Ik verbaas me erover dat de lua nog in die getallen die kant opgaat, Cold Challenge is voor de halve KL gereduceerd tot een CPX. En wij mogen lekker FTX'en.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:54 schreef Remco026 het volgende:
By the way, Wie van jullie is er weleens in Noorwegen rond de poolcirkel geweest in februari? Afgelopen week te horen gekregen dat we daar 4 weken zitten in die maand, dus ben behoorlijk benieuwd hoe het weer daar dan is
Is dat je nieuwe plan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Vronsky het volgende:
Denk dat ik in 2012 weer naar de VS ga, dan ga ik zeker weer ergens een ontbijt halen bij applebees als ik bij eentje in de buurt ben
En ik zat me maar in te houden!quote:
Awww, arme Vronskyquote:
Nee, dat heet zomer vakantie.quote:
Deze reactie van je had ik verw8... had alleen getwijfeld of ik je voor wou zijnquote:
Nou, ik wil perse na deze functie in rang stijgen, al is het alleen maar voor het geld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef Vronsky het volgende:
Blijf je ook op je huidige functie of wil je naar de KMS?
Voor een kleinere missie heb je minder mensen nodig. Dus kun je gewoon bezuinigen en mensen naar Afghanistan sturen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:18 schreef Maitje het volgende:
Ik las gister overigens dat rutte opnieuw een missie naar Afghanistan wilt.. hoe wil die gekko dat doen met al die bezuinigingen??
Geen tijd voor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nee, dat heet zomer vakantie.
Moet je ook eens proberen.
CPX: Command Post Exercise werd vroeger vaak een TOZT (tactische oefening zonder troepen) genoemd, alleen de staf gaat op pad en het hele verloop wordt gesimuleerd. (zonder voetjes op de grond)quote:Overigens.. CPX, FTX?
Noem je dat pantser???quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
Bij cav verk zit je ook in een gepantserde auto.
Was ook de bedoeling, maar ja het geld is op... Als je dan alleen een staf die kant opstuurt met een beperkt aantal voertuigen dan bezuinig je plotseling een hoop. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat de lua bijna alles uit de kast trekt en die kant opgaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:30 schreef Vronsky het volgende:
Ah.
CPX klinkt niet echt.. nuttig.
Maar goed, zal vast wel een doel hebben.
(Lijkt mij beter om gewoon met z'n allen te trainen.)
in rang stijgen voor het geld.... je bent sld1 nu? als je kpl word krijg je 5 tientjes meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou, ik wil perse na deze functie in rang stijgen, al is het alleen maar voor het geld.
De KMS, dat weet ik niet.. dat is afhankelijk van aankomend voorjaar wanneer we van onze Minister van Defensie meer uitleg krijgen over..zijn visie betreft de Nederlandse Strijdkrachten, en haar inzet.
Ik heb begrepen dat 11tank wordt ontzien van de bezuinigingen, dit is al door meerdere Ritmeesters duidelijk gemaakt en ook door mijn Overste. We zijn als eenheid aangewezen om in 2012 Operationeel gereed te zijn als enige van de KL zover ik weet.. en als onze Mindef dus besluit dat door te laten gaan, zal hij vast wel plannen hebben.
Specifieke plannen voor 11tank omvat ook tanks, anders had hij net zo goed ons kunnen gaan wegbezuinigen. Ik wacht dat dus af. Anyway.....
if something happends I stay
so not.. dan een andere functie, wellicht in de Staf, anders in een andere eenheid.
It's a damn shame dat de PRTL's er niet meer zijn, anders had ik graag daar mee willen werken.
Ik wil pantser, verder niets.
Nou, ik ben er uit dat ik bij Defensie aan de slag wil, bij een infanterie-onderdeel. En laat het Korps nu net officieren nodig hebben...quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Had jij nou concrete plannen of nog niet?
Gefeliciteerd, je hebt op tijd het licht gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, ik ben er uit dat ik bij Defensie aan de slag wil, bij een infanterie-onderdeel. En laat het Korps nu net officieren nodig hebben...
Plan B is een tweede master volgen, eerstegraads lesbevoegdheid halen. Ik wil geen carrière maken van het leraarschap, maar het is altijd handig om achter de hand te hebben.
Dan zou ik daarna (al dan niet opnieuw) kunnen solliciteren.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, ik ben er uit dat ik bij Defensie aan de slag wil, bij een infanterie-onderdeel. En laat het Korps nu net officieren nodig hebben...
Plan B is een tweede master volgen, eerstegraads lesbevoegdheid halen. Ik wil geen carrière maken van het leraarschap, maar het is altijd handig om achter de hand te hebben.
Dan zou ik daarna (al dan niet opnieuw) kunnen solliciteren.
He Maitje!quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Maitje het volgende:
@Vronsky
Hans Teeuwen, ik kan er niet om lachen....
Herman Vinkers daarin tegen
Volgens mij zijn wij precies het tegenovergestelde wanneer het op humor aankomt.quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Maitje het volgende:
@Vronsky
Hans Teeuwen, ik kan er niet om lachen....
Herman Vinkers daarin tegen
quote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He Maitje!![]()
Is show nieuws al afgelopen?
Ik denk het ook!quote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij precies het tegenovergestelde wanneer het op humor aankomt.
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, Maitje heeft gelijk. Teeuwen sucks.
Ondanks dat ik dit gewoon goed van hem vind, ondanks dat kan ik er nog steeds niet om lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef Vronsky het volgende:
VERBOTEN.
Hij is misschien grof, maar er gaat wel veel intelligentie achter hem schuil:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef Vronsky het volgende:
Haha, de fuck is Serious Request?
Ned 3 dus.
He! Hoe was het eten?quote:
I'd buy that for a dollarquote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: Katja en Ellen aan het bekken tijdens Serious Request.
[ afbeelding ]
2 ook nog wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |