Ik zet mijn geld in op 'frisjes'quote:
De laatste keer dat ik daar was (Finland) was in de 1ste week van februari. Temperatuur van -34 gedurende de nacht.quote:
Mietje! Je lijkt ER wel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Remco026 het volgende:
crap
Ik voel nu al aan dat ik dan ziek ben
KLu personeel op de snowscooters natuurlijk. En wat ander volk aan een touw er achter.quote:
Het was flink lachen toen de eerste in de sneeuw verdween. Een redelijk klein mannetje. Alleen zijn muts kwam nog boven de sneeuw uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:04 schreef Maitje het volgende:
1,5 m sneeuw!!... ik verdwijn dan bijna..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was flink lachen toen de eerste in de sneeuw verdween. Een redelijk klein mannetje. Alleen zijn muts kwam nog boven de sneeuw uit.
Avond!quote:
Even de nacht afwachten dan. Men verwacht de komende nacht weer 15cm sneeuw.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat ik dat ook ooit nog een keer mee mag maken.., dat je loopt en dan verdwijnt in de sneeuw!
Kleinvieh macht auch Mist.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even de nacht afwachten dan. Men verwacht de komende nacht weer 15cm sneeuw.
quote:
Ho eens ff!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje! Je lijkt ER wel!![]()
We hadden de mazzel dat het toen windstil was. Maar wel 1,5 meter sneeuw in de bossen. Iedereen die van de snowscooters of langlaufski's afstapte verdween tot borsthoogte in de sneeuw.
Middag Sine, nog lekker gegeten bij Applebeas?quote:
Nee.quote:
Ja!!!quote:
Klinkt rete goed!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja had een 9 oz steak een grote Caesar salad en fries, en de sampler als starter.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Is het ook, zeker als we (veteranen) op Veterans Day daar gratis kunnen eten
Ken ik niet en weiger ernaar te kijken, titel zegt me al genoeg.....quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Vronsky het volgende:
MTV
Dat "Teen Mom" programma is weer bezig.
MTVquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Vronsky het volgende:
MTV
Dat "Teen Mom" programma is weer bezig.
Ja, moest op de man. En ja, het werkte, maar de thee uit de thermoskan was toch lekkerder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
Veldfles tijdens wintertraining..
Novice..
Vroegah had men nog Beavis and Butt-Headquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MTV![]()
Sinds het geen muziekzender meer is, is er geen ruk meer aan.
Leedvermaak zie ik nu met de sneeuw al elke dag in het eggie, gasten die op hun plaat gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Vronsky het volgende:
Nee, het is puur leedvermaak.
Hoe dom kan je zijn om op je 16e al kinderen te krijgen....
Is er dan inmiddels uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, moest op de man. En ja, het werkte, maar de thee uit de thermoskan was toch lekkerder.
En dat Celebrity Deathmatch programmaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vroegah had men nog Beavis and Butt-Head
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vroegah had men nog Beavis and Butt-Head
Dat zal er inmiddels dan wel uoit zijn ja. Maar wij moesten echt die veldfles meezeulen, plus dan natuurlijk je thermoskan met hete thee en veel suiker erin idd. En warm water voor je maaltijd (blikken bij ons) werd naderhand ook gebruikt voor de bouillon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is er dan inmiddels uit.
Enige vocht wat je binnen krijgt is zoete hete thee en het hete water om je maaltijd op te wellen.
Een veldfles is veelste koud, en verlies je lichaamswarmte aangezien je lichaam het koude water op moet warmen.
Hahaha ja dat was leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
En dat Celebrity Deathmatch programma
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Over eten gesproken, ga nog even wat Kerst inkopen doen en dan daarna lekker bij Ruby Tuesday steak and lobster tail eten. Wens iedereen nog een prettige avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |