuurlijk... ;)
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:11:07 #115
168777 Rave_NL
pi_90084091
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef jankaas020 het volgende:
Wat moet ik bij assault engineers voorstellen? Als jij en ik een liefdesbaby zouden krijgen, is dat dan een assault engineer? :?

Een Assault Engineer is een marinier met een bonk kneed in zijn borstzakje.. ;)
Een vent die obstakels kan opblazen of openingen kan creëren,en in Afghanistan met de EOD mee ging. ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Rave_NL op 18-12-2010 14:19:32 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:16:46 #116
168777 Rave_NL
pi_90084264
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oké, dan klopt het beeld dat ik van de marine heb wat dat betreft wel. Tegenwoordig zijn jullie eigenlijk een (een beetje) bijzondere infanterie-eenheid. Alleen dat amfibisch onderdeel in Den Helder zal daar wel een uitzondering op zijn?

Bij welke compagnie zit jij (als je dat hier kwijt wil)?
Wij zijn eigenlijk altijd een infanterieeenheid geweest die net wat gekker was dan de rest. :P
Dat hele amphibische is ons 'trucje', en wij hebben dan ook nog steeds de bootgroep met landingsvaartuigen. Maar het komt er in principe op neer dat wij onze eigen koers kunnen varen los van de grote gezellige familie die de landmacht heet.
Wij zijn de arrogante klootzakken waar je vroeger nooit mee mocht spelen op het schoolplein van je moeder. :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:18:14 #117
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90084309
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Rave_NL het volgende:

Wij zijn de arrogante klootzakken waar je vroeger nooit mee mocht spelen op het schoolplein van je moeder. :P
_O-
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:29:05 #118
168777 Rave_NL
pi_90084573
Oh, en bij welke compagnie ik zit is bij sommigen hier bekend die affiniteit met het Korps hebben, maar ik zit er niet op te wachten om het hier open en bloot neer te kwakken.
Al moet het niet moeilijk zijn om het eruit te halen door de dingen die ik hier post. :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:30:43 #119
168777 Rave_NL
pi_90084619
Én de bootgroep zit op Texel, maar dat terzijde.. :P
pi_90085552
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:00 schreef Maitje het volgende:

[..]

Same here... ik houd het voor gezien.. Ga niet rennen en op mijn bek vallen.. geen zin in :+
Ik ben lekker wel geweest :6 .
pi_90085747
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Wij zijn eigenlijk altijd een infanterieeenheid geweest die net wat gekker was dan de rest. :P
Dat hele amphibische is ons 'trucje', en wij hebben dan ook nog steeds de bootgroep met landingsvaartuigen. Maar het komt er in principe op neer dat wij onze eigen koers kunnen varen los van de grote gezellige familie die de landmacht heet.
Ik kan me voorstellen dat je in dat opzicht wel wat beperkt wordt in je carrièremogelijkheden. Buiten het Korps kun je bij de weinig als infanterist zijnde. Er zijn niet veel plaatsen beschikbaar als je als manschap bijvoorbeeld onderofficier of officier wil worden.

Vind jij het trouwens lekker, al deze sneeuw en kou?

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef Rave_NL het volgende:
Én de bootgroep zit op Texel, maar dat terzijde.. :P
Uiteraard :+ .
pi_90086022
sollicitatieformulier coastguard Curacao opgestuurd.
Weg uit dit land! Op naar de zon!
pi_90086036
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

:o diehard!
Er was eens....
pi_90086219
Op het werk. :)

Koffie: check
Rokertje: check
Klaar voor SR: check
pi_90086222
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:18 schreef Maitje het volgende:

[..]

:o diehard!
6,5 km op lage intensiteit, maar ik kan het nooit laten om toch harder te gaan rennen :').
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:27:19 #126
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90086267
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik ga het morgen proberen. Vandaag de hele dag geschreven en zometeen sneeuwballengevecht in het Vondelpark :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:00:30 #127
168777 Rave_NL
pi_90087147
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 15:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je in dat opzicht wel wat beperkt wordt in je carrièremogelijkheden. Buiten het Korps kun je bij de weinig als infanterist zijnde. Er zijn niet veel plaatsen beschikbaar als je als manschap bijvoorbeeld onderofficier of officier wil worden.
Muah, dat probleem blijf je toch houden. Al staat het nog altijd niet bepaald slecht als je dat op je CV hebt staan.
Qua werkervaring heeft het niet al te veel gemeen met de burgermaatschappij, maar qua persoonlijkheid en mentaliteit zit het wel goed.. ;)
Qua doorstroom zit het wel goed, er is een groot tekort aan ooff dus ben er zelf nog net niet ingetrapt, maardaar hoef je je iig geen zorgen over te maken. ;)
quote:
Vind jij het trouwens lekker, al deze sneeuw en kou?
Ik word strontchagrijnig van kou.. :P
Maar niet om patserig te klinken ofzo maar zo koud is het niet. De laatste wintertraining die ik heb gedraaid kwam er sochtends iemand juichend het tentje uit vanwege het feit dat het slechts -28 was.. :')
Ja, dan besef je in een keer weer in wat voor prachtige gekkenwerk je bent beland.. :D

Enfin, komend jaar weer voor 7 weken richting de poolcirkel.. Dan begin ik pad te klagen dat het koud is..

Het enige wat ik hier te klagen heb qua weer is de hele paniek en chaos die uitbreekt als er een vlokje valt.. Stelletje prutsers.. :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:03:04 #128
168777 Rave_NL
pi_90087209
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 15:18 schreef cw2cu het volgende:
sollicitatieformulier coastguard Curacao opgestuurd.
Weg uit dit land! Op naar de zon!
Verpest in de West.. _O-

SPOILER
pi_90087239
Gelukkig is het verschil tussen -25 en -5 gevoelsmatig niet zo groot als het verschil tussen 15 en -5.

Is zo'n specialisatie eigenlijk erg 'bindend', dus dat iemand die gespecialiseerd is in jungle ook niet in de poolcirkel terecht zal komen tijdens een missie, of word je breed getraind met extra nadruk op een bepaald aspect zoals koud weer, jungle etc.?

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2010 16:06:08 ]
pi_90087487
pfff vandaag wil maar niet voorbijgaan.... en ik mag nog tot een uur of 0100 opblijven omdat ik nog mag arbeiten :X Maar het weer is iig nog goed, overdag graadje of 15, zonnetje en savonds -5 ofzo.

En bijna op de helft w/
pi_90087833
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef Bouke-p het volgende:
pfff vandaag wil maar niet voorbijgaan.... en ik mag nog tot een uur of 0100 opblijven omdat ik nog mag arbeiten :X Maar het weer is iig nog goed, overdag graadje of 15, zonnetje en savonds -5 ofzo.

En bijna op de helft w/
:W

Het mid-term feestje is al gepland?
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:28:59 #132
168777 Rave_NL
pi_90087871
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:04 schreef Sloggi het volgende:
Gelukkig is het verschil tussen -25 en -5 gevoelsmatig niet zo groot als het verschil tussen 15 en -5.
Het ligt ook erg aan het klimaat. Net zoals je in Nederland een hele klamme deken krijgt als het boven de 30 graden is terwijl het ergens anders bij 30 graden aangenaam is.
Ik heb het in Afrika gehad dat je het gewoon koud had als het snachts 23 graden was.. :')

quote:
Is zo'n specialisatie eigenlijk erg 'bindend', dus dat iemand die gespecialiseerd is in jungle ook niet in de poolcirkel terecht zal komen tijdens een missie, of word je breed getraind met extra nadruk op een bepaald aspect zoals koud weer, jungle etc.?
Nee je hebt kwaliteiten en specialisaties.
Kwaliteiten zijn zaken die jij krijgt als onderdeel van het onderdeel waar je bij zit. Bijv. berggetraind, wintergetraind, junglegetraind, parachutist etc. In de praktijk komt dit erop neer dat als jouw club die kant op gaat, jij ook gaat. Juist ook omdat die dingen die je daar aangeleerd krijgt er gewoon voor zorgen dat jij een betere militair wordt, dus idd breed getraind zoals je zei.
Specialisaties zijn echter dingen van jou alleen. Dus bijv. sniper, verbindelaar, verpleger, assault engineer, bootbestuurder, etc. Als jij zo'n specialisatie hebt is het meestal wel bindend voor een bepaalde tijd, en daarna kun je je verder specialiseren. ;)
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:29:18 #133
168777 Rave_NL
pi_90087877
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef Bouke-p het volgende:

En bijna op de helft w/
De balk al geschuurd?
pi_90087914
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Het ligt ook erg aan het klimaat. Net zoals je in Nederland een hele klamme deken krijgt als het boven de 30 graden is terwijl het ergens anders bij 30 graden aangenaam is.
Ik heb het in Afrika gehad dat je het gewoon koud had als het snachts 23 graden was.. :')

[..]

Nee je hebt kwaliteiten en specialisaties.
Kwaliteiten zijn zaken die jij krijgt als onderdeel van het onderdeel waar je bij zit. Bijv. berggetraind, wintergetraind, junglegetraind, parachutist etc. In de praktijk komt dit erop neer dat als jouw club die kant op gaat, jij ook gaat. Juist ook omdat die dingen die je daar aangeleerd krijgt er gewoon voor zorgen dat jij een betere militair wordt, dus idd breed getraind zoals je zei.
Specialisaties zijn echter dingen van jou alleen. Dus bijv. sniper, verbindelaar, verpleger, assault engineer, bootbestuurder, etc. Als jij zo'n specialisatie hebt is het meestal wel bindend voor een bepaalde tijd, en daarna kun je je verder specialiseren. ;)
Oké, bedankt!
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:36:12 #135
110987 ErwinRommel
pi_90088062
Vanavond blauwe hap :Y)
pi_90088075
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond blauwe hap :Y)
:9~
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:37:58 #137
110987 ErwinRommel
pi_90088103
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:9~
jaja, als halve pinda weet ik wel hoe een blauwe hap gemaakt moet worden ;)
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:49:32 #138
168777 Rave_NL
pi_90088384
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oké, bedankt!
Had jij nou concrete plannen of nog niet? :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:52:17 #139
110987 ErwinRommel
pi_90088467
Bah, net een mail gekregen dat mijn sollicitatie is afgewezen bij de Hornbach.....pfff
pi_90088892
quote:
Muah, dat probleem blijf je toch houden. Al staat het nog altijd niet bepaald slecht als je dat op je CV hebt staan.
Qua werkervaring heeft het niet al te veel gemeen met de burgermaatschappij, maar qua persoonlijkheid en mentaliteit zit het wel goed..
Hm dit vind ik wel interessant eigenlijk.. iemand hier die echt ervaring heeft met het nut van een niet-leidinggevende functie bij defensie op je CV, als je op een functie in de burgermaatschappij solliciteert?

Aangezien de gemiddelde Nederlander helaas niet al te veel positiefs weet te zeggen over defensie en militairen, vraag ik me af of in het bedrijfsleven de voordelen qua mentaliteit enzo van een paar jaar dienst (in een niet-leidinggevende functie) wel erkend worden?

Kan me voorstellen dat dat in bijvoorbeeld de VS wel het geval is, vanwege de hele andere kijk die men daar op defensie heeft. Maar ik heb eigenlijk totaal geen idee hoe dat hier in NL zit.
pi_90089256
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:29 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

De balk al geschuurd?
Nee, moet m nog ff verven. is mijn werk, aangezien het feestje in holland house plaats vind en ik HH beheerder ben.
net na kerst zitten we op de helft, maar ivm de feestdagen vieren we t net als in nederland pas halverwege januarie.
En we nodigen iedereen hier @base uit, gaat nog druk worden in ons krappe hutje.

vandaag heeft n collega echt de vraag der vragen gehad van een yank. Ow you're from holland. Do you have to ware wooden shoes in you're army?

was nog serieus ook :X
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 17:25:56 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90089326
das idd nog wel een eind dommer dan vragen of we wiet mogen roken in het leger _O-
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:26:34 #143
110987 ErwinRommel
pi_90089345
hahahahaha. Ach, dat zijn toch wel weer de leuke dingen Bouke :D
pi_90089871
Dit, beste mensen, is waarom we op de AT baan nooit achter het wapen mogen staan. ;)

zaterdag 18 december 2010 @ 17:52:58 #145
110987 ErwinRommel
pi_90090126
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dit, beste mensen, is waarom we op de AT baan nooit achter het wapen mogen staan. ;)

[ afbeelding ]
Als je dat doet ben je gewoon dom bezig.
pi_90090161
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Als je dat doet ben je gewoon dom bezig.
Je moet ze eens de kost geven die gewoon achter het wapen gaan staan om alles goed te kunnen zien. :{
pi_90090169
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:25 schreef sp3c het volgende:
das idd nog wel een eind dommer dan vragen of we wiet mogen roken in het leger _O-
De Britten die ik tegenkwam in Duitsland vonden het anders heel raar dat wij dat niet mochten want: "You can get it at every corner of the street"

By the way, Wie van jullie is er weleens in Noorwegen rond de poolcirkel geweest in februari? Afgelopen week te horen gekregen dat we daar 4 weken zitten in die maand, dus ben behoorlijk benieuwd hoe het weer daar dan is
pi_90090201
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:54 schreef Remco026 het volgende:

[..]

De Britten die ik tegenkwam in Duitsland vonden het anders heel raar dat wij dat niet mochten want: "You can get it at every corner of the street"

By the way, Wie van jullie is er weleens in Noorwegen rond de poolcirkel geweest in februari? Afgelopen week te horen gekregen dat we daar 4 weken zitten in die maand, dus ben behoorlijk benieuwd hoe het weer daar dan is
Ik, Noorwegen en Finland. Beiden op of boven de poolcirkel.
pi_90090256
En hoe is het weer daar? :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:57:37 #150
168777 Rave_NL
pi_90090290
Afgelopen jaar Noord-Zweden was het overwegend strakblauwe lucht, met af en toe een paar donkere dagen. :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:58:01 #151
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90090303
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef Remco026 het volgende:
Ik zet mijn geld in op 'frisjes' :P
pi_90090308
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef Remco026 het volgende:
De laatste keer dat ik daar was (Finland) was in de 1ste week van februari. Temperatuur van -34 gedurende de nacht.
pi_90090356
crap :P

Ik voel nu al aan dat ik dan ziek ben :P
pi_90090417
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Remco026 het volgende:
crap :P

Ik voel nu al aan dat ik dan ziek ben :P
Mietje! Je lijkt ER wel! :P

We hadden de mazzel dat het toen windstil was. Maar wel 1,5 meter sneeuw in de bossen. Iedereen die van de snowscooters of langlaufski's afstapte verdween tot borsthoogte in de sneeuw. :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:02:23 #155
168777 Rave_NL
pi_90090470
Snowscooters.. :')
Lala's!! *O*
pi_90090519
1,5 m sneeuw!! :') ... ik verdwijn dan bijna.. _O-
Er was eens....
pi_90090524
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:02 schreef Rave_NL het volgende:
Snowscooters.. :')
Lala's!! *O*
KLu personeel op de snowscooters natuurlijk. En wat ander volk aan een touw er achter. :)
pi_90090566
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:04 schreef Maitje het volgende:
1,5 m sneeuw!! :') ... ik verdwijn dan bijna.. _O-
Het was flink lachen toen de eerste in de sneeuw verdween. Een redelijk klein mannetje. Alleen zijn muts kwam nog boven de sneeuw uit. :)
pi_90090587
Middag
pi_90090671
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het was flink lachen toen de eerste in de sneeuw verdween. Een redelijk klein mannetje. Alleen zijn muts kwam nog boven de sneeuw uit. :)
_O_ _O-

Ik hoop dat ik dat ook ooit nog een keer mee mag maken.. :P , dat je loopt en dan verdwijnt in de sneeuw!

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Middag
Avond! w/
Er was eens....
pi_90090751
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Maitje het volgende:

[..]

_O_ _O-

Ik hoop dat ik dat ook ooit nog een keer mee mag maken.. :P , dat je loopt en dan verdwijnt in de sneeuw!
Even de nacht afwachten dan. Men verwacht de komende nacht weer 15cm sneeuw. ;)
pi_90090848
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Even de nacht afwachten dan. Men verwacht de komende nacht weer 15cm sneeuw. ;)
Kleinvieh macht auch Mist.
pi_90090925
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Kleinvieh macht auch Mist.
:W
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:16:45 #164
110987 ErwinRommel
pi_90090982
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Mietje! Je lijkt ER wel! :P

We hadden de mazzel dat het toen windstil was. Maar wel 1,5 meter sneeuw in de bossen. Iedereen die van de snowscooters of langlaufski's afstapte verdween tot borsthoogte in de sneeuw. :)
Ho eens ff!!!!!

Heh, herinner me wel mijn wintertraining, en dan lekker met de "pulk" oerrossen op de lange latten en de zgn "donald duck's".
Ook mooi die kartonnen schijtdozen, waarvan enkelen dachten er echt op te kunnen zitten. Niet dus!!!.
Onze training daar was in 1994, en temp. rond -40 in de nacht (met windchill dan).
Ik was en ben nog steeds geen held op de lange latten, en remmen was vallen!!!
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:17:37 #165
110987 ErwinRommel
pi_90091013
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Middag
Middag Sine, nog lekker gegeten bij Applebeas?
pi_90091134
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ho eens ff!!!!!
Nee. :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:21:30 #167
110987 ErwinRommel
pi_90091145
En ja, wij moesten ons scheren volgens een KL gast, terwijl een Kapitein van de Mariniers die ons begeleiden juist tegen hem zei dat dat in het veld met die temperaturen niet nodig was. Bivakmutsen mochten we ook niet gebruiken, enkel die flappie petjes welke door Hare Majesteit aan ons werden verstrekt.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:22:13 #168
110987 ErwinRommel
pi_90091171
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nee. :P
Ja!!! :P
Ik mag dat na zoveel jaar sub-tropen.
pi_90091186
Ja had een 9 oz steak een grote Caesar salad en fries, en de sampler als starter.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:23:02 #170
110987 ErwinRommel
pi_90091203
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja had een 9 oz steak een grote Caesar salad en fries, en de sampler als starter.
Klinkt rete goed!!!
pi_90091228
Applebees is sowieso lekker :Y
pi_90091277
Is het ook, zeker als we (veteranen) op Veterans Day daar gratis kunnen eten :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:25:42 #173
110987 ErwinRommel
pi_90091292
Over de wintertraining:

met je ski-latten de tent voor 8 man opzetten. Heel knus en heel gek, lekker warm mits die koudeval goed gemaakt was. Dan 1 mannetje in de nacht op wacht en maar sneeuw smelten met het brandertje opdat alle thermoskannen die ochtend gevuld waren met warm water.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:27:24 #174
110987 ErwinRommel
pi_90091338
Ohhh ja, en je veldfles met water in de nacht in je rukbunker om je nek opdat het niet bevriest.
pi_90091388
MTV O+

Dat "Teen Mom" programma is weer bezig.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Is het ook, zeker als we (veteranen) op Veterans Day daar gratis kunnen eten :)

Denk dat ik in 2012 weer naar de VS ga, dan ga ik zeker weer ergens een ontbijt halen bij applebees als ik bij eentje in de buurt ben :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:29:52 #176
168777 Rave_NL
pi_90091406
Veldfles tijdens wintertraining.. :|W

Novice.. :')
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:30:08 #177
110987 ErwinRommel
pi_90091414
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Vronsky het volgende:
MTV O+

Ken ik niet en weiger ernaar te kijken, titel zegt me al genoeg.....
pi_90091416
quote:
MTV O+

MTV :')

Sinds het geen muziekzender meer is, is er geen ruk meer aan.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:30:56 #179
110987 ErwinRommel
pi_90091439
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
Veldfles tijdens wintertraining.. :|W

Novice.. :')
Ja, moest op de man. En ja, het werkte, maar de thee uit de thermoskan was toch lekkerder.
pi_90091446
Nee, het is puur leedvermaak.

Hoe dom kan je zijn om op je 16e al kinderen te krijgen.... :')
pi_90091468
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

MTV :')

Sinds het geen muziekzender meer is, is er geen ruk meer aan.
Vroegah had men nog Beavis and Butt-Head
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:31:59 #182
110987 ErwinRommel
pi_90091470
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Vronsky het volgende:
Nee, het is puur leedvermaak.

Hoe dom kan je zijn om op je 16e al kinderen te krijgen.... :')
Leedvermaak zie ik nu met de sneeuw al elke dag in het eggie, gasten die op hun plaat gaan ;)
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:32:34 #183
168777 Rave_NL
pi_90091490
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja, moest op de man. En ja, het werkte, maar de thee uit de thermoskan was toch lekkerder.
Is er dan inmiddels uit.

Enige vocht wat je binnen krijgt is zoete hete thee en het hete water om je maaltijd op te wellen.
Een veldfles is veelste koud, en verlies je lichaamswarmte aangezien je lichaam het koude water op moet warmen.
pi_90091495
Geen beter vermaak dan leedvermaak ;)
pi_90091500
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

En dat Celebrity Deathmatch programma :D
pi_90091528
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

_O_
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:34:31 #187
110987 ErwinRommel
pi_90091549
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Is er dan inmiddels uit.

Enige vocht wat je binnen krijgt is zoete hete thee en het hete water om je maaltijd op te wellen.
Een veldfles is veelste koud, en verlies je lichaamswarmte aangezien je lichaam het koude water op moet warmen.
Dat zal er inmiddels dan wel uoit zijn ja. Maar wij moesten echt die veldfles meezeulen, plus dan natuurlijk je thermoskan met hete thee en veel suiker erin idd. En warm water voor je maaltijd (blikken bij ons) werd naderhand ook gebruikt voor de bouillon.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:36:17 #188
110987 ErwinRommel
pi_90091614
ohhh ja, en de wacht tijdens de nacht gebruikte gewoon dus 4 brandertjes om zo snel mogelijk veel sneeuw tot warm water te maken. Niks egoïstisch dus je eigen brandertje verbergen maar ten dienste stellen van het algemeen nut, warm water dus.
pi_90091657
@ Maitje: Heb je trouwens die neger van je al gebruikt om de slee te trekken?
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:37:53 #190
110987 ErwinRommel
pi_90091659
en uitkijken met bijvullen brandstof voor brandertjes. Eerst laten afkoelen!!!!! 2 om 2 deden wij dat.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:38:27 #191
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90091670
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:

[..]

En dat Celebrity Deathmatch programma :D
Hahaha ja dat was leuk :D
pi_90091754
Voor ontbijt ga ik liever naar Sonic voor een Spicy Southwest Breakfast Burrito ;)
pi_90091796
Zal het onthouden, is Sonic landelijk of lokaal?
pi_90091902
Landelijk, is een roller skate drive in
pi_90091906
LOL
pi_90091942
Hehehehe, klinkt geweldig :D.
Kan er ongetwijfeld met een motor langs?

Ben van plan een HD fatbob te huren en even lekker te gaan toeren. :)
pi_90092024
Ja maar veel hebben geen zitplaatsen omdat je met je auto aan een bestel paal staat en iemand op roller skates je eten naar je auto bengt. Bij een groter menu word dat met een motor natuurlijk wat moeilijker (ivm eten op de tank plaatsen).
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:05:11 #198
168777 Rave_NL
pi_90092550
Jack Daniels Steak bij de TGI Fridays ^O^
pi_90092723
Over eten gesproken, ga nog even wat Kerst inkopen doen en dan daarna lekker bij Ruby Tuesday steak and lobster tail eten. Wens iedereen nog een prettige avond.
pi_90092744
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Over eten gesproken, ga nog even wat Kerst inkopen doen en dan daarna lekker bij Ruby Tuesday steak and lobster tail eten. Wens iedereen nog een prettige avond.
Eet smakelijk. :W
pi_90092766
Gaat lukken. Have a good'un
pi_90092860
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:54 schreef Remco026 het volgende:

Ik verbaas me erover dat de lua nog in die getallen die kant opgaat, Cold Challenge is voor de halve KL gereduceerd tot een CPX. En wij mogen lekker FTX'en.

Overigens ga ik niet mee.
pi_90093061
quote:
Denk dat ik in 2012 weer naar de VS ga, dan ga ik zeker weer ergens een ontbijt halen bij applebees als ik bij eentje in de buurt ben :D
Is dat je nieuwe plan? >:)
pi_90093129
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

En ik zat me maar in te houden! _O-
pi_90093140
Applebee's! Komend jaar rond de zomer weer :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:24:21 #206
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90093384
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:18 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En ik zat me maar in te houden! _O-
Awww, arme Vronsky :P
pi_90094076
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dat heet zomer vakantie. :')

Moet je ook eens proberen. :*

Overigens.. CPX, FTX?
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:49:08 #208
211797 Esses
Splendide mendax
pi_90094551
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Deze reactie van je had ik verw8... had alleen getwijfeld of ik je voor wou zijn ;)
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:50:51 #209
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90094613
vanmorgen weer naar een huisje wezen kijken in DB!
blijf toch nog bij Defensie werken, zoals het er nu uit ziet 8-)
pi_90094867
Blijf je ook op je huidige functie of wil je naar de KMS? :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:07:57 #211
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90095381
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef Vronsky het volgende:
Blijf je ook op je huidige functie of wil je naar de KMS? :)
Nou, ik wil perse na deze functie in rang stijgen, al is het alleen maar voor het geld.
De KMS, dat weet ik niet.. dat is afhankelijk van aankomend voorjaar wanneer we van onze Minister van Defensie meer uitleg krijgen over..zijn visie betreft de Nederlandse Strijdkrachten, en haar inzet.

Ik heb begrepen dat 11tank wordt ontzien van de bezuinigingen, dit is al door meerdere Ritmeesters duidelijk gemaakt en ook door mijn Overste. We zijn als eenheid aangewezen om in 2012 Operationeel gereed te zijn als enige van de KL zover ik weet.. en als onze Mindef dus besluit dat door te laten gaan, zal hij vast wel plannen hebben.

Specifieke plannen voor 11tank omvat ook tanks, anders had hij net zo goed ons kunnen gaan wegbezuinigen. Ik wacht dat dus af. Anyway.....

if something happends I stay

so not.. dan een andere functie, wellicht in de Staf, anders in een andere eenheid.
It's a damn shame dat de PRTL's er niet meer zijn, anders had ik graag daar mee willen werken.

Ik wil pantser, verder niets.
pi_90095615
Bij cav verk zit je ook in een gepantserde auto ;).
pi_90095770
Ik las gister overigens dat rutte opnieuw een missie naar Afghanistan wilt.. hoe wil die gekko dat doen met al die bezuinigingen??
Er was eens....
pi_90095877
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:18 schreef Maitje het volgende:
Ik las gister overigens dat rutte opnieuw een missie naar Afghanistan wilt.. hoe wil die gekko dat doen met al die bezuinigingen??
Voor een kleinere missie heb je minder mensen nodig. Dus kun je gewoon bezuinigen en mensen naar Afghanistan sturen. :')
pi_90096130
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Moet je ook eens proberen. :*
Geen tijd voor.

quote:
Overigens.. CPX, FTX?
CPX: Command Post Exercise werd vroeger vaak een TOZT (tactische oefening zonder troepen) genoemd, alleen de staf gaat op pad en het hele verloop wordt gesimuleerd. (zonder voetjes op de grond)

FTX: Field Training Exercise dan gaat het voetvolk ook mee, dus daadwerkelijke troepeninzet.
pi_90096285
Ah :).

CPX klinkt niet echt.. nuttig.
Maar goed, zal vast wel een doel hebben :P.

(Lijkt mij beter om gewoon met z'n allen te trainen.)
pi_90096380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:30 schreef Vronsky het volgende:
Ah :).

CPX klinkt niet echt.. nuttig.
Maar goed, zal vast wel een doel hebben :P.

(Lijkt mij beter om gewoon met z'n allen te trainen.)
Was ook de bedoeling, maar ja het geld is op... Als je dan alleen een staf die kant opstuurt met een beperkt aantal voertuigen dan bezuinig je plotseling een hoop. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat de lua bijna alles uit de kast trekt en die kant opgaat.
pi_90099771
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Nou, ik wil perse na deze functie in rang stijgen, al is het alleen maar voor het geld.
De KMS, dat weet ik niet.. dat is afhankelijk van aankomend voorjaar wanneer we van onze Minister van Defensie meer uitleg krijgen over..zijn visie betreft de Nederlandse Strijdkrachten, en haar inzet.

Ik heb begrepen dat 11tank wordt ontzien van de bezuinigingen, dit is al door meerdere Ritmeesters duidelijk gemaakt en ook door mijn Overste. We zijn als eenheid aangewezen om in 2012 Operationeel gereed te zijn als enige van de KL zover ik weet.. en als onze Mindef dus besluit dat door te laten gaan, zal hij vast wel plannen hebben.

Specifieke plannen voor 11tank omvat ook tanks, anders had hij net zo goed ons kunnen gaan wegbezuinigen. Ik wacht dat dus af. Anyway.....

if something happends I stay

so not.. dan een andere functie, wellicht in de Staf, anders in een andere eenheid.
It's a damn shame dat de PRTL's er niet meer zijn, anders had ik graag daar mee willen werken.

Ik wil pantser, verder niets.
in rang stijgen voor het geld.... je bent sld1 nu? als je kpl word krijg je 5 tientjes meer :z

0125 zulu, ik ga maffen en morgen lowops dus uitslapen! :W oant moarn! :Z
pi_90100326
Ghehe iemand net Jochem Meyer gezien? :D
Er was eens....
pi_90100704
Nee, JM is echt té kut voor woorden. Louis Theroux ^O^
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_90102021
Weer thuis. :W

Nu de voetjes omhoog en Serious Request volgen.
pi_90102348
Hcwp... Wat doe je ;(!

JM samen met bertje Vis zijn gewoon de beste :6
Er was eens....
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:59:13 #224
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_90102702
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Gaat lukken. Have a good'un
Eric L. Haney?
pi_90102977
Bert Visser.... :')

Dat die vent nog een carriere heeft.
pi_90103084
Nee Hans Teeuwen dan... Klapmongool! :')

Wat vind jij dan leuk Vrons?
Er was eens....
pi_90103118
Hans Teeuwen.

O+
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:19:21 #228
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90103530
Stand-up O+

Doug Stanhope O+

Patton Oswalt O+
pi_90103589
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Had jij nou concrete plannen of nog niet? :P
Nou, ik ben er uit dat ik bij Defensie aan de slag wil, bij een infanterie-onderdeel. En laat het Korps nu net officieren nodig hebben...

Plan B is een tweede master volgen, eerstegraads lesbevoegdheid halen. Ik wil geen carrière maken van het leraarschap, maar het is altijd handig om achter de hand te hebben.

Dan zou ik daarna (al dan niet opnieuw) kunnen solliciteren.
pi_90103651
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef Vortix het volgende:
Stand-up O+

Doug Stanhope O+

Patton Oswalt O+
Dave Chappelle O+
pi_90103679
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nou, ik ben er uit dat ik bij Defensie aan de slag wil, bij een infanterie-onderdeel. En laat het Korps nu net officieren nodig hebben...

Plan B is een tweede master volgen, eerstegraads lesbevoegdheid halen. Ik wil geen carrière maken van het leraarschap, maar het is altijd handig om achter de hand te hebben.

Gefeliciteerd, je hebt op tijd het licht gezien. :Y
pi_90103745
Ha! Op welk vlak? Defensie, infanterie of plan B?
pi_90103806
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

:+
  zondag 19 december 2010 @ 00:33:04 #234
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_90106643
@Vronsky

Hans Teeuwen, ik kan er niet om lachen....

Herman Vinkers daarin tegen :D
Er was eens....
pi_90106748
quote:
Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Maitje het volgende:
@Vronsky

He Maitje! :W :*

Is show nieuws al afgelopen?
  zondag 19 december 2010 @ 00:50:07 #236
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90107451
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Maitje het volgende:
@Vronsky

Volgens mij zijn wij precies het tegenovergestelde wanneer het op humor aankomt. :+
  zondag 19 december 2010 @ 01:02:03 #237
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90108010
I'm with Vrons on this one :P
pi_90108118
Nee, Maitje heeft gelijk. Teeuwen sucks.
  zondag 19 december 2010 @ 01:05:52 #239
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90108223
VERBOTEN.

Hij is misschien grof, maar er gaat wel veel intelligentie achter hem schuil:

zondag 19 december 2010 @ 01:09:38 #240
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_90108416
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

He Maitje! :W :*

Is show nieuws al afgelopen?
:Y Jupp, daarna de film takers opgezet. Maar kan me op het moment niet boeien, dus ik gaat lekker mijn bedje in ;)

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij precies het tegenovergestelde wanneer het op humor aankomt. :+
Ik denk het ook!

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Vortix het volgende:
I'm with Vrons on this one :P
o|O

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, Maitje heeft gelijk. Teeuwen sucks.
O+

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef Vronsky het volgende:
VERBOTEN.

Hij is misschien grof, maar er gaat wel veel intelligentie achter hem schuil:

Ondanks dat ik dit gewoon goed van hem vind, ondanks dat kan ik er nog steeds niet om lachen.

Anywee, warme en schone bedje in.. Truste allen en Cobra :*
Er was eens....
pi_90108478
Weltrusten Maitje. Slaap lekker! :* *;
pi_90110144
Voor de liefhebbers: Katja en Ellen aan het bekken tijdens Serious Request.

zondag 19 december 2010 @ 02:03:48 #243
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90110383
Haha, de fuck is Serious Request?

Ned 3 dus. :)
pi_90110532
quote:
Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef Vronsky het volgende:
Haha, de fuck is Serious Request?

Ned 3 dus. :)
:Y
pi_90111376
Hallo Cobra4
pi_90111411
quote:
Op zondag 19 december 2010 02:50 schreef Sine_Pari het volgende:
Hallo Cobra4
He! Hoe was het eten?
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 02:56:59 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90111471
quote:
Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: Katja en Ellen aan het bekken tijdens Serious Request.

[ afbeelding ]
I'd buy that for a dollar
pi_90111478
quote:
Op zondag 19 december 2010 02:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

I'd buy that for a dollar
2 ook nog wel. ;)
pi_90111480
Lekker toch maar thuis gegeten omdat het vrouwtje chicken teriyaki with pineapple and ginger wou. Dus heb ik dat maar gemaakt.
pi_90111488
Wie zijn Katja en Ellen?
pi_90111537
quote:
Op zondag 19 december 2010 02:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Wie zijn Katja en Ellen?
Katja Schuurman en Ellen ten Damme.
pi_90111631
K, bedankt
* Sine_Pari heeft het even gegoogled
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 03:06:00 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90111639
quote:
Op zondag 19 december 2010 02:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

2 ook nog wel. ;)
ga me niet vertellen dat je robocop niet gezien hebt!

1 dollar!
pi_90111666
Wel gezien, butt film, dus niks onthouden.
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 03:09:03 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90111709
wtf?

kan iemand anders er wat van zeggen pls?
pi_90111751
Sorry maar ik moet me daar bij C4 aansluiten weet enkel nog dat het een goedkope 6 million dollar man aftreksel was.
pi_90111877
quote:
Op zondag 19 december 2010 03:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Sorry maar ik moet me daar bij C4 aansluiten weet enkel nog dat het een goedkope 6 million dollar man aftreksel was.
Dat was nog eens een goede serie!
pi_90111903
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 03:20 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat was nog eens een goede serie!
Steve Austin, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the technology. :Y
pi_90111924
quote:
Op zondag 19 december 2010 03:21 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Steve Austin, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the technology. :Y
_O_

Die serie mag wel eens in de herhaling in NL.
pi_90111946
Heb je geen Netflix?
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 03:24:42 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90111948
de enige man die cooler is dan robocop is judge dredd (niet de film)
pi_90111965
quote:
Op zondag 19 december 2010 03:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je geen Netflix?
Geen wat!?
pi_90112006
Hier heb ik Netflix en kan via de Wii filmen en serie naar wens kijken, of ze op mijn klapjap aankijken. Of kan dvd's naar huis laten komen. http://movies.netflix.com/
pi_90112098
quote:
Op zondag 19 december 2010 03:27 schreef Sine_Pari het volgende:
Hier heb ik Netflix en kan via de Wii filmen en serie naar wens kijken, of ze op mijn klapjap aankijken. Of kan dvd's naar huis laten komen. http://movies.netflix.com/
Oh, daar moet je voor betalen. Ik ben een echte Hollander, ik wil het gratis. ;)
pi_90112203
Ja maar voor $10 per maand kan ik net zo veel films kijken als ik wil en ook nog eens die die ik uitzoek.
pi_90112257
quote:
Op zondag 19 december 2010 03:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja maar voor $10 per maand kan ik net zo veel films kijken als ik wil en ook nog eens die die ik uitzoek.
Hier in NL zou dat minstens ¤50 per maand kosten.
pi_90112262
Of ¤5 per film.
pi_90112320
Dat is andere koek. Hier betaal ik dus $10 per maand en krijg daarvoor een dvd naar huis gestuurd en nadat ik hem terug stuur weer een nieuwe dus zeg maar per maand zo rond de 15 dvd's. En kan via Wii op TV of via de PC ook nog eens films bekijken, en daar bestaat geen aantals beperking voor.

Trouwens the six million dollar man is nog niet uit, maar men kan hem wel alvast reserveren.
pi_90112393
Geen slechte regeling.
pi_90112732
Ga er voor vanavond van tussen. Ya'll have a good'un
pi_90112737
quote:
Op zondag 19 december 2010 04:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga er voor vanavond van tussen. Ya'll have a good'un
Doei! :W
  zondag 19 december 2010 @ 05:38:25 #272
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90113122
Potver. Wakker. :{
... and I feel fine.
  zondag 19 december 2010 @ 10:20:53 #273
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90114353
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 03:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je geen Netflix?
Netflix O+ O+ O+

Ik snap nog steeds niet waarom dat hier niet word geintroduceerd.. gat in de markt eerlijk gezegd.
En het internet is hier gemiddeld dus snel genoeg ervoor :/

Voor 7.99 per maand oneindig veel full HD films streamen.. ik zou dan ineens spontaan legaal de film industrie ondersteunen :P.

Maar ja.. zou hier wel een euro of 40 per maand gaan kosten, afzetters. :')

En ligt er bij de rest in NL ook al 20CM sneeuw? :D
  zondag 19 december 2010 @ 10:26:09 #274
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90114426
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:20 schreef Vronsky het volgende:

En ligt er bij de rest in NL ook al 20CM sneeuw? :D
Jup. Ik hoop dat het tegen een uur of vier al een beetje is platgestampt want dan wil een rondje gaan rennen :')

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 03:09 schreef sp3c het volgende:
wtf?

kan iemand anders er wat van zeggen pls?
Robocop is vet. Ik word ook altijd heel vrolijk van de cynische Paul-Verhoeven-grapjes in die film.
  zondag 19 december 2010 @ 10:28:45 #275
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90114464
Ja ik wilde dus net ook gaan hardlopen.

Ging ongeveer zo:

* Vronsky word wakker en trekt al z'n hardloop kleding aan zonder het gordijn te openen.
* Vronsky loopt richting de deur
* Vronsky begint een stukje te rennen, nog lichtjes wazig en toen verdween z'n rechter voet ineens in de sneeuw.

"godverdomme"

zondag 19 december 2010 @ 10:30:15 #276
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90114491
Ja, dat had ik ook een paar dagen geleden :')
  zondag 19 december 2010 @ 11:05:18 #277
110987 ErwinRommel
pi_90115146
Moggûh
  zondag 19 december 2010 @ 11:27:52 #278
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_90115728
OMG OMG OMG!!

Die sneeuw!!! :D

Er is hier dik 15cm gevallen als het niet meer is!! SNEEUWPOP!!!

Owja! Goedemorgen :')
Er was eens....
  zondag 19 december 2010 @ 11:31:54 #279
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90115865
Godver, warm water foetsie -O-
  zondag 19 december 2010 @ 11:33:48 #280
110987 ErwinRommel
pi_90115940
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Vortix het volgende:
Godver, warm water foetsie -O-
Kook je dat toch op je kochertje? Zat sneeuw nu om om te smelten tot warm water ;)
  zondag 19 december 2010 @ 11:40:21 #281
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90116191
Het ging me meer om het douchen ;) Als het moet dan moet het, maar nou wacht ik wel even totdat de voorraad weer is aangevuld :P
  zondag 19 december 2010 @ 11:59:47 #282
110987 ErwinRommel
pi_90116914
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Vortix het volgende:
Het ging me meer om het douchen ;) Als het moet dan moet het, maar nou wacht ik wel even totdat de voorraad weer is aangevuld :P
hehehe mietje, dan douche je je toch met koud water? ;)
  zondag 19 december 2010 @ 12:02:52 #283
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90117004
Dat zeg ik, als het moet, dan moet het. Maar als het even niet hoeft wacht ik wel en blijf ik lekker mijn badjas aan op de bank zitten :P
  zondag 19 december 2010 @ 12:03:41 #284
110987 ErwinRommel
pi_90117037
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef Vortix het volgende:
Dat zeg ik, als het moet, dan moet het. Maar als het even niet hoeft wacht ik wel en blijf ik lekker mijn badjas aan op de bank zitten :P
hehehe, ok dan.
  zondag 19 december 2010 @ 12:05:00 #285
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90117077
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef Maitje het volgende:
OMG OMG OMG!!

Die sneeuw!!! :D

Er is hier dik 15cm gevallen als het niet meer is!! SNEEUWPOP!!!

Owja! Goedemorgen :')
Bijna 20 hier in het dorp! O+ O+ O+
  zondag 19 december 2010 @ 12:57:34 #286
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_90119018
Ik heb ipv een sneeuwpop maar een krokodil gemaakt, de sneeuw plakt namelijk niet!
Er was eens....
pi_90119050
Goeiemorgen :O
  zondag 19 december 2010 @ 13:16:14 #288
168777 Rave_NL
pi_90119773
Schnee :r
  zondag 19 december 2010 @ 13:25:22 #289
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90120245
Wat is er mis met sneeuw? :{w
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 13:26:56 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90120317
fok!king sneeuw!

mijn tramverbinding gaat er van stuk!!
vandaag gelukkig maar anderhalf uur gedaan over Den Haag/Zoetermeer dus dat viel wel mee ... behalve dat ik het 2x zo snel fiets :')
  zondag 19 december 2010 @ 13:27:42 #291
168777 Rave_NL
pi_90120363
Heb geen lawinepieper op de man. :{w
  zondag 19 december 2010 @ 13:51:02 #292
211797 Esses
Splendide mendax
pi_90121478
Katje S en Ellen ten D... done there been that:
http://www.myvideo.nl/watch/3251942

Net alsof je een herhaling bekijkt :(
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  zondag 19 december 2010 @ 13:53:02 #293
211797 Esses
Splendide mendax
pi_90121574
En:
De twee vriendinnen deden dit in 2002 al eens voor Ellen's clip Vegas
pi_90121820
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:51 schreef Esses het volgende:
Katje S en Ellen ten D... done there been that:
http://www.myvideo.nl/watch/3251942

Net alsof je een herhaling bekijkt :(
Homo.
  zondag 19 december 2010 @ 14:04:21 #295
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_90122094

Mijn krokodoris... :')
Er was eens....
  zondag 19 december 2010 @ 14:06:01 #296
168777 Rave_NL
pi_90122170
Oh en voor alle Teeuwenhaters hier..

Ik heb kaarten voor zijn nieuwe voorstelling! *O* *O* *O*
  zondag 19 december 2010 @ 14:06:55 #297
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_90122215
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef Rave_NL het volgende:

Nouja, have fun! Liever jij daar dan ik ;)
Er was eens....
  zondag 19 december 2010 @ 14:08:17 #298
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90122265
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef Rave_NL het volgende:

Rave, je bevestigd maar weer eens dat je gewoon een klootzak moet zijn om hans teeuwen grappig te vinden :P.

Ik hoop dat het weer een mooie show word :D
  zondag 19 december 2010 @ 14:10:01 #299
168777 Rave_NL
pi_90122326
Nog 280 nachtjes slapen.. O+

zondag 19 december 2010 @ 14:10:05 #300
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_90122332
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:08 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Rave, je bevestigd maar weer eens dat je gewoon een klootzak moet zijn om hans teeuwen grappig te vinden :P.

Ik hoop dat het weer een mooie show word :D
:') :?
Er was eens....
  zondag 19 december 2010 @ 14:11:16 #301
211797 Esses
Splendide mendax
pi_90122380
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2010 13:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Homo.
Absolutely not... maar dacht dat 't vernieuwend was :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')