abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90060419
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
pi_90060727
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
Ben ik het mee eens, is vandaag ook gewoon gebeurt. :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
Probleem dat ik hier weer mee heb is dat er eigenlijk geen opleidingen zijn die mij ECHT interesseren, zit heel veel onzin tussen (Voor mij dan :P), ook op HBO niveau.
Is ook een beetje een probleem van mijn kant.

Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.

Babysteps. :Y
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90061083
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Vronsky het volgende:
Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.
Nee dat had ik jou ook kunnen vertellen, zover ik je kan inschatten ben jij niet het type die een ECO doorlopen kan, ook voor een taak binnen de EOD denk ik dat je niet geschrikt bent. Maar ik kan er natuurlijk ook naast liggen, tenslotte zie ik hier enkel maar een deel van jou (persoonlijkheid) een dan is het ook nog enkel maar een momentopname.
pi_90061215
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_90061567
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.

Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
pi_90061663
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef jankaas020 het volgende:
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.
pi_90061755
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Vronsky het volgende:
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.

Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
pi_90061943
Voor de google chrome gebruikers:

http://www.google.com/chrome/intl/en/p/cause/#tnc

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, je kan ALLES dat je wilt in het leven zolang je maar bereid bent om er echt voor te gaan, ook al gaat dit lang duren:

Ik vind het weer bullshit om te zeggen dat het van te voren al staat vastgesteld dat je het gaat halen of niet.
Voorbereiding is alles.

Je gaat het inderdaad ook niet halen als je onzeker bent.
pi_90062367
De aflossing is er al. :D

Ik ga de sneeuw in om naar huis te lopen. Tot over 1,5 uur ofzo. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90062369
Snuitje nu loop ik al enige jaren in het SOF leven rond en lui die niet uit het juiste hout gesneeden zijn zullen het nooit halen. Je kan wel alles willen, maar dat is nog lang geen garantie dat je het ook bereikt. En man die uit het goede hout gesneden is kan trainen om iets te bereiken, maar diegene die dit niet is kan trainen tot hij een ons weegt en desondanks nog altijd naast de pot pissen. Netzo goed als dat je grafstenen niet uit gipsmaakt maak je geen Commandos uit meelopertjes die geen ruggegraat hebben.
pi_90062414
Veilige warme reis C4
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:48:29 #37
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90062857
Holy shit, je gaat even sporten, studeren, eten en een filmpje kijken en je mist een rel.

Tjongejonge.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90062877
(Ik moest overigens even lachen over hoe je post begon, bedoel dat niet op een verkeerde manier maar dat "snuitje" was nogal grappig :D)

Maar: Zijn we het er dan eigenlijk niet over eens dat als je echt ALLES bereid bent om te doen je het gaat redden of ligt dat nou aan mij? :P
Met half werk leveren daarbij kom je er niet, maar ik geloof er echt in dat als iemand het ECHT wilt het wel goedkomt.

En ik ben bang nee ik weet: dat als ik NU zou starten ik wel half werk zou leveren, Puur omdat ik veelste veel met mezelf in de knoop zit/zat momenteel.
Maar als iemand mij van te voren al gaat verkondigen dat ik het NIET zou halen ga ik juist alles op alles zetten om het wel te halen.

Dus wie weet, misschien stuur ik je over een paar jaar wel een PM dat ik het gehaald heb ;).
Maar zeg nooit nooit, die mentaliteit had jij ongetwijfeld ook niet toen jij eraan begon. :)

Maar goed, het is gewoon een meningsverschil ik geef je ook geen ongelijk ;).
Er zijn inderdaad ook gewoon mensen die het niet kunnen redden omdat ze het eigenlijk niet echt willen.
pi_90063283
Nee dat denk je in je jeugdige wan misschien, maar niet alles wat je wilt zal je ook bereiken in je leven. En zoals ik al eerder geschreven heb ik ken je persoonlijk niet, en zie hier enkel maar een moment opname, maar van wat ik nu van je zie kan ik vast met zekerheid stellen dat jij niet de persoon bent om een ECO te doorlopen of bij een onderdeel als de EOD te werken. Daar ben je gewoonweg te labiel voor.
pi_90063790
Goed, de enigste reden waarom ik hier ook over in discussie wil gaan met je is vanwege die tig jaar ervaring die je al hebt in dat vak.

Hiermee stuiten we ook gelijk op het probleem van het internet medium: Het is erg.. onpersoonlijk.
pi_90064841
Maar ik ga er even tussen uit, heb van de CO een tegoed bon gekregen die ik nu even lekker ga verpatsen.
pi_90065581
verpatstste
pi_90066669
Kreeg dit net gelinked:

Die vent speelt vals. :o
pi_90067631
Zo, ben ik weer. :W Alive and well.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:17:43 #45
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90067844
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Vronsky het volgende:
Kreeg dit net gelinked:

Die vent speelt vals. :o
Ja zo haal ik de 21 ook wel :')
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90068120
Ik ga maandag one armed pullups proberen, denk dat het te zwaar is, maar gewoon doen :D.
Zit nu op 12 reps per set met normale pullups, dus denk dat 1-2 wel moet lukken.
  zaterdag 18 december 2010 @ 00:02:38 #47
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90070519
Succes daarmee :P
pi_90071751
Avond! :W
Er was eens....
pi_90072142
'navond!
pi_90072342
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 00:20 schreef Maitje het volgende:
Avond! :W
Maitje! :*

Hoe was de film?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')