abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:31:43 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_90101393
Sinds een paar dagen volg ik als n anonieme lezer deze topics; van deel 1 tot 6..

In het begin had ik al bewondering voor sommige mensen dat ze moed opbrachten om bijvoorbeeld hulp te vragen op FOK, voor een ander dat diegene echt bereid is om naar de TS te afreizen om te helpen met allerlei dingen. Ik vind het fantastisch om te lezen, alle foto's en filmpjes waren prachtig.

Ik hoop dat het steeds beter gaat met je Asfalt, zo te zien heb je al een geweldige plek, een geweldig kind.
Verder heb ik ook veel bewondering voor Yska, je hebt veel gedaan.. Het zou me niet verbazen als je binnenkort ten huwelijk wordt gevraagd, haha

[ Bericht 4% gewijzigd door Frozen-assassin op 18-12-2010 22:36:46 ]
pi_90101919
Wat een enorm stoer jack! Volgens mij ziet het buurjongetje wel dat het goed terecht is gekomen!
Stoere post om de tranen in ogen te verbloemen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90102014
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds een paar dagen volg ik als n anonieme lezer deze topics; van deel 1 tot 6..

In het begin had ik al bewondering voor sommige mensen dat ze moed opbrachten om bijvoorbeeld hulp te vragen op FOK, voor een ander dat diegene echt bereid is om naar de TS te afreizen om te helpen met allerlei dingen. Ik vind het fantastisch om te lezen, alle foto's en filmpjes waren prachtig.

Ik hoop dat het steeds beter gaat met je Asfalt, zo te zien heb je al een geweldige plek, een geweldig kind.
Verder heb ik ook veel bewondering voor Yska, je hebt veel gedaan.. Het zou me niet verbazen als je binnenkort ten huwelijk wordt gevraagd, haha
Zo begon ik ook. ;)
Als ik vragen mag, begint het bij jou ook niet een beetje te jeuken?
Kaartje sturen misschien? O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90107877
O+ O+ O+ wat een supertoffe filmpjes, Asfalt. En wat een feelgoodtopic is dit toch! Nogmaals hulde aan alle mensen die zich zo hebben ingezet. En hier doe je dat toch ook voor, wat een lief ventje, en wat prachtig, hoe 'ie van de gekkigheid niet weet waar ie moet kijken.

En ik lag, ondanks de brok in m'n keel, plat om Julian die zegt: "Het is wél een beetje mysterieus!"
  zondag 19 december 2010 @ 01:12:48 #205
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90108574
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En ik lag, ondanks de brok in m'n keel, plat om Julian die zegt: "Het is wél een beetje mysterieus!"
Ja O+ _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_90108961
Filmpjes gezien, top gedaan ^O^
Ik ga d'r nu ff 2 uit hun bed trekken om te gaan plassen, is ook altijd weer een tof ritueel :P
pi_90116667
Meneer is net beneden riep hem al ,maar had het te druk met lezen hahahaha
En papa ook niet wakker maken als ie wakker is nee dus kwam ik ook pas 11 uur er uit hahaha

Ik zoek nog een paar dingen

1 autogarage voor julian

en een ouderwetse burolamp voor mijzelf
  maandag 20 december 2010 @ 14:01:14 #208
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_90174942
Zo ik moest dit echt even uit de archieven opdiepen :p

Asfalt ligt die tacker nog bij jou? De nietjes liggen al klaar maar heb thuis nog iets dat ik wilde tacken :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_90175148
gaat even kijken brb
pi_90175369
hij ligt undercover te zijn op de chemobox hahahaha
  maandag 20 december 2010 @ 16:15:44 #211
242204 YskaFredriksson
pi_90182569
Je hebt dus lang gezocht :p ik kreeg geen internet verbinding meer dan moet ik altijd eerst naar boven lopen en het kastje aan en uit zetten (eerst nooit zoveel last van maar sinds de upgrade met Snowleapard :\) en toen ging ik maar eens opruimen boven :p oftewel de halve bult kleren naar beneden slepen om te sorteren voor de was het is veel :o

En nu ga ik barok spiegels zoeken voor kerst/verjaardag cadeautje :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_90183115
had al sms gestuurd denk gaat wat sneller hahaha
en lang nee mensenkennis dus maar paar plekken zien hahahaha (handig observeren altijd )
pi_90183365
Heeee wat leuk om te zien die fotoos van de doos en het snuitje van mini!
Het was graag en met liefde gedaan.
Het kerstpakket weet ik nog niet asfalt want wij durfden het gisteren niet aan om naar amsterdam te rijden.
We hopen nu woensdagavond heen en weer te rijden dan hebben we donderdag en vrijdag nog om ze te bezorgen.
Mocht er in a dam 1 over zijn post ik die donderdag op hoop van zegen heb je hem dan vrijdag.

groetjes
marja
pi_90183649
zie maar het idee dat ze aan me denken is al heel super
en ja hij is helemaal gek van toystory bleek wel ik verdorie helemaal in de film en hij oh maar papa loopt wel goed af weet ik zeker hahahah (blijkt ze al goed te kennen )
pi_90185660
gloeiende hele middag gewacht op het pakettje hebben de uilskuikens van transmision het vergeten te noteren grrr
pi_90188967
Tja, jôh, dat is jouw fout, als jij steeds denkt "gloeiende" dan smelt de sneeuw en daarna vriest die weer aan en wordt het ijs en is het te glibberdeglab voor bezorgdiensten _O-
Jaha, ik heb daar dus even goed over nagedacht hè 8)7

Wanneer komt minikanjerkereltje weer bij je?
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90189111
hahahaha ja die ijsbaan is wat lag vanmiddag ook al plat achter met de scooter hahahaha

en hij is er de 31e weer
pi_90190182
Dus jullie gaan samen knallend het nieuwe jaar in....
(toch niet met eng vuurwerk toch maar met sterretjes hoop ik?)

edit: niet bezeerd?
pi_90190344
Pijn is een emotie lotte en emoties kun je uitschakelen :+
ben te hard soms ,maar viel mee reed al zachtjes en 130 ki;o gaat nu eenmaal als ie gaat

Ben zo ie zo wel een bikkel iedereen in de hal met jas of bodywarmer en ik lekker in me t shirt bezig hahahaha

en ja er ligt al vuurwerk klaar (ijs fonteinen en sterretjes en nog wat meende ik )
  maandag 20 december 2010 @ 19:34:55 #220
242204 YskaFredriksson
pi_90192569
Sterretjes, fonteinen en nog van die roze dingen :p lag hier te verstoffen ;)
pi_90192953
Nou, als pijn een emotie is dan heb ik nog wel eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel emoties gehad en vooral toen ik jaartje of 2 nogal onelegant en zeker nogal knoerhard van de trap aflazerde hetgeen zelfs buren mobiliseerde die al 112 wilden bellen en deze val mij een voor eeuwig en altijd gedeukt achterwerk heeft opgeleverd, létterlijk, ging nogal lomphard en kwam nogal raar terecht.
Heb nog steeds nogal eens emoties aan mijn achterste zullen we maar zeggen, zeker op harde stoelen _O-
pi_90193216
heb al van alles gehad
10 m uit een boom
4 metr naar benee van een dak
schep tegen de kop arm stuk enz.
En nog steeds zelf naar het zieken huis gereden haha of gelopen
Wat er vanzelf komt gaat ook vanzelf weg
pi_90194847
Schedelbreuk, melktanden in de kaak geslagen door een val met alle gevolgen voor het échte' grotemensengebit van dien, onderbeen bijna moeten missen door foutje arts, 5 hersenschuddingen, van alles gebroken gehad en toen moest ik nog 7 jaar worden _O-

En nee, werd niet mishandeld :+
was beetje wildebras als kind
Maar, geen enkele kinderziekte gehad, dat dan weer wel :P
pi_90195176
Asfalt, jouw Julian heeft als ik het goed onthouden heb nu nog schoenmaat 35 of niet?
pi_90195440
mwah gaat lekker ja

val 10 meter uit boom laaatste paar cm blijven hangen (dat noem ik gewoon lef bunjee jumpen zonder touw ) : stuitje gekneusd
arm gebroken ,diverse zware kneusingen stuk of wat vingers bijna helemaal door of gebroken of gekneusd
diverse ribben zwaar gekneusd en rib gebroken en heel wat schaafwonden na 15 meter wegdek
meerdere hersenschuddingen
gat in de kop gehecht
dwars door raam hand laten hechten door dieren opvang
hand kapot geslagen
diverse kneuzingen van meerdere brommer ongelukken
schep terug gekopt hechtingen in wenk brauw
arm gebroken en bot er naast geschoven
paar keer wat uit de kom ( zelf maar terug gezet)
paar x buiten westen door ongelukjes
kin ooit aan boomstam opengereten
glas in de voet (zelf met 6 paar sokken en doos verband gestelpt )
diverse keren spijkers uit voet die er in zaten met schoen of sokken nog aan er maar weer uit getrokken
en voor de rest alle vallen en klappen die ik nog vergeten ben
En meestal trek ik de hechtingen er zelf na 3 dagen weer uit :o :P
pi_90195469
ja klopt lotte
pi_90196040
Heb namelijk van buurvriendje behalve de kleding nog deze schoenen gekregen, halfhoge lederen sneakers, nog niet één keer gedragen omdat buurvriendje teveel pokon in zijn eten krijgt _O- en dus keihard groeit en ineens naar maat 40 schoot.
Splinternieuw dus maar wél maat 38....
Maar aangezien kinderen hard groeien kan ik je er misschien toch vast een plezier mee doen.
Vóór je het weet past jouw kerel ze.

Dit zijn ze

pi_90196128
wel stoer ja in comby met leren jas vest enz
pi_90196276
Opsturen dus of vind je het vervelend, zeggen hoor!?
pi_90196612
ik vind ze juist wel tof
(beter als die crocs of snowboots die me ex altijd megeeft )
en hier wat nets aan is wel beter
pi_90196711
Oké, stuur ik ze naar je toe ^O^
pi_90197450
super
  maandag 20 december 2010 @ 23:01:47 #233
242204 YskaFredriksson
pi_90207666
Toffe schoenen! Ik ga LK maar eens pm'en want ik kreeg ook een heel lief berichtje van haar :)
pi_90211106
ja maar lotte zelf is ook erg lief vaak :o :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:49:14 #235
242204 YskaFredriksson
pi_90214335
(L) Lotte ik dacht dat dr zolder leeg was maar nee ik zoek een cadeautje voor iemand en wat heeft ze op haar zolder :o
pi_90214489
hahahahahaha das lotte lekker onverwachts volgens mij woont ze in een warenhuis :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 01:18:14 #237
242204 YskaFredriksson
pi_90215796
of ze heeft luikjes gemaakt naar de zolders van de buren :d
  dinsdag 21 december 2010 @ 01:22:18 #238
33954 ElisaB
pi_90215964
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
of ze heeft luikjes gemaakt naar de zolders van de buren :d
Ga eens slapen jij }:|

:*
pi_90215996
moet dat :o
pi_90216134
trouwens ga jij eens op bed elisa :+ *;
  dinsdag 21 december 2010 @ 01:27:19 #241
33954 ElisaB
pi_90216140
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:23 schreef asfalthooligan het volgende:
moet dat :o
Ja, en jij ook }:|

dinsdag 21 december 2010 @ 01:27:37 #242
33954 ElisaB
pi_90216155
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef asfalthooligan het volgende:
trouwens ga jij eens op bed elisa :+ *;
Ben d'r al weg van ^O^

pi_90216163
hmm zal er over nadenken :o
pi_90216741
trusten
pi_90227356
Het pakketje van transmision is eindelijk binnen het schilderij hangt al en vanmiddag of vanavond even de dvd bekijken :D :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:30:22 #246
242204 YskaFredriksson
pi_90227992
Ben benieuwd :p

Ik kom vrijdag even langs :p Is dat goed?
pi_90228220
ja natuurlijk dat weet je
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:41:36 #248
242204 YskaFredriksson
pi_90228541
Wie weet heb je andere plannen ;) Het is wel trouwens als we op doorreis zijn naar Harlingen en meneer YskaF is ook mee :p
pi_90228874
ziet ie ook eens wie die vreemde kerel is waar jij 2 x bent geweest hahahaha :o :+
pi_90230315
Stelletje slijmjurken(en -broek) :6

Asfalt, schoenen nog niet verstuurd, heb vandaag geen boodschappen nodig en ga er met dit weer niet speciaal voor toet-toetten. Morgen ben jij de eerste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')