ff off=topic maar dat mag hier vast:
zondag de nogal ruiende kerstboom vervangen door een kakelverse en weer die één miljard lampjes en de hele zooi er weer in gekluund en wat gebeurd er?
De hele klerezooi dondert dus gewoon spontaan óm vanmorgen, en hij stond muurvast in zijn standaard, dus liters water over de vloer, kapotte ballen en een hevig geschrokken Lotje. Heb de versieringen verwijderd, de boom buiten gezet, alle lichtjes (zijn die clusterlampjes waar ik er ook één van aan jouw heb gegeven) in de vensterbanken gelegd, paar boeketten blommers gehaald en zo is het toch kerst in Huize van Achterlijkum.
Heb wel eventjes wat niet-te-drukken woorden geuit...
Gelukkig hangen alle boeiboorden rondom ook vol met lichtjes en de pergola-overkapping ook dus hebben we toch een zooi sfeer, zónder ballen

.
Heb van pure frustratie maar gelijk álle boodschappen gedaan voor de komende 5 dagen dus kan morgen even ontstressen
Moest even het huis ontvluchten en kan geen dennenaald meer zien
En het waren nog Nordmannen ook, nou,
kwilnooooooooooooooooooooitmeereenkerstelenboomdingesgeval

Heb die op zich mooie boom met standaard en al in de tuin naast de oprit gezet, echt zo uitnodigend om gejat te worden, misschien is-ie morgen wel heeeeel convenient weg
[ Bericht 12% gewijzigd door Lottekoekkie op 22-12-2010 18:01:09 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden