SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 23:31:08 ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Nou moe op naar het volgende huis laat ze me weer zitten met een kamer die net 90 % af is![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat staat er nog op je boodschappenlijstje?Misschien nog iets van speelgoed voor je zoon?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft wel al wat speelgoed ,maar er mag altijd nog wel iets bij weet niet wat er nog onderweg is en wat yska eh de sint op zijn bed heeft gestrooid
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat moeten we nog wel kunnen regelen tochWat vind hij leuk om mee te spelen? Constructiespeelgoed (lego b.v. of K'nex), of knutselt hij graag met papier, kleuren, enz.
Noem maar wat, want niemand kent jouw zoon zo goed als jijzelf
Ik heb trouwens ook nog wel meerdere paren handschoenen, sjaals en mutsen voor hem. Mijn jongste zoon is 11 en voor hem zijn ze net wat te klein, maar wel nieuw (even los van het speelgoed).
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
das wel handig ja want als ik hem op pik moet ie 22 km op de scooter
en ja lego knex ministeck kleuren knutselen dat soort dingen altijd
of hij is met zijn auto,s in de oude garage maar deze is niet meer compleet jammergenoeg
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké dan. PM me even je adres, dan zorg ik dat er een doos met enkele paren handschoenen, warme mutsen en sjaals + wat constructiespeelgoed jouw kant op komen
Lekkere dikke winterjas mag er dus ook wel bij, begrijp ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
das wel handig ja want als ik hem op pik moet ie 22 km op de scooter
PM ontvangen en gereageerdquote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik pm papabear wel even met de cadeautjes die ik heb gekocht :p
Owwwww, dat ga je voor de kerst niet meer reddenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef asfalthooligan het volgende:
alleen de deuren beneden nog eens wat dingen in de woonkamer witten slaapkamer dat rode oversausen en keuken kastjes van zwart naar wit
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt, je kost me mijn nachtrust. Weet je nog dat ElisaB zei dat we eigenlijks nog wat leuks moesten verzinnen voor die buizen en ik riep ha dan maken we daar palmbomen van?
Ik heb dus nog even verder gedacht en ik dacht we kunnen ze ook omspannen met stof ipv verfen. En
Dat was de aanzet voor mijn volgende idee: we kunnen er ook een tent van maken. Een soort wigwam. En om de tent dan strak te houden op de grond een hoepel open snijden en de stof daar omheen schuiven en vervolgens hoepel weer dichttapen.
Stuk schuimrubber tegen de buizen die bij de grond lopen zodat hij zich niet kan bezeren en klaar.
We kunnen hem ook verven en stukjes stof omheen doen dat ie er mee kan schuiven. Bedacht me dat ik nog een ongeopende pot blauwe lakverf heb, voor buiten. Het project waar het voor bedoeld was is overleden dus je mag het hebben als je wil.
Nu ben ik het kwijt. En kan ik vast wel slapen. Getypt op mn tel dus excuses voor de fouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
AAAHHH!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben al aan het lobbyen in mijn omgeving maar het blijkt dat hoop mensen zelfs aan niet gebruikte spullen hechten![]()
Kan mijn schoonmaakhulp wel uitlenen
[ link | afbeelding ]
Ow das wel heel leuk zeg!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:10 schreef qltel het volgende:
Stukje van het zeil.
[ link | afbeelding ]
Het is nog een heel stuk opgerold. En we hebben geen idee hoe we eraan komen..
Als het maar past. Het is namelijk groooooooot.. En een stuk eraf halen is niks, want het is vrij ruim geprint. Op zo'n kleed staat veel meer weg als op dit zeil als je 't op dezelfde maat zou maken.quote:
Is dat de hond waar je al die nachten naast op de grond hebt geslapen? hahah Tof beest! Beetje zielig dit, maar goed, beter zo dan hele dagen in een kooiquote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben al aan het lobbyen in mijn omgeving maar het blijkt dat hoop mensen zelfs aan niet gebruikte spullen hechten![]()
[ link | afbeelding ]
Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha dat zeil zou er wel passen maar dat zou ons hele harde werken te niet doenVolgens mij past dit prima op de kamer van de jongste 2 van Vamp! Die moet anders heel hard boenen
Als ik me niet vergis word slaapkamer 1 voor de 2 jongsten.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleemGa 't wel even in haar topic vragen
is afzuiging douchequote:Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Ik zei het toch; is ze ff stil, krijg je dit soort dingen
Eén kleine 'maar': die dikke buis is een afvoer (afzuigkap? badkamer? geiser?) en zat al enigszins los in de vloer (en ook bij het knietje rammelde het nogal). Als asfaltje erbij / mee gaat spelen, ligt die buis in no-time uit elkaar en in stukken op de benedenverdieping. Wellicht wel even goed om eerst te kijken wat het eigenlijk is en te zorgen dat het stevig is: onderdelen verlijmen en de buis vastzetten bij de vloer. Ik heb niet gekeken, maar stel dat het de afvoer van de boiler of geiser is.... rilll
Dawas positief hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb hem gevonden was cat 22 die de lava lamp had
hmm en zit ook even te denken ,was net 1 die ziei dat het wat op een oud schip leek van buinnen hmmm krab krab
wat dan een waterpartij voor en achter het huisquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef asfalthooligan het volgende:
dat weet ik het bracht me even op een idee
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lol..Ik denk nie dak t ga proberen.... Vrees dak dan een heul andere kant van vrouwtjelief ga zienquote:Op donderdag 16 december 2010 14:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vamp, die komt dus wel mee maar zonder doekkie op haar bol
(maar ach, een steeltje erin en het is een prima zwabber)
d'r zit anders genoeg haar aan, is enkel wel een zware zwabber met die 8 kilo maar vooruitquote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Noh da doede gij toch nie echt he gij
Zal je altijd net zienquote:
Stok eraan en zwabberen maarquote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
d'r zit anders genoeg haar aan, is enkel wel een zware zwabber met die 8 kilo maar vooruit
[ link | afbeelding ]
Bedoel je nu dat er 2 maten zijn in jouw keuken?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:57 schreef asfalthooligan het volgende:
De gaten in de kastjes zijn 9 en halve cm uit mekaar en 12 en halve cm
Ik denk dat je mij bedoelde..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:44 schreef asfalthooligan het volgende:
en dat is wel goed rewimo
heb een apart huis dus ook aparte dingen hahahah
Over wat voor buizen gaat het hier en wat is het probleem ermee?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar lieve klustoppers hoe maken we de buizen eigenlijk vast? Doe je dat met pur?
Dat hadden wij gisteren/vannacht hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het is chaos hier in ZH![]()
(maar wel mooi)
Da's het Road Runner spul van mij!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik baal pakketje van transmision en ik ben niet thuis grrrr
Weet niet wat het is ,maar krijg het nu pas maandag grrrr
*duimt hard mee*quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Cat22 het volgende:
Duimen jullie even mee dat het niet nóg meer gaat sneeuwen hier? Want anders kan ik de tv niet oppikken bij Turbomuis (en ook niet naar mijn andere afspraak in haar woonplaats)
Zit jij nou steeds al tijdend te FOK!-enquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
Duimt heel hard! Ook natuurlijk zodat ik vanavond weer thuis benmaar friesland lijkt minder besneeuwd dan Groningen. Heb je je spieren al genoeg getraind voor al die zut die je in de auto moet stoppen cat22.
Ben nu om LWD aan het heen rijden. Altijd weer een feest :p nog ongeveer 10 a 15 min asfaltje
Ik denk dat het wel goedkomt, volgens buienradar gaat er niks meer bijvallen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
@Cat: gaat het lukken denk je? Doe je wel voorzichtig? Beter later dan helemaal niet he!
@Asfalt: Wil je de scartkabel erbij?
Die krijgt vast de verrassing van z'n leven..quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt is junior aan het halen, ik verwacht ze over ongeveer een uur.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij krijgt sowieso de schrik van zn leven. Asfalt gaat niet van te voren vertellen dat ik er ben :p arm kind
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja, naar ons, wij zijn nog veel enger dan jij
Moet ik die monsters van mij vast voorbereiden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen
Jan is ook gek op je, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar
Volgens mij heb je dat helemaaaaal nie nodigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar
Wat zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
De stofzuiger en dweilgeval staan midden in de kamer, zo spannend is het, wil je geen seconde van missen!
(al moet die weke poepscheiterd van mij steeds naar buiten, heb al weer de deurmat moeten vervangen na vannacht en op de eeltknietjes kleden moeten soppen door een auwa-buikje)
Owkee, dan kun je er dus redelijk vanuit gaat dat het wel weer overgaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee ElisaB, volgens de dierenarts heerst het, is wel zielig maar heb vanmorgen lopend door de dikke sneeuwbuien kipfilet gehaald dus ze krijgt nu 6 keer per dag beetje gekookte kip maar schaap heeft honger. Ze ligt wel te rollebollen en te racen door de sneeuw dus heb haar al paar keer met de fohn ontdooit, al die ijsklompen aan die harige pootjes.
Verder is ze kerngezond maar ik blijf vannacht maar weer beneden bij ons allessie
Moet lukken, lijkt me..quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nog een half uurtje voor 2 knopen en de rotzooi in mn auto kwakken :p
Ik tril een beetje van de spanning :p nog 1 knoop te gaan ruim eerst wel op :p desnoods naai ik die andere knoop er zometeen nog wel sneaky aan :pquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet lukken, lijkt me..![]()
Is Asfalt jr. er nog niet, m'n F5-toets begint warm te lopen..
Ah gossiequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
De stofzuiger en dweilgeval staan midden in de kamer, zo spannend is het, wil je geen seconde van missen!
(al moet die weke poepscheiterd van mij steeds naar buiten, heb al weer de deurmat moeten vervangen na vannacht en op de eeltknietjes kleden moeten soppen door een auwa-buikje)
Spannend!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
filmpje start, julian gaat zoeken naar de verrassing van sinterklaas
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het idee dat ik achtervolgd word...
Is ie blij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
nee eerst de kleding van LK nog passen :p
hij wil met de lego
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL blij weet niet waar ie kijken moet en snapt er geen ene fuck van :p
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL blij weet niet waar ie kijken moet en snapt er geen ene fuck van :p
*Frietpan aanslingertquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat worden hier bammen vanaaf, wil dat filmpje ech nie missen
Och, je bent er toch alquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik heb een kat op schoot dieaamdacht opeist mag niet typen :p
ojaa en het is een slagveld alles is overhoop getrokken in de enthousiamse
Joh...op die tegels hier....Maakt heus nie uit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja doei, veuls te glibberdeglap én een schijthond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Je F5 toets is afgesleten en je hebt zere vingers van het typen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar ondertussen zit mijn splinternieuwe eettafel potdorie al vol met getik-afdrukken
Hou je handen aan het stuur, mallootquote:
Het waren de koningen. En ze hadden een ster ipv een stom-stom.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
en ondertussen reden de herdertjes al de kant van de aankomende kribbe op,
ietwat vroeg maar ze hadden de nieuwste versie van de stom-stom nog niet,
Zegt één van de herders: zég, rijden we niet de verkeerde kant uit?
Nee hoor, zegt de rij-herder terwijl hij de Hummer handig uit een naderende sloot vist
en ondertussen handig een stel schapen ontwijkt (en ook diens herder)
Afijn, ze zijn nog bij lange niet waar ze wezen moeten maar doen hun uiterste best
er op tijd (zo'n beetje tegen 24 december) in de buurt te zijn.
![]()
Hoor maar:quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het waren de koningen. En ze hadden een ster ipv een stom-stom.
En ze hadden geen schuimpjes bij zich, maar echte kado's als tapijt en verf.
Da's toch niet stom als je het niet wist?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Die chocoletter was mooi stom trouwens, pak ik een chocoletter in mag julian geen sjuculoah
Iets zegt mij dat jij beetje moe bent...............quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zijn slaappikken niet iets voor joy LK? Nog 1 stoplicht en ben dan thyuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |