Eeeeeehhhhhhhhh? Is dat net zoiets als een slaapzak ofzo? (sorry..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zijn slaappikken niet iets voor joy LK? Nog 1 stoplicht en ben dan thyuis
En dan ben je thuis, lees je het nog eens na ik bedoelde dus slaapPILLEN whoeeeps!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zijn slaappikken niet iets voor joy LK? Nog 1 stoplicht en ben dan thyuis
Ahumquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, Yska, dan zou ik een stuk minder druk zijn![]()
En dan noemt iemand dit topic BEETJE nalullen, my God, daar ben ik zelfs nog een stille bij vergeleken![]()
Dat vinnik lief van je!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
Yska, wat een heldin ben jij. En niet alleen voor de dieren is nu wel gebleken.
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
Yska, wat een heldin ben jij. En niet alleen voor de dieren is nu wel gebleken.
En dan te bedenken dat het nog maar iets meer dan twee weken geleden is dat je je eerste verzoekje om een stuk tapijt postte. Wat is het allemaal snel gegaan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef asfalthooligan het volgende:
pfff nog meer verassingen
de tnt moet een haast een vrachtwagen af huren voor hier hahaha
Ik vroeg hier 2 jaar geleden ook om een klapstoel en een aardappelkist. Als ik daar weer aan terug denkquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het nog maar iets meer dan twee weken geleden is dat je je eerste verzoekje om een stuk tapijt postte. Wat is het allemaal snel gegaan!
nou willen wij het ook wetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Nou en of je dat kan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Goed zo, altijd bescheiden blijvenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik heb inmiddels het record met 6 stuks ,maar denk dat er nog wel 1 a 2 bij komen
Doen we ook, multitasken heet datquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef zwartedoos het volgende:
nou nog niet klaar hierik denk die zijn inmiddels wel al andere fokkertjes aan t helpen
quote:
Ehm nee nog niet, ik wilde dat ook helemaal niet hier postenquote:
Het is nog niet helemaal af dus zodoende.. 24 december ga ik de laatste tapijttegels brengen. Maar er zijn ook dingen die in de eerste week al tot stand zijn gekomen maar het duurt nog tot 29 december voordat het geleverd word dus zodoende dat dit topic wat langer uitstrekt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef zwartedoos het volgende:
nou nog niet klaar hierik denk die zijn inmiddels wel al andere fokkertjes aan t helpen
Zullen wel grotendeels huwelijksaanzoeken zijn?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
en Yska heeft nu zoveel reacties dat haar box bomvol zit , megameid
Je moet je deletedmapje ook leeghalen, anders geeft ie nog steeds aan dat ie vol zit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Huh wat zit mijn inbox vol, nee toch?
Zou me niks verbazen (hou hub nu even binnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zullen wel grotendeels huwelijksaanzoeken zijn?
PM? Dat werkte net in elk geval wel.. Ik heb d'r even een test-huwelijks-aanzoek gestuurd..quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef qltel het volgende:
PM? Dat werkte net in elk geval wel.. Ik heb d'r even een test-huwelijks-aanzoek gestuurd..Maar wellicht heeft ze 'm net leeggegooid, dat kan natuurlijk ook.
Ik ga nie klussen nie op mn mooie schoenen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef RanTheMan het volgende:
jeetje wat gaat het hier snelen dan ook nog eens super tof en sympathiek van iedereen!
HULDE!!
Maar misschien nog een suggestie voor de anderen hier, misschien een idee om Yska te eren als mens en ook voor haar een topic te openen?
Ik heb wel een titel idee:
Heb topfokker Yska aan mooie schoenen, ipv dr huidige schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm jammer, had je met liefde en zonder medeweten van mijn ega enkele paren van van ruim 50 paar schoenen gedoneerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga nie klussen nie op mn mooie schoenen hoorMaar don't worry about me. Shoes enough.
Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad wel een avondje ruzie voor over hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hmm jammer, had je met liefde en zonder medeweten van mijn ega enkele paren van van ruim 50 paar schoenen gedoneerdHad t hier ook weer een beetje opgeruimd.... Maar helaas
Ben jij die gast uit de Zalando-reclame?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hmm jammer, had je met liefde en zonder medeweten van mijn ega enkele paren van van ruim 50 paar schoenen gedoneerdHad t hier ook weer een beetje opgeruimd.... Maar helaas
Ben je al bezet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjemig, waar blijf ik als winkelen-hatende vrouw met slechts 5 paar schoenen dan
ze zou t niet eens merken.. en als ze er achter kwam vond ze t vast goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad wel een avondje ruzie voor over hebt
sssssssssssssttttttttttt.............quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij die gast uit de Zalando-reclame?
ik overdreef iets, ben ze net gaan tellen t zijn er 37 waaronder 5 paar voetbalschoenen.. maar jah, laten we het maar weer over AH's geweldige zolder hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjemig, waar blijf ik als winkelen-hatende vrouw met slechts 5 paar schoenen dan
Yep, heb al 27 jaar dezelfde vent, tot op heden naar tevredenheidquote:
Geeft niks, we zoeken gewoon verderquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Yep, heb al 27 jaar dezelfde vent, tot op heden naar tevredenheid![]()
Beiden haten we winkelen.
Ben zlef dól op tuincentra en DHZ zaken, daar raak ik helemaal lós.
Maar klerewinkels en zo boeien me niet, heb ook een minikleine kledingkast maar ben toch echt wel een vrouwspersoon![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
laten we het maar weer over AH's geweldige zolder hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Papabear, dan maken we een nieuwe topic
Gezocht, een vrouw mamabear voor papabear
Als je het maar laatquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Papabear, dan maken we een nieuwe topic
Gezocht, een vrouw voor papabear
ik bedoelde eerst als een grapje, maar t kan echt, een topic openen, maar als je het niet wilt, ook goedquote:
we kunnen voor jou ook 1 openen, help brunette de winter doorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik bedoelde eerst als een grapje, maar t kan echt, een topic openen, maar als je het niet wilt, ook goed
vrijHEIDquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef asfalthooligan het volgende:
vrijgezel zijn is lekker he papabear
Precies. Dan ben je voor een paar tientjes klaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach weet je ik mis ook wel eens een arm om me heen of een knuffel of iemand die naast je wakker word,maar het is gewoon niet het belangrijkste zie wel wat op me pad komt .
Als je veel hebt meegemaakt wil je niet elke dag meer 1 om je heen hebben een paar keer in de week is voldoende vaak
dat mot dan wel een thai zijn voor die prijsquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies. Dan ben je voor een paar tientjes klaar
Ze gorgelen wel grappig altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat mot dan wel een thai zijn voor die prijs
"Happy end" d'r bai??
Is het al zo duur geworden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef asfalthooligan het volgende:
denk een poolse met gebit 50 en zonder 25![]()
![]()
Ik heb het niet zo op dat gehijg in m'n nekquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Misschien hebben jullie iets aan elkaar?
Vanmiddag kwam een vriendin langs en die reed dwars de straat in, zonder dat dat de planning was. Erg apartquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Thuis. Met tv van Turbomuis.![]()
Die leuk is, aardige dochter en lekkere koffie heeft en hele lieve katten.![]()
En een heeeele glibberige (gl)rijbaan voor de deur. Ik wilde afslaan op de splitsing en toen was het erg raar te ervaren dat de wielen draaiden maar de auto het lichte hellinkje niet opkwam.
Hoe groot is dat bestand dan wel niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef asfalthooligan het volgende:
grrr op zoek naar iets om de film te verkleinen of op te delen
krijg hhem nergen ge upload
Vrijwel elk bestandsformaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:14 schreef brunette82 het volgende:
ik heb wel een vraag, aangezien het toch over filmpjes gaat.
ik heb een paar filmpjes op de camera staan, die ik door wil sturen, maar met welke bestand kan je dat doen dan??
http://www.google.com/sup(...)y?hl=nl&answer=97377quote:is het dan handiger om de filmpje eerst op you tube te zetten ofzo waar jullie t over hebben?
maar ik wil t privé, niet in het openbaar dat iedereen kan zien.
Hoe doe ik dat? wie weet dat?
o dan zal dat het zijn...het klopt, ik krijg filmpjes niet door gestuurd via hotmail.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Misschien is het wel handiger om het eerst ergens te uploaden omdat je bijvoorbeeld bij hotmail max 10mb per mail oid kan versturen. Uploaden kan je via bijvoorbeeld yousendit :p
Super, dank je wel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vrijwel elk bestandsformaat
[..]
http://www.google.com/sup(...)y?hl=nl&answer=97377
ochquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zie filmpjes in HD van wel anderhalf uur, dus die 30 min. moet dan ook kunnen
Mijn vader gebruikt het altijd maar kon niet op de naam komen, heb dus heel wat mailtjes moeten doorspitten voordat ik het had gevondenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Papabear het volgende:
Ik had er ook nog nooit van gehoord
Om video's in stukken te hakken kun je Videoredo gebruiken. Download dit bestand en installeer het. Selecteer een stuk en schrijf dat weg als apart bestand.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:38 schreef asfalthooligan het volgende:
als ik wist hoe dat moest dan deed ikdat
Ah gossss wat een schatje!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
(asfalt, vind je het goed dat ik die laatste foto even van je jat voor buurvriendje, die zat namelijk in tranen toen hij dat jack niet meer pastte. Hij kwam zelf alles brengen en zei: ik hoop dat een ander jongetje het ook zo mooi vind want ik pas em niet meer en vindt dat niet leuk![]()
Het zijn me ook schapen ook hè
Mocht dat gebeuren dan wil ik daar eigenlijk best foto's van zien..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zit na het bekijken van de filmpjes letterlijk met de mascara onder de kin en met zoveel kippenvel dat ber dadelijk nog veren op groeien.........
Geeft toch niet jongen! Geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb het maar over me heen laten komen ,wat moet ik anders
kan me heel groot houden vaak (soms met moeite)alleen weet me houding vaak niet
Dat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:52 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
je bent wel een hele lieve zorgzame papa asfalt, veel kinderen mogen wensen dat ze iemand als jou als papa hadden.
en natuurlijkevoor de fokkers die geholpen hebben
ook voor zn extra kussens, die worden ook gewoon ingestopt :pquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat.
En je hebt een zorgzame zoon, die zorgt goed voor zijn knuffels zo te zien.
Zo begon ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds een paar dagen volg ik als n anonieme lezer deze topics; van deel 1 tot 6..
In het begin had ik al bewondering voor sommige mensen dat ze moed opbrachten om bijvoorbeeld hulp te vragen op FOK, voor een ander dat diegene echt bereid is om naar de TS te afreizen om te helpen met allerlei dingen. Ik vind het fantastisch om te lezen, alle foto's en filmpjes waren prachtig.
Ik hoop dat het steeds beter gaat met je Asfalt, zo te zien heb je al een geweldige plek, een geweldig kind.
Verder heb ik ook veel bewondering voor Yska, je hebt veel gedaan.. Het zou me niet verbazen als je binnenkort ten huwelijk wordt gevraagd, haha
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En ik lag, ondanks de brok in m'n keel, plat om Julian die zegt: "Het is wél een beetje mysterieus!"
Ga eens slapen jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
of ze heeft luikjes gemaakt naar de zolders van de buren :d
Ben d'r al weg vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef asfalthooligan het volgende:
trouwens ga jij eens op bed elisa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bordje omhangen:gratis meenemenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kreng staat er nog![]()
Asfalt, pakket komt als het goed is vandaag, zie t&t
#LK verzucht ondertussen: is het nog geen 1 januari#
Heb al een uur buiten gestaan met het door jouw geadviseerde bordje om mijn nek maar niemand wil mij hebben (en de boom blijkbaar ook niet)quote:
je moet er ook niet naast gaan staan, dat schrikt zo afquote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heb al een uur buiten gestaan met het door jouw geadviseerde bordje om mijn nek maar niemand wil mij hebben (en de boom blijkbaar ook niet)
Hmmm, als je maar geen topic gaat openen # asfalt vraagt dubbelloops jachtgeweer#quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Hmm ziet 2 fazanten lopen achter * zoekt jachtgeweer vast*
Oh, is dát hetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef loecje het volgende:
[..]
je moet er ook niet naast gaan staan, dat schrikt zo af
hmm proberenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hmmm, als je maar geen topic gaat openen # asfalt vraagt dubbelloops jachtgeweer#
Fazantjes zijn niet liefquote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij gaat niet lieve fazantjes doodschieten want dan trap ik op je eventuele eksterogen![]()
(de ekster bekeek de wereld eens door zijn eksterogen en vond het maar pijnlijk)
Ik heb ook maar 1 hersencel en wordt ook niet afgeschotenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fazantjes zijn niet liefHet zijn domme beesten met waarschijnlijk maar 1 hersencel waarmee ze wel feilloos op je voorruit weten te vliegen
Nee jij hebt er 2, 1 meer dan een koe om te voorkomen dat je de hele keukenvloer onder schijtquote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 hersencel en wordt ook niet afgeschoten
Wat is er met je UPC dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef asfalthooligan het volgende:
als ik niet meer online ben komt dit door de upc blokade
elisab heeft mijn nr en yska
hoop snel weer online te zijn
You go Asfaltquote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef asfalthooligan het volgende:
die k#t instantie heeft 3 maanden niet betaald
Hoop nu dat het goed komt kwam net geld binnen op mijn rekening wat naar hun moest hebben ze nu pech want heb een spoedoverboeking gedaan naar upc van 3 maanden achterstand
schuldhulp heeft zich blijkbaar ook niet aan de regels gehouden want rekeningen zijn niet betaald.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze z'n schuldhulp nu gaan stilzetten omdat hij regels heeft overtreden.
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben. 9 van de 10 instanties die schuldhulp en/of budgetbeheer uitvoeren zijn kut. Zo ken ik het verhaal van een dame waar door de instantie de TV niet werd betaald. Dus de dochter van die vrouw betaalde dat voor haar. Kregen ze dik problemen mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef loecje het volgende:
[..]
schuldhulp heeft zich blijkbaar ook niet aan de regels gehouden want rekeningen zijn niet betaald.
of moest dat niet via schuldhulp?
ik zou maar eens controleren of alle andere belangrijke dingen wel betaald zijn (verzekeringen enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |