Katja Schuurman en Ellen ten Damme.quote:
ga me niet vertellen dat je robocop niet gezien hebt!quote:
Dat was nog eens een goede serie!quote:Op zondag 19 december 2010 03:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Sorry maar ik moet me daar bij C4 aansluiten weet enkel nog dat het een goedkope 6 million dollar man aftreksel was.
quote:Op zondag 19 december 2010 03:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Steve Austin, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the technology.
Geen wat!?quote:
Oh, daar moet je voor betalen. Ik ben een echte Hollander, ik wil het gratis.quote:Op zondag 19 december 2010 03:27 schreef Sine_Pari het volgende:
Hier heb ik Netflix en kan via de Wii filmen en serie naar wens kijken, of ze op mijn klapjap aankijken. Of kan dvd's naar huis laten komen. http://movies.netflix.com/
Hier in NL zou dat minstens ¤50 per maand kosten.quote:Op zondag 19 december 2010 03:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja maar voor $10 per maand kan ik net zo veel films kijken als ik wil en ook nog eens die die ik uitzoek.
Doei!quote:Op zondag 19 december 2010 04:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga er voor vanavond van tussen. Ya'll have a good'un
Netflixquote:
Jup. Ik hoop dat het tegen een uur of vier al een beetje is platgestampt want dan wil een rondje gaan rennenquote:Op zondag 19 december 2010 10:20 schreef Vronsky het volgende:
En ligt er bij de rest in NL ook al 20CM sneeuw?
Robocop is vet. Ik word ook altijd heel vrolijk van de cynische Paul-Verhoeven-grapjes in die film.quote:Op zondag 19 december 2010 03:09 schreef sp3c het volgende:
wtf?
kan iemand anders er wat van zeggen pls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |