Ben ik het mee eens, is vandaag ook gewoon gebeurt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
Probleem dat ik hier weer mee heb is dat er eigenlijk geen opleidingen zijn die mij ECHT interesseren, zit heel veel onzin tussen (Voor mij danquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
Nee dat had ik jou ook kunnen vertellen, zover ik je kan inschatten ben jij niet het type die een ECO doorlopen kan, ook voor een taak binnen de EOD denk ik dat je niet geschrikt bent. Maar ik kan er natuurlijk ook naast liggen, tenslotte zie ik hier enkel maar een deel van jou (persoonlijkheid) een dan is het ook nog enkel maar een momentopname.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Vronsky het volgende:
Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.
Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef jankaas020 het volgende:
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Vronsky het volgende:
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.
Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, je kan ALLES dat je wilt in het leven zolang je maar bereid bent om er echt voor te gaan, ook al gaat dit lang duren:quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
Ja zo haal ik de 21 ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Vronsky het volgende:
Kreeg dit net gelinked:
Die vent speelt vals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |