Adem in, adem uit. Je bent pas 20 toch? Ik was 20 toen ik bij de baas begon, en ik was absoluut niet de oudste. Er zitten mensen in mijn klas van ruim 30, en een herintreder van 37 ofzo. En ik ken een jongen van mijn leeftijd (25) die net in de EMMV is begonnen. Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja sorry, nu begin ik het ook even een BEETJE zat te worden :/.
Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Vronsky het volgende:
Weetje, waar haal jij het eigenlijk in je hoofd om constant commentaar te leveren?
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Alsof ik het zo heerlijk vind dat ik geen werk kan krijgen omdat ik of te jong ben met te weinig ervaring, of te oud ben en dus te duur ben, of niet over het juiste "profiel" beschik, of een verkeerd diploma?
Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.quote:Heb jij enig idee hoeveel GELUK je hebt dat je gewoon werk hebt?
Jij hebt zo te horen nooit problemen gehad..
Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.quote:Word in ieder geval niet echt vrolijk meer van sommige mensen op dit forum die alleen maar azijn-pissen.
...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost.quote:@vronksy
[..]
Ik ben niet degene geweest die al 3 maanden roept naar griekenland te gaan, of toch de journalestiek in te willen of toch maar naar het legioen te gaan.... Bedoel, vind je het gek dat ik zo reageer?
Dat je met je portfolio bezig was dat begreep ik al, maar waarom je dat deed weet ik niet want ik werk namelijk overdag en ben niet de hele dag gekluisterd aan de sc. Dus vandaar dat ik niet wist dat dat je daarin afgestuurd bent.
Sterker nog, het enige wat ik weet is dat je ooit bij de brandweer hebt gezeten en daarmee gestopt was en nu werkloos thuis zat.
En nee, ik pis JILLZ en geen azijn...
Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
[..]
Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.
[..]
Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.
Aller eerst het dik gedrukte..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost.
Maar mijn onzekerheid over wat ik precies ga doen heeft veel met mijn prive-situatie te maken en ik ga dat niet op een openbaar forum pleuren.
En dan heb ik vandaag een redelijke wake-up call gehad vandaag, dan PROBEER ik rustig te kijken wat ik dus echt wil en dan krijg je nog steeds dat gezeik.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Vronsky het volgende:
En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.
Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.
Dat weiger ik te geloven.quote:En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:
Ik ben naar Harry Pottert!
Cobra, rij voorzichtig terug
Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Vronsky het volgende:
Overigens, als je eens ECHT wilt laten weten wat je dan vind, PM het aub: Dat stel ik meer op prijs dan jezelf in te houden :/.
Ik vind het heel erg lief dat je post, maar ik heb naar mijn weten ook al het resultaat neer gepleurd ergens.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aller eerst het dik gedrukte..
1. je kwam met je prive leven van je vader dat die kanker zou hebben...
2. nu zeg je dat je het misschien zelf hebt...
Je hebt al veel gekermd hier in de sc over je prive leven, dus kraam aub geen onzin uit!
En je weet niet wat je wilt, maar telkens als iemand je probeert te helpen met adviezen luister je er toch niet naar.. dus waarom uberhaubt nog posten?
[..]... hou op!!
In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?
[..]
Dat weiger ik te geloven.
Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef jankaas020 het volgende:
Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.
Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet?
Even teruglezen dan maar?quote:Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?
ik denk eerder dat je ons blijft verrassen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
edit:
Maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie allemaal aan het irriteren ben, dus meh..
Dat heb ik dus vandaag ook gedaan, ik heb een heel erg goed gesprek gehad met mijn beste vriend (Die ik om die reden daarom dus ook het recht heb zo te noemen.), daar kwam eigenlijk ook uit dat ik het beste mezelf maar even kan gaan focussen om eerst m'n leven maar even op orde te krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.
[..]
Even teruglezen dan maar?
Kan ik me ook weer voorstellenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat je ons blijft verrassen.
En hier hebben we de eerste stap.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:
Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven?
Yep.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:
Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven?
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En hier hebben we de eerste stap.
[drPhil-mode]quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En hier hebben we de eerste stap.
Ben ik het mee eens, is vandaag ook gewoon gebeurt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
Probleem dat ik hier weer mee heb is dat er eigenlijk geen opleidingen zijn die mij ECHT interesseren, zit heel veel onzin tussen (Voor mij danquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh btw mijn tip ga HBO doen, ben je na afloop een papiertje rijker en wat volwassener.
Nee dat had ik jou ook kunnen vertellen, zover ik je kan inschatten ben jij niet het type die een ECO doorlopen kan, ook voor een taak binnen de EOD denk ik dat je niet geschrikt bent. Maar ik kan er natuurlijk ook naast liggen, tenslotte zie ik hier enkel maar een deel van jou (persoonlijkheid) een dan is het ook nog enkel maar een momentopname.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Vronsky het volgende:
Ben ook weer realistisch genoeg om te zeggen dat ik het met deze instelling niet ga redden bij de Commando's, ook al ben ik er fysiek klaar voor: Ik sta gewoon niet stevig genoeg op m'n benen op dit moment.
Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef jankaas020 het volgende:
Men groeit ook nog tijdens de opleiding, he.
Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Vronsky het volgende:
Daarom, ik denk dat ik eerst maar een paar jaar moet nemen om MENTAAL echt te gaan groeien, dit zijn eigenlijk geen dingen waar je als kind of "jongvolwassene" (Ben ook pas net 2 maandjes 20.)
veel te zoeken hebt.
Men moet eerst leren lopen voor hij kan gaan sprinten.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, je kan ALLES dat je wilt in het leven zolang je maar bereid bent om er echt voor te gaan, ook al gaat dit lang duren:quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry dat ik het nu even zo kras zeg, maar dat is natuurlijk de reinste BULL SHIT. Of je bent uit het juiste hout gesneeden of je bent het niet.
Ja zo haal ik de 21 ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Vronsky het volgende:
Kreeg dit net gelinked:
Die vent speelt vals.
Maitje!quote:
Gaat wel lukken, word alleen verdomde zwaarquote:
Mooi, leuke avond gehad dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:39 schreef Maitje het volgende:
Jaaa... Mooi!.
Gave effecten en weer iets wijzer in het verhaal! Nu wachten op het laatste deel.
lol ... why????????quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef Vronsky het volgende:
Ik ga maandag one armed pullups proberen, denk dat het te zwaar is, maar gewoon doen.
Zit nu op 12 reps per set met normale pullups, dus denk dat 1-2 wel moet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Echte kracht zit tussen je oren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:54 schreef Vronsky het volgende:
Omdat het ECHTE kracht vergt.
Zelfde leuke dingen als een "muscle up" (pullup, daarna nog meer omhoog en dippen, dan weer naar beneden.)
Of handstand pushups.
Met andere woorden: Omdat het kan.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:33 schreef sp3c het volgende:
hey als je het leuk vind moet je het zelf weten
10/20 normale pullups lijken mij iig beter voor je als 1/2 met 1 arm
gezonder ook ... maar goed, ik gun ieder zijn lolletjehttp://www.beastskills.com/tutorials/tutorials/51SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Ik heb nooit de eco gedaan en zal t ook never nooit niet doen, maar heb van veel mensen gehoord dat fysiek gezien alles nog wel te doen was maar vooral op psychisch gebied alles idioot zwaar was en dat daar de meeste mensen op afhaken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar om te groeien moet er wel eerst een voedingsbodem zijn wil men een opleiding als de ECO doorlopen. Het is tenslotte geen kleuterschool waar je aan het handje genomen word. Lui zoals Vronsky die niet sterk in hun schoenen staan zijn enkel maar een verspilling van tijd, geld en nemen de plaats weg voor iemand anders die het eventueel wel kan halen.
En dat is nu juist wat ik zeg/schrijf. Een man die niet sterk in zijn schoenen staat, zal ergens in een SOF opleiding als de ECO afhaken,omdat hij het mischien wel lichaamelijk aan zou kunnen maar mentaal kapot is. Nu kan men alles tot op zekere hoogte trainen, maar deels komt het ook op het karater van de persoon aan, en dat is niet iets wat men kan veranderen en/of trainen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb nooit de eco gedaan en zal t ook never nooit niet doen, maar heb van veel mensen gehoord dat fysiek gezien alles nog wel te doen was maar vooral op psychisch gebied alles idioot zwaar was en dat daar de meeste mensen op afhaken.
Ik wacht wel tot het van nature over is morgenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Een koude douche nemen vortix! Helpt echt...!
Succes ermee!quote:Ik moet zo de stad in voor kerstcadeautjes, maar moet lopend... Blegh
Gewoon klimmer worden, die doen dat met 1 vinger!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
http://www.beastskills.com/tutorials/tutorials/51
Owh...quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja was een cado bon for Applebee's dus had er ook weinig anders voor kunnen kopen
Dat zijn skills m'n jong!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon klimmer worden, die doen dat met 1 vinger!
http://www.dailymotion.com/video/xc1282_1-finger-chin-ups_sport
Wowquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
als je er gedurende de opleiding uitgeknikkert wordt, moet je idd alles weer inleveren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Gisteren mn maten binnengehaald die na de intocht op het kasteel de ALO1 hebben afgerond. Volgende week worden de meeste van hen bevorderd tot korporaal. Gisteren helaas ook mn pgu in moeten leveren. Ze willen echt alles weer hebben, zelfs mn paar afgerachte sportschoenen en mn versleten kisten. Maar heb wel mn baret mogen houden.
mogguhquote:
Dan heb je niet je best gedaan.quote:
De kerstboom flikkerde om......quote:
Hehe, dat is wel ziekquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
je hoeft daar geen antwoord op te geven hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De kerstboom flikkerde om......
Dat had tot gevolg dat ik alles bij elkaar vloekte omdat ik na lang wakkerliggen eindelijk inslaap viel, totdat de boom dus omflikkerde.
Kun je wel stellen ja. Ik houd het voorlopig nog op gewone pull-ups en chin-upsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, word alleen verdomde zwaar.
Ik had liever gezien dat een grote bezem door PAINF ging en eisen gingen stellen waar iedereen aan moet voldoen, en zo niet, dan wordt je wegbezuinigd, vervolgens de gaten die er vallen opvullen met lmb, en zo een cluster 4 painf creëren. Waardoor je drie 'evenwaardige' infanterieonderdelen krijgt. Van land, lucht en zee, ipv het ondergeschoven kindje wat painf nu in feite is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt ja, zonde btw, maar ergens, diep in mijn hart ook wel logisch. 3 bataljons LMB, en zo dusdanig worden ze ook weer niet ingezet. Echter, dan zou ik wel graag willen zien dat er van de 3 para-cie's 1 bat gemaakt gaat worden en de ander enkel AASLT. Plus behoud van de eigen structuur.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij als marinier eigenlijk nog een schip van binnen? Aangezien ik de indruk heb dat mariniers steeds vaker en verder landinwaarts worden ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |