Katja Schuurman en Ellen ten Damme.quote:
ga me niet vertellen dat je robocop niet gezien hebt!quote:
Dat was nog eens een goede serie!quote:Op zondag 19 december 2010 03:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Sorry maar ik moet me daar bij C4 aansluiten weet enkel nog dat het een goedkope 6 million dollar man aftreksel was.
quote:Op zondag 19 december 2010 03:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Steve Austin, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the technology.
Geen wat!?quote:
Oh, daar moet je voor betalen. Ik ben een echte Hollander, ik wil het gratis.quote:Op zondag 19 december 2010 03:27 schreef Sine_Pari het volgende:
Hier heb ik Netflix en kan via de Wii filmen en serie naar wens kijken, of ze op mijn klapjap aankijken. Of kan dvd's naar huis laten komen. http://movies.netflix.com/
Hier in NL zou dat minstens ¤50 per maand kosten.quote:Op zondag 19 december 2010 03:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja maar voor $10 per maand kan ik net zo veel films kijken als ik wil en ook nog eens die die ik uitzoek.
Doei!quote:Op zondag 19 december 2010 04:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga er voor vanavond van tussen. Ya'll have a good'un
Netflixquote:
Jup. Ik hoop dat het tegen een uur of vier al een beetje is platgestampt want dan wil een rondje gaan rennenquote:Op zondag 19 december 2010 10:20 schreef Vronsky het volgende:
En ligt er bij de rest in NL ook al 20CM sneeuw?
Robocop is vet. Ik word ook altijd heel vrolijk van de cynische Paul-Verhoeven-grapjes in die film.quote:Op zondag 19 december 2010 03:09 schreef sp3c het volgende:
wtf?
kan iemand anders er wat van zeggen pls?
Kook je dat toch op je kochertje? Zat sneeuw nu om om te smelten tot warm waterquote:
hehehe mietje, dan douche je je toch met koud water?quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Vortix het volgende:
Het ging me meer om het douchenAls het moet dan moet het, maar nou wacht ik wel even totdat de voorraad weer is aangevuld
hehehe, ok dan.quote:Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef Vortix het volgende:
Dat zeg ik, als het moet, dan moet het. Maar als het even niet hoeft wacht ik wel en blijf ik lekker mijn badjas aan op de bank zitten
Bijna 20 hier in het dorp!quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef Maitje het volgende:
OMG OMG OMG!!
Die sneeuw!!!
Er is hier dik 15cm gevallen als het niet meer is!! SNEEUWPOP!!!
Owja! Goedemorgen
Homo.quote:Op zondag 19 december 2010 13:51 schreef Esses het volgende:
Katje S en Ellen ten D... done there been that:
http://www.myvideo.nl/watch/3251942
Net alsof je een herhaling bekijkt
Nouja, have fun! Liever jij daar dan ikquote:Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef Rave_NL het volgende:
Oh en voor alle Teeuwenhaters hier..
Ik heb kaarten voor zijn nieuwe voorstelling!![]()
![]()
Rave, je bevestigd maar weer eens dat je gewoon een klootzak moet zijn om hans teeuwen grappig te vindenquote:Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef Rave_NL het volgende:
Oh en voor alle Teeuwenhaters hier..
Ik heb kaarten voor zijn nieuwe voorstelling!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 14:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Rave, je bevestigd maar weer eens dat je gewoon een klootzak moet zijn om hans teeuwen grappig te vinden.
Ik hoop dat het weer een mooie show word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |