abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:54:46 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_90056620
Hier verder
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:58:12 #2
110987 ErwinRommel
pi_90056779
dus!!
pi_90056804
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ja sorry, nu begin ik het ook even een BEETJE zat te worden :/.
Adem in, adem uit. Je bent pas 20 toch? Ik was 20 toen ik bij de baas begon, en ik was absoluut niet de oudste. Er zitten mensen in mijn klas van ruim 30, en een herintreder van 37 ofzo. En ik ken een jongen van mijn leeftijd (25) die net in de EMMV is begonnen. Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_90056884
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Vronsky het volgende:

Weetje, waar haal jij het eigenlijk in je hoofd om constant commentaar te leveren?
Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.

quote:
Alsof ik het zo heerlijk vind dat ik geen werk kan krijgen omdat ik of te jong ben met te weinig ervaring, of te oud ben en dus te duur ben, of niet over het juiste "profiel" beschik, of een verkeerd diploma?
Dat hoor je mij niet zeggen.

quote:
Heb jij enig idee hoeveel GELUK je hebt dat je gewoon werk hebt?
Jij hebt zo te horen nooit problemen gehad..
Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.

quote:
Word in ieder geval niet echt vrolijk meer van sommige mensen op dit forum die alleen maar azijn-pissen. :{w
Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90056914
quote:
@vronksy

[..]

:') Ik ben niet degene geweest die al 3 maanden roept naar griekenland te gaan, of toch de journalestiek in te willen of toch maar naar het legioen te gaan.... Bedoel, vind je het gek dat ik zo reageer?

Dat je met je portfolio bezig was dat begreep ik al, maar waarom je dat deed weet ik niet want ik werk namelijk overdag en ben niet de hele dag gekluisterd aan de sc. Dus vandaar dat ik niet wist dat dat je daarin afgestuurd bent.
Sterker nog, het enige wat ik weet is dat je ooit bij de brandweer hebt gezeten en daarmee gestopt was en nu werkloos thuis zat.

En nee, ik pis JILLZ en geen azijn... :{w
...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost. :')
Maar mijn onzekerheid over wat ik precies ga doen heeft veel met mijn prive-situatie te maken en ik ga dat niet op een openbaar forum pleuren.

En dan heb ik vandaag een redelijke wake-up call gehad vandaag, dan PROBEER ik rustig te kijken wat ik dus echt wil en dan krijg je nog steeds dat gezeik.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90056992
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen.

[..]

Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.

[..]

Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.
Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.

En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.

Edit:

Overigens, als je eens ECHT wilt laten weten wat je dan vind, PM het aub: Dat stel ik meer op prijs dan jezelf in te houden :/.
pi_90057100
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef Vronsky het volgende:

[..]

...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost. :')
Maar mijn onzekerheid over wat ik precies ga doen heeft veel met mijn prive-situatie te maken en ik ga dat niet op een openbaar forum pleuren.

En dan heb ik vandaag een redelijke wake-up call gehad vandaag, dan PROBEER ik rustig te kijken wat ik dus echt wil en dan krijg je nog steeds dat gezeik.
Aller eerst het dik gedrukte..
1. je kwam met je prive leven van je vader dat die kanker zou hebben...
2. nu zeg je dat je het misschien zelf hebt...
Je hebt al veel gekermd hier in de sc over je prive leven, dus kraam aub geen onzin uit!

En je weet niet wat je wilt, maar telkens als iemand je probeert te helpen met adviezen luister je er toch niet naar.. dus waarom uberhaubt nog posten?

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Vronsky het volgende:

En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.
:')... hou op!! _O-
Er was eens....
pi_90057118
Ik ben naar Harry Pottert!

Cobra, rij voorzichtig terug :*
Er was eens....
pi_90057140
quote:

[..]

Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.
Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?

quote:
Dat weiger ik te geloven.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90057164
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:
Ik ben naar Harry Pottert!

Cobra, rij voorzichtig terug :*
Veel plezier. :*

En ik loop terug. :D
pi_90057318
quote:

Overigens, als je eens ECHT wilt laten weten wat je dan vind, PM het aub: Dat stel ik meer op prijs dan jezelf in te houden :/.
Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk. ;)
pi_90057442
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:

[..]

Aller eerst het dik gedrukte..
1. je kwam met je prive leven van je vader dat die kanker zou hebben...
2. nu zeg je dat je het misschien zelf hebt...
Je hebt al veel gekermd hier in de sc over je prive leven, dus kraam aub geen onzin uit!

En je weet niet wat je wilt, maar telkens als iemand je probeert te helpen met adviezen luister je er toch niet naar.. dus waarom uberhaubt nog posten?

[..]

:')... hou op!! _O-
Ik vind het heel erg lief dat je post, maar ik heb naar mijn weten ook al het resultaat neer gepleurd ergens.

Maar buiten dat kan ik je verzekeren dat jij ongeveer 90% niet over mij weet, en dat wil ik graag zo houden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?

[..]

Dat weiger ik te geloven.
In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet? ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk. ;)
Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?

edit:

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie allemaal aan het irriteren ben, dus meh..
pi_90057680
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef jankaas020 het volgende:
Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.
pi_90057719
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:

In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet? ;(
Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.

quote:
Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?
Even teruglezen dan maar?
pi_90057856
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
edit:

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie allemaal aan het irriteren ben, dus meh..
ik denk eerder dat je ons blijft verrassen. ;)
pi_90058036
...Dat is dus ook gewoon het plan :P (Ik ben voorbereid op enig commentaar)

Heb sowieso toch een jaar voordat ik dan weer überhaupt zou kunnen starten.
Ik ben al goedgekeurd en ga alleen maar VOORUIT met alles.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.

[..]

Even teruglezen dan maar?
Dat heb ik dus vandaag ook gedaan, ik heb een heel erg goed gesprek gehad met mijn beste vriend (Die ik om die reden daarom dus ook het recht heb zo te noemen.), daar kwam eigenlijk ook uit dat ik het beste mezelf maar even kan gaan focussen om eerst m'n leven maar even op orde te krijgen.
En DAN pas echt in de toekomst te gaan kijken.

Was vandaag ook volledig ingestort, al dat gelul van de laatste 8 maanden kwam eruit, er is ook echt zo veel gebeurt.. (Buiten defensie om.)
Voel me er wel een heel stuk beter door.

Kan niet echt zeggen dat 2010 mijn favoriete jaar is geweest, maar op naar 2011!

En enig idee waar het ongeveer stond? Dacht een SC en op pagina 1.. maar geen flauw idee welke :/.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

ik denk eerder dat je ons blijft verrassen. ;)
Kan ik me ook weer voorstellen ;).

Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven? :P
pi_90058132
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:
Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven? :P
En hier hebben we de eerste stap. ^O^
pi_90058396
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:

Yep. :Y

En nee ik weet zo niet waar dat stond. Als ik er over struikel laat ik het wel weten.
pi_90058482
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Dat dus. :)

Op naar de volgende.
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:36:29 #20
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90058565
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

[drPhil-mode]
You can't change what you don't acknowledge!
[/drPhil-mode]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_90058904
Kut, he, kaderopleiding! :P
pi_90059385
Ik ben ook eigenlijk bang dat ik een verkeerde keuze ga maken en daar over een paar jaar heel veel spijt van ga krijgen.

Hebben het vandaag ook over het vreemdelingen legioen gehad:

Eigenlijk wil je dat ook helemaal niet.. kom je echt tussen schurken terecht (Je gaat echt niet voor de lol erover denken om daarheen te gaan.. geloof me :P)
En wat heb ik dan over 5 jaar.. paar jaar in de jungle en de woestijn gezeten met redelijk veel actie gezien te hebben.
(Die gaan denk ik binnenkort weer even pret hebben in Ivoorkust.)

Dan kan ik wat? Verder bijtekenen of in de bijstand te gaan zitten omdat je verder toch geen ervaring hebt of gezellig van die "prettige" baantjes in stronthopen van de wereld te gaan zoeken.
Is ook niet echt een leven..

En met studeren zit ik weer: veel MBO opleidingen zijn erg saai, en als ik HBO wil gaan doen mag ik dik 2 jaar gaan wachten en dan zijn er nog steeds 1-2 dingen die mij echt interesseren.

Dus toen kwamen we tot de conclusie dat het beter is dat ik even met iets aan de slag ga waar ik al de nodige kennis voor heb en wat mij ook erg goed kan bezig houden.
Goed moment om even alles op orde te krijgen.
pi_90059919
Jesus Vronsky je bent wel lekker aan het zeiken zeg. Cobra4 is niet de enigste die denkt dat je je mening (als je die al hebt) wend als een blad in de wind. Take the broomstick out of your back and grow a spine.
pi_90060131
Ja daar was ik ook al achter gekomen. :')

Feels more like getting kicked when you're already down. ;)
pi_90060343
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
pi_90060419
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
pi_90060727
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
Ben ik het mee eens, is vandaag ook gewoon gebeurt. :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
Probleem dat ik hier weer mee heb is dat er eigenlijk geen opleidingen zijn die mij ECHT interesseren, zit heel veel onzin tussen (Voor mij dan :P), ook op HBO niveau.
Is ook een beetje een probleem van mijn kant.

Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.

Babysteps. :Y
pi_90061083
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Vronsky het volgende:
Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.
Nee dat had ik jou ook kunnen vertellen, zover ik je kan inschatten ben jij niet het type die een ECO doorlopen kan, ook voor een taak binnen de EOD denk ik dat je niet geschrikt bent. Maar ik kan er natuurlijk ook naast liggen, tenslotte zie ik hier enkel maar een deel van jou (persoonlijkheid) een dan is het ook nog enkel maar een momentopname.
pi_90061215
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
pi_90061567
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.

Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
pi_90061663
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef jankaas020 het volgende:
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.
pi_90061755
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Vronsky het volgende:
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.

Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
pi_90061943
Voor de google chrome gebruikers:

http://www.google.com/chrome/intl/en/p/cause/#tnc

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, je kan ALLES dat je wilt in het leven zolang je maar bereid bent om er echt voor te gaan, ook al gaat dit lang duren:

Ik vind het weer bullshit om te zeggen dat het van te voren al staat vastgesteld dat je het gaat halen of niet.
Voorbereiding is alles.

Je gaat het inderdaad ook niet halen als je onzeker bent.
pi_90062367
De aflossing is er al. :D

Ik ga de sneeuw in om naar huis te lopen. Tot over 1,5 uur ofzo. :W
pi_90062369
Snuitje nu loop ik al enige jaren in het SOF leven rond en lui die niet uit het juiste hout gesneeden zijn zullen het nooit halen. Je kan wel alles willen, maar dat is nog lang geen garantie dat je het ook bereikt. En man die uit het goede hout gesneden is kan trainen om iets te bereiken, maar diegene die dit niet is kan trainen tot hij een ons weegt en desondanks nog altijd naast de pot pissen. Netzo goed als dat je grafstenen niet uit gipsmaakt maak je geen Commandos uit meelopertjes die geen ruggegraat hebben.
pi_90062414
Veilige warme reis C4
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:48:29 #37
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90062857
Holy shit, je gaat even sporten, studeren, eten en een filmpje kijken en je mist een rel.

Tjongejonge.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90062877
(Ik moest overigens even lachen over hoe je post begon, bedoel dat niet op een verkeerde manier maar dat "snuitje" was nogal grappig :D)

Maar: Zijn we het er dan eigenlijk niet over eens dat als je echt ALLES bereid bent om te doen je het gaat redden of ligt dat nou aan mij? :P
Met half werk leveren daarbij kom je er niet, maar ik geloof er echt in dat als iemand het ECHT wilt het wel goedkomt.

En ik ben bang nee ik weet: dat als ik NU zou starten ik wel half werk zou leveren, Puur omdat ik veelste veel met mezelf in de knoop zit/zat momenteel.
Maar als iemand mij van te voren al gaat verkondigen dat ik het NIET zou halen ga ik juist alles op alles zetten om het wel te halen.

Dus wie weet, misschien stuur ik je over een paar jaar wel een PM dat ik het gehaald heb ;).
Maar zeg nooit nooit, die mentaliteit had jij ongetwijfeld ook niet toen jij eraan begon. :)

Maar goed, het is gewoon een meningsverschil ik geef je ook geen ongelijk ;).
Er zijn inderdaad ook gewoon mensen die het niet kunnen redden omdat ze het eigenlijk niet echt willen.
pi_90063283
Nee dat denk je in je jeugdige wan misschien, maar niet alles wat je wilt zal je ook bereiken in je leven. En zoals ik al eerder geschreven heb ik ken je persoonlijk niet, en zie hier enkel maar een moment opname, maar van wat ik nu van je zie kan ik vast met zekerheid stellen dat jij niet de persoon bent om een ECO te doorlopen of bij een onderdeel als de EOD te werken. Daar ben je gewoonweg te labiel voor.
pi_90063790
Goed, de enigste reden waarom ik hier ook over in discussie wil gaan met je is vanwege die tig jaar ervaring die je al hebt in dat vak.

Hiermee stuiten we ook gelijk op het probleem van het internet medium: Het is erg.. onpersoonlijk.
pi_90064841
Maar ik ga er even tussen uit, heb van de CO een tegoed bon gekregen die ik nu even lekker ga verpatsen.
pi_90065581
verpatstste
pi_90066669
Kreeg dit net gelinked:

Die vent speelt vals. :o
pi_90067631
Zo, ben ik weer. :W Alive and well.
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:17:43 #45
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90067844
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Vronsky het volgende:
Kreeg dit net gelinked:

Die vent speelt vals. :o
Ja zo haal ik de 21 ook wel :')
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90068120
Ik ga maandag one armed pullups proberen, denk dat het te zwaar is, maar gewoon doen :D.
Zit nu op 12 reps per set met normale pullups, dus denk dat 1-2 wel moet lukken.
  zaterdag 18 december 2010 @ 00:02:38 #47
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90070519
Succes daarmee :P
pi_90071751
Avond! :W
Er was eens....
pi_90072142
'navond!
pi_90072342
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 00:20 schreef Maitje het volgende:
Avond! :W
Maitje! :*

Hoe was de film?
pi_90072457
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Vortix het volgende:
Succes daarmee :P
Gaat wel lukken, word alleen verdomde zwaar :P.
pi_90072816
Jaaa... Mooi! :D.

Gave effecten en weer iets wijzer in het verhaal! Nu wachten op het laatste deel :P.
Er was eens....
pi_90072928
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 00:39 schreef Maitje het volgende:
Jaaa... Mooi! :D.

Gave effecten en weer iets wijzer in het verhaal! Nu wachten op het laatste deel :P.
Mooi, leuke avond gehad dus. ^O^
pi_90073105
Jupp! ;)
Er was eens....
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 00:45:19 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90073112
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef Vronsky het volgende:
Ik ga maandag one armed pullups proberen, denk dat het te zwaar is, maar gewoon doen :D.
Zit nu op 12 reps per set met normale pullups, dus denk dat 1-2 wel moet lukken.
lol ... why????????

dat soort fratsen zijn alleen leuk als je Russische paracommando wil worden, kun je daarna tafels jongleren met je tanden en ijsblokjes maken door met je blote kont op een bevroren meer te gaan zitten oid _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_90073535
Omdat het ECHTE kracht vergt.
Zelfde leuke dingen als een "muscle up" (pullup, daarna nog meer omhoog en dippen, dan weer naar beneden.)
Of handstand pushups.

Met andere woorden: Omdat het kan. :P
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 01:33:00 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90074886
hey als je het leuk vind moet je het zelf weten *)

10/20 normale pullups lijken mij iig beter voor je als 1/2 met 1 arm
gezonder ook ... maar goed, ik gun ieder zijn lolletje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90074910
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 00:54 schreef Vronsky het volgende:
Omdat het ECHTE kracht vergt.
Zelfde leuke dingen als een "muscle up" (pullup, daarna nog meer omhoog en dippen, dan weer naar beneden.)
Of handstand pushups.

Met andere woorden: Omdat het kan. :P
Echte kracht zit tussen je oren. :P
pi_90075085
Tijd om te gaan meuren.

Weltrusten lieve Maitje. :*

En een goede nachtrust voor de overige aanwezigen. :W
pi_90075373
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef sp3c het volgende:
hey als je het leuk vind moet je het zelf weten *)

10/20 normale pullups lijken mij iig beter voor je als 1/2 met 1 arm
gezonder ook ... maar goed, ik gun ieder zijn lolletje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.beastskills.com/tutorials/tutorials/51

;)
pi_90075497
Goedenacht NLD
pi_90075701
w/
pi_90075762
pi_90075919
Zo, net even een shirt van under armour heatgear besteld, nu gaat ik lekker slapen :D.

Trusten DEF.
  zaterdag 18 december 2010 @ 05:52:05 #65
110987 ErwinRommel
pi_90077443
Goedemorgen
pi_90077639
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.
Ik heb nooit de eco gedaan en zal t ook never nooit niet doen, maar heb van veel mensen gehoord dat fysiek gezien alles nog wel te doen was maar vooral op psychisch gebied alles idioot zwaar was en dat daar de meeste mensen op afhaken.

@vronsky,

gooi een muntje op en beslis dan wat je gaat doen. GEEN keuze maken en zielig blijven doen is nog veel erger.
pi_90077692
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 07:29 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ik heb nooit de eco gedaan en zal t ook never nooit niet doen, maar heb van veel mensen gehoord dat fysiek gezien alles nog wel te doen was maar vooral op psychisch gebied alles idioot zwaar was en dat daar de meeste mensen op afhaken.
En dat is nu juist wat ik zeg/schrijf. Een man die niet sterk in zijn schoenen staat, zal ergens in een SOF opleiding als de ECO afhaken,omdat hij het mischien wel lichaamelijk aan zou kunnen maar mentaal kapot is. Nu kan men alles tot op zekere hoogte trainen, maar deels komt het ook op het karater van de persoon aan, en dat is niet iets wat men kan veranderen en/of trainen.
pi_90077939
Goedemorgen! :W

@Bouke
Weet jij toevallig of jullie volgende week zondag (2e kerstdag) ook post ontvangen?
Er was eens....
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:21:46 #69
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90078031
Goedemorgen.

Vortix heeft spierpijn :)
pi_90078046
Een koude douche nemen vortix! Helpt echt...! ;)

Ik moet zo de stad in voor kerstcadeautjes, maar moet lopend... Blegh
Er was eens....
pi_90078093
Goedemorgen Maitje
pi_90078126
Goedenacht sine! ;)

Heb je nog wat leuks van je bon gekocht?
Er was eens....
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:34:58 #73
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90078164
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Een koude douche nemen vortix! Helpt echt...! ;)
Ik wacht wel tot het van nature over is morgen :P

quote:
Ik moet zo de stad in voor kerstcadeautjes, maar moet lopend... Blegh
Succes ermee! :D
pi_90078169
Ja een lekker maaltijd voor mij en de vrouw bij Applebee's
pi_90078232
@Vortix
Ooh kan ook natuurlijk!

En dankje ;)

@sine
Ow kijk! Goeie besteding! Eten is altijd goed! :P
Er was eens....
pi_90078262
Ja was een cado bon for Applebee's dus had er ook weinig anders voor kunnen kopen :D
pi_90078479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja was een cado bon for Applebee's dus had er ook weinig anders voor kunnen kopen :D
Owh... _O-
Ik dacht gewoon een bon die je bij meerdere winkels zou kunnen besteden :P
Er was eens....
pi_90078543
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gewoon klimmer worden, die doen dat met 1 vinger!

http://www.dailymotion.com/video/xc1282_1-finger-chin-ups_sport
Dat zijn skills m'n jong! :D
Er was eens....
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:20:02 #80
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90078654
quote:

[..]

Wow :D Dun ventje ook.
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:56:09 #81
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90079188
men, helemaal enthausiast geworden gisteren na het zien van een advertentie in de lokale bladeren betreft grote studio's die worden gebouwd in het centrum van Den bosch.. mooie prijs ook. Nog 3 beschikbaar...

is er geen buitenruimte c.q terras....
dat maak thet voor mij waarschijnlijk al geen optie meer, ik moet even buiten kunnen zitten. ( echt 2 bad
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_90079199
Gisteren mn maten binnengehaald die na de intocht op het kasteel de ALO1 hebben afgerond. Volgende week worden de meeste van hen bevorderd tot korporaal. Gisteren helaas ook mn pgu in moeten leveren. Ze willen echt alles weer hebben, zelfs mn paar afgerachte sportschoenen en mn versleten kisten. Maar heb wel mn baret mogen houden :D.
Blood Sugar Sex Magik
pi_90079271
Mogguh. :W
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:02:59 #84
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90079296
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Gisteren mn maten binnengehaald die na de intocht op het kasteel de ALO1 hebben afgerond. Volgende week worden de meeste van hen bevorderd tot korporaal. Gisteren helaas ook mn pgu in moeten leveren. Ze willen echt alles weer hebben, zelfs mn paar afgerachte sportschoenen en mn versleten kisten. Maar heb wel mn baret mogen houden :D.
als je er gedurende de opleiding uitgeknikkert wordt, moet je idd alles weer inleveren.
Dat is niet het geval als dat paraat gebeurd.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:04:46 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90079334
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh. :W
mogguh :D

ik heb een beetje een kater :')
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:22:17 #86
110987 ErwinRommel
pi_90079668
Wederom een goedemorgen
pi_90079726
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

mogguh :D

ik heb een beetje een kater :')
Dan heb je niet je best gedaan. :D ;)
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:33:18 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90079944
lol
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:35:50 #89
110987 ErwinRommel
pi_90079998
Sorry Lotusss dat ik vanochtend uit m'n lint ging :*
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:41:05 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90080127
what happen!
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:41:59 #91
110987 ErwinRommel
pi_90080149
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef sp3c het volgende:
what happen!
De kerstboom flikkerde om......
Dat had tot gevolg dat ik alles bij elkaar vloekte omdat ik na lang wakkerliggen eindelijk inslaap viel, totdat de boom dus omflikkerde.
pi_90080271
quote:

[..]

Hehe, dat is wel ziek :D.
Altijd wel tof om te zien, dat volk heeft bizar veel grip in hun handen.
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:53:39 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90080407
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

De kerstboom flikkerde om......
Dat had tot gevolg dat ik alles bij elkaar vloekte omdat ik na lang wakkerliggen eindelijk inslaap viel, totdat de boom dus omflikkerde.
je hoeft daar geen antwoord op te geven hoor :@
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:57:15 #94
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90080500
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Gaat wel lukken, word alleen verdomde zwaar :P.
Kun je wel stellen ja. Ik houd het voorlopig nog op gewone pull-ups en chin-ups :P
pi_90080884
*O* nog meer sneeuw *O*
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90080922
Bleh. Ik wil gaan rennen maar het is hier net een ijsbaan. Andere route dan maar.
pi_90082625
mogge! denk ik uit te kunnen slapen, gaat de hond door het lint om 0830.. kutbeest.. maar nu eerst ff eten!
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:32:46 #98
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90082977
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Klopt ja, zonde btw, maar ergens, diep in mijn hart ook wel logisch. 3 bataljons LMB, en zo dusdanig worden ze ook weer niet ingezet. Echter, dan zou ik wel graag willen zien dat er van de 3 para-cie's 1 bat gemaakt gaat worden en de ander enkel AASLT. Plus behoud van de eigen structuur.
Ik had liever gezien dat een grote bezem door PAINF ging en eisen gingen stellen waar iedereen aan moet voldoen, en zo niet, dan wordt je wegbezuinigd, vervolgens de gaten die er vallen opvullen met lmb, en zo een cluster 4 painf creëren. Waardoor je drie 'evenwaardige' infanterieonderdelen krijgt. Van land, lucht en zee, ipv het ondergeschoven kindje wat painf nu in feite is.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90083065
Wie bedoel je met iedereen? Alle infanteristen?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2010 13:36:35 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:39:31 #100
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90083152
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoe vaak zie jij als marinier eigenlijk nog een schip van binnen? Aangezien ik de indruk heb dat mariniers steeds vaker en verder landinwaarts worden ingezet.
:')

Wij zijn onderdeel van de marine maar daar houdt het ook mee op. :P

Het langste wat ik ooit op een schip heb gezeten was drie dagen in Rotterdam voor de wereldhavendagen. En dan waren we overdag gewoon op de haven zelf.. :P

Ik heb vaker in een helikopter gezeten dan een schip, en ben vaker met mn parachute geland dan met een landingsboot, dus ben aardig luchtmobiel te noemen.. :D
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')