SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 23:31:08 ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Nou moe op naar het volgende huis laat ze me weer zitten met een kamer die net 90 % af is![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat staat er nog op je boodschappenlijstje?Misschien nog iets van speelgoed voor je zoon?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft wel al wat speelgoed ,maar er mag altijd nog wel iets bij weet niet wat er nog onderweg is en wat yska eh de sint op zijn bed heeft gestrooid
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat moeten we nog wel kunnen regelen tochWat vind hij leuk om mee te spelen? Constructiespeelgoed (lego b.v. of K'nex), of knutselt hij graag met papier, kleuren, enz.
Noem maar wat, want niemand kent jouw zoon zo goed als jijzelf
Ik heb trouwens ook nog wel meerdere paren handschoenen, sjaals en mutsen voor hem. Mijn jongste zoon is 11 en voor hem zijn ze net wat te klein, maar wel nieuw (even los van het speelgoed).
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
das wel handig ja want als ik hem op pik moet ie 22 km op de scooter
en ja lego knex ministeck kleuren knutselen dat soort dingen altijd
of hij is met zijn auto,s in de oude garage maar deze is niet meer compleet jammergenoeg
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké dan. PM me even je adres, dan zorg ik dat er een doos met enkele paren handschoenen, warme mutsen en sjaals + wat constructiespeelgoed jouw kant op komen
Lekkere dikke winterjas mag er dus ook wel bij, begrijp ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
das wel handig ja want als ik hem op pik moet ie 22 km op de scooter
PM ontvangen en gereageerdquote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik pm papabear wel even met de cadeautjes die ik heb gekocht :p
Owwwww, dat ga je voor de kerst niet meer reddenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef asfalthooligan het volgende:
alleen de deuren beneden nog eens wat dingen in de woonkamer witten slaapkamer dat rode oversausen en keuken kastjes van zwart naar wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |